Kupiliśmy wyjazd narciarski do Francji. Ze względu na pandemię stok został zamknięty, granice międzynarodowe są kontrolowane, Rząd odradza podróży zagranicznych. Co robi firma Snowtrex: udaje że jest ok i mówi że hotel na nas czeka. Nie ma mowy o zwrocie pieniędzy. Odradzam zakupu wyjazdu w tej firmie!!!
Jak zwykle i jak zawsze należy dopytać o wszystko, Pani z infolinii nie informuje o brakach jeśli nie pytasz, a takich jest sporo, dla snowtrex ważne jest potwierdzenie przelewu, potem już nic nie da sie zrobić reszta typu miejsce docelowe, warunki pogodowe ok,
Zalety:Jeżdżę z tym biurem od wielu lat. Nie miałem nigdy poważnych problemów a te mniejsze były rozwiązywane natychmiast. Wada: od kilku lat wyłączono z podstawowego ubezpieczenia wypadki na stoku (!??!) a dodatkowo nie pozwalają wykorzystać własnego ubezpieczenia. Chcesz mieś ubezpieczony stok - wykup droższe ubezpieczenie
Brak zastrzeżeń, wszystko zgodnie z ofertą. Oby więcej takich touroperatorów.
Pracownicy infolinii nie podają rzetelnych informacji na temat wyjazdu oraz warunków uczestnictwa. Nie umieją też odpowiedziec na pytanie czy w ogóle są jeszcze miejsca w hotelu, żeby uzyskać takie informacje trzeba według biura zarezerwować wycieczkę, później czekać do 7dni na potwierdzenie i oczywiście w tym czasie nie można zrezygnować jak się np. w innym biurze znajdzie ciekawszą ofertę, bo ponosi się koszty za odwołanie. Nie rozumiem z jakiego powodu dla pracowników biura jest aż takim problemem po prostu zadzwonić do hotelu i się dowiedzieć czy są jeszcze miejsca, skoro ja to mogłam zrobić i bez problemu uzyskałam takie informacje w ciągu 5minut. Po ogłoszeniu pandemii i zamknięciu granic a także wyciągów narciarskich (ale nie hoteli) biuro nadal uważa, że odwołanie wyjazdu nie może być bezpłatne, tłumaczą się, że sami ponieśli koszty. Po pierwsze ja mam umowę z biurem i średnio mnie obchodzą ich umowy z podwykonawcami, a po drugie kosztów wyciągów nie ponieśli bo są zwyczajnie zamknięte a z tego co się zorientowałam hotel koszty zwraca w zwiazku z nadzwyczajna sytuacją. Naprawdę szczerze NIE POLECAM tego biura, od samego początku, na wszystkich etapach zawiedli moje oczekiwania.
Z całym serem mogę polecić to biuro podróży. Wakacje marzeń!
Witam. Jeżdżę z tym biurem od kilku lat. Ale czegoś takiego nie widzialem. Zakupilem wyjazd do Włoch id 1 marca do 5 msrca. Rząd odradza wyjazdy we wloszech ludzie umierają a co robi firma snowtrex? Proszę jechać nic się nie stało i nie ma panki. Chamstwo to malo powiedziane. Na pewną śmierć chcieli mnie wyslac. Napisalem żeby przełożyłii wyjazd na inny termin może nawer być za rok albo zwrócili pieniądze powiedzieli ze nie ma takiej mozliwosci. Odradzam wszystkim te biuro i całości
Ktoś tu jest nieucziwy. Jeszcze nie wiem czy wakacje.pl czy snowtrex. Jedno jest pewne ani z jednym (do tej pory z wakacje.pl jeźdzłem i nie było uwag) ani z drugim podmiotem (nigdy i mam nadzieję już zawsze) nie chcę mieć wiecej do czynienia. Wczoraj zarezerwowany 29.11.2019 wyjazd na narty, dzisiaj opłacony 30.11.2019 po konsultacji z wakacje.pl (brak info o skipassie w cenie) po 20 minutach telefon z wakacje.pl że tw?j wyjazd nie dojdzie do skutku bo organisator go nie potwierdził. Uczulam , żeby z tymi pseudo firmami nie zaczynać interesów.
OSZUŚCI! Wykupiłem pobyt z karnetami narciarskimi na 4 dni dla całej rodziny. Przez 2 dni ze względów pogodowych wszystkie wyciągi, na które obowiązywał karnet, były zamknięte. Nawet kasy nie działały. Pieniędzy za te dni, kiedy wyciągi były nieczynne, nie zwrócili do dzisiaj. Bujam się z nimi od pół roku. Sprawę złożyłem do UOKiK-u i do Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Na razie czekam. Może tam się doczekam sprawiedliwości. Ale firma TravelTrex (SnowTrex) straciła u mnie renomę na zawsze. Twierdzą, że kasa mi się nie należy. Jeśli ktoś nie chce tak wtopić, jak ja, polecam kupić sobie karnet samemu. Wyjdzie taniej, niż za ich pośrednictwem, a oprócz tego nie będzie się trzeba bujać ze zwrotem za niewykorzystane dni ze względu na zamknięcie wyciągów, bo się nie będzie kupować karnetu w takie dni. Odradzam wszystkim przyjaciołom i ludziom mi obojętnym. Polecam jedynie wrogom!!!
Wszystko taj jak powinno być, bardzo dobra obsługa. Dokumenty doszły zgodnie z tym co było uzgadniane. Na miejscu odebraliśmy karnety i apartament. Rezydenci byłi bardzo pomocni i wytłumaczyli jakie trasy są świetne dla dzieci.
Świetne biuro, bardzo dobra obsługa Klienta. W niskiej cenie można spędzić czas na nartach we Francji. Co roku kupujemy tylko przez to biuro. Bardzo polecam.
Niestety nie polecam!!! Kupiliśmy z mężem wycieczkę. Pracownik biura przez pomyłkę pobrał 2 -krotność wartości wycieczki- czyli z naszego konta zniknęły nie 4 a 8 tysięcy złotych!!! Zostaliśmy bez środków do życia, a firma Travel-Trex w żaden sposób nie poczuwa się do odpowiedzialności. Wykonujemy liczne telefony w tym temacie, otrzymujemy informację, że wysyłają korespondencję do banku, ale środki otrzymamy najprawdopodobniej dopiero za 2 tyg! (Konsultowaliśmy sprawę z bankiem, otrzymaliśmy informację, że mają związane ręce i dopóki biuro podróży nie wyśle wiadomości autoryzacyjnej na kwotę wyrównującą nie zwrócą nam środków- niestety w firmie nie ma na tyle kompetentnej i inteligentnej osoby, żeby wykonać tą czynność), a fakt że nie mamy za co kupić pieczywa, nikogo nie obchodzi. Jak dla mnie jest to kradzież...
Wszystko super, byliśmy ze SnowTrex we Francji. Super cena, super organizacja, wszystkie dokumenty na czas. Mili rezydencji na miejscu.
Ta firma wysłała nas do nieistniejącego apartamentu, znaleźliśmy się bez noclegu, wieczorem, bez możliwości kontaktu z biurem. Poradzilismy sobie, ale nikt z firmy nie uważał za stosowne przeprosić nas, a odszkodowanie, które dostaliśmy, dzieki interwencji ECC - było śmieszne, wobec naszych wydatków i stresów. Nie czulismy się zaopiekowani ani szanowani jako klienci. NIE POLECAMY NIKOMU!!!!
Bardzo ładny pensjonat z idealnym położeniem ( blisko centrum oraz przy stoku narciarskim w Livigno ), wyposażeniem i wysokim standardzie . Wszystko zgodne z opisem i informacją z biura . Wszystkie formalności z biurem dopięte na ostatni guzik . Polecam narty z SnowTrexem w Livigno .
Beznadziejna komunikacja pomiędzy biurem a hotelem. Napisałam do biura maila ze jedzenie w hotelu jest słabe i ze jak zabraknie to nie dokładają a osoba ze snow trex z imienia i nazwiska wskazała ze skrytykowałam hotel. W efekcie zamiast poprawy jedzenia przechodziłam przez głupie dyskusje z obsługa i wytykanie palcami ze to ta pani nas krytykuje.
Wyjazd z firmą snowtrex to jakaś masakra. Zupełnie inne dane w ofercie z zastanym stanem faktycznym. Syfiasty pseudo hotel ? jakieś byłe schronisko młodzieżowe, brak suszarni na buty, HB to jakieś nieporozumienie, wszechobecny smród stęchlizny, strefa welness ? strach wejść, brak kratek wentylacyjnych w łazienkach!! Próba interwencji na infolinii ? jakiś koleś, który nie ma pojęcia po co odbiera telefon. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
Wszystko było tak jak w ofercie! Bardzo dobra obsługa przez telefon i email. Na wszystkie moje pytania odpowiadali w 2-3 godzinki - a było ich sporo :). Hotel na miejscu był świetny (miły personel, duże pokoje). Dokumenty dostawałem na dwa tygodnie wcześniej. Jak się zgubiliśmy po drodze konsultant w sobotę kierował nas jak mamy jechać. Mają ogromną wiedzę o ośrodkach narciarskich. Polecam!
Drugi raz z tym biurem, Z każdym razem wszystko ok. Polecam.
Kolejny wyjazd z biurem SNOWTREX, ale tym razem na pewno ostatni. Radzę WSZYSTKIM, którzy wykupują ofertę z możliwością późniejszej zmiany, aby wydrukowali sobie Print Screen stronę oferty. My zostaliśmy wpuszczeni w tą pułapkę, gdyż firma SNOWTREX \\\\\\\" nie ma podglądu do ofert archiwalnych\\\\\\\". Dodam, że do swoich ofert archiwalnych. Przy malejącej kwocie oferty całkowitej [ na dzień dzisiejszy ], kwoty cząstkowe są tak naliczane, żeby klient płacił więcej.