NIE POLECAM RAINBOW, to oszuści, którzy deklarowali oddanie kwoty 13600 do 180 dni i nie zrobili tego, mimo że mija już 206 dni i teraz tłumaczą się, że ustawa, że minister itd. Gdzie w tym wszystkim jesteśmy My jako konsumenci, czujemy się OSZUKANI
Brak
Brak
To zwykli kanciarze i oszuści łyknęli zaliczkę w pięć sekund w 2019 - czekam na zwrot kasy od marca 2020. Odradzam każdemu dokonywania przedpłat na wycieczki. Zamiast oddać kasę kombinują by przedłużyć zwrot w postaci różnych kwitów.
Brak
Brak
No i powrót 2 godziny więc jak w opisie wycieczki rejs na morzu 6 godzin około trwa ,4 na lądzie 2 na morzu hehe. Nie muszę chyba mówić że nie odebrała nas rezydentka na powrót tak jak by nie istniała , zadzwoniła tylko przed rejsem bo chyba kierowca do niej zadzwonił że nas nie widzi co zaowocowało jedynie doliczeniem 5 zł do abonamentu za telefon. Takze stanowczo nie polecam podróży z rainbow ani żadnych wycieczek od nich beznadziejne biuro podróży. Jedyne plusy to : ciepłe morze czysta w miarę plaża fajne baseny no i pogoda dopisała ale to nie zasługa rainbow.
Brak
Brak
Sam hotel a dokładnie lonicera resort and spa wcale nie taki super jak go biuro przedstawiało pandemia , pandemią ale przeludnienie w tym hotelu to jakiś koszmar , obsługa pół na pół część się starała reszta miała nas gdzieś. Nie chcę nawet wspominać o stosunku ceny do jakości za pobyt w nim , jeżeli ktoś jedzie z dziećmi , albo pierwszy raz w życiu w taka podróż , albo kupił na lascie za grosze pobyt to ok w innym wypadku tak jak my 3600 za osobę to skandal i dno , dna. Brakło by mi książki aby opisać ten pobyt dlatego same konkrety pisze o biurze. Na dzień przed rozpoczęciem rejsu miała być tabliczka o której zbiórka co i jak , rezydentka nie miała czasu jej zamieścić albo ktoś po złości ja zerwał nie wiem nie było żadnej informacji, wiedzieliśmy tylko o której godzinie i gdzie mamy byc. Otóż z tyłu hotelu jest druga brama z przystankami skąd podróżujący są zabierani na wykupione wycieczki z biur podróży no i jeden autokar , drugi , trzeci , rezydenci wesoło odbierali gości zbierali bilety my staliśmy jak kołki nikt nas nie chciał oczywiście mało kto też po angielsku mówił więc i tu był problem. Dopiero 20 minut po ustalonej godzinie z nieoznakowanego starego wolfswagena podszedl jakiś szemrany typ sprawdził karteczki nasze i stwierdził że my nie a nasi współtowarzysze podróży tak , za chwilę pomyślał i jednak nas też weźmie... Bus bez klimy podroz do alani trwała 2 godziny gdzie normalnie się jedzie 15 minut. Rejs 2 z groszem (statek ładny ) ale za tą cenę okazalo się że wrak i trup jak i bus nasz.
Brak
Brak
Lot opóźniony o godzinę nawet na lotnisku nikt nie wiedział czemu co i jak. Na miejscu szybkie wepchnięcie do autokaru brak rezydenta jedynie jakiś pan co trochę mówił po angielsku zapowiedział w jakiej kolejności będą hotele i że będzie przymusowa przerwa w sklepiku gdzie woda mineralna kosztuje 5 euro :) W hotelu hello you stay here bye bye. Na cały hotel chyba jedna pani na recepcji mówiła po angielsku z nikim nie szło się dogadać , jedyna komunikacja to na migi jak malpy w zoo. Rezerwowaliśmy pobyt w listopadzie 2019 wyjechaliśmy we wrześniu 2020 , zarzyczylismy sobie pokój z widokiem na morze otrzymaliśmy pokój z widokiem na wysypisko śmieci do którego co 10 minut przyjeżdżała śmieciarka. Po pierwszej nocy pokazała się w hotelu rezydentka i tylko przypadek sprawił że się z nią spotkaliśmy bo koczowalismy na recepci. Nie była jednak zbytnio zainteresowana nami miała jakąś sprawę do załatwienia z innymi wczasowiczami, przedstawiła po łebkach wycieczki i ceny. Wykupiliśmy rejs statkiem opowiedzieliśmy o pokojach i tu jeden mały plusik że załatwiła nam przeniesienie do innych pokojów gdzie był trzy razy taki balkon jak w pierwotnych oraz widok na morze 2 strona
Brak
Brak
Dorzucam się do setek negatywnych opinii o sieci rainbow. Już na samym wstępie oszukano nas na ubezpieczeniu w sprawie rezygnacji, zapłaciliśmy dodatkowo aby móc zrezygnować z podróży bez podania przyczyny oczywiście bez konsekwencji finansowych (pandemia była w toku) okazało się gdy chcieliśmy zrezygnować ze nie oddadzą części zaliczki bo pandemia chociaż trzy razy się pytałem czy ubezpieczenie obejmuje ja , no ale trudno przełożyliśmy pobyt z mają na wrzesień. Dalej próbowano nam wcisnąć na siłę gorsze i droższe wycieczki ale uparliśmy się na Turcję we wrześniu.Hotel oczywiście same pozytywne opinie super zdjęcia , miało być mniej turystów przez panedmie itp. Upragniony termin wkoncu nadszedł mimo ogromnych problemów komunikacyjnych z biurem z przewoźnikiem , skrócono nam czas pobytu o jeden dzień bo coś tam się nie dogadali w zamian łaskawie nam oddano trochę pieniędzy, opłaciliśmy dwa razy rezerwację miejsc w samolocie w obu kierunkach okazalo się na tydzień przed wylotem że nie ma możliwości rezerwacji miejsc część pieniędzy biuro oddało reszty już nie. Dzień wylotu, na lotnisku brak kogokolwiek z biura 1 strona xd
Brak
Brak
Oszuści. Wzięli za wycieczkę 6700,- i od 180 dni nie oddali. I nie oddadzą.
Brak
Brak
Od 180 dni oszukują. W regulaminie i w salonie informowali, że jak się nie odbędzie wycieczka to oddadzą pieniądze w 14 dni. Mija 180 i już piszą, że nie oddadzą nigdy.
Brak
Brak
W okresie 01. 09. - 08. 09. 2020 r. razem z kolegą wybraliśmy się na wycieczkę objazdową dookoła Wysp Jońskich. Reszta grupy nie uczestniczyła z uwagi na obawy co do koronowirusa.. Pilotem była Pani Agnieszka Płachta. Fantastyczna wycieczka dla osób lubiących piękne widoki, zapierające dech, ciepłe morze, świetną kuchnię. Uczestnicy z całej Polski - na poziomie. Do tej oceny dodać także należy ocenę pani pilot - nie tylko piękna, o niesamowitej wiedzy, zawsze pogodna, uśmiechnięta, a nawet w trudnych sytuacjach nie tracąca głowy - obaj z kolegą mieliśmy z jej strony nadzwyczajną pomoc w pierwszym i ostatnim dniu objazdu. Obydwoje dziękujemy za to Pani. Proszę utrzymać taki poziom. Życzymy Pani wszelkich sukcesów w życiu zawodowym i osobistym. Wycieczkowicze z Bytowa, Pomorskie
Brak
Brak
Oddajcie ludzia pieniądze za wakacje bo terminy tarczy antykryzysowej mijają.! Co z was za ludzie ostatni raz korzystam z waszych usług ...
Brak
Brak
Wycieczka wypoczynkowa na wyspę Zakynthos w sierpniu tego roku, mimo całej nagonki koronowirusowej niezwykle udany. Hotel, opieka rezydentki, wszystko w jak najlepszym porządku. Wyspa przepiękna, cudne plaże i wspaniałe żółwie carreta carreta. Polecam wyspę jak i usługi biura Rainbow.
Brak
Brak
Byliśmy w Grecji i w hotelu w Lewkadzie czekaliśmy po godz.16.00 ponad dwie godziny na wydanie pokoju, który nie był posprzątany. Bardzo byliśmy zmęczeni i zestresowani. Pomimo naszych interwencji na miejscu nikt nie reagował. Proklama biura: Archipelag beztroski to ironia, zawłaszcza że biuro bezdusznie odrzuciło naszą reklamację w liście pełnym fałszywych uprzejmości.
Brak
Brak
Biuro dobrze zorganizowane. Dobra opieka i kontakt z rezydentami.
Brak
Brak
Wszystko w najlepszym porządku, poza zniknięciem pamiątek w autokarze zostawionych w torbie, pozdrawiam złodzieje, pamiątki były dla dziecka, wstyd i tyle????????????,
Brak
Brak
Tragedia i koszmar, kompletnie niekompetentna rezydentka, zero pomocy i opieki. To niewiarygodne jak można komuś zepsuć pobyt przez to że ktoś mnie zawozi w inne miejsce lub podczas wycieczki fakultatywnej nie mówi kiedy mamy wysiąść z rejsu, nie dopilnowuje tego, puka w czoło że to moja wina i ma gdzieś co dalej ze mną i córką i jak mam dostać się do hotelu. Znów taksówka, tym razem nie przyjechała i obca kobieta o wielkim sercu zawozi nas do hotelu bo jakiś taksówkarz stwierdził, że tam nie pojedzie. Od czego jest rezydentka w tym biurze ja się pytam, za co ona bierze pieniądze skoro nie umie niczego zorganizować jest bezczelna i trakuje wczasowiczów jak problem, czy ona jest na wakacjach? Może ona tak, ja już jednak z pewnością NIE.
Brak
Brak
Opis wycieczki a to co na miejscu to sa dwie różne rzeczy. Opieka ze strony biura żadna po prostu Cię zostawiają samego i część Chcesz mieć wcieczkę to sobie sam załatw w miejscowym biurze.Nie znasz języka obcego to twój problem Rezydent ma ciągle zajęty telefon to o co chodzi ma na głowie jeszcze inne 16 wycieczel WPolsce przed wyjazdem do końca jesteś informoway ze wszystko jest ok Powinni wspomnieć że aby jechać musisz zać najlepiej dwa języki i to dobrze bo inaczej zginiesz i nawet w hotelu się nie zameldujesz , bo znowu oczywiście jesteś sam a tu obsluga hotelu próbuje ci powidzieć gdzie twój pokój ,jak masz wziąść ręczniki itd.Jednym słowem dno.
Brak
Brak
Sposób w jaki postępuje zarząd tej firmy to DNO I 5 METRÓW MUŁU. Nie chcą zwracać pieniędzy za imprezy, które się nie odbyły. Żadnego kontaktu z poszkodowanymi klientami - blokowane są maile z wezwaniami do zapłaty. Najpierw nie chcieli przyjąć zgodnego z prawem odstąpienia od umowy z powodu Covid 19, potem (po wysłaniu pocztą) kombinowali z datami przyjęcia i nie uznawali odstąpienia od umowy. Proponowane vouchery to po prostu kpina najpierw 105% potem 110% niewiadomo czego i na co. Najpierw chwalą się ogromnymi zyskami a za chwilę obniżają wartość udziałów. Panie prezesie Baszczyński czy sądzi Pan, że takie postępowanie zapewni Rainbow uznanie i szacunek klientów? Moim zdaniem to początek końca.
Brak
Brak
Super.Moja wycieczka trwała 12 dni byłam z rodziną na Zakynthos w bardzo pięknym hotelu white olive premium Laganas.Od początku byłam otoczona opieką przez pracownika biura Pana Aleksandra, kt?ry był profesjonalistą w każdym calu.Czułam się bezpiecznie i bezstresowo ruszyłam w piękną podr?ż.Hotel czyściutki,obsługa hotelu oraz pracownicy restauracji przemili jedzenie urozmaicone, bardzo dobre.pokoje komfortowe.Polecam to biuro w 100 procentach a szczeg?lnie biuro w Zabrzu w Centrum handlowym Platan.Katarzyna z Zabrza.
Brak
Brak
Biuro spełniło nasze oczekiwania. Wycieczka-stolice europejskie była wspaniała, bardzo dobrze zorganizowana. Na szczególną uwagę zasługuje nasz pilot i przewodnik, Pan Kamil, którego wyróżnia ogromna wiedza, kultura osobista, a także wielka troska o każdego uczestnika wycieczki. W trudnym czasie pandemii czuliśmy się bezpiecznie w każdej stolicy, a także w każdym hotelu, gdyż widzieliśmy, że wszyscy naprawdę przestrzegają zasad bezpieczeństwa. Dziękujemy serdecznie i polecamy gorąco. Anna i Grzegorz.
Brak
Brak
TOTALNI OSZUŚCI, którzy z premedytacją sprzedają oferty hoteli, które w sezonie 2020 są zamknięte z powodu Covid! Przykładem jest hotel Apollon Windmill (ex Boheme)a Kos,który jest nieczynny od kwietnia 2020 do października 2020. NICZEGO nieświadomi klienci na miejscu dowiadują się, że hotel jest nieczynny i zostają umieszczani w innym hotelu tego samego właściciela co hotelu Windmill czyli w hotelu Apollon,który zupełnie różni się od hotelu Windmil .Hotel Windmill jest małym, kameralnym hotelikiem dla osób ceniących ciszę i spokój natomiast hotel Apollon to duży ,glośny hotel i zupełnie nie ma nic wspólnego z tym co oferuje hotel Windmill! Tak właśnie w tym.sezonie funkcjonuje Rainbow Tours!!! Oczywiście na ich oficjalnej stronie takiej opinii nie da się umieścić z wiadomych względów! OSZUŚCI!!!!
Brak
Brak