Biuro podróży super, zawsze miało dobre oferty, korzystałem wielokrotnie, szkoda że upadło
Brak
Brak
Zamknęli nas hotelu. Czeka nas deportacja. Niema jedzenia. Przeżycia niesamowite. Szkoda ze się nie da powtorzyc
Brak
Brak
ostatni zadowolenie klienci Neckermann Polska, którzy zdążyli wrócić w dzień bankructwa Thomas Cook :-P
Brak
Brak
Moja wycieczka została odwołana na 5h przed wylotem. Uważajcie na oszustów.
Brak
Brak
Wakacje w Bułgarii z Neckermanem - extra. Troche słaby kontakt z rezydentką, no ale cóż, nie ma co narzekac. Hotel Nessebar Beach Resort - rewelacja. Kosztcalej wycieczki all inclusive rówież dobry. Z chęcią polecę z Neckermanem za rok na kolejne wakacje.
Brak
Brak
Ogolnie polecam, bez problemowa obsluga, wszystko czarno na bialym...generalnie polecam wszystkim
Brak
Brak
Profesjonalne biuro podróży, oferta w 100% zgodna z opisem, rezydenci kompetentni i pomocni.
Brak
Brak
Wszystko ok,bez zastrzeżeń,dokumentacje i wszelkie informacje przejrzyste i proste, transfer z lotniska czy też na lotnisku ok.
Brak
Brak
Z biurem byłam w sierpniu 2019 roku pierwszy raz i już więcej nie pojadę.. Biura nie polecam. Wczasy wykupiliśmy z dużym wyprzedzeniem , Trzy dni przed wyjazdem została nam zmieniona godzina wylotu z 6.00 na godz. 17.00. Do hotelu zajechaliśmy na godz. 23.00. Proszę zobaczyć jak traktuje się klientów. Biuro to wybraliśmy tylko ze względu na ranne godziny wylotu bo hotel znamy i jeździmy do niego co roku.
Brak
Brak
na wakacje zazwyczaj jeździłam z TUI i teraz żałuję, że kupiłam wycieczkę z Neckermana. Kłopoty zaczęły się już na lotnisku Okęcie. mieliśmy się zgłosić do strefy biur podróży, gdzie miała być informacja o bramce, do której należy się kierować. Byli przedstawiciele chyba wszystkich biur podróży z wyjątkiem Neckermana. Pan z innego biura wskazał nam skąd odlatuje samolot do Burgas. Rezydent obecny na miejscu tez nie był specjalnie zainteresowany. Co więcej kontakt do niego dostałam dopiero po 3 dniach. Wcześniej musiałam czekać na jego wyznaczone godziny pobytu w hotelu. Opis hotelu zupełnie nieadekwatny. Nie polecam.
Brak
Brak
Biuro renomowane ,dobre przyjęcie na tureckim lotnisku,komfortowy ,punktualny transfer.Rezydent w języku angielskim ,ale to zrozumiałe bo w hotelu Alba Queen były tylko 3 rodziny z Polski ,a recepcja ze znajomością rosyjskiego umiała wszystko załatwić.Brak rezydenta ze znajomością polskiego na olbrzymim lotnisku podczas powrotu bardzo utrudniał orientację . Przydała by się również informacja przed odlotem, że np. w Turcji karty do bankomatu aby działały należy w banku macierzystym w Polsce ustalić limit-nie każdy to wie. Nie każdy też wie ,że biuro za granicą nazywa się Daniels Cook.Biuro zagwarantowało nam standard pobytu taki sam jak Niemcom.
Brak
Brak
Transfery z i na lotnisko dobrze zorganizowane. Rezydentka p. Edyta pomocna i kompetentna. Stały i bezproblemowy kontakt z biurem podróży. Ogółem wycieczka była dobrze zoorganiozowana. Minusem były segregatory z informacjami w recepcji hotelowej. Puste, nieuzupełnione i nadszarpnięte zębem czasu.
Brak
Brak
Oferta w Internecie różni się z tym co zastaliśmy. Kontakt Z rezydentka w skali 0..dostaliśmy do niej numer telefonu ktory caly czas był nieaktywny. Hotel to jakaś porażka. W drodze powrotnej mało brakowało a nie wrócilibyśmy do Polski bo całego biura nie było na liście wylotów! W trakcie afery rezydentka po prostu uciekła i tyle ją było widać. Za tą cene ktore wzielo biuro od nas inni mieli hotele 5 gwiazdkowe! Nie polecam!
Brak
Brak
Wykupiliśmy 2 tygodniowy pobyt w Grecji Kreta hotel syella palace - 5 gwiazdek. Obsługa rezerwacji, rezydenta jak najbardziej na plus. Duży minus za animacje dla dzieci. W hotelu w którym przebywaliśmy znajdował się polski animator i klub lolo i Bernie. Mogę zrozumieć ze z racji standardu przebywało mniej polskich turystów jednak to nie usprawiedliwia zachowania pani animator która przez okres 2 tygodni zachowywała się jak na zesłaniu a program który otrzymaliśmy pierwszego dnia nie był całkowicie realizowany. Wisienki na torcie dopełniono ?malowanie koszulek? dla dzieciaków za które biuro zadało ekstra 10 euro. Tutaj nie chodzi o pieniądze ale o szacunek i podejście do klienta. Koszt znikomy a renoma lega w gruzach. Trudno kupić po kosztach za kilka złotych koszulki z logo neckermann - dodatkowa reklama i dać dzieciom trochę frajdy. Moim zdaniem skandal proszę porównać sobie zaangażowanie i organizacje tego typu przez grecos - rewelacja. Niech ktoś cos z tym cos zrobi my w przyszłym roku na pewno nie skorzystamy z oferty neckermann.
Brak
Brak
Chcielibyśmy bardzo podziękować naszemu rezydentowi panu Mateuszowi który obsługiwał hotel Forest beach w mieście primorsk na Bułgarii. Pomimo wpadki biura podróży nasz rezydent stanął na wysokości zadania i zrobił wszystko co tylko mógł żeby naprawić sytuację. Wszystkie problemy rozwiązał błyskawicznie. Neckermann powinien mu podziękować że uratował ich dobre imię. dziękujemy jeszcze raz panu Mateuszowi i życzymy wszystkim takich rezydentów na swoich wakacjach.
Brak
Brak
Wykupiliśmy w tej firmie wakacje w Bułgarii all inclusive, niestety pobyt tam był beznadziejny, nic się nie zgadzało z tym co było w opisie wczasów .Wakacje było straszne ,zostaliśmy tam okropnie potraktowani ,biuro podróży nic sobie z tego nie zrobiło, oczywiście reklamacji nie uznali, bo stwierdzili, że nie ma podstaw . Długo by się rozwodzić co nas tam spotkało ,dlatego piszę pokrótce żeby ostrzec przed tym biurem podróży.
Brak
Brak
Organizator koszmarny. Mnóstwo ukrytych opłat. Za kliknięcie myszka dodatkowe opłaty. Prowizja/napiwek doliczane do każdej usługi. O wiele wyższe ceny za miejsca siedzące w samolocie czy za bagaż niż bezpośrednio w liniach lotniczych. Komunikatywność mocno kuleje. Moje odczucie? Kupiona wycieczka to spadaj, już nikt nie musi o Ciebie się starać. W Itace czy Tui wszystko było prostsze, cena taka i taka płacisz i masz już wszystko gdzieś, organizator już wszystko ogarnia. Tutaj ciągle coś jest nie tak, ciagle musisz dopłacać, ciagle o coś trzeba się prosić. To moja ostatnia wycieczka z tym biurem. Nie polecam
Brak
Brak
Opieka na miejscu pobytu bardzo mila i godna polecenia. Warunki lokalowe zgodne z opisem. Wyjątkiem były animacje, które w ofercie miałbyć prowadzone w języku polskim, a były w niemieckim. Mailowa obsługa przez Konrada K. bardzo arogancka co zaraziło do bezpośredniego kontaktu z biurem, gdyż dużo wyższy poziom prezentowały osoby z biura pośredniczącego (wakacje.pl) w zakupie wycieczki
Brak
Brak
Na urlopie przebywaliśmy w hotelu Sentido Cala Vinas na Majorce. Ogólnie swój pobyt oceniamy bardzo dobrze, ale mamy pewne zastrzeżenia do obsługi ze strony rezydenta. Brak zainteresowania rezydenta gośćmi. Kontakt tylko na telefon ze strony gościa...a tak chyba nie powinno to wyglądać. Niemieccy i angielscy goście bardzo dobrze zaopiekowani przez sowich rezydentów w hotelu, natomiast o nas zapomniano. Dlatego rezydenta oceniamy na 1 a organizatora na 5 po to żeby organizator przemyślał sytuację , ponieważ naszym zdaniem nie powinno to tak wyglądać. Na szczęście my poradziliśmy sobie ze wszystkim. Wyspę zwiedziliśmy na własną rękę i nie wydarzyło się nic złego co wymagałoby interwencji rezydenta. Nie mniej jednak trzeba pamiętać , że są również klienci, którzy namacalnej obecności rezydenta poprostu potrzebują.
Brak
Brak
bardzo przykre rozczarowanie ... Organizator nie czekał na swoich turystów na lotnisku mówimy to o grupie o 17 osób w raz z małymi dziećmi, w konsekwencji musielismy organizowac transport do hotelu na wlasną rękę, brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony rezydenta, brak kontaktu z rezdentem, brak możliwości skorzystania z wycieczek, brak animacji w języku polski o czym mowa w umowie. Reklamacja został oficlanie złożona.
Brak
Brak