Byliśmy w terminie / ostatni tydzień lipca 2017/ w hotelu Perla Beach 4* 5* / Primorsko Bułgaria, 2 osoby dorosłe i 2 dzieci. Robiliśmy rezerwację na hotel Perla Plaza 3* / \" niestety \" ;) nie było już miejsc za co dziękujemy bardzo :) :) :0 za zamianę hotelu, jesteśmy BARDZO ZADOWOLENI z tej zamiany dostaliśmy wczasy dla naszej rodzinki lepsze od oczekiwań bez żadnej dopłaty ! :) :) :) Pani rezydentka Weronika bardzo miła, super osoba na tym stanowisku ! POLECAM. Polecam biuro podróży ONHOLIDAYS dla każdego !
Słaba obsługi rezydenta przy przylocie na miejsce, ktoś w zatepstwie nas odbieral na lotnisku. Przy wylocie obecność rezydenta kończyła się na sprawdzeniu obecności przy wejściu do autobusu. Brak obsługi na lotnisku. Resydentka w hotelu nie chciała udzielić informacji o voucherach do aquaparku które nam obiecano przy wykupowaniu wycieczki a mielismy je otrzymać po przylocie na miejsce. Ogólnie nie polecam biura.
Byliśmy z tym biurem w połowie lipca w Bułgarii , pomimo wielu obaw dotyczących słabej oceny wśród wcześniejszych wczasowiczów zdecydowaliśmy się na wyjazd i naprawdę nie żałowaliśmy . Cała organizacja wyjazdu oraz sam pobyt przebiegał bez żadnych zarzutów . Już od samego początku rezydent biura był widoczny i bardzo pomocny (dziękujemy panie Adamie) na lotnisku w Burgas a na dodatek, przyszedł jeszcze do autobusu do którego nas pokierował sprawdzić czy wszyscy dotarli. Natomiast druga rezydentka pani Wiktoria , która przejęła nas już w hotelu nie wykazywał nami dużego zainteresowania . Co by się jej nie zapytało albo poprosiło tłumaczyła tym że wszystkiego dowiemy się w recepcji , nawet zbytnio nie zachęcała by ktoś wykupił wycieczki fakultatywne. Najlepsze było to że Nasza szanowna pani rezydent źle wydrukowała kattę pobytu z posiłkami , przez co ludzie którzy trafili do hotelu o 7 rano zjedli dopiero kolację o 18 a w dniu wylotu który był o 22 mieli zapewnione tylko śniadanie, Na szczęście po dwóch dniach sytuacja się wyjaśniła. Dziekujemy za to pracowniką samego hotelu , którzy zawsze służyli radą i pomocą :)
Przestrzegam przed wyjazdem z tym biurem. Zmiana hotelu na miejscu , na lotnisku po przylocie do miejsca docelowego. Brak jakichkolwiek informacji o przyczynie zmiany. Sprzedają tylko kolorowe obrazki w internecie, a jak przychodzi co do czego, trafia się do hotelu , którego się nie wybierało. Stanowczo odradzam.
Jeżeli chodzi o informowanie klienta adekwatnie podróży, to kompletne dno. Rezydentka wiecznie nieobecna, na lotnisko się spoznila. Gdybyśmy nie znali angielskiego kiepsko by było dowiedzieć się o czymkolwiek. Na moje pytanie - Jak będzie wyglądał meldunek w hotelu? odpowiedziała " idz na basen i napij się Napoja " Nie polecam
Nikomu nie polecam wyjazdu z tym biurem podróży!! Wycieczka wykupiona, pieniądze wpłacone, 2 dni przed wylotem dostałam informację, że hotel do którego miałam lecieć został wyprzedany i nikt mnie o tym fakcie wcześniej nie poinformował tylko 2 dni przed wylotem. W ramach rekompensaty zaproponowali mi hotel za który miałam dopłacić 1600 zł lub darmowo zrezygnować z wyjazdu. Nie zrobili nic w tym kierunku by cokolwiek załatwić, chociaż w umowie było wyraźnie napisane, że mam prawo ubiegać się o inny hotel o tym samym lub niższym standardzie bez żadnych dopłat z mojej strony!!! oczywiście z umowy się nie wywiązali. 2 dni przed wylotem zostałam na lodzie, ponieważ biuro miało wszystko gdzieś, a ja robiłam wszystko by cokolwiek znaleźć na ostatnią chwilę ale niestety wszystkie hotele w rozsądnych cenach, na które pozwalał mi budżet były już niedostępne.. zmarnowany urlop i nieudane wakacje!!! Klienta traktują jak śmiecia. Wyjazd z tym biurem zapowiada istną katastrofę. Biuro nie zasługuje nawet na 1 gwiazdkę!!!
Byłam z mężem z tym biurem w czerwcu 2017 na Krecie.Podróż z tym biurem to koszmar.Po przybyciu na lotnisko,okazało się,że została zmieniona godzina wylotu i nikt mnie o tym fakcie nie poinformował(różnica 3 godz+opóźnienie 45 min). W dniu poprzednim potwierdziłam godziny wylotu. N a lotnisku w Heraklionie nie można było znaleźć rezydenta,którego ostatni raz widzieliśmy. Na spotkanie do hotelu wysłał swoją żonę,która nie miała pojęcia o niczym. Jeżeli chodzi o powrót,to poprzedniego dnia na tablicy informacyjnej pojawiła się informacja dotycząca wylotu ale z błędami(2 loty z różnicą 60 min na to samo lotnisko) więc trzeba było się domyślać o której godzinie jest nasz wylot .Rezydent nie odbierał telefonu.Nie otrzymaliśmy również śniadania w dniu wylotu,ponieważ dnia poprzedniego trzeba było wpisać się na listę do godz 21:00-nikt nas o tym nie poinformował. Próbowaliśmy się skontaktować z rezydentem,ale znowu bez skutku. Miałam wrażenie ,że przyjechałam na własna rękę,a nie z biurem podróży.
Byłam z biurem w zeszłym roku w hotelu Perla Plaza w Primorsku. Generalnie wszystko ok, bardzo dobre posiłki, nie mam również zastrzeżeń do rezydentki, która odpowiadała rzetelnie na każde nasze pytanie. Polecam hotel ja i biuro. Tak jak ktoś napisał wcześniej - małe ale solidne. Pozdrawiam, Ewelina
Bylam z tym biurem w Bulgariii w Słonecznym Brzegu w czerwcu 2016. Sam hotel super, polecam hotel laguna. Ale podróż z tym biurem, to istne NIEPOROZUMIENIE!!! KOSZMAR wręcz. Chaos i niezorganizowanie na lotnisku, nie można było znaleźć rezydanta, nic nie wiedział, ale jakos dojechaliśmy do hotelu (bez niego rzecz jasna), w hotelu zjawila się pani rezydenta tylko 1 raz na caly 11-dniowy pobyt. Mialam chore dziecko, chciałam w trakcie, by pomogla mi dotrzeć do laryngologa, niestety jakielkolwiek pomocy nie otrzymałam i radziłam sobie sama. Ale koszmar nastapil później. O wyznaczonej godzinie stawiliśmy się przed hotelem, by dotrzeć na lotnisko, miała być jakiś bus. NIKT po nas nie przyjechal!!! Nikt. rezydent nie odbieral telefonu. Z dwojka dzieci i 4 walizkami zostaliśmy w sytuacji patowej. Były pozne godziny wieczorne i jakies 40km na lotnisko. To były 2 najgorsze godziny pobytu w Bulgariii, to był koszmar. Na swój koszt wzelismy 2 taksówki, by tylko zdazyc , jakos dojechać. Nie byslimy pewni czy oby nasze nazwiska sa na liscie pasazerow. Dotarlisy w ostatniej chwili, odprawili nas jako ostatni, na szczęście byliśmy na liscie. Nie było zadNEgo rezydenta, nic. Po powrocie napisama reklamacje, potem kolejna i kolejna. Nic, zadnego odzewu, zadnej odpowiedzi nawet, zadnej rekompensaty. Nie mam sily walczyc, chodzic do sadu. Nie jedzcie nigdzie z tym biurem!
Wczasy w Bułgarii w Słonecznym Brzegu pierwsze problem z dojazdem kierowca autokaru nie znał lokalizacji hotelu,rezydent ktory nie interesował sie turystamii bo,,nie bedzie biegał po wszystkich hotelach,,błednie podana odległosc z hotelu do plazy.brak na lotnisku rezydenta przy odlocie.ODRADZAM.
Z biurem Onholidays byłam w tym roku na wakacjach w hotelu Perla Plaza w Bułgarii. Wszystko ok. Nie miałam problemów ani z samolotem ani z samym hotelem.
Biuro mało znane, ale okazało się solidne. Wszystko od początku do końca wczasów było dopięte. Miła rezydentka.
Odradzam korzystanie z oferty tego biura podróży. Ja to niestety uczyniłem i do tej pory żałuje. Skorzystałem z oferty last minute i wydawałoby się, że w takim przypadku biuro podróży ma potwierdzone miejsca w hotelu i chce je koniecznie jeszcze sprzedać. Tak też myślałem i wybrałem hotel z dużą ilością atrakcji dla dzieci, w bliskiej odległości do morzą i do centrum miasta Primorsko w Bułgarii. Niestety po przylocie na miejscu okazało się, że zostaliśmy zakwaterowani w zupełnie innym hotelu (cytuje \"z winy systemu rezerwacji\") i w dodatku na obrzeżach i już na starcie musiałem oglądać zawiedzione miny swoich dzieci. Opieka rezydenta na lotnisku beznadziejna, w moim przypadku była to wynajęta tymczasowo osoba, która za bardzo nie miała pojęcia co się dzieje. Przy powrocie rezydent już się nawet nie pojawił. Opieka rezydenta w hotelu wyglądała już trochę lepiej, ale wynikało to z tego, że rezydent przypisany był do hotelu, a nie do biura podróży.
Witam, byliśmy wraz z rodziną na urlopie w Bułgarii. Ocena poniżej: - opieka rezydenta- znikoma (nie było go na lotnisku zarówno podczas przylotu jak i odlotu) , telefon kontaktowy błędny (abonent niedostępny); - informacja o zmianie hotelu podczas przylotu; - brak informacji o godzinie odbioru z hotelu; Ogólnie niepolecam.
TRAGEDIA! Zero kontaktu z biurem, papiery otrzymałem na mniej niż 24 godziny przed wylotem. Na miejscu problemy ze znalezieniem osoby odpowiedzialnej za ten burdel(inaczej tego nazwać nie można). Brakowało nas na liście osób, które miały zostać odebrane z lotniska. Z 10 osób podróżujących z tym biurem tylko 2 (!!) nie miały żadnego problemu. Chcąc oszczędzić rezydent jest z innej firmy niż firma przewozowa, przez co jest zupełny brak informacji, wszystkiego trzeba dowiadywać się na własną rękę...
Wszystko przebiegło sprawnie, Samolot miał co prawda małe opóźnienie, ale nie jest to winą biura podróży.
Odradzam,biuro niedoswiadczone w tego typu imprezach turystycznych
Biuro zapomniało przesłać na lotnisko listę pasażerów do odlotu. Gdyby nie szybka pomoc rezydentki z rainbowtour to część pasażerów nie poleciałaby do Polski, albo lot byłby opóźniony. Niby odprawa jest bezbiletowa, ale bez wydrukowanych informacji się nie ruszajcie
Nie wypowiadam się o rezydencie ponieważ nie mieliśmy kontaktu- ale to raczej brak zainteresowania z mojej strony. Biuro super!!! Nie mam się do czego przyczepić- absolutnie.
Nie polecam biura. Wykupiliśmy wycieczkę do Bułgarii, zależało nam szczególnie na hotelu, który był kameralny z dala od zgiełku miasta. Dwa dni przed wylotem zadzwoniłam do biura z pytaniem czy jest możliwość otrzymania pokoju na parterze ponieważ mamy dziecko chore na dziecięce porażenie mózgowe, otrzymałam odpowiedz, że oczywiście postarają się zarezerwowac taki pokój. Dzień przed wylotem dostaliśmy informację, że nie ma jednak hotelu który wybraliśmy, musimy wybrac jeden z dwóch zastępczych. Obydwa ogromne po 300-400 pokoi, daleko od morza. a do tego tańsze o czym oczywiście Pani Elżbieta nie wspomniała. Ogólnie cała rozmowa odbyła się w atmosferze braku szacunku do mnie jako klienta. Pani Elżbieta była zirytowana i stwierdziła, że stroje fochy. Przecież wycieczka jest za darmo. Ja rozumiem, że jak ktoś kupuje za ponad 5000 zł wyjazd do Bułgarii na tydzień to jest to za darmo dla biura ale ja oczekiwałam jedynie zrozumienia i przeproszenia za zaistniała sytuację. Przeprosin doczekałam się po napisaniu do Dyrektora Zarządzającego.