Obsługa biura anex to tragedia! Dbają jedynie o sprzedaż wycieczek na miejscu a nie o klienta. Pobyt w sharm el sheikh, dahab. Hotel dreams beach. 3 osoby, 2+1. O planowanym wylocie dowiedzieliśmy się dopiero od innych Polaków podróżujących tym samym lotem bo biuro anex uważa, że jak się nie bywa na spotkaniach z rezydentem w hotelu to nie trzeba informować swoich klientów. Brak informacji na recepcji, bark wiadomości na adres email. Zupełnie nic! Totalna porażka!
Wszystko było ok rezydentka bardzo fajna , byłyśmy w listopadzie w Sharm el Sheik
Jeżeli chodzi o sam pobyt było super, aż do dnia wylotu gdzie przekładano co chwilę godz odbioru o której nas nie informowano ale nie to byli najgorsze przewieziono nas na lotnisko gdzie spędziliśmy ponad 3 h potem poinformowano nas że nasz samolot nie odleci załoga szybko się ulotniła rezydenci nie odbierali nic nie wiedzieli itd itp niektórzy wyłączali tel przewieziono nas do hotelu w którym były karaluchy dosłownie dramat do jedzenia dali resztki woda smakowała chlorem naprawdę długo by -100
Jedna wielka porażka… Lot opóźniony o 4,5, o którym poinformowano nas w lobby w hotelu 10 minut po planowanym wyjeździe… Między lądowanie w Warszawie, w której na lotnisku spędziliśmy 1,5 h zanim mogliśmy wystartować do Katowic! Nie polecam
Biuro Anex OMIJAĆ Z DALEKA. Byliśmy w Hurghadzie w 4 osoby i zostaliśmy przy powrocie do polski zawiezieni na inny terminal na lotnisku i zostawieni na pastwę losu. Odlot samolotu za godzinę ,a do właściwego terminalu około 4km. Nie mając wyjścia skorzystaliśmy z lokalnego taxi który za przejazd skasował 30 dolarów. Anex nie poczuwa się do jakiejś rekompenstaty i nie potrafią przeprosić za zaistniałą sytuację. W mailu tylko sucha informacja ,że dołożą starań by to zmienić.
Bardzo polecam biuro. Atrakcyjna cena. Wszystko zgodnie z opisem. Wylot i przylot punktualnie. Organizacja transferów klasa! Hotel zgodny z opisem, obsługa miła przyjazna, chętnie pomagają w razie potrzeby.
Zakup wycieczki ,lot, opieka rezydenta na odpowiednim poziomie. Rezydent Alla bardzo pomocny. Duża widza jako przewdonik po Luksorze. Polecam.
Jestem bardzo zadowolona. To jest ichniejsze biuro i uważam to za plus gdyż jeśli trzeba coś załatwić to oni bez problemu są w stanie to wyegzekwować. Bardzo podobało mi się to, że za wycieczki mogłam zapłacić kartą, dostałam paragon. Rezydent Hassan mówił po polsku podobało mi się że podał do siebie numer Kontakt przez whatsapp, a nie przez messenger bo ja nie mam fb. Szkoda tylko, ze Polacy opóźnienie lotu zrzucają na Anex, a nie zastanowią się że to wina lotniska. Polecam, dobre ceny.
Biuro spisuje się na najwyższym poziomie. Szczerze polecam. Jednak egipscy rezydenci to jakaś porażka. Jeśli liczycie że będziecie mogli na moich liczyć po zameldowaniu jesteście w błędzie. Zobaczcie ich tylko w dniu przylotu i później słuch po nich zaginie. Pomimo kontaktu telefonicznego całość niestey nie spełnia minimum europejskich standardów. Więc biuro polecamy Rezydenci - wypytajcie się maskumalnie dużo w chwili gdy ich widzicie. Później może już nie być takie możliwości
Osobiście polecam, 0 problemów, rezydenty dostępny mega atrakcyjne ceny względem konkurencji a i tak trafiasz do hotelu tego samego co u konkurencji. Jedyną wadą jaką widzę to linie lotnicze posiadające starsze samoloty Boeing 757 lecz standard lotu ok (względy psychologiczne wieku samolotu i przyzwyczajenie do latania nowymi B787 czy B737MAX w ostatnim czasie)
Z Anexem to był mój pierwszy wyjazd i ostatni. Nie respektują warunków umowy, którą podpisują z klientami, mnie z małym dzieckiem (była nas duża grupa Polaków z małymi dziećmi) ulokowali w innym, niezgodnym z umową hotelu, oczywiście gorszym, bez aquaoarku, na którym nam zależało, bez plaży na której nam zależało. W jadalni brud, na jedzeniu znajdowaliśmy np. zapieczone muchy (od Szefa Kuchni usłyszeliśmy, że muchy są pyszne). Reklamacja złożona dawno, a Anex miga się od odpowiedzialności.
ZENADA . Po pól roku od złożenia reklamacji otrzymaliśmy odpowiedź pełną kłamstw i nieprawdy . Nie przyznali się do zarzutów , a nawet wręcz przeciwnie - napisali ,że to co widziałam na zdjęciach w folderze jest tylko przypadkowym zlepkiem zdjęć. To co zobaczymy na miejscu , nie musi wcale być do tego podobne. OMIJAJCIE WAKACJE.PL DO SPÓŁKI Z ANEX POLAND BO ZAFUNDUJĄ WAM SYFIASTE WAKACJE ZA GRUBE PIENIĄDZE. Szukając wypoczynku kontaktujcie się bezpośrednio z biurem, bez pośredników!
Przestrzegam potencjalnych klientów przed skorzystaniem z usług tego biura. Jeśli oczekujecie profesjonalizmu, komunikatywności i zainteresowania klientem, to niestety, tego tutaj nie znajdziecie... to samo dotyczy rezydentki na miejscu... Na szczęście jesteśmy osobami samodzielnymi więc i językowo i organizacyjnie sobie poradziliśmy.. Po powrocie złożyliśmy reklamację, rozpatrywano ją ponad 4 miesiące...po licznych moich przypominających mailach w uznaniu przyznano mi 5€ zwrotu na osobę...
Już przed wyjazdem okazało się, że zmieniły się warunki hotelu (podział, zmiana oferty), nikt nas o tym nie poinformował pomimo, że zwracaliśmy się do biura już tydzień przed z próbą o wyjaśnienie. Do dzisiaj nie otrzymaliśmy wyjaśnienia. Lot opóźniony, przylecieliśmy już kolejnej doby, pokój brak słów. Po powrocie złożona reklamacja- odpowiedź biura, że nie otrzymali jeszcze informacji od hotelu. Sprawa u rzecznika praw konsumenta, następnie kierujemy sprawe do sądu.
Bardzo lekceważące podejście do klienta. Po przyjeździe na miejsce zmieniono nam hotel bez naszej zgody i wiedzy, który w żadnym stopniu nie spełniał naszych oczekiwań. Po napisaniu reklamacji nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi. Po upływie czasu na rozpatrzenie przez biuro naszej reklamacji, który wynosił 45 dni, zadzwoniłem do biura w tej sprawie. Tego samego dnia otrzymaliśmy maila, iż biuro NIE ZDĄŻYŁO skontaktować się z hotelem w ciągu 45 dni, aby potwierdzić naszą wersję.
Dramat. Rzeczywistość niezgodna z ofertą. Dopłata za pokój standard, a pobyt w pokoju economy. Reklamacja odrzucona. A argument biura ....takie sytuacje zdarzają się w szczycie sezonu przy dużym obłożeniu turystów i najśmieszniejszy tekst, że hotel w ramach rekompensaty dał butelkę wina. Nie polecam. Oszuści.
Nie Polecam Po przejechaniu do hotelu okazało się że nie mają pokoju dla nas .A biuro Anex nie widziało w tym tym nic złego. Pokój przypominał pomieszczenie służbowe ,nie za taki standard płaciliśmy Masakra
Wszystko zgodne z opisem godziny wylotu i powrotu także.
Już po przylocie w poniedziałek były problemy-zapłaciliśmy za pokój supetior, ale był tam taki brud, i przez 7dni byliśmy w pokoju standard (też był brud, ale mniejszy) - więc chyba biuro podróży powinno oddać kasę! Rezydent-porażka. We wtorek byliśmy na spotkaniu, na którym obiecał darmową wycieczkę, kazał pisać na whatsapp - i zamilkł! Oszustwo. Zero informacji na temat wyjazdu z hotelu, gdybyśmy nie zapytali się innych Polaków, byśmy nie wiedzieli. Totalna porażka! Nie polecam!
Byliśmy w Egipcie z Anexem i jesteśmy bardzo zadowoleni z usług. Wszystko zgodnie z planem i w największym porządku. Samolot ok. Na lotnisku w Hurgadzie wszystko sprawnie zorganizowane, transport z lotniska małym busem, bo nasz hotel był blisko. Rezydent w hotelu kompetentny. Transfer z hotelu na lotnisko punktualnie co do minutki, pan uśmiechnięty i wesoły, mówiący po Polsku. Wycieczki fakultatywne w dobrych, promocyjnych cenach. Hotel lepszy niż się spodziewaliśmy po przeczytaniu opinii gości