7,3 / 10

Opinie o biurze Mouzenidis Travel

Mouzenidis Travel

Ocena na podstawie 118 opinii

Szczegółowe oceny
  • 7,0
    Ocena
    Organizatora

  • 6,9
    Ocena
    rezydentów

  • 7,4
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 7,3
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,5 / 10

    Joanna i Jan

    Pobyt: Październik 2018

    Szanowni Państwo, nie polecam państwu biura, które nie spełnia swoich podstawowych obowiązków związanych z dołożeniem wszelkich starań, by oferta przedstawiona przed wyjazdem była zgodna ze stanem faktycznym na miejscu, biura , które nie opiekuje się wystarczająco swoimi klientami, ponieważ rezydenci nie są Polakami, zmieniają się w trakcie pobytu, nie ponoszą żadnych konsekwencji z braku opieki, pomocy, nie przekazując tym samym istotnych informacji w czasie wymian rezydentów. Wnieśliśmy uwagi co do naszego pobytu w Hotelu Bomo Rethymno Beach w dniach 30.09.2018 do 10.10.2018 w następujących kwestiach: 1. oferta przygotowana przez biuro podróży oraz organizatora Mouzonois zawierała w nazwie Ultra All Inclusive 2018 i proponowała kuchnię: międzynarodową oraz śródziemnomorską. W czasie pierwszych pięciu dni pobytu, ryba pojawiła się po naszej interwencji tylko jeden raz, nie było sałat i bardzo mały wybór mięs. Interwencja w restauracji u menadżera hotelu w pierwszym dniu pobytu oraz zgłoszenie na drugi dzień rezydentce nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Występowała monotonia w posiłkach tj codziennie to samo wyżywienie na każdym z posilków. Posiłki były letnie. Oferta Ultra Oll Inclusive nie spełniała w tym przypadku naszych oczekiwań. Kawa, serwowana z ekspresu była bez względu na to jaki rodzaj wybieraliśmy: czyli espresso, late, czy z mlekiem lub czarną, za każdym razem otrzymywaliśmy taką samą. 2. W ofercie, był zapis że jest szeroki wybór markowych alkoholi: whisky, gin, tekila rum. Ale niestety za opkatą. Mimo nazwy Ultra All Inclusive mieliśmy do wybory sztuczne produkty alkoholo- podobne, lokalne alkohole i drinki z gotowych syropów. 3. W czasie naszego pobytu od dnia 30.09.2018 do 10.10.218 nie zorganizowano tematycznego wieczoru tak jak oferta przewidywała: wieczór włoski, grecki i inne. 4. W czasie wyjazdu na całodniowe wycieczki nie zapewniono dla nas suchego prowiantu, obiecywano wieczorny posiłek. I w tym przypadku otrzymaliśmy na naszą prośbę suchą bułkę z serem i wędliną. Zawiniętą w folię. Osoby wyjeżdżające z dziećmi prosiły o masło, by chociaż dzieciom posmarować suche pieczywo. 5. Jesteśmy niemile rozczarowani obsługą w stołówce i w barze. Naszym zdaniem była niewystarczająca liczba personelu na taką ilość gości hotelowych, stąd nerwy i frustracja personelu, niegrzeczne zwroty, gestykulacja rękami, głośne zamykanie szafek, wręcz uderzanie drzwiami. Wszystko to powodowało udzielanie się wśród gości nerwowej atmosfery. Poza mami było więcej rozczarowanych gości nie tylko z Polski ale również z zagranicy. 6. W głównym barze Figer food od 12.00 do 18.00 miały być wystawiane ciasta, niestety nie było. 7. Po pięciu dniach pobytu, czyli na półmetku, zorganizowaliśmy (ok. 16 osób) spotkanie z rezydentką, okazało się że nastąpiła jej zmiana. Poprzednia rezydentka nie przekazała zgłoszonych przez nas uwag w czasie drugiego dnia pobytu, ta więc nic nie wiedziała i nie chciała podpisać, przygotowanego przez nas dokumentu, stwierdzającego wniesione wcześniej przez nas uwag. Na dokumencie widniało 16 podpisów klientów z Polski, niezadowolonych z obsługi, oferty i braku pomocy . Pani rezydent, będąca narodowości Białorusi odsyłała nas na Ukrainę, by tam szukać poprzedniej rezydentki. A menażer hotelu, kazał zmieniać hotel, jak nam się nie podoba. Interwencja kilkunastu rodzin z Polski z różnych miast w swoich biurach podróży, przyczyniła się do pewnych zmian w hotelu na lepsze, po 5 dniach pobytu, jednak pozostał niesmak i niemile spędzony czas na rozmowach, dyskusjach o tym co powinno być oczywiste. Proszę zaufać, temu wpisowi, nie należę do osób, które kiedykolwiek wnosiły reklamacje lub skargi, dziś wolałabym pisać o tym jak było pięknie. Ale tak nie było, niestety. Prawdą jest również to, że hotel bardzo przyjazny gościom z Rosji.

    Opinia dodana:
  • 3,8 / 10

    Karolina

    Pobyt: Wrzesień 2018

    Ogólnie nie polecam. Wycieczka kupowana w Polsce, a na miejscu sami Rosjanie. Wszyscy mówią po rosyjsku, transfer z rosjanami, podczas transferu do hotelu się pobili, przyjechała policja, środek nocy, my zatrzymaliśmy się w polu, dzicz! Obiecano w mailu przed wyjazdem transfer 1,2 godz. a jechaliśmy 6h!! Dojechaliśmy na miejsce po 23 i okazało się, że nie przysługuje nam już kolacja bo restauracja czynna tylko do 22. Dziecko głodne, my głodni, to jakiś zart. Potem na miejscu wiele nieporozumień i kwestii niezgodnych z oczekiwaniami i ceną. Zapłaciłam 10.000zł więc nie mało, a wyjazd bardzo bardzo średni i absolutnie nie warty tej ceny!! Nie polecam Szkoda tylko że wakacje.pl współpracują z takim biurem podróży, kupując tutaj oczekiwałam pewnego biura podróży..

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Sylwia Marcińska

    Pobyt: Wrzesień 2018

    Wszystko w porządku :) Kontakt z rezydentem bez problemu.

    Opinia dodana:
  • 6,3 / 10

    Klient

    Pobyt: Wrzesień 2018

    Co do organizacji biura tzn przelot autokary super na terenie Krety.Do hotelu również nie mogliśmy mieć dużych zarzutów. Male zawsze będą. Co do rezydentki żenada! Dziewczyna Sophia P. mająca 20 lat nie potrafiła nam powiedzieć czy wogule na okolicy sa jakieś sklepy itd(wujek google więcej nam powiedział). Nie zaproponowała nam żadnej wycieczki. A chyba na tym rzecz polega?? Po rozmowie z Panią rezydent stwierdziła że "my" jako osoby młode mamy w planie "urżnąć się" i po co nam wycieczki.. I tu źle trafiła.(Zorganizowalismy sobie sami wycieczki tak z ciekawości wam powiem) również na spotkaniu P.Rezydent określiła godzine wyjazdu spod hotelu na godzine 14. Miala dzwonić w razie jakiejkolwiek zmiany. Zmiana byla na 13:10 ale informacji z jej strony żadnej..wydaje mi sie ze nikt łaskawie by na nas nie czekał. Bedac na lotnisku greckim okazala sie również że olewa sprawe. Przytocze sytuacje. Kobiety majac nadwagę bagazowa nie otrzymaly biletu przed zaplaceniem 'nadwagi' oczywiscie szukajac rezydenta by udzielil informacji gdzie trzeba sie udać- i tu go nie ma. Byle kto na takim miejscu.. Dlatego ocena 2- za to że wogule się pokazała na tym spotkaniu..

    Opinia dodana:
  • 4,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Wojciech Ratajczak

    Pobyt: Wrzesień 2018

    Biuro do najtańszych nie należy. Brak polskich rezydentów. Na lotnisku w Grecji personel z Rosji, z który operował jedynie łamaną angielszczyzną lub rosyjskim. W hotelu brak rezydenta. Do samego końca nie było wiadomo o której transfer powrotny na lotnisko, dopiero wieczorem dzień przed wylotem pojawiła się kartka przy recepcji, mimo że dzień wcześniej pracownik Mouzenidis telefonicznie (po moim telefonie) poinformował mnie że wysłana zostanie wiadomość SMS. W drodze powrotnej w autobusie pojawiła się rezydentka (Rosjanka), która mówiła po polsku i poprowadziła do odprawy na lotnisku. Na plus na pewno autobusu użyte do transferu, biuro dysponuje całkiem solidną flotą klimatyzowanych pojazdów. Na plus także przelot liniami Ellinair, które należą do Mouzenidis. Samoloty do najnowszych nie należą ale obsługa na pokładzie była na najwyższym poziomie. Darmowy serwis z kawą, herbatą winem i innymi napojami oraz drobną przekąską. Nie sprzedają losów na loterie i perfum jak to bywa w tanich liniach. Przeloty punktualne.

    Opinia dodana:
  • 9,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Gosia

    Pobyt: Wrzesień 2018

    Nie mam żadnych zastrzeżeń co do biura, wylot i przylot bez opóźnień ich czarterowym samolotem linii Ellinair (na pokładzie darmowe napoje, alkohol), transfer do hotelu i z bardzo sprawny, opis oferty biura adekwatny, nie ma na co narzekać, troche obawiałam się zakupu wycieczki z biura ktorego nie znam ale wszystko odbyło się w jak należytym porządku. Polecam

    Opinia dodana:
  • 7,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Mieczysław Lasicz

    Pobyt: Sierpień 2018

    Pierwotnie dostałem pokój poniżej oczekiwań, po dwudniowej interwencji pokój zmieniono na właściwy. Rezydentka po " dostarczeniu" nas do obiektu zniknęła i spotkanie z nią odbyło się dopiera 2 dni później. Mankamentem było to, że łazienka miała niski standard, gdzie woda wylewała się z kratki ściekowej na posadzkę. Było czysto w pokoju.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Amanda

    Pobyt: Marzec 2018

    Nie ma gorszego biura na świecie , coś strasznego .Oszukują i wabia klientów a dają w zamian dziadostwo najgorsze stare hotele brak rezydenta itp

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    MARCIN

    Pobyt: Sierpień 2018

    Najgorsze biuro jakie znam , straciłem zaliczkę i mnóstwo czasu . Nie polecam dziadostwo które upada

    Opinia dodana:
  • 8,8 / 10

    Karolina i Paweł

    Pobyt: Lipiec 2018

    Bardzo dobre biuro podróży, , które dba o swoich klientów. Nasze kolejne wakacje w Grecji, tylko z Mouzenidis Travel !

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią