Rezydentka nie potrafiła poinformować, nas, Klientów, którzy zakupili wycieczkę fakultatywna, że wyjazd został zmieniony o 1.5h i my niczego nie świadomi czekaliśmy od samego rana (5:00) na autokar. Dodatkowo zostaliśmy wprowadzeni w błąd odnośnie dojazdu do punktu docelowego z 2 godzin zrobiło się prawie 3.5-4h godziny. Zero pomocy, wszystko musieliśmy załatwiać sami od momentu pojawienia się w hotelu.
Nie polecam Tego Organizatora. Na 20 godzin przed wylotem do Tunezji, zmienił godziny odlotu i przylotu, gdzie po zmianach straciliśmy prawie dzień. Po przylocie do Monastyru, Rezydentka wskazała autokar, który miał nas dostarczyć do hotelu i tyle ją widzieli. Po wielu perypetiach, udało się dotrzeć do hotelu. Pokój oczywiście tragedia, dopiero po opłacie, udało się zmienić na przyzwoity. Zgłoszenie braku sejfu zignorowano kompletnie. Wyjazd z hotelu o 4-tej rano po 6 dniach pobytu , bo wylot zmieniono na 8,35 /w ofercie wylot był o 17-tej/.Oczywiście przy wyjeździe uczestnicy zostali przeliczeni, a i tak nie zabrano 2 osób z innego hotelu.Żenada !!!
16.06.2019 r wróciłam z tunezyjskiej wyspy Djerba.Hotel miał być 4-gwiazdkowy a okazał się pod każdym względem 2-gwiazd.Nazwa hotelu NAJREZ.Brud smród i ubóstwo.Korzystałam wcześniej z wielu biur podróży ale z takim traktowaniem wczasowiczów się nie spotkałam.Brak sztućców serwetek,filiżanek,talerzy,napojów,stoły nie sprzątane ,brak jedzenia.Panuje tutaj zasada ;kto pierwszy to lepszy;.O ręczniki trzeba się prosić ,o papier toaletowy też.Karaluchy na stołówce i w pokojach- mam zdjęcia.Rezydentka nie miała odwagi towarzyszyć nam na lotnisko w drogę powrotną .Do tego wszystkiego skrócili nam wczasy o 10 godz.Mam zazalenie opisujące wszystkie sytuacje z podpisami uczestników urlopu.Przestrzegam przeed tym hotelem!!!!!!!!!
Nie znałam wcześniej tego biura ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczona
Diuro OK, Hotel OK. W hotelu pokój na tyle duży że wózkiem(jestem osobą niepełnosprawną)nie miałem żadnych problemów w poruszaniu się .byłem osobą uprzywilejowaną, którą sam dyrektor hotelu obwoz\ił -pierwszy raz po hotelu :). Wyżywienie przesmaczn, owoców wystarczająca (na tą porę)ilość .Armia animatorów nie pozwalała, by goście hotelowi się nudzili. Wszyscy uczynni i uśmiechnięci . Timur- nasz opiekun na wycieczkach(było ich dwie) zawsze uczynny i dodatkowym wsparciem . Pozdrawiam Timur:).
Pierwszy raz lecielismy z tym biurem w tym roku 26.05.2019 do Tunezji i nie powiem trochę się obawialismy ale niepotrzebnie wszystko super zorganizowane wprawdzie zmienił nam się wylot powrotem do Polski ale na naszą korzyść bo o prawie cały dzień ???? a nasza rezydentka pani Kasia Milewska która mieszka w Tunezji to wspaniała osoba na która można zawsze liczyć ???? w szczególności polecam orientalny hotel Diar Lemdina w Tunezji ???? pani Kasiu pozdrawiamy gorąco Ania i Zbyszek z pani ulubionej grupy jak to nas pani na pożegnanie na lotnisku nazwała ????
Profesjonalizm. Dobry kontakt z biurem. W razie pytań, szybkie i rzeczowe informacje.
Organizacja super pod każdym względem - wszystko bez zarzutu. Rezydent w hotelu Al Jazzira wspaniały, a Timur (przewodnik) rewelacyjny.
Nie mam zastrzeżeń do biura i jestem zadowolona z obsługi. Wyjazd dobrze zorganizowany. Rezydent OK.
Wszystko ok tak jak powiedzieli wszystko tak było także w 100% ok polecam !!!
Majówka w Tunezji Djerba. Sunfun jest dla mnie pozytywnym zaskoczeniem, mimo jednej niedogodności jakim było przesunięcie lotu o 2 godziny na 2 dni przed wylotem cała reszta była usługą które nas zadowoliła. Rezydent świetny, wycieczki fakultatywne godne polecenia w rozsądnych cenach z doskonale mówiącym po polsku przewodnikiem. Kwiatki na powitanie i opieka rezydenta na lotnisko zarówno podczas przylotu jak i podczas wylotu powrotnego o 3 w nocy. Ogólnie polecam
Na miejscu wszystko tak jak miało być. Rezydent i przewodnicy polskojęzyczni.
Na kierunku egipskim biuro to współpracuje z kompletnie nieodpowiedzialnym przewoźnikiem lotniczym AirCairo, które nie odpowiada ani za opóźnienia lotu (w moim przypadku - 15 i pół godziny - rejs SM609 z Sharm el Sheik do Wawy w dniu 27 kwietnia), ani za niedostarczenie bagażu (jw), nie podlega regulacjom UE i IATA, nie ma w Polsce swojego przedstawicielstwa i nie istnieje wobec niego żaden regres prawny. SunFun w swej ofercie nie informuje, że takiemu nieodpowiedzialnemu przewoźnikowi powierza los pasażerów, swoich klientów. Są to fakty dyskwalifikujące to biuro - przestrzegam przed korzystaniem z jego usług.
Nie polecam tego organizatora. Zupełnie nie liczy się z klientem. Po pięciu miesiącach od kupna wakacji po wpłaceniu dwóch zaliczek nagle odwołany wyjazd. Jedyne tłumaczenie z ich strony to brak możliwości zakwaterowania z wybranym hotelu. Mieliśmy wykupiony hotel 5 gwiazdek ultra all inclusive w zamian został nam zaproponowany hotel 1000zl droższy trzy gwiazdkowy.
Opieka rezydenta na lotnisku w jedną i drugą stronę była dobra wszystko było ok,polecam
Jest w porządku, nie mam żadnych negatywnych uwag. Wszystko przebiegło bez zarzutu.
15 lat jeździłem z największymi biurami w Polsce. W tym roku z racji oczekiwania do końca na wydanie paszportu zostały mało popularne biura podróży. Zdecydowałem się na Sun&Fun i to był strzał w 10 ! Nigdzie tak fajnych i życzliwych ludzi nie spotkałem jak w Sun&Fun.
Najlepsze biuro podrozy. Bardzo udana wyczieczka. Obsluga rezydentow zasluguje 10 gwiazdek z 10.
Nie polecam tego biura. Złożona reklamacja na pobyt w Egipcie oczywiście odrzucona w całości. Oferta nie zgodna z rzeczywistością . Na zarzuty- w ofercie czynne 6 restauracji a rzeczywistości czynna tylko jedna-odpowiedz SunFan cyt" w ofercie nie ma czynnych restauracji 24 h ", co ma piernik do wiatraka, ja pisze że restauracje w ogóle nie czynne przez cały pobyt a oni ze nie zapewniają 24 h. Kolejny zarzut zjezdzalnie nie czynne .odp. w ofercie nie ma tych zjeżdżalni . I tak z każdym zarzutem odpowiedz bez sensu. Niestety spotkamy się z tym biurem w sądzie. Nie polecam nikomu.
Nie polecam nikomu . Biuro odpowiada za swoich rezydentów !!! Przylecieliśmy na lotnisko w Egipcie gdzie zauważyliśmy ze nie ma naszego bagażu . Okazało się ze zabrał go ktoś inny . Nasz rezydent naciągnął nas na pieniądze w ramach odebrania bagażu . Rezydent chciał 35 dolarów za zwrot walizki !