5,7 / 10

Opinie o biurze Itaka

Itaka

Ocena na podstawie 2733 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,4
    Ocena
    Organizatora

  • 5,4
    Ocena
    rezydentów

  • 6,0
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,0
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 10 / 10

    Oliwia

    Pobyt: Październik 2019

    Wszystko odbyło się tak, jak nam obiecywano. Wycieczka na Madagaskar była świetna. Zaskakująco dobre jedzenie. Hotel czysty i przyjemny. Okolica śliczna. Madagaskar jest piękny. Rezydent to człowiek z imponującą wiedzą i bardzo otwarty. Polecam tę wycieczkę.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Arkadiusz

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Zostaliśmy skandalicznie oszukani przez Itakę. Nie zgadzało się nic z zamieszczonych reklam. Hotel trzygwiazdkowy okazał się rujną z insektami. Nocami walczyliśmy z kąsającymi pluskwami co uwieczniliśmy na zdjęciach i filmach. W odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy, że : taki w Bułgarii jest klimat i to normalne, że zostaliśmy pogryzieni przez robactwo podczas snu. Mrówki to też norma. Wszędzie brud i zaniedbania. Obsługa wrogo nastawiona . Wakacje z Itaką okazały się udręką. Odradzam wszystkim . a zainteresowanym mogę przesłać zdjęcia jak wygląda na prawdę.

    Opinia dodana:
  • 5,8 / 10

    Karolina

    Pobyt: Październik 2019

    Nie polecam wycieczek z Itaka. Tunezja. Wyprawa na Sahare w opisie wycieczki byla cena za jeepa i cena za wielbłądy , szkoda że nikt nie uwzględnił ,ze za jeepa jest koszt obowiazkowy :) a za wielblady mozna doplacic , a szkoda. Bo zamiast jechać jeepem w 7 osob wolalabym wielblady. Wycieczka 2 dniowa , koszmar. Caly czas w niewygodnym autokarze . Szkoda ze nie informowano nas ze 90% wycieczki bedzie autokarem , widoki fajne jednak za taka cene koszmar.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Wioletta

    Pobyt: Październik 2019

    Najlepsze wycieczki! Byłam z tego biura w Grecji, Turcji i Tunezji. Każda z nich była starannie zorganizowana. Przewodnicy zawsze mili, otwarci ze sporą wiedzą. Hotele na dobrym poziomie. Ogólnie wszystko zgodnie z opisem.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Andrzej Kownacki

    Pobyt: Wrzesień 2019

    W tym roku byliśmy na wycieczce objazdowej Atlantycka Ślicznotka z tygodniowym pobytem wypoczynkowym .Bardzo serdecznie chcemy podziękować Pani pilot A G N I E S Z C E J Ó Ż E F I A K za profesjonalne przygotowanie ,stworzenie cudownej atmosfery i wielkie zaangażowanie . Wycieczka super ,pozdrawiamy Ela ,Basia Bogdan Andrzej .

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Daga

    Pobyt: Październik 2019

    Super wycieczka do Turcji. Rezydent spisał się świetnie. Fajny pokój. Dobra lokalizacja. Jedzenie bardzo smaczne. Wszystko było udane.

    Opinia dodana:
  • 9,5 / 10

    Dagmara

    Pobyt: Październik 2019

    Bardzo dobrze zorganizowana wycieczka. Niczego nam nie brakowało. Wszystko się zgadzało. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całego przebiegu wycieczki.

    Opinia dodana:
  • 9,3 / 10

    Maria

    Pobyt: Październik 2019

    Pierwszy raz jechałam z Itaką i jestem z tego biura zadowolona. Transport z i do hotelu z lotniska super.Jesteśmy z biura podróży Itaka zadowoleni.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Basia

    Pobyt: Sierpień 2019

    Nie polecam tego biura, moja reklamacja po urlopie z Itaki, brzmiała: "Dzień dobry, W dniach 21.08.-28.08.2019 r. spędziliśmy urlop (2 osoby dorosłe) wykupiony w Państwa biurze w hotelu Lyra Resort w Turcji. Wycieczka była sprzedana jako oferta w 5-gwiazdkowym hotelu o najwyższym standardzie, w cenie około 3320 zł za osobę. Jednak po przyjeździe byliśmy od razu bardzo rozczarowani i niezadowoleni z tego co tam zastaliśmy. Jak już wspomniałam standard miał być na poziomie 5 gwiazdek, a dostaliśmy pokój w bungalow (oczywiście wiemy, że była opcja dopłacenia 200 zł za pokój w budynku głównym, ale naturalnym jest dla nas, że jeśli cały hotel jest obiektem 5-gwiazdkowym, to różnica między rodzajami pokoi jest tylko w odległości od restauracji, barów, basenów i plaży, a nie w standardzie), który był w fatalnym stanie technicznym (odpadające listwy, dziury we framugach, zepsuty prysznic itd.) i do tego był brudny - np. piach i ziemia w wannie. 2-osobowe łóżko było złączonymi dwoma łóżkami 1-osobowymi, do tego nierówne i zapadnięte materace. Codzienne sprzątanie i uzupełniane minibary, też nie są prawdą - musieliśmy w tej sprawie interweniować u rezydenta. Oprócz tego nie jest prawdą, co piszecie Państwo w ofercie, ze pokój ma 23m2 i możliwość dostawki, ponieważ nie ma w nim nawet miejsca żeby położyć walizkę, nie mówiąc że brak półek w szafie nie pozwala się rozpakować. Wieczorami bywa, że brakowało ciepłej wody w łazience, co obsługa tłumaczyła tym, że dużo ludzi kąpie się w tym samym czasie. W restauracji jest brud i bardzo brzydko pachnie, szczególnie w okolicy zaplecza obsługi. Obrusy są brudne, na podłodze leżą resztki jedzenia. Notorycznie brakowało sztućców. Obsługa hotelu nie mówi w żadnym języku, prócz tureckiego i rosyjskiego. W czasie kolacji na stolik trzeba czekać 10-15 minut. Pani rezydent twierdziła też, że hotel walczy z zajmowaniem przez turystów już poprzedniego dnia leżaków nad basenem lub na plaży, które często w ogóle nie są cały dzień przez nich używane. Nic takiego nie miało miejsca - hotel w ogóle nie interweniował w tej sprawie. Chciałabym wyrazić swoje niezadowolenie ze sprzedanej mi przez Państwa oferty i zapytać w jaki sposób można złożyć reklamację i domagać się zadośćuczynienia. Wszystkie sytuacje, które opisałam wyżej i wiele innych są udokumentowane fotograficznie, co oczywiście dołączam do powyższej reklamacji. Z poważaniem," Wszystko udokumentowałam zdjęciami dziurawych ścian, kabli wystających ze ścian, odpadających listew, brudnych obrusów w restauracji. Odpowiedź ITAKI brzmiała: "Szanowni Państwo, w odpowiedzi na reklamację dotyczącą rezerwacji numer 2362208, uprzejmie przedstawiam stanowisko biura. Dziękujemy za wybór i skorzystanie z naszej oferty. Przykro nam, że podczas realizacji imprezy pojawiły się okoliczności, które przyczyniły się do złożenia reklamacji. Zapewniamy, że opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, ponieważ pozwalają nam lepiej poznać ich potrzeby, a co za tym idzie dostosować ofertę oraz poziom obsługi i realizacji poszczególnych elementów umowy do ich oczekiwań. W odniesieniu do zastrzeżeń dotyczących standardu hotelu wskazujemy, że hotel Lyra Resort & Spa (zgodnie z informacją zamieszczoną w ofercie oraz w umowie), posiada lokalną kategorię 5*, przyznaną mu przez upoważnione do tego instytucje. Przykro nam, że otrzymany po zakwaterowaniu pokój wzbudził Państwa zastrzeżenia. Z informacji, które posiadamy wynika, że był on zgodny z zawartą umową i opisem zamieszczonym w naszej ofercie. Dziękujemy za dołączoną do reklamacji dokumentację jednakże w naszej ocenie nie potwierdza ona nienależytego wykonania umówionych świadczeń, ani nie przedstawia istotnych wad w wykonaniu umowy. W odniesieniu do uwag dotyczących powierzchni pokoju wyjaśniamy, że podobnie jak w przypadku metrażu np. mieszkania czy domu, w skład powierzchni pokoju wliczane są wszystkie pomieszczenia udostępniane Gościom podczas ich pobytu tj. pokój, przedpokój oraz łazienka. Nawiązując do Państwa zarzutu względem organizacji pracy restauracji, czy barów uprzejmie zaznaczamy, że ustawianie się kolejek do bufetu czy oczekiwanie na stolik w czasie posiłków jest rzeczą naturalną w sezonie i nie stanowi wady imprezy. Z treści reklamacji wynika niska również ocena świadczonych w hotelu usług. Dziękujemy za wskazane mankamenty, jednakże naszym zdaniem wymienione zastrzeżenia nie świadczą również o wadliwym wykonaniu umowy. Podsumowując, po przeanalizowaniu reklamacji informujemy, że nie dopatrzyliśmy się okoliczności, które uzasadniałyby przyznanie rekompensaty. Zaznaczamy jednak, że nie pozostajemy obojętni na przedstawione uwagi, przekazując je do hotelu. Na zakończenie wyrażamy nadzieję, że zrealizowana podróż dostarczyła także pozytywnych wrażeń. Z poważaniem Dominika Kasper Specjalista ds. turystyki Centrum Obsługi Klienta" ŻAL I ŚMIECH PO PROSTU. Z tego wynika, że biuro twierdzi, że syf, brud i smród był w umowie. Nigdy więcej nie wykupię wycieczki z tego biura!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Klient

    Pobyt: Sierpień 2019

    Ostrzegam wszystkich przed tym biurem!!! Byliśmy z nimi tylko na jednym wyjeździe i nigdy więcej!!! Warunki, w jakich spędziliśmy urlop, to tragedia. Na wakacje od wielu lat jeździmy z różnymi biurami podróży, ale z takim chamstwem, bezczelnością i niewywiązywaniem się z umowy, nie spotkaliśmy się jeszcze nigdy. Zdewastowany pokój, koszmarna obsługa, brak restauracji, posiłki na obiadokolacje dowożone z zewnątrz w podejrzanych warunkach i rezydentka, która nie była zainteresowana, żeby nam pomóc. Złożyliśmy reklamację - zgodnie z warunkami umowy, tabelą frankfurcką itp. Biuro zaproponowało 500 zł voucher! Nie pozostaje nam nic innego, jak wkroczyć na drogę sądową.

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią