Podróżowałam z tym biurem około 17 lat ( rok w rok ) i nie miałam zastrzeżeń , lecz ostatni wykaz do Kolumbii był tragiczny . Pilot bardzie czuł się na wakacjach niż my , pierwszy raz widziałam aby pilot zjadał z talerza innego uczestnika . Po 17 latach podziękowałam Reinbow za usługi . To był koszmar , pilot nie nadający się na opiekuna
Wielkie podziękowania za super wycieczkę objazdową "ZAPACH WINA I LAWENDY w dniach 20-20,07,2023 dla pani przewodnik PATRYCJI B., która pięknie przedstawiła nam każdy z krajów ,które odwiedzaliśmy .Piękna wycieczka,godna polecenia a widoki, które zobaczyliśmy nie do zapomnienia .PO PROSTU WSPANIAŁA I UDANA Z BIUREM RAINBOW
Ofertę ,,Stolice Europy" wyszukałam na stronie biura podróży. Myślę, że dobrze by było podać od razu w ofercie ile euro będzie potrzebne na wejścia do muzeum, przejazdy itd. Opiekunem grupy była Pani Anna (...)- wspaniała osoba, z olbrzymią wiedzą i kulturą. Mam nadzieję spotkać Panią Annę na innych wycieczkach.
Jeszcze nie poleciałam na wczasy, bo planowany termin to 22.08, a już czuje niesmak. Zakupilam wycieczkę do Grecji, gdzie w ofercie jest napisane all inclusive. Dopiero po dokonaniu rezerwacji i opłaceniu widoczna jest informacja, że to all inclusive light co znacznie zmienia postać rzeczy :) Oczywiście nic nie da się już z tym zrobić, bo hotel oferuje tylko taka formę wyżywienia. Rodzi się pytanie po co potencjalnego klienta wprowadzać w błąd i podawać informacje o all inclusive.
Zakup oferty przebiegał prawidłowo. Oferta była zgodna z rzeczywistością. Pani Zuzanna, rezydent w Dubrowniku bardzo ciekawie i z humorem oprowadza turystów. Bardzo polecam Panią Zuzę.
Ta firemka to jeden wielki żart. Zmieniają po kilkanaście razy wylot i przylot, człowiek dostaje co 2 dni nowy aneks do umowy, bo ciągle robią jakieś zmiany. Jeden wielki dramat.
Oferta zakupiona online. Po przyjeździe zmieniono hotel co było nie zgodne z umowa. Nie można sie dodzwonić do rezydenta czy ma infolinie całodobowa. Nigdy więcej rabinow. Z TUI czy Itaka nigdy nie było takich problemów.
Bardzo nieprofesjonalne biuro. Nie informuje o anulacji rezerwacji. Brak możliwości skorzystania z rzekomo zaproponowanych imprez zastępczych. Zamiast wspomnień z wymarzonych wakacji zyskujesz stres i łzy
Standard hotelu mniej więcej zgodny z opisem oferty, opieka rezydenta w porządku. Niestety wsparcie klienta przez biuro ogranicza się wyłącznie do spełnienia zobowiązań umownych. W sytuacji problemowej nie można liczyć na pomoc z ramienia organizatora imprezy. W moim przypadku lot powrotny był znacznie opóźniony (około 14 godzin). Niestety nie można było liczyć na żadną pomoc Rainbow Tours w uzyskaniu dokumentów potrzebnych do uzyskania od przewoźnika odszkodowania z tytułu opóźnionego lotu.
Nie jest źle , mają fantastycznych rezydentów . Warto jednak , wybierając konkretny hotel , nie kierować się opiniami . Niestety , te prawdziwe niepochlebne , nie są zamieszczane :( Szkoda ! Biuro w ten sposób traci swoją wiarygodność . Póki co podróżuję z nimi ale czuję się zawiedziona , bo kierując się opiniami wybrałam hotel . Przestrzegam przed hotelem Para Sun na wyspie RODOS . Wiedziałam że będzie skromny , ale wszechobecny bród był nie do zniesienia :(((
Nie polecam, mają w nosie potrzeby klientów. Zostałam bez opiekuna rezerwacji, rezydenci to porażka(nasyłają ochronę hotelu na klientów!). Nie kupujcie wycieczek w Rainbow!!!
najgorsze biuro z jakim podróżowałem , to drugi raz i ostatni bo obydwa wyjazdy z problemami a ostatni to klapa na maxa
Jak to się ostatnio żartuje. Rainbow może i ma drogo, ale za to ma Cię gdzieś. Poczynając od agenta u którego kupowałem wycieczkę. Pani wprawdzie miła, ale po umówieniu terminu oraz miejsca wakacji w dniu podpisania umowy(dzień później) oznajmiła nam, że cena wzrosła o 3tyś. Udało się znaleźć wyjazd w innym terminie ale też parę stów drożej. Potem tylko gorzej. Informacje odnośnie rezydentów mieliśmy otrzymać w punkcie rainbow na lotnisku. Punkt był zamknięty. Potem tylko gorzej....
Kilka razy korzystałam z oferty Rainbow Tours, lecz chyba już nie będę zamawiać wycieczek z tego biura. Coraz gorsi piloci, którzy bardziej czują się turystami niż pracownikami biura. Coraz częściej zwiedzanie kończy się na spacerze po ulicach, podjechanie pod pałac, kościół... i oglądanie obiektu dookoła. Przykład: zwiedzanie Budapesztu i brak wejścia do jakiegokolwiek obiektu. Myślę, że to nieuczciwe traktowanie klienta.
Beznadziejna firma. Kompletny brak zainteresowania klientem. Po ewakuacji hotelu z powodu pożaru, słyszeliśmy tylko kłamstwa i proszę czekać, w międzyczasie sprowadzali kolejne osoby nie informując co się dzieje. Nocleg w szkole gdzie tylko ofiarności Greków możemy zawdzięczać, że mieliśmy co pić i jeść. Biuro nie przekazało im ani centa, ani nawet zgrzewki wody. Kontakt z rezydentami żaden, a jeśli już to tylko proszę czekać. Grecy potrafili znaleźć hotel w godzinę biuro z trudem po 2 dniach.
Wszystko zgodnie z ofertą, wycieczki na Teneryfie przeprowadzone tak jak to było zaplanowane. Wolny czas w hotelu dobrze spędzony dzięki zajęciom z Bardzo miłymi i pomocnymi animatorkami Kornelią i Kingą. Podsumowywując to serdecznie polecam!
Oferta (Bałkany, polako, polako ) zgodna z tym, co zastaliśmy na miejscu. Wyżywienie urozmaicone i smaczne, pokoje sprzątane codziennie i zgodne z opisem na stronie hotelu Jadran w Neum, wycieczki mało męczące i ciekawe, pilot - pani Ela bardzo profesjonalna, z dużą wiedzą o regionie. Szkoda, że jest mało wycieczek w ofercie z zakwaterowaniem tylko w jednym hotelu i krótkimi przejazdami w trakcie zwiedzania. Brakuje też ofert Biura z wylotami z Gdańska.
Jest tylko 500 liter na napisanie wiadomości wiec nie opiszę swojej historii ale mogę powiedzieć że Rainbow traktuje swoich klientów jak bydło o ktore dba jak farmer o kury którym rzucić ziarno i niech się dzieje co chce po 30 godzinach bez snu musiałem z żoną czekać w lobby jeszcze 6 na swój pokój a rezydentka udawała głupia mówiąc jak tak można. Skoro dobrze wiedziala jeśli tam przebywa, jak.to wygląda to jawnie udawała niewinna powołując się na paragrafy, nie polecam rainbow.
Wykupiliśmy z ośmiomiesięcznym wyprzedzeniem wczasy w Turcji dla 10 osób. Hotel czterogwiazdkowy, pokoje standard z bocznym widokiem na morze za dopłatą. Niestety, naszych pokoi nie było. Zakwaterowano nas w dobudówce wymagającej kapitalnego remontu, wyglądem przypominającej slumsy, z grzybem na ścianach. Biuro kompletnie nas zlekceważyło. Zaproponowano nam przeprowadzkę do innego hotelu na ostatnie 3 dni za dopłatą 500 zł od pokoju! Oczywiście zlekceważono naszą reklamację.
Wysyłanie turystów w miejsca objęte pożarami, ewakuacje w dzień przylotu, brak kontaktu z rezydentem, brak zwrotu jakichkolwiek środków, pomimo braku zapewnienia obiecanych warunków.. a to dopiero wierzchołek góry lodowej. Szczerze odradzam, chociażby ze względu na własne bezpieczeństwo.