kilka razy byłem na wakacjach z Milennium-travel super wakacje ostatnie bajkowe wakacje to Orebić w Chorwacji, ale coś się musiało u nich popsuć w roku 2018 szkoda
Brak
Brak
Trudno oceniać biuro, które zbankrutowało, odnośnie wakacji nie mam zastrzeżeń
Brak
Brak
Polecam!!! Rezydenci spsali się na medal, wszystko zgodnie z ofertą.
Brak
Brak
Wykupiliśmy przejazd od Wrocławia do Katowic skąd był wyjazd docelowy, niestety o określonej godzinie i miejscu nie podjechał nikt. Brak możliwości kontaktu Biuro podróży czynne od 8 taka informacja po wybraniu numeru telefonu a przekazany telefon do pilota wycieczki nie odpowiadał. Oddzwonił dopiero 40 min po planowanym wyjeździe a Pani Hania odpowiedziała że ona jest człowiekiem po zgłoszeniu sprawy i musi się przygotować do wyjazdu, tak jak my nie byli byśmy ludźmi, po czym stwierdziła że jak nie dotrzemy samodzielnie to o 8.30 odjadą bez nas. Zorganizowaliśmy przejazd a było tam 6 osób i ledwo co dotarliśmy na czas. Autokar pomimo oferty nie dysponował kawą w czasie jazdy herbatą czy napojami, przez kilkanaście godzin w autokarze pomimo próśb nie puszczono żadnej muzyki czy radia nie wspomnę o jakimś filmie, dopiero jak już wszyscy pasażerowie zaczęli podnosić głos pierwsza zmiana kierowców na sam koniec zmiany puściła na 1 film na zatkanie buzi. Kierowcy pierwszej zmiany byli na samym początku ordynarni zachowując się jak bosi przy wyjeździe dopiero w dalszym czasie stonowali i zachowywali się normalnie. Pani Pilot w porównaniu z pilotem w drodze powrotnej, nie przekazywała pełnych informacji dotyczących przejazdu i autokaru, Pani Hania dbała bardziej o to aby sobie pospać czy porozmawiać z kierowcą. Przyjazd do hotelu brak rezydenta przy zakwaterowaniu, spotkanie miało być o 20 w dniu przyjazdu, okazało się że nie było czasu dla nas i przełożono spotkanie na 20 ale dnia następnego. W późniejszym czasie dowiedzieliśmy się że Pani Magda otrzymała dodatkowe zadania od biura co uniemożliwiło jej wykonywanie czynności zgodnie z umową gdzie powinna być przy naszym przyjeździe. Okazało się że przy zakwaterowaniu otrzymaliśmy pokój gdzie w łazience na ścianach panowała pleśń i grzyb, zgłosiliśmy to ale nikt z biura podróży nie przejął się tym faktem do tego pod prysznicem było wiszące gniazdko elektryczne co stwarzało zagrożenie dla życia i zdrowia tym również się nie przejęli. Pani Paulina przełożona rezydentek w pierwszym momencie starała się zareagować ale niestety im dalej tym traktowanie nas było coraz gorsze. Prosiliśmy o zmianę pokoju lub rezygnujemy z wycieczki bo w takich warunkach nie da się funkcjonować. Po jednym dniu zaproponowano nam pokój ale jak się okazało bez widoku na morze po drugiej stronie ulicy a nie przy plaży i tylko wtedy gdy namówimy z innego pokoju uczestników wycieczki aby zamieszkali razem, przecież to jakiś absurd. Po 2 dniach obsługa przyszła i pomalowała pleśń i grzyb co 3 dni później i tak zaczęło wychodzić. Pleśń była w rogach łazienki i na podłodze również. Gniazdko elektryczne zostało dopchnięte i zrobione zdjęcie na wprost że zostało niby naprawione ale i tak odstawało po kilkukrotnym włączeniu dalej wypadło Pani Paulina krótko mówiąc stwierdziła że wszystko jest zrobione i co my w ogóle chcemy, pokazaliśmy to Pani Magdzie która sama przyznała rację że tak nie powinno być. W 3 dniu przyszła obsługa i nie umiała przykręcić gniazdka rozwalając je pozostaliśmy bez prądu do 22 w miedzy czasie zaproponowano nam przejście do innego pokoju na 1 noc, pokoju gdzie ktoś spał w brudną pościel, brudny pokój gdzie pozostawiono butelki po piwie jak by się odbywała jakaś impreza odmówiliśmy oczywiście. W tedy zabrali się do gniazdka założyli nowe otwarte a było w miejscu gdzie strumień wody leciał na nie z prysznica to jakiś absurd a do tego nie posiadało włącznika światła głównego i tak do końca pozostaliśmy bez światła głównego w łazience z gniazdkiem otwartym pod prysznicem zamalowaną pleśnią i grzybem na ścianie oraz pleśnią na podłodze. Pozytywy Pani Magda starała się jak już miała możliwość i przełożeni jej pozwolili coś zdziałać lecz w danym hotelu z takimi sprawami było ciężko dla nich jest wszystko ok. i następny pozytyw droga powrotna Pani Kasia Pilot pełen profesjonalizm zainteresowanie przez cały czas wycieczki i kierowcy mili pomocni po prostu super i przez to droga inaczej wyglądała nie tak męcząca. Po przyjeździe do Katowic wracaliśmy również na własną rękę nikt nie dał znać co i jak a pieniądze wzięto za przejazd.
Brak
Brak
jestem bardzo zadowolona z biura Millenium z jego organizacji tak wylotu jak i wycieczek które to biuro organizuje i polecam je kazdemu kto zdecyduje sie na wylot na wczasy czy też zwiedzanie wybranego kraju
Brak
Brak
Wylot o 6 rano, czyli na nogach jesteś od 3, a tu przylatujesz do hotelu na 1300 i każą położyć gdziekolwiek plecaki i czekać aż pokoje zostaną posprzątane. Tragedia.
Brak
Brak
Całkowicie odradzam!!!!!!W lipcu byliśmy w Royal Beach w Bułgarii. Oferta dotyczyła 5 gwiazdkowego aparthotelu. Na msc okazało się, że są to jedynie prywatne apartamenty wynajmowane przez biuro. Całkowity brak obsługi!!Samemu trzeba wynosić śmieci, kupować papier toaletowy.Przez 10 dni nie zmieniana pościel, nie wspominając o ręcznikach, o które trzeba baaardzo dbać (nie wolno ich zabrudzić ani wziąć na basen ) pod rygorem odebrania 20 euro z kaucji!!!! Czy to są standardy 5 gwiazdkowego hotelu?? Dodatkowo brak możliwości złożenia bagażu w osobnym pomieszczeniu po wymeldowaniu. Od 10.00 do 22.00 mieliśmy sami sobie zagospodarować walizki czyli wg biura siedzieć w lobby pilnując bagaży!!!!Dodam, że napisałam reklamację, która niestety została odrzucona!!
Brak
Brak
Chciałabym przestrzec wszystkich przed biurem Millenium Travel. Biuro wprowadza w błąd turystów, sprzedając wycieczkę do Bułgarii od piątku do piątku, nie zapewniając zakwaterowania ostatniego dnia pobytu. Na dwa dni przed końcem planowanej wycieczki informują turystów, że wylot jest dopiero w sobotę rano i nie wynika to ze zmiany rozkładu lotów, wycieczka jest po prostu zorganizowana w ten sposób tylko turyści nie są o tym informowani przed wylotem. Wymeldowanie z hotelu następuje w piątek rano (w przeddzień wylotu), o północy biuro wiezie turystów na lotnisko, gdzie muszą spędzić ostatnią noc. Nie polecam podróżowania z tym biurem podróży, zamiast odpocząć zostałam tyko narażona na dodatkowy stres.
Brak
Brak
Apartament oferowany przez to biuro podroży całkowicie niezgodny z opisem ( Barcelo Royal beach, Bułgaria). Straszny brud, grzyb w łazience, zapchany brodzik, meble zakurzone, pokój ani razy nie był sprzątany, ręczniki nie były wymienione, pościel nie zmieniona. Wifi w pokoju bardzo słabo działa. Przy basenie wszystkie leżaki pozajmowane, zresztą i tak wyglądały tak że nie chciałabym na nich leżeć. Moim zdaniem standard 2 gwiazdkowego hotelu a nie 5. Biuro podroży Millennium travel zmienia datę wylotu, nie informuje o tym, wprowadza w ten sposób klientów celowo w błąd. Czuje się oszukana!!! Zakwaterowanie miałam do godz 10 dnia 24.08 a lot dopiero o 5.20 dnia 25.08. Transfer na lotnisko który nam zorganizowano, odbywał się 5 godzin przed planowanym lotem, zmuszając nas do spędzenia na lotnisku niepotrzebnie dodatkowo 3 godzin, w środku nocy. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak podłym i nieludzkim traktowaniem klientów. Odradzam wszystkim!
Brak
Brak
Brak informacji o noclegu w apart hotelu, a nie hotelu. Na miejscu okazało się że środki czystości są po stronie gości. Porażka jeśli chodzi o posiłki w restauracji Royal Sun dla gości Milennium Travel, specjalne okrojone menu, dań z karty. Małe i okrojone porcję kilku dań z karty w specjalnym menu tylko dla nas, człowiek czuje się jak gość drugiej kategorii, obsługa miała podobne podejście. Ogólnie jakość do ceny nieadekwatna, dodając że w Bułgarii średnia pensja to 400? to za nasze 4000zł za siedem dni oczekiwał był czegoś dużo więcej Dodatkowo jakieś dziwne kaucje po 50? za ewentualne uszkodzenia w pokoju lub zabrudzenia ręczników. Tak na prawdę na upartego do wszystkiego można się przyczepić. Co to za podejście do klienta. Plus za pomocną i sympatyczną rezydentkę.
Brak
Brak
Wykupiliśmy wycieczkę do Albanii samolotem w 2017 w sierpniu. Na lotnisku w Korfu czekala na nas pani rezydent. Z nią i z grupą wsiedliśmy do autobusu i od tej pory nie wiadomo bylo ile czasu zajmie nam transport do Albanii. W opisie nie było nic o całodziennym pobycie na Korfu. Czas podrózy podany w opisie obejmował tylko lot samolotem. do Albanii wyruszylismy dopiero wieczorem, bardzo długo czekaliśmy w kolejce zanim wsiądziemy na pokład. Ale widoki podczas rejsu nam zrekompensowały to zmęczenie długą podróżą :) Sam pobyt w hotelu Murati oceniam jako bardzo dobry. Wraz z chłopakiem mieliśmy wykupione śniadania. Śnaidanie bardzo dobre, choć codziennie to samo. Jedyny minus za to, że na tarasie było gniazdo os i zdarzało sie, że podczas śnaidania lubiły atakowac. Mieliśmy także dostęp do wifi - raz działało raz nie, ale to nie problem w końcu byliśmy na wakacjach :) Mieliśmy pokoj z widokiem na morze - piękne widoki wschodu jak i zachodu słońca! Blisko hotelu była plaża, morze i knajpki. Codziennie była piękna pogoda. Kontakt z rezydentka był OK, oraz jej wiedza na temta Albanii jak najbardziej na plus :) Generalnie polecam to biuro podrózy!
Brak
Brak
Jechałam z biura podróży Millennium Travel 2 raz zeszłego roku 0 zastrzeżeń przyjechałam zachwycona wszystkim. Autokar przyjechał zabrał naszą liczną grupę która liczy 13 osób. Natomiast tego roku katastrofa czuję się poszkodowana z moją liczną grupą iż wakacje były rezerwowane świeżo po pojawieniu się oferty około listpada 2017 miała być mega promocja w wysokości jakoby 20% już dokładnie nie pamiętam po czym jako jedyni pokryliśmy jakieś dziwne koszty w wysokości 50e na miejscu nikt do dziś nie wie co to była i za co ta opłata, pytając ludzi którzy jechali z nami w autokarze nikt takiej opłaty nie miał, więc nie wiem w czym byliśmy lepsi bądź gorsi.... Autokar w tym roku jechał z Panią pilot która była bardzo nie miła lekceważyła prośby uczestników podróży autokar z zepsutą klimatyzacją, a z toalety po przejechaniu zaledwie kilkunastu km zaczęło niestety tak śmierdzieć jak z publicznych szalet miejskich nie czyszczonych od tygodnia. Kolejna sprawa żeby nie śmierdziało bardziej i zajechać w ludzkich warunkach na miejsce prośby o postoje były lekceważone bo Pani pilot musiała być punktualnie, ponieważ jak twierdziła w środę musiała iść do pracy! Więc pytanie to gdzie ona była jadąc z nami na przejażdżce? Jestem zawiedziona naprawdę byłam rok temu nachwalić nie mogłam obsługi w autokarze który jechał bez pilota było 2 kierowców bardzo miłych sympatycznych, trasa przebiegła bez zarzutów,opłaty były jasno wyjaśnione tego roku jakoś wszystko Wam zaszwankowało.
Brak
Brak
Jechałam z biura podróży Millennium Travel 2 raz zeszłego roku 0 zastrzeżeń przyjechałam zachwycona wszystkim. Autokar przyjechał zabrał naszą liczną grupę która liczy 13 osób. Natomiast tego roku katastrofa czuję się poszkodowana z moją liczną grupą iż wakacje były rezerwowane świeżo po pojawieniu się oferty około listpada 2017 miała być mega promocja w wysokości jakoby 20% już dokładnie nie pamiętam po czym jako jedyni pokryliśmy jakieś dziwne koszty w wysokości 50e na miejscu nikt do dziś nie wie co to była i za co ta opłata, pytając ludzi którzy jechali z nami w autokarze nikt takiej opłaty nie miał, więc nie wiem w czym byliśmy lepsi bądź gorsi.... Autokar w tym roku jechał z Panią pilot która była bardzo nie miła lekceważyła prośby uczestników podróży autokar z zepsutą klimatyzacją, a z toalety po przejechaniu zaledwie kilkunastu km zaczęło niestety tak śmierdzieć jak z publicznych szalet miejskich nie czyszczonych od tygodnia. Kolejna sprawa żeby nie śmierdziało bardziej i zajechać w ludzkich warunkach na miejsce prośby o postoje były lekceważone bo Pani pilot musiała być punktualnie, ponieważ jak twierdziła w środę musiała iść do pracy! Więc pytanie to gdzie ona była jadąc z nami na przejażdżce? Jestem zawiedziona naprawdę byłam rok temu nachwalić nie mogłam obsługi w autokarze który jechał bez pilota było 2 kierowców bardzo miłych sympatycznych, trasa przebiegła bez zarzutów,opłaty były jasno wyjaśnione tego roku jakoś wszystko Wam zaszwankowało.
Brak
Brak
Kilka dni temu wróciliśmy z Ksamilu - hotel Bianco. Podróżowaliśmy z trójką dzieci. Jesteśmy zadowoleni. Hotel nowy, czysty, bardzo wygodne łóżka, śniadania może nie były super urozmaicone, ale każdy znalazł coś dla siebie. Transfer z Korfu do Albanii i z powrotem w miarę sprawny, były opóźnienia, ale raczej nie wynikały z winy biura. Opieka rezydentki w porządku.
Brak
Brak
Oceny mówią same za siebie obsług Firmy w Polsce naganna Warunki noclegowe na miejscu w villa valia skandaliczne Opis obiektu ze stanem faktycznym plus zdjecia do aktualizacji
Brak
Brak
W lipcu tego roku wyjechałem wraz z Millennium Travel do Albanii. Poza wielogodzinna podróżą autokarem to nie ma się do czego przyczepić. Podróż jest najsłabszym elementem tego wyjazdu jednakże za niska cenę da się przeżyć. Wkurzający byli współpodróżni ponieważ na postojach które mają trwać np. 30 minut ludzie schodzą się po godzinie co w skali wszystkich postojów znacznie wydłuża podróż. Ponadto w drodze powrotnej pijane baby darły mordy do ucha nie szanując innych zmęczonych podróżnych. Ponadto w dniu wyjazdu z hotelu nie było precyzyjnej informacji odnośnie godziny odjazdu autokaru i to proponuje poprawić. Reasumując wyjazd udany.
Brak
Brak
Po raz pierwszy jechałam do Albanii z tym biurem podróży. Co do organizacji to jedyne zastrzeżenie to fakt, że na porannej zbiórce w Katowicach autobus nie miał żadnego oznaczenia. Nie wiadomo było gdzie jedzie i do jakiego autokaru musimy wsiąść. Na miejscu hotel był super, jedzenie spoko. Natomiast najwięcej zastrzeżeń niestety mam do rezydentek i pilotek jakie nami się opiekowały. Mam wrażenie że te Panie pomyliły branże. Zupełnie ale to zupełnie nie nadają się do tego zawodu. Są niesympatyczne, aroganckie, nerwowe. Nie potrafią określać jasno i klarownie informacji. Wprowadzają zamieszanie. Szczególnie potępiam p. Anetę. Tragedia, zero empatii i do tego bardzo władczy i rozkazujący ton. Jeżeli organizator nie zmieni załogi to ....nie wróże sukcesów:((
Brak
Brak
Nie miałam do czynienia z gorszym, mniej rzetelnym biurem podróży, a podróżuję dużo od wielu lat, z różnymi biurami. Podróż w jedną i drugą stronę była koszmarem, wielogodzinne, nocne (od 5-ciu - 10-ciu godzin) oczekiwanie na lotnisku na Korfu (zła organizacja przeprawy promowej do i z Albanii). Nie informuje się turystów o tym wcześniej ani przed ani przy zakupie wycieczek do Albanii, nie ma żadnej wzmianki na stronie internetowej. W ofercie jest podany czas trwania imprezy 8 dni i 7 noclegów, a touroperator zapewnił jedynie 6 noclegów. Jadąc na tygodniowy urlop biuro podróży turysta ma 6 noclegów w hotelu i dwie koszmarne noce na lotnisku. Nigdy nie spotkałam się z taką sytuacją, że po przylocie w nocy biuro podróży każe czekać turystom na lotnisku na autokar dowożący na prom przez około 5 godzin. W rezultacie transfer z lotniska do hotelu trwał około 9 godzin, anie jak wcześniej informowano około 2 godzin. podobna sytuacja była w drodze powrotnej, tylko oczekiwanie na lotnisku było jeszcze dłuższe. Oczekiwanie było w strefie, w której nie ma nic, poza paroma niewygodnymi krzesłami. Nie zapewniono też ani picia ani jedzenia, a nie było tam możliwości kupienia czegoś. Pani rezydentka nie radziła sobie kompletnie z wykonywaniem swoich obowiązków, nie była też w niczym pomocna ani nawet miła. Można byłoby mieć też inne zarzuty. Zdecydowanie nie polecam biura podróży Millenium Travel.
Brak
Brak
Własnie wróciłam z mężem z 11 dniowego pobytu w apartamentach Sidari -1 połowa lipca 2018 i pobyt uważam za FANTASTYCZNY i pewnie, ze mogłabym się przyczepić, że czasami woda była letnia pod prysznicem, mała łazienka, droga na plażę- trochę za daleka, śniadania na początku monotonne ale po zmianie kucharza jedzenie SUPER :) ale w Sidarii spędziłąm cudowne wakacje bo poznałam cudownych ludzi, z którymi zjeździliśmy całe Korfu, które jest przepiękne. Jak ktos wykupuje tygodniowy pobyt za 1000zł i cały dzień lezy przy basenie to będzie marudził i sie przyczepiał do wszystkiego. Obsługa staje na głowie, żeby czas gościom umilić. Pani Kasia na barze zawsze uśmiechnięta i pomocna, animatorka Justyna, robiąca wszystko żeby dzieci, dorosli byli zadowoleni ale osobiście często widziałam, jak zapraszała je na wodny aerobik a damy mówiły że nie przyjechały się przemęczać a później wystawiaja opinie że nudno. Podsumowując polecam apartamenty Frida, , fantastyczna baza wypadowa, żeby zwiedzić Korfu, aha wycieczki hotelowe SUPER a p.Aneta posiada ogromną wiedzę na temat Grecji :)
Brak
Brak
Wykupilismy wakacje w Albanii w V.2018.Jakims cudem pomylil nam sie termin wylotu .Zorientowalismy sie nastepnego dnia gdy nasza grupa byla juz w Albanii..Myslalam ze pozamiatane...Kasa stracona .Ale Szef biura okazal sie bardzo pomocny.Wpierw szukal nam samolotu zebysmy mogli tam jeszcze doleciec.Jednak gdy okazalo sie ze ceny lotow wykraczaja znacznie ponad nasz budzet przesunal nam mozliwosc wylotu na wczasy o 1 tydzien za niewielka doplata.Dlatego oceniam wlasciciela i organizatora na 10 pkt.Spedzilismy super wakacje.Albania jest przepiekna.Pensjonat Murati w Ksamil bardzo czysty.Jedzenie skromne ale cena za wczasy nie najwyzsza wiec nie mozna chyba wymagac nie wiadomo czego.Mielismy tylko duze obiekcje do pracy rezydentki blondynki z burza wlosow.Nie powinna pracowac w tej branzy.Malo odpotrna na stres a co za tym idzie w sytuacjach klopotliwych bardzo nerwowa i nieprzyjemna.Zero informacji,zero pomocy.Poza wiec bardzo nieudolna rezydentka organizatora i sam pobyt w Albanii oceniam na 10 pkt.
Brak
Brak