Cenię Rainbowa za rzetelną organizację wyjazdów, szczególnie objazdówek (Włochy, Francja, Hiszpania i Portugalia). Mają nowe autokary, wykwalifikowaną kadrę, świetnych pilotów wycieczek. Jestem ich stałą klientką, bo cenię sobie komfort i dobrą organizację.
Jeżdzimy na objazdówki z Rainbow Tours od 2005 r-byliśmy w Grecji-objazdowa-2005, ,Paryż i zamki -2006 ,Hiszpania z Portugalią -2007,Turcja-Smak orientu- 2008.Izrael nie tylko dla pielgrzymów -2009,Bursztynowy szlak -2010,Baśniowa Tajlandia -2011.Oto Ameryka-2012 a w maju wybieramy się na Chiny cesarskie- Jak widać trochę z tym biurem jeżdziliśmy i oceniamy poziom bardzo dobrze pod każdym względem .Biuro godne polecenia szcz na objazdówki
Biuro Rainbow Tours podczas mojego pobytu w Emiratach Arabskich wykazało sie kompletnym brakiem zainteresowania podczas pobytu w hotelu Hilton . Przez cały czas rezydenta nie widzieliśmy na oczy , wycieczke do Dubaju sami musieliśmy sobie zorganizować ponieważ nie było w hotelu więcej Polaków o czym nikt nas wcześniej nie poinformował . Na lotnisku w drodze powrotnej też było niezłe zamieszanie , kilka osób nie zabrało się do samolotu , ciekawe co sie z nimi stało . Dużo podróżuje po świecie ale takiego braku organizacji i braku odpowiedzialności za turystów jeszcze nie widziałam . Z takim biurem wybrac się w świat to jest prawdziwy strach .
Byliśmy z tym biurem podróży już dwa razy na wczasach w Bułgarii - samolotem. Za pierwszym jak i za drugim razem opóźnienia lotów (Enterem) były tak ogromne (po kilkanaście godzin, że tyle samo czasu zajęłaby nam podróż autokarem. Nie mówiąc już o nerwach, dodatkowych kosztach i dodatkowym, wymuszonym przez sytuację, dniu "urlopu". Na naszą skargę i próbę wyegzekwowania niewielkiego choćby odszkodowania biuro Rainbow Tours zareagowało .... milczeniem!!! Nigdy więcej z tym biurem nie pojedziemy.
Wycieczka "Z wyspy na wyspę - Mykonos i Santorini" była jednym wielkim nieporozumieniem. Organizacja i praca pilota fatalne. Standard hotelu na wyspie Mykonos ? obskurne pokoje, meble liczące sobie kilkadziesiąt lat, fatalny stan łazienki (popękane płytki, brak zasłonki pod prysznicem, brak gniazdka elektrycznego) Standard hotelu na wyspie Santorini ? umiejscowiony tuż przy końcu pasa startowego lotniska, w efekcie czego byliśmy narażeni tak w ciągu dnia jak i w nocy na ogłuszający hałas lądujących i startujących samolotów. W hotelu tym dopiero po interwencji w recepcji zamieniono nam pokój, pierwotnie bowiem zakwaterowani zostaliśmy w ciasnym, ciemnym pokoju w którym utrzymywał się nieprzyjemny zaduch Organizacja rejsu z Mykonos na Santorini ? wycieczka wykupiona na dwie osoby, mimo to nie mieliśmy miejsc siedzących obok siebie i musieliśmy prosić innych pasażerów o zamianę miejsc. Organizacja rejsu z Santorini do Aten ? pilot nie poinformował iż bilety na rejs trwający 8 godzin nie posiadają miejscówek. Brak zapewnienia przez biuro miejscówek na tak długi rejs uważam za skandaliczny. W efekcie część uczestników wycieczki spędziła ten długi rejs siedząc na zewnętrznym pokładzie (w nocy, przy silnym wietrze i dość dużej fali) gdyż tylko tam mogli usiąść. Istniała możliwość wykupienia miejscówek bezpośrednio na statku, ale o tej ewentualności nie zostaliśmy powiadomieni przez pilota. Ponadto nie rozumiem czemu Biuro nie wykupiło tak podstawowej rzeczy jak miejscówka? Wyżywienie - fatalne, jedzenie monotonne, niesmaczne, często zimne. W jednym przypadku ponad godzinę czekaliśmy na podanie obiadu, innego dnia z uwagi na wczesny wyjazd otrzymaliśmy lunch boxy w których praktycznie nic nie było: dwa kawałki chleba, opakowanie dżemu, kawałek żółtego sera i to wszystko. NIGDY WIĘCEJ RAINBOW TOURS !!!
Witam.Korzystałam z usług tego biura już kilka razy;trzy ,,objazdówki'' po Europie i jeden pobyt - Kreta.Mogę z czystym sumieniem potwierdzić profesjonalizm tego biura,choć korzystałam też i z innych.Jednak największe zaufanie mam do RT,dlatego wyrobiłam sobie kartę stałego klienta.Nie wiem na czym polega niezadowolenie niektórych klientów tu piszących,może mieli po prostu pecha.Należę do osób raczej wymagających,chcę wiedzieć za co płacę.Dokładnie czytam ofertę i wiem,że na imprezach objazdowych są zazwyczaj słabsze hotele,ale na wczasy pobytowe to naprawdę warto zapłacić więcej i wziąć dobry hotel,(4 gwiazdki minimum).Na tych moich imprezach zawsze miałam świetnych pilotów, rezydentka na Krecie też bardzo ok.Mam zamiar dalej jeździć z tym biurem, bo jest solidne:)
W grudniu 2012 byłem na wycieczce Tajlandia, Kambodża, Wietnam. Czarter do Bangkoku w skandalicznych warunkach. Samolot stary i wysłużony (14 lat) bez żadnych udogodnień i wygód. Jak w starym autobusie. Brak cateringu przez 14 godzin lotu. Hotel Discovery Beach w Pattaya brudny i zniszczony. Nadaje się najlepiej do przyjmowania Tajek na 1 raz, ale nie na pobyt jako hotel 4 gwiazdkowy. Pokój nr 6012 na zdjęciach dla zainteresowanych. Kontakt do mnie: sirocco@autograf.pl Wycieczka jednak ciekawa a pilot, pan Dariusz, to świetny przewodnik i opiekun.
KUBA -WYSPA JAK WULKAN...GRUDZIEŃ 2012- SWIETNA PROPORCJA ZWIEDZANIA I WYPOCZYNKU!!!!! BEZ POŚPIECHU ,ORGANIZACJA BARDZO DOBRA, PILOTKA MAGDA - PEŁEN PROFESJONALIZM :) HOTELE PODCZAS ZWIEDZANIA PRZYZWOITE-TO JEST KUBA:) HOTEL POBYTOWY NA ZAKOŃCZENIE/ DO WYBORU/IBEROSTAR LAGUNA AZUL-SUPER, SUN BEACH NIE POLECAM. BARDZO POLECAM WYCIECZKĘ !!!!
Skorzystałem we wrześniu 2012 z tygodniowej imprezy Zapach wina i lawendy obejmującej Chorwację,Bosnię i Czarnogóre. Już po wylądowaniu w Dubrowniku wyszedł totalny bałagan ,sprzeczne komunikaty co do zmiany przebiegu imprezy. Krotko mówiąc jeżdziliśmy setki kilometrów autobusem a na zwiedzanie było skromnie.Rezydenci i piloci wstydzili się że reprezentują takie biuro ale jak twierdzili nic nie mogli pomóc. Zmiany planu imprezy dotyczyły ilości noclegów. miejsc pobytu /noclegów/ i pominięcia części zaplanowanych miejscowości. Na złożoną reklamację dotąd nie mam żadnej odpowiedzi. Totalne lekceważenie !
Trudno się wypowiadać na temat zmian w godzinach lotów i oczekiwaniu na przelot na lotnisku bo zwykle biura mają na to niewielki wpływ, oczywiście dobór przewoźnika wpływa na "notowania" (jest jak jest). Nasze wakacje to Iberotel AquaMarine w Egipcie 08.2012. !!!!Na plus wpisać należy opiekę rezydentów od drzwi samolotu do hotelu i z powrotem(byli na każdym kroku), dogodne godziny wylotów, punktualne spotkania w hotelu, wyczerpujące przekazywanie informacji, wsparcie w drobnych sprawach, a w sytuacji bankructw biur podróży jako jedne z nielicznych posiadają opłacone wakacje "z góry" i są notowani na GPW (przez to wakacje były bez stresu). !!!!Na minus - nie zadbali by chociaż jedną wycieczkę fakultatywną dać w gratisie :)
Rezydentka pojawiała się 2 razy w tygodniu. Odbębniła pogadankę o wycieczce na Lanzarote' trochę o hotelu i właściwie to wszystko na co ją było stać. Moim zdaniem nieprosjonalna i nastawiona tylko i wyłączenie na zarobienie kasy od biura podróży.
Zla organizacja,za kazdym razem opoznione loty do 3 godz,przelot bez wyzywienia,dozakupu zupy w proszku,na miejscu brak wycieczek fakultatywnych wedlug oferty tylko z grupa rosyjska,zebranie organizacyjne zbyt pozno,sama rozeznalam sie w temacie zanim doszlo do spotkania z rezydentem.zalowalam calego pobytu grubo przeplaconego odradzam innym biurio podrozy RAINBOW TOURS
Zdecydowanie nie polecam tego biura! Na dzień przed planowanym wylotem na Kretę biuro poinformowało mnie o zmianie terminu wylotu o 12 godzin (z 9 rano na 21). Godzina powrotu również uległa zmianie z godzin południowych na nocne. W hotelu kazano nam zwolnić pokój o godzinie 10 i czekać na zewnątrz 13 godzin na wyjazd na lotnisko. Opieka rezydentki skończyła się na lotnisku po przylocie i w żaden sposób nie próbowała ona rozwiązać tego problemu. Byliśmy w hotelu ,w którym większość gości (również my) była z małymi dziećmi tak więc większość gości chciała wykupić kolejną dobę. Oczywiście okazało się, że nie ma takiej możliwości (brak wolnych pokoi) i dopiero naszym własnym staraniem udało nam się wykupić jeden pokój na dwie rodziny (Pani rezydent w tej sprawie nie kiwnęła palcem). Podczas powrotu na lotnisku okazało się, że samolot ma ponad 2 godziny opóźnienia - niestety nie dowiedzieliśmy się o tym od rezydentki, której nie było ani w autokarze wiozącym nas na lotnisko, a ni też na samym lotnisku. Poza tym sama oferta też nie odpowiadała rzeczywistości, którą zastaliśmy na miejscu (m.in. plaża, która według oferty miała być piaszczysta okazała żwirowo-kamienistą). Podsumowując: wakacje z Rainbow Tours to jeden wielki żart!!!
W tym roku byłem na imprezie Izrael, Jordania zorganizowanej przez RAINBOW TOURS. Jeżeli ktoś chce odwiedzić Ziemię Świetą bez odwiedzenia miejsc świętych to polecam. Objazd po Izraelu to koszmar, duże tempo , wszystko w biegu, a według pilota Pani Kasi, nazwiska nie znam, przerwa 15 min powinna grupie wystarczyć na ,,siusianie i kawę". Nie wiem jak to zrobić bo w mojej ocenie , to żeby grupa wysiadła i wsiadła do autobusu, potrzeba 5 min. W programie jest zwiedzanie Masady, ale żeby dostać się na górę trzeba dopłacić fakultatywnie 15 USD. Widocznie jak ktoś nie chce placić to musi iść pieszo(nie polecam). Następne moje zdziwienie to zakaz wydany przez Panią Kasię zakaz nagrywania kamerą w jej obecności(Pani stwierdziła , że jest zakaz nagrywania jej głosu). Nigdy wcześniej tego nie spotkałem, a jeździłem z różnymi biurami podróży. Następna rzecz, to taka organizacja czasu, że osoby wierzące , będąc w Ziemi Świętej, nie miały okazji uczestniczyć w niedzielę we Mszy św. Wcześniej podczas innych wyjazdów , z innymi biurami było to tak organizowane , że w miejscach i o czasie , gdzie była odprawiana Msza Św, pilot organizował czas wolny i wtedy wierzący szli na Mszę , a niewierzący na zakupy. Chyba że Rainbow jest programowo biurem dla niewierzących, co też warto by wiedzieć kupując wakacje. Ogólnie rzecz biorąc nikomu nie polecam odwiedzania Ziemi Świętej z tym biurem. Mam nadzieję ,że ktoś zainteresuje się moją opinią i wyprowadzi mnie z ,,błędu", że to nie jest nieliczenie się z uczestnikami wierzącymi, a tylko nie przygotowany do zawodu pilot.
Witam! Właśnie wróciłam z wyprawy "Czas na Bałkany". Polecam tę wycieczkę, bo trasa jest ciekawa i różnorodna. W sumie 6 krajów Bałkanskich w 10 dni. Polecam tę wycieczkę szczególnie jeśli pilotuje ją p. Jacek Depowski To super gość i warto z nim zwiedzać Bałkany. Poza tym sprawdził się na wycieczce jako pilot w 190%. Pan Jacek D. to facet na luzie i z dużą dawką poczucia humoru. Miałam poważny wypadek, a on zachował się jak należy. Pojechał ze mną do szpitala i był ze mną do samego końca, za co jestem mu wdzięczna. Towarzystwo też super. Obsługa biura zasługue na 5 z plusem. Nie mogę się do niczego przyczepić, bo bym zgrzeszyła. ;-)
w dn.15,24 wrzesnia bylam na wycieczce objazdowejw chorwacji z której jestem bardzo zadowolona.Super pani pilot Anna Czyżewska swietni kierowcy.Polecam.
Właśnie wróciłam z wycieczki Cesarskie Chiny, jestem bardzo zadowolona, doskonała organizacja, dobre hotele, lokalni piloci( z wyjątkiem jednego) pomocni, sprawni. Najmocniejszym ogniwem imprezy była pilotka Pani Alicja Zieman, miła i pomocna, doskonale przygotowana, cały wolny czas podczas jazdy autokarem poświęcała na dzielenie się z nami swoją wiedzą na temat Chin, opowiadała bardzo interesująco. Wcześniejsza wycieczka do Tajlandii( 2010)z doskonałym pilotem Panem Włodzimierzem Skubiszem skłoniła mnie do ponownego wybrania Biura Rainbow na organizatora wycieczki do Chin. Nie zawiodłam się i na pewno w przyszłości skorzystam z usług tego touroperatora. Dorota
Jezdzimy na urlop regularnie i po raz pierwszy skorzystalismy z oferty Reinbow Tours i jestesmy mile zaskoczeni.Oferta dyla zgodnie z opisem, transport i rezydenci tez bez uwag.Kontakt z biurem bardzo dobry i jesli nic sie nie zmieni to napewno dalej bedziemy korzystac z tego biura a jestesmy doswiadczonymi turystami.Krystyna z Krakowa
Wróciliśmy 11.09.2012 z imprezy p.n.tylko dla orłów Albania i Macedonia z póżniejszym pobytem na Korfu. Impreza b. udana dzięki m.in.wspaniałej ,kompetentnej z dużym zasobem wiedzy przewodniczce p.Asi Pec. Pobyt na Korfu w hotelu Mareblu Beach.Hotel niezły,wyżwienie b.dobre,smaczne i urozmajcone.Problemem są wszechobecne wieczorem komary.Hotel na zad..piu wieczorem oprócz lichych animacji nic do roboty.Do najbliższej cywilizowanej miejcowości 7 km.
Byłam z tym biurem na 2 wycieczkach-Paryż miasto marzeń-super pilot-p.Sylwia.POLECAM.I w Rumunii-szlakiem hrabiego Drakuli.POLECAM.Wszystko zgodnie z opisem w katalogu-dużo zwiedzania,hotele-dobre,jedzenie również.naprawdę polecam.