Szeroki wybór ofert, jest w czym wybierać. Ceny porównywalne jak w innych biurach podróży - a obsługa i proces sprzedaży na poziomie. Sam wyjazd bardzo udany, transfery na czas, hotel czysty, wszystko zgodne z opisem. Rezydent bardzo pomocny i kompetentny, polecił nam fajne atrakcje i warto było się wybrać. Ogólnie biuro spełniło nasze oczekiwania i mogę je śmiało polecić :)
od zakupu do powrotu - wszystko w najlepszym porządku. Trafiliśmy dobrą ofertę cenową, porównywaliśmy z innymi biurami i wybraliśmy Nekera. Z wyjazdu jesteśmy zadowoleni, hotel czysty, obsługa miła, okolica - wiadomo, jak to w Grecji - przepięknie :) Z czystym sumieniem polecam.
Ceny w porządku, obsługa miła i pomocna, oferta taka jak w katalogu - polecam, na pewno skorzystam jeszcze w przyszłości.
Bardzo dobre biuro, moja kolejna wycieczka w nim kupiona i wszystko tak, jak być powinno. Mam do nich po prostu niedaleko - ale po raz kolejny się nie zawiodłem. Hotel zgodny z opisem, wszystko na czas i jak trzeba. jeśli do czegoś możnaby się przyczepić, to już wyłącznie na miejscu, ale bardziej kwestia pracowników hotelu, na których nikt nie ma wpływu.
Była to jedna z najlepszych ofert, jak porównywałem ceny - zdecydowaliśmy się. Generalnie wszystko w porządku, obsługa, jakośc, miejsce, kontakt. Mogę polecić z czystym sumieniem, dobrze trafiliśmy.
Podróż do Włoch, bardzo udana, wszystko w najlepszym porządku i przystępnej cenie :)
Wszystko OK - biuro mogę polecić śmiało, wycieczka i pobyt w hotelu udane.
Wyjazd wykupiony w cenie rynkowej, nie było żadnych problemów, wszystko tak, jak w opisie oferty. Na miejscu nie różniło się to od opisu na stronie, czysto, porządek i niemal jak na zdjęciach. Rezydent pomocny, cała przygoda zakończona fajnym wypoczynkiem - polecam :)
Generalnie wszystko ok, cena nas przekonała i wszystko było w porządku.
Wybrałam się na wakacje z Nekerą na Fuerteventurę, hotel Iberostar Selection Fuerteventura Palace. Jestem niesamowicie zadowolona zarówno z organizacji przelotu, jak i samego pobytu. Rezerwując wakacje rozważałam kilka opcji i nie zawiodłam się, wybierając Nekerę. Także po zakupie wycieczki kontakt przebiegał sprawnie, rzetelnie poinformowano mnie o warunkach umowy, wybrałam opcję z dodatkowym bagażem i otrzymałam pomoc w sprawdzeniu aktualnych obostrzeń. Mogę polecić Nekerę!
Kupiłam wyjazd z NEKERA przez wakacje.pl. Już podczas wyjazdu do Włoch zgłaszałam swoje niezadowolenie związane z wyjazdem (niedziałające wifi przez cały tydzień, ukryte koszty w postaci napojów - nie było o tym wzmianki w umowie). Wakaje.pl poinformowały mnie o tym, że "nie mogą nic zrobić i nie mają wpływu na nic". Złożyłam reklamacje wyjazdu do Nekera, w odpowiedzi zwrotnej otrzymałam informacje, że w związku z moim niezadowoleniem z wyjazdu oferują mi bon na kolejny wyjazd. NIE POLECAM.
CUDOWNE wakacje! Najlepsze biuro przy założeniu, że zna się ofertę, którą się kupuje. Niestety rzadko turyście ją czytają z czego wynika potem dużo problemów. Oczywiście winą zawsze obwinione jest biuro. Mój wyjazd wakacyjny był bardzo udany.
Pierwszy raz w tę zimę korzystałam z ich usług. Wybraliśmy z mężem wyjazd do Włoch, miejscowość Trento, hotel Friedemann. Ja byłam w pokoju dwuosobowym, odpowiednio przestronny i dobrze wyposażony. W pełni mogę polecić to miejsce przede wszystkim dla par - wyżywienie bardzo dobre, przyjemny ośrodek w uroczym miejscu. Oferta w pełni pokrywała się z opisem na stronie biura i nic nie było zaskoczeniem.... no może oprócz zmiennej pogody ;-) Biuro godne uwagi, polecam.
Właśnie wróciliśmy z wyjazdu na Teneryfę, z Nekerą. Wszystko dopięte na ostatni guzik - karty pokładowe, voucher do hotelu doszedł na czas. Na miejscu zajął nami się sympatyczny Pan Michał :), hotel rewelacja - ciepło, blisko do morza i świetne jedzenie. Będę polecał moim znajomym, wypoczynek z tą firmą spełniła wszystkie moje oczekiwania.
TRAGEDIA! Nie zapłacili za bagaż dodatkowy, pomimo iż obciążyli mnie tą kwotą zgodnie z umową. Musiałem dopłacić na lotnisku. CZYLI ZAPŁACIŁEM 2 RAZY PONAD 1000 PLN. Zero odpowiedzialności ani zwrotu środków. Prowizorka i nikt poważny. Siedzibę maja na Nowogrodzkiej.
Własnie wróciliśmy z ferii z Nekera. Kupiliśmy wyjazd narciarski do Włoch. Bardzo dziękujemy za profesjonalne infomacje dot. regionu Val di Sole. Byliśmy pierwszy raz na nartach za granicą, ale dostaliśmy wszystkie wyczerpujace informacje, dzieki temu nic nas nie zaskoczyło. Na miejscu rewelacja, już zawsze będziemy jeździć z Wami. Piętkny hotel, pokój czekał na nas, mimo, że przyjechaliśmy trochę za wczęsnie :), no i te widoki... Wypoczynek zgodny z ofertą, profesjonalna firma - POLECAM! Marek
Wyjazd Cypr ostatni tydzień października 2021. Brak transferu z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko. Z lotniska do hotelu załatwiliśmy go na własną rękę z innym biurem podróży. Z hotelu na lotnisko wzięliśmy taksówkę zgodnie z mailem do organizatora, który pokpił sprawę. Jest 03.01.2022, mięły 2 miesiące i do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy zwrotu za taksówkę 55 euro. To złodziejstwo w biały dzień!!!
Szukając wyjazdu na wypoczynek przez wakacje.pl, będąc pod presją znikających ofert, nie zwróciłam uwagi, iż wyjazd na który się zdecydowałam był organizowany przez biuro NEKERA. Zaczęłam czytać opinie na temat tego biura i byłam przerażona. Sprawdzilam wszystkie, ewentualne niedociągnięcia ze strony biura. Okazało się ze w ofercie która wybrałam mam tylko dwa bagaże podręczne po 5 kg, wiec byłam świadoma, ze będę musiała dokupić chociaż jeden dodatkowy bagaż 20 kg (mój błąd, nie doczytanie całej oferty). Oprócz dodatkowego kosztu w wysokości około 270 zł w jedna stronę, nie stanowiło to dla nas większego problemu. Po wylądowaniu na Rodos, z dusza na ramieniu szukałam transferu do hotelu, ale ku mojemu zaskoczeniu przywitał nas pan i pokierował do autokaru. Na miejscu brak rezydenta, ale nam to nie przeszkadzało. Koszmar zaczął się w momencie powrotu. Dwa dni przed wylotem otrzymałam SMS, iż transfer z hotelu na lotnisko odbędzie się o 03:50 (godzina dojazdu na lotnisko, 06:30 zamykane bramki). Byłam spokojna, ze wszystko idzie zgodnie z planem. Byliśmy przed hotelem o 03:30, w razie gdyby autokar przyjechał wcześniej. Czekamy ?? 04:20 panikujemy. Autokaru brak, pan w recepcji nic nie wie. Noc z piątku na sobotę, infolinie nieczynne. Zamawiamy taksówkę i dostajemy info z recepcji, ze mamy zapłacić za Taxi - około 100?, a biuro zwróci nam koszty. Wsiadając do taksówki, kierowca pyta mnie o nazwisko i gdzieś dzwoni. Przekazuje informacje, ze nie musimy płacić, ponieważ rozmawiał z firma obsługująca biuro NEKERA na Rodos i zwrócą jego firmie za kurs na lotnisko. OK, fajnie, ale dlaczego taksówka nie przyjechała po nas, np. o 04:00??? Dlaczego, dopiero po naszej interwencji otrzymaliśmy jakiekolwiek info?? Gdyby nie nasze działania, prawdopodobnie nie zdążylibyśmy na samolot. Wpadliśmy na lotnisko godzinę przez zamknięciem bramek. Naprawdę niepotrzebny stres. Niby wszystko ok, ale więcej nie skorzystam z usług tego biura. PS. Czytaj szczegółowo opis oferty
Wszystko robione na ostatnia chwile, bilety i szczegoly wycieczki otrzymalismy pare godzin przed lotem. Na miejscu brak zainteresowania. Lepiej i taniej by wyszlo gdybysmy polecieli we wlasnym zakresie.
Gdyby były 0 do wyboru to tak bym wybrała. Totalny brak zainteresowania, jeśli dzwonię z problemem to liczę na jego rozwiązanie a nie wyśmiewanie i olewanie. Brak szacunku do klientów którzy płacą za usługi.