5,6 / 10

Opinie o biurze Neckermann

Neckermann

Ocena na podstawie 508 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,2
    Ocena
    Organizatora

  • 4,7
    Ocena
    rezydentów

  • 5,9
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,2
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 9,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Patrycja Garus

    Pobyt: Lipiec 2019

    Pierwszy raz leciałam na wakacje za granicę, były obawy jak to będzie( przylot, transfer itd.)- jednak jak się okazało nie potrzebnie. Wszystko przebiegało bez problemów , począwszy od lotu. Na lotnisku w Burgas nie było problemu z odnalezieniem stanowiska z biura Neckermann, Panie kierujące do autobusów pomocne i miłe. Sam transfer z lotniska również bez problemów. Na miejscu czekała Rezydentka, która wyjaśniła wszystko jasno. Powrót również bez zarzutów. Bardzo pozytywnie oceniam to biuro.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Karl

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Biuro nie uznaje reklamacji i kłamie na każdym kroku. Oferty są inne na miejscu niż podane w internecie. Pomimo zgłoszonych uwag na miejscu, wcale tego chyba nie zapisują a potem należy im udowodnić zgłoszone usteerki. Oczywiście nikt nie przyjeżdza na miejsce wcześniej. Po prostu zachowanie obrzydliwe i wyrachowane. Nigdy z tym biuem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Opinia dodana:
  • 3,0 / 10

    Olka

    Pobyt: Lipiec 2019

    Oszuści. Nigdy więcej z Neckermann. Mieliśmy mieć hotel ok 700m od plaży a był 3 km. Jakieś 45min piechotą. To hotel Dosi w Side - Turcja. Rezydent też do niczego. Naciąga na wycieczki, gdzie pomijany jest program. Na lotnisko w drodze powrotnej zabrano nas ponad 5 godz wcześniej. Mieliśmy dostać obiad przed odlotem i już nam go nie wydano. Nigdy więcej Neckermanna to oszuści!

    Opinia dodana:
  • 2,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Beata

    Pobyt: Lipiec 2019

    Niestety i my jesteśmy bardzo rozczarowani, wracamy z wakacji z dziećmi. Chorwacja i cała otoczka która tam była nas nie zawiodła, ale apartamenty !!!!! Smród, brud i ubóstwo. Gdy zadzwoniłam na infolinie, pani powiedziała ze postara się nas przenieś do innego apartamentu tego samego dnia, do dziś nie oddzwoniła. Poszłam sama ze skarga dostałam inny apartament lepszy niż poprzedni ale bez szału, skorpiony i inne robactwo to na początku dziennym. Nie miałam pościeli dla dziecka, po czym jechaliśmy większa grupa, zapłaciłam najwiecej bo miałam mieć największy apartament a dostałam najmniejszy ! Nie polecam oczywiście tak tego nie zostawię

    Opinia dodana:
  • 5,5 / 10

    Paulina

    Pobyt: Lipiec 2019

    O ile zgodność oferty z opisem to 100%, o tyle Pani rezydent to jakaś porażka. Byliśmy w hotelu Horus Paradise Luxury Resort w Side. Na spotkanie przyszła do nas Pani Adrianna, która już na wstępie powiedziała, że nigdy nie była w tym hotelu. Nie umiała odpowiedzieć na nasze pytania (lunch boxy, restauracja a'la karte itp.) - musiała chodzić do recepcji. Na pytania o wycieczki fakultatywne, odpowiadała, że trzeba korzystać z lokalnych biur. I że Neckermann nie organizuje wycieczek do miejsc historycznych z polskim przewodnikiem, ponieważ "Polaków nie interesuje historia Turcji". W ogóle nie była nami zainteresowana. Sprawiała wrażenie, że chce jak najszybciej wyjść. Rezydenta biura nie było również na lotnisku. Byłoby to bardzo pomocne, szczególnie gdy okazało się, że samolot ma 3 godziny opóźnienia.

    Opinia dodana:
  • 2,3 / 10

    Wkurwiony

    Pobyt: Lipiec 2019

    Tragednia wielka, ludzie nie korzystajcie z tego biura. Rezydent to porażka zero zainteresowania, zawiosl z lotniska do hotelu i powiedzial,, bay,, juz nie wsponmne ze to nie polak, kwaterowanie do hotelu we wlasnym zakresie, brak kontaktu tylko do centrali, w hotelu żadnych informacji na tablicy ogłoszeń o ktorej powrót totalne nic, innych biur podróży wyszczególnione dokladnie. Powrot wielkie nie porozumienie wylot o 23, a nas zabral z hotelu o 21 i jeszcze zbieral ludzi, tłumacze ze jeszcze mamy odprawe celna oraz bagaz rejestrowany, kierowca tylko powtarzal ze nie rozumie ze musi ludzi pozabierac. Nerwy, sters, pierwszy i ostatni raz z tym biurem przestrzegam innych. Bułgaria sloneczny brzeg 24.08.2019

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Dominika

    Pobyt: Lipiec 2019

    Biuro podróży ,które sobie kpi z człowieka,bierze pieniądze,opisuje hotel i udogodnienia w nim jak najlepiej,a okazuje się ,że jedziesz do jednego "wielkiego gówna" , gdzie traktują cię jak śmiecia ( Bułgaria Hotel Orchidea)

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Mada

    Pobyt: Sierpień 2019

    Nigdy, przenigdy nie korzystajcie z tego biura. NIGDY I ZA ŻADNE PIENIĄDZE !!! . Jeszcze nie wyjechałam, a już jest problem. Wyjazd - Majorka. Zamówiłam pokój z bocznym widokiem na morze. Dostałam pokój... bez balkonu. Zorientowałam się z dokumentów podróży, otrzymanych na niecałe 2 tygodnie przed wyjazdem. Zaproponowano mi .. upust 2% (sic!) lub inny zdecydowanie gorszy hotel, choć Neckermann twierdzi że dużo lepszy. A co ma mówić. I nie widza problemu, bo.,.... coś się w systemie poplątało. Uwierzycie, oni nie biorą odpowiedzialności za system który wykorzystują do rezerwacji. Aaaa, jest jeszcze opcja zwrotu całości kosztów. Ale na Majorkę , go tego miejsca już nie ma miejsca gdzie indziej. Ale... co ich to obchodzi, bo system zawalił. A jakbym miała dostać to co zamówiłam i za co zapłaciłam, to Neckermann mówi, że powinnam dopłacić ponad 1 tyś złotych, bo oni takich pokoi nie mają ( a na taki mam z nimi umowę) i muszą wziąść z Neckermana niemieckiego. Ludzie, gdzie my żyjemy, zero odpowiedzialności.

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Jm

    Pobyt: Lipiec 2019

    Zero opieki rezydenta. Rezydent nie interesował się nami bo po prostu nie pojawił się w hotelu. Telefony i maile to porażka, naraziły nas na dodatkowe opłaty. Chcieliśmy wykupić wycieczkę ale nie było jak. Kupiliśmy u konkurencji. Totalne olanie turystów, brak katalogu na recepcji hotelu , brak jakichkolwiek informacji np. o godzinie transferu na lotnisko. Opieka Neckermanna skończyła się w momencie wylotu z Polski. nerwy nerwy i nerwy. Serdecznie nie polecam Neckermanna. Nigdy więcej!!!

    Opinia dodana:
  • 2,3 / 10

    Iwona

    Pobyt: Lipiec 2019

    Beznadzieja hotel obskurny brodzik zardzewialy jedzenie to na śniadanie codziennie jajka i kiełbasa.A rezydent żenada odpowiedzieć na proste pytanie nie potrafi Hotel burgas beach Bulgaria A rezydentka Joanna.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 51
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią