5,7 / 10

Opinie o biurze Itaka

Itaka

Ocena na podstawie 2490 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,4
    Ocena
    Organizatora

  • 5,4
    Ocena
    rezydentów

  • 6,0
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,0
    Zgodność oferty
    z opisem

Sprawdź oferty biura podróży Itaka
  • Madagaskar All inclusive
    4 949 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Republika Południowej Afryki 2 posiłki
    7 689 zł 10 dni / os. Sprawdź
  • ARUBA Wyżywienie zgodnie z programem
    12 009 zł 10 dni / os. Sprawdź
Zobacz wszystkie oferty Itaka

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    Mick

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Najgorsze biuro podróży, nie polecam nikomu. Zależy im tylko na kasie, a klient nie interesuje ich wcale. Fatalne warunki, zero kontaktu i zero pomocy. Jakiś horror. Nigdy więcej!!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Podróżny

    Pobyt: Wrzesień 2018

    Odradzam zakup WYCIECZEK FAKULTATYWNYCH w ITACE! Podczas pobytu w hotelu na Sycylii, wykupiliśmy u rezydentki Itaki wycieczkę fakultatywną Rejs na Wyspy Liparyjskie dla 4 osób w tym małych dzieci 1 rok i 3 lata. Wyboru dokonaliśmy po szczegółowym dopytaniu rezydentki (przy obecności innych turystów, którzy słyszeli nasze wyraźne pytania i odpowiedzi rezydentki) o czas trwania rejsu w jedną stronę oraz czy ta wycieczka w ogóle jest przeznaczona dla małych dzieci. Zapewniła nas, że takie małe dzieci wypływają w ten rejs, trwa o max 1,5 godz. w jedną stronę. Ok zdecydowaliśmy się. Rezydentka wystawiła rachunek, zapłaciliśmy ponad 800 zł i po prostu nas okłamała. Okazało się , że w trakcie rejsu zawijaliśmy do portu Capo d?Dorlando aby zabrać a w drodze powrotnej wysadzić innych turystów. W związku z tym rejs na wyspy trwał 2 godz. 45 min. a z powrotem ponad 3 godz. Gdyby poinformowano nas o rzeczywistym czasie rejsów, nie zdecydowalibyśmy się na zakup tej wycieczki fakultatywnej. Zafundowaliśmy sobie całodzienną gehennę z wymiotującymi dziećmi i ogólnym przemęczeniem (powrót do hotelu po 21). Chęć rezydentki dokonania jak największej sprzedaży (przedstawicielki Itaki) oraz zysku, przeważyła nad uczciwością i zdrowym rozsądkiem. Po powrocie do kraju rekalamowaliśmy wykupioną za pośrednictwem rezydentki wycieczkę falultatywną, której biuro nie uznało. Itaka stwierdziła, że nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wycieczki fakultatywne a rezydent jedynie POMAGA klientom w ich zakupie. Po czym tłumaczyli, że powodem długiego rejsu miała być rzekoma awaria jednego z silników statku, o czym nikt w ogóle nie wspominał podczas rejsu. Proste- proste. Przestrzegam zatem przed zakupem wycieczek fakultatywnych, szczególnie gdy biorą w nich udział małe dzieci. ITAKA wystawiła rachunek, skasowała pieniądze i umyła ręce.

    Opinia dodana:
  • 5,3 / 10

    Paweł

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Hotel Orangea położony przy ujściu rzeki. Sam teren bardzo ładny i zadbany. Jedzenie w porządku. Podczas drugiego dnia wyjazdu zostaliśmy z żoną okradzeni przez sprzątaczkę. Wartość skradzionego sprzętu i perfumy nie była wcale dla nas najważniejsza, bo nie była też duża. Natomiast oburzające jest zachowanie rezydentów Itaki. 3 razy upominałem się u rezydentki, podając informacje nawet na temat sprzątaczki, bo dobrze wiedzieliśmy, która to zrobiła (później już u nas nie sprzątała). Przy trzeciej rozmowie rezydentka powiedziała, że przekaże info rezydentowi, bo on tu dłużej działa i że ona jest 3 tyg. i jeszcze się nie spotkała z kradzieżą. Udałem się więc na rozmowę z rezydentem. Oznajmił mi, że zgłosił sprawę do menadżera hotelu. Na tym sprawa się skończyła. Dodam tylko, że ostatnia rozmowa była już 4 dni po kradzieży. Pomoc rezydentów porażająca. Zamietli sprawę pod dywan. Madagaskar 3 świat rozumiemy biedę ale w naszym bungalowie mieliśmy jeszcze kamerkę GoPro i laptopa, co wiązało się z chowaniem wszystkiego w rozmaity sposób, bo pewności do końca wyjazdu nie było czy wszystko w pokoju jest. Dlatego też ocena rezydentów pozostawia wiele do życzenia i przede wszystkim to, że zapomnieli iż są dla gości tam a nie dla lokalsów.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Niezadowolony

    Pobyt: Lipiec 2018

    Najgorsze biuro . Nigdy więcej. Zawsze najgorszy pokój, ostatnio musieliśmy zmieniać. Lot jak zwykle opóźniony. Nie polecam i nigdy już nie skorzystam.

    Opinia dodana:
  • 9,8 / 10

    Emilia Binek

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Super opieka, rzetelne informacje, wszystko punktualnie i zgodnie z opisem a nawet lepsze. Hotel 5* w pełni zasługuje na nie. Cudowna i pomocna obsługa hotelowa i przepyszne jedzenie.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Radek

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Brak aktualizacji ofert na stronie - stare zdjęcia. Opisy ofert mają sie nijak do rzeczywistości. Bardzo duzo rzeczy przekłamanych. Rezydenci bardzo stronniczy. Brak szacunku do klienta.

    Opinia dodana:
  • 9,8 / 10

    Alicka

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Super oferty last minute (tylko na takie polujemy) dzięki którym naprawdę można zobaczyć kawał świata! W biurach stacjonarnych obsługa jest zawsze pomocna i po wskazaniu preferencji świetnie potrafią wskazać rożne alternatywy, które możemy wybrać tak, żeby spełniły nasze oczekiwania- widać, że świetnie znają się na rzeczy i potrafią odpowiadać na to czego klient potrzebuje.

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    neo

    Pobyt: Lipiec 2019

    Fatalna firma, a w zasadzie coraz gorzej, na dwa miesiące przed wylotem zmienili nam lotnisko wylotu, (powrotu bez zmian co rodzi problemy logistyczne) a na dwa tygodnie przesunęli nam datę powrotu, co wiązlo się z kilkunastogodzinnym koczowaniem na recepcji hotelu bez jedzenia, nie mówiąc o konieczności zmiany urlopu. Pani w biurze powiedział, że to normalne i jak się nam niepodobna to możemy zrezygnować ,co tez zrobiliśmy.

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    neo

    Pobyt: Lipiec 2019

    Fatalna firma, a w zasadzie coraz gorzej, na dwa miesiące przed wylotem zmienili nam lotnisko wylotu, (powrotu bez zmian co rodzi problemy logistyczne) a na dwa tygodnie przesunęli nam datę powrotu, co wiązlo się z kilkunastogodzinnym koczowaniem na recepcji hotelu bez jedzenia, nie mówiąc o konieczności zmiany urlopu. Pani w biurze powiedział, że to normalne i jak się nam niepodobna to możemy zrezygnować ,co tez zrobiliśmy.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Gosia

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Tragedia. W momencie uiszczenia opłaty przestajesz się liczyć dla szanownego Biura Podróży. Przyjazd do hotelu przed 5:00 rano, oczekiwanie na pokój do 14:00 na sofie przy wejściu do hotelu, niczym menel. Powrót? Wymeldowanie o 10:00 rano i znowu bez dostępu do niczego aż do godziny 23:00. Gratuluję Itako za wymarzoną podróż poślubną. Przy 35°C upale naprawdę byłoby miło wziąć prysznic i trochę odpocząć po męczącym locie, a nie gnić na sofie i tracić cenny urlop. Dziękuję Wam, pieniądze już pal licho, ale straconego czasu już mi nikt nie zwróci...

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią