Zakup oferty bez problemów -Ogrody pustyni/Oman/.Pilotka arogancka i niekompetentna.Kiedy chcieliśmy opóźnić 19 marca wyjazd o pól godz.usłyszeliśmy , że nie mamy nic do powiedzenia .Zwiedzanie trwało 3 dni po 7 godz dziennie, 4 zrobiono wolnym. W ciągu dnia nie wolno było jeść i pić aż 1 osoba zasłabła .Był ramadan i miejscowym nie należało sprawiać pokus.Wieczorne posiłki mogliśmy jeść dopiero po Omańczykach czyli najlepiej po 20. Był brud i resztki jedzenia.Pokazano nam nasze miejsce. Wstyd.
Nie polecam tego biura podróży, całkowite lekceważenie klienta. Odwołanie przez biuro rezerwacji miesiąc przed wylotem, nie proponując w zamian nic innego w tej cenie. Wielkie rozczarowanie. Nie miałam szansy na wystawienie opini z wyjazdu bo nie było mi dane wyjechać.
Dubaj i Abu Zabi - orientalny eliksir to wycieczka bardzo intensywna. W krótkim okresie mogłyśmy obejrzeć wiele ciekawych miejsc. Zakwaterowanie wystarczające do odpoczynku po całodziennym zwiedzaniu. Wycieczki za dodatkową opłatą warte uwagi zwłaszcza spektakl „La Perle”. Pilot P. Łukasz A. człowiek niezwykle pozytywny i kompetentny, w bardzo ciekawy sposób przybliżył Dubaj i Emiraty osobą, dla których kultura i obyczaje tego regionu były mniej znane. Potrafi zaczarować swoimi opowieściami.
Oferta była zgodna .Lecz niestety nie mieliśmy wizy do Kenii. Szybko nam się udało wyrobić w ciągu czterech dni roboczych ale jeśli ktoś tego nie zrobił wycieczka przepada i nie ma szans odzyskania kasy . Nieznajomość prawa szkodzi więc pamiętajcie o wizach i dopiero potem kupujcie wycieczkę na stronie. Nie ma co ryzykować bo stracicie kasę a wizy szybciej niż 4 dni robocze nie da się wyrobić . Niech nikt was czasem w błąd nie wprowadza .
Wyjazd na Kubę- Rainbow posiada na Kubie kilka rezydentek, niestety organizacyjnie nie wypada tam dobrze. Wyjazd był chaotyczny, zmieniany był harmonogram, brak kontaktu z rezydentkami. Otrzymane po wykupieniu wycieczki fakultatywnej potwierdzenie (bilet) zawierało inną cenę niż wpłacona. Godzina wylotu do Polski podana na ostatnią chwilę. Zmieniony został również przewoźnik i samolot na gorszej klasy.
Firma Rainbow to obecnie najgorsze biuro . Ciągną kasę z leszczy . Standard pokoju dramatyczny mam lepiej w garażu Uwaga Piloci biorą kasę za bukowanie Ludzi w dramatycznych warunkach . Zero weryfikacji Hoteli lecą łapówki . a na reklamację odpisują hotel 4 gwiazdkowy zlewanie piwa w Turci przez pracownika hotelu to incydent . Zardzewiałe krany to Incydent . Brudna pościel to Incydent Czepia się Pan , Karaluchy niech Pan nie wydziwia są w takich krajach w pościeli pokoju to incydenty .
Z Rainbow miesiąc temu byłam w Maroku. Urlop udany, wszystko zgodne z opiniami i opisem hotelu. Pilot wycieczki do Marakeszu (z Agadiru)- Pan Sebastian W....k., SUPER!!!. Sporo podróżuję i takiego przewodnika to szukać ze świecą. Niesamowita wiedza i umiejętności przekazu informacji, pomocny w najdrobniejszych sprawach.
NIGDY WIĘCEJ Z RAINBOW. Traktują turystę jak worek kartofli, który można przerzucać z samolotu do samolotu. Godziny wylotu i przylotu najgorsze z możliwych w obie strony zmienione oczywiście w ostatniej chwili, zmienione linie lotnicze na mało renomowane(...). W drodze powrotnej międzylądowanie bez wysiadania (lot 6h 20 min). Polityka cenowa dramatyczna. Gdybym poczekał 2 miesiące a nie nabrał się na promocję to zapłaciłbym 20% mniej. Oczywiście, wszystko zgodne z umową, która chroni Biuro
Sam zakup był ok, jednak przeprowadzenie imprezy oraz obsługa powyjazdowa są naprawdę słabe. Na lotnisku musiałem prosić rezydenta konkurencji o interwencję bo rezydent Rainbow ignorował sytuację braku checkoutu dla kilkuset pasażerów. Odpowiedź na skargę o MYSZ w sypialni która biegała i zostawiała kupy w całym apartamencie przyszła opóźniona, pełna pseudoprawniczego bełkotu i stwierdzająca, że sami jesteśmy sobie winni. Zdecydowanie nie polecam.
Najgorsze biuro Podróży . Totalny brak organizacji
Zakup w biurze w Poznaniu.Informacje otrzymane w biurze nie pokrywaja się z rzeczywistością.Podane numery telefonów rezydenta nie zgodne z prawdą.Nikt nie odzywa się na powyższe numery.Rezydent nie interesuje się wypoczywajacymi w Rio de Janerio(...).
Tandeta i dramat Omijac sxerokim lukiem.Odwolali wycieczke tydz przed wylotem Pytalem o zamiane na inna wczesniej To oczywiscie kara bedzie a domyslalem sie ze nie wypali Teraz daja 400 zl buuhaaha A czas i itd Zreszta tandeta w zamienniku ODRADAM RAINBOW nie dzia nic w druga strone Tracisz czas i tylko zludzenia zostaja
Koszmar ! Dałem zaliczkę 2000 na objazdówke Gambia Senegal ale z powodu choroby żony chciałem poleciec w tym samym terminie ale na dwa tygodnie stacjonarnie / bez zmiany terminu i długości pobytu/ i jakie było moje zdziwienie bo biuro wolało zabrać z mojej zaliczki 1400 zł niż sprzedać mi wyjazd za 20000 ! Biuro pośredniczące w sprzedaży powiedziało ze Rainbow ma wszystkich swoich klientów w d… ! Jest nastawione na zysk a człowiek się nie liczy ! Powodzenie w Lekceważenie swoich klientów
Z Rainbow Kuba, Gambia... więcej nie pamiętam. Wszystko dograne, super rezydenci. To co zastane na miejscu zgodne z ofertą. Proponuję jednak przed podjęciem decyzji wyjazdowej czytać dokładnie ofertę by nie było nadmiernych oczekiwań.
Nie polecam tego biura. Wykupiliśmy wakacje na wyspie Cos (Hotel Apollon). Zakwaterowano nas w pokoju w starej, nie wyremontowanej części Hotelu, bo w nowej nie było dla nas pokoju (overbooking). Zaznaczę, że podróżowaliśmy z 8 miesięczną córką i warunki w Hotelu były kluczowe dla nas przy wyborze wyjazdu. Pokój zmieniono nam dopiero w 3 dniu pobytu, na przeprowadzkę straciliśmy pół dnia. Z tego co się zorientowałem to częsta praktyka tego Biura podróży. OMIJAĆ Z DALEKA !!!
Polecam wycieczka do hurghady z rainbow udana było lekkie przełożenie lotu w pierwszą stronę ale reszta spoko.
Pani w biurze Rainbow bardzo pomogła w wyborze odpowiedniej wycieczki i hotelu. Podpisanie umowy i załączników też odbyło się bezproblemowo. Rozmowa w biurze sympatyczna, obie panie, z którymi załatwialiśmy sprawę wyjazdu kompetentne i życzliwe.
Kupiona wycieczka Last Minute w promocyjnej cenie, może dlatego że wysłali nas do innego hotelu niż zamówiony. Zero zgodności z ofertą, a na miejscu brak jakiejkolwiek pomocy ze strony biura lub rezydenta. W zmienionym hotelu smród i odpadający tynk ze ścian a okolica po pożarach!!! Nigdy więcej wakacji z Rainbow
W odpowiedzi na złożoną skargę i stracone 2 dni pobytu na wakacjach w związku z brakiem możliwości korzystania ze wszystkich atrakcji hotelu, w tym konieczność przeprowadzki, biuro zaproponowało nam 300 zł rekompensaty w formie bonu do zrealizowania w ciągu 12 miesięcy. Nie zgodziliśmy się na taką formę rekompensaty i poprosiliśmy o ponowne rozpatrzenie reklamacji. Termin minął a oni nawet nie raczyli odnieść się do naszego pisma. Nie polecam korzystania z biura, które ma gdzieś klientów...
Oferta była zgodna z rzeczywistością poza obsługa hotelu oraz rezydentem. Wygląda na to, że można zostać napadniętym przez innych pijanych gości a obsługa ani rezydent nie zrobią kompletnie nic. Reklamacji oczywiście nie uwzględniono mimo że sami zasugerowali, żeby ją złożyć. Zarówno rezydent jak i obsługa zaprzeczyła pomimo dowodów... Sytuacja była bardzo niebezpieczna. Hotel nie miał ochrony w nocy choć twierdzą że jeden chłopak który nie reagował na pijackie awantury.