W czasie wycieczki objazdowej, w jednym z hoteli 13 osób dostało połowę obiado-kolacji, gdyż zabrakło porcji /za ten posiłek trzeba było dodatkowo dopłacić przy wstępnej rezerwacji imprezy-tak przewidywał katalog ofert biura/.Na pytanie jednego z poszkodowanych do pilota wycieczki czy nie wie dlaczego dostaliśmy połowę porcji wzruszyła tylko ramionami mówiac "nie wiem" i po kilku minutach bez jakiegokolwiek zainteresowania pożegnała się z grupą słowem "dobranoc". Natomiast inny pracownik -rezydentka p. Milena wykazala własną inicjatywę w pomocy załatwienia sprawy z pozytywnym skutkiem /zapomniałem kupić w Rzymie pamiątkę-zadzwoniła z własnej inicjatywy do pilota innej grupy i na lotnisku przy odlocie mogłem odebrać zapomniany prezent/.
Zła logistyka wyjazdu wycieczek objazdowych.Turyści przyjeżdżaja z róznych miast. Opóźnienie jednego samolotu powoduje konsekwencje dla realizacji programu. Bylismy na wycieczce w terminie 27.08 - 10. 09. 2008. 7+7 Ziemia Święta + Egipt. W związku ze zmianami lotu przez cały dzień koczowaliśmy w hotelu w Egipcie czekając na turystów z opóźnionego samolotu. Co kilka godzin zmieniano termin wyjazdu. do izraela. Rezydent nie intetesował sie grupą. Nie mielismy gdzie złożyć bagaży. W Jerozolimie byliśmy zamiast 28 sierpnia popoludniu nastepnego dnia o godzinie 5 rano. Po 3 godzinach snu rozpoczęlismy program, ktory ze wzgledu na opóźnienia byl realizowany w zabójczym tempie. Nie tak sobie to wyobrażalismy. Nie wszystko udalo nam się zobaczyć. Tylko dzięki dobrej pilotce Pani Malgorzacie Łukaszewskiej oraz przewodniczce izraelskiej udalo nam się mimo zrealizować znaczną częśc programu. Pozostalo jednak poczucie lekceważenia turystów placących duże pieniądze za taką wycieczkę.Hooele w Izraelu okey. Nie mam zastrzeżeń. Ale hotel, ktory na 4 godziny udostępniono nam po przylocie w Sharm el Sheik tragiczny. Brudna podoga, stoły. Wszystko sie kleiło. Biuro turystyczne nie może tak lekceważyc klientów. Zakonczenie wycieczki też na tym samym poziomie. Wylot o dzień wcześniej. Informacja o wczesniejszym wyjezdzie w dniu wyjazdu.Wyjazd w nocy, bez śniadania, kawy. Turyści z innych biur otrzymali chociaż paczki na drogę. Biuro Rainbow Tours kompletnie lekceważy klientów. Z oplaconych świadczeń nie otrzymaliśmy 1 kolacji, 1 śniadania, skrócono nam pobyt o 1 dzień.
Wszystko super!!! Polecam :)
Nie mam zastrzeżeń co do organizacji. Wszystkie formalności załatwione bez żadnych problemów, czekania czy niedomówień. Wszelkie informacje (szczególnie dotyczące zmian) przekazywane bez opóźnień. Opieka rezydenta bardzo dobra - właściwy człowiek na właściwym miejscu (podziękowania jeszcze raz i pozdrowienia!). Z pewnością znowu skorzystam z oferty biura RT.
Pierwszy raz kupowałam wycieczkę przez internet - wszystkie informacje uzyskałam przez telefon, umowę wysyłałam mailem, zeskanowaną z moim podpisem, pocztą otrzymałam potwierdzenie. Biuro naprawdę profesjonalne, polecili mi nawet parking w Warszawie, jedyne "niedociągnięcie" to była kwestia wyjazdu z Egiptu. Wylot był po północy, a doba hotelowa kończyła się już w południe, nic w tym złego, bo mogliśmy być w hotelu, jednak tu nie popisał się rezydent, który podał nam sprzeczne informacje co do dopłaty za wyżywienie, ale udało się sprawę wyjaśnić dzieki pomocy rosyjskiej rezydentki, więc było ok. Nie obwiniam Rainbow, ale warto by było wziąć rezydenta Ibrahima na "dywanik"
nie zostalismy poinformowani o zmianie lotu. zamiast z turcji do warszawy, polecielismy do katowic ! , a stamtad AUTOKAREM do warszawy. autokary to dwa mikrobusy, gdzie pasazerowie musieli swoje bagaze trzymac w przejsciu. o zmianie lotu dowiedzielismy sie dopiero na lotnisku (jak sie pozniej okazalo, bylo o tym wiadomo juz dzien przedtem), a rezydentka przestala odbierac telefon. (p. Magda - wredna opryskliwa baba). w katowicach nikt po nas nie wyszedl - dopiero kierowcy mikrobusow. inne biura podrozy polecialy lotem do warszawy o normalnej godzinie. my sie nie zmiescilismy i probowano nam wmowic ze lotu wogole nie ma. bede odradzal wszystkim korzystanie z uslug tego biura!
Byliśmy z mężem na wycieczce w Portugalii i Hiszpanii w VIII.br.Objazdówkę prowadziła Pani Katarzyna Ruiz - uważam, że jest osobą, która świetnie sobie radzi organizacyjnie prowadząc wycieczki, doskonale opowiada historię , bardzo kontaktowa, sympatyczna. Nie można znaleźć nic do czego można by się przyczepić. Jeśli na wycieczkę objazdową po Hiszpanii i Portugalii to tylko z Panią Katarzyną Ruiz.
Rainbow Tours wywiązał się w 100% ze swoich zobowiązań. Byłem z tym biurem w Bułgarii, w Słonecznym Brzegu, w hotelu 3 gwiazdkowym - Amfora. Wszystko w jak najlepszym porządku. Bardzo atrakcyjna cena, żadnych wpadek podczas całego pobytu. Przewoźnik też spisał się na medal. Tak więc ocena moja jest bardzo dobra, tak trzymać ! Pozdrawiam
Potwierdzam wszystko to, co opisała P. Krystyna z Wałbrzycha na temat wycieczki i opiekuna.
Generalnie jestem zadowolony. Pojawiły się pewne mankamenty, ale nic rażącego co mogło by popsuć dobrą opinię biura. Osobiście polecam. Dawid
Polecam!!! :)
Zły rezydent, saby hotel, beznadzieja
Dużo niedociągnięć organizacyjnyvch. Zbyt wysokie ceny wycieczek fakultatywnych (ponad 2x wyższe niż bułgarskich). Rezydentka - niestety złośliwa i mająca wiele rzeczy w w głębokim poważaniu.
Po raz pierwszy skorzystałam z usług tego Biura, objazdówka do Szwajcarii, Sabaudii i Lichtensteinu była zgodna z ofertą, a dzięki pilotowi Panu Wojciechowi Leitloff tak wiele dowiedzieliśmy się o Szwajcarii. Tyle nam pokazał według programu i ponadto, był bardzo opiekuńczy, wszystko dokładnie tłumaczył przed każdym kolejnym dniem, co będziemy zwiedzać, gdzie się zatrzymamy - jedździłam już z kilku biur na objazdówki po różnych krajach Europy, ale z takim pilotem każdemu polecam wyjazd do Szwajcarii. Zobaczyliśmy góry , małe miasteczka, jeziora - no było wspaniale. Pośredniczka Biura z Firmy Easygo Pani Sylwia Romanowicz też zasługuje na pochwałę, wszystko załatwiłam przez internet. W przyszłym roku też pojadę z tego Biura chociaż nie wiem jeszcze gdzie i kiedy.
Impreza zorganizowana b dobrze i bez problemów. Rzetelny opis hotelu i warunków. Wrazenie psuje jedynie beznadziejny rezydent, ktoremu na niczym nie zalezy i nie stara sie nawet tego ukryc!!
nie mam zastrzeżeń do rezydentek pani Kasi i Dagmary
Wszystko zgodnie z oferta plus usmiechniete buzie i serdeczny stosunek do gosci!
Generalnie warunki umowy spełnione,sprawny transfer do hotelu.Niestety pokoje nieadekwatne do ceny.Poznalismy klientow Itaki ktorzy zaplacili 1000 zl mniej za pokoj w 4 gwiazdkowej czesci i z klimatyzacja w cenie.My zas zapłacilismy za 3 gwiazdki 3440 zł dodatkowo klimatyzacje za dwa pokoje 170 euro i reczniki na basen.Mieszkalismy w przyziemiu a zapaszek z klimy to sam mocz.Generalnie pokoj czysty ale nie za taka cene.Prosilismy posrednika Easygo ze zapewnil nam z uwagi na chorobe meza miejsce w pierwszym rzedzie samolotu -niestety bezskutecznie podczas kiedy Itaka dwa lata temu zrobiła to bez problemu.Prosiłam rowniez o pokoj przyzwoity a dostalismy ziemianke,No coz wiecej nie skorzystam z tego posrednika ani organizatora. Rezydent moim zdaniem nastawiony na sprzedaz wycieczek fakultatywnych a nie na chec pomocy klientom
Byłem na początku lipca na Majorce. Biuro Rainbow Tours wywiązało się ze wszystkich zapisów umowy i warunków uczestnictwa. Nie było po drodze przykrych niespodzianek. Rezydent też był OK. Jednynie cena mogłaby być nieco bardziej przystępna. Ale cóż, za jakość się płaci. Polecam, Andrzej
Korzystając z wycieczki "Zapach wina i lawendy" zapewniano w Umowie ,że podczas objazdu uczestnicy będą nocować w hotelach wyposażonych w łazienki - tymczasem ( od 24.06.08) 2 noce spędzaliśmy na Campingu - po 2 rodziny z 1 wspólną łazienką co zmuszało nas do bardzo wczesnego wstawania. Ponadto zarówno pokoje jak też wspólna łazienka nie posiadały żadnego klucza. Pilot wycieczki P. Małgorzata Półtorak zwykle była nieprzyjazna grupie ,chociaż nieustannie powtarzała, że jesteśmy najwaźniejsi. W rzeczywistości nie reagowała na nasze prośby czy uwagi Namawiała nas również do odstąpienia zaplanowanego rejsu kanionem rzeki, który jej zdaniem jest nieciekawy- grupa oczywiście się nie zgodziła i bardzo dobrze , bo rejs był b. uroczy ( niepowtarzalne widoki). Trasę do hotelu na wypoczynek ( od Dubrownika no wyspę Korcula) pokonywaliśmy tylko z chorwackim kierowcą - bez polskiej opieki a autokar nie posiadał luku na bagaże, więc były one wprowadzone do autokaru pomiędzy siedzenia, co sprawiło, że na całej trasie nie mogliśmy wysiąść a autokary miały zepsutą klimatyzację ( do dworze bło 40 st. C.). Na trasie w nasz autokar uderzył inny samochód - działo się to na dość wąskich serpentynach. Całe szczęście, że skończyło się na uszkodzeniu autokaru i naszym strachu. Nieco później zapakowano całą grupę ok. 35 osób do taksówki wodnej przeznaczonej na 12 osób, więc płynęliśmy z ogromnym przerażeniem - część osób udokumentowała to zdjęciami ( ja również). Poza tym zapewniano w umowie, że wszystkie pokoje w hotelu posiadają balkony a to nieprawda, bo tylko ok 50 % pokoi posiada balkony- było więc niepotrzebne zamieszanie i niezadowolenie uczestników. Ok. 7 lat temu korzystałam z tego biura i byliśmy b. zadowoleni, tym razem było dużo uwag i w związku z tym chyba nie będę już korzystała - biuro nie dotrzymało warunków umowy ( nocleg na Campingu z łazienką wspólną z osobami obcymi), pozostawienie grupy bez polskiej opieki, nie zapewnienie nam bezpiecznego transportu do hotelu na wypoczynek.