Wróciliśmy z Marsa Alam, jesteśmy zachwyceni. Pobyt przerósł nasze oczekiwania.Hotel zgodny z opisem,smaczne jedzenie,miła obsługa,czysto, piękne plaże,mega aquapark i wspaniałe animacje co wieczór.Minus daję jedynie za naciąganie na wizę po 27€!wycieczki fakultatywne w zawyżonych cenach bo każdy organizator dolicza prowizję wedle uznania więc warto poszukać alternatywnych, polskich agencji i u nich kupić wycieczkę. Co do lotów, to zyskalismy w dniu przyjazdu kilka godz,ale powrót był nocą.
Wróciliśmy z Tunezji Houda Golf w ofercie all niestety bardzo zawiódło nas sun fun zamiast all była walka o każdy kawałek jedzenia brak alkoholu brak napojów niealkoholowych cały ten all to wielka ściema biuro powinno wstydzić się ze wysyła swych klientow w takie miejsca !
Ogólnie oferta ok, tyle że w ofercie jest 8 dni a rzeczywiście jest 7 dni, rezydent super.
Jedno z najgorszych biur. Tak jak większość pisze naciągacze kasy. Po pierwsze wylot przesunięty z 12.30 na 15.45 to raz rezydent tylko na początku , a później tylko jeżeli chodzi o pieniądze. Po drugie powrót wylot o 2.45 każą zwolnić pokój o 12 to niby gdzie mam 12 godzin siedzieć?? No chyba że dopłacę 100 dolców za to że biuro przełożyło wylot dno dno nigdy więcej..
Biuro z wieloletnim stażem., doświadczone. Oferta jak najbardziej zgodna z opisem, hotel lepszy niż oczekiwaliśmy. Największy minus - rezydent. Najgorsza organizacja przylotu jaką widziałem kiedykolwiek, odpowiedzialny za nią okazał się nasz rezydent. Na miejscu w hotelu również rezydent dał ciała, nie mógł ustalić godzin zbiórki na wycieczki. Nie pozostawił żadnego potwierdzenia wykupionych wycieczek, co wprowadzało zamieszanie. Komunikacja bardzo słaba. Szkoda, bo wyjazd fajny, tylko nerwowy.
Sam hotel w porządku, wszystko zgodne z ofertą biura. Rezydent w porządku uprzejmy, pomocny, ale z jednym wielkim minusem za to że próbował naciągnąć nas na kilkadziesiąt euro za wypożyczenie samochodu. Do wad biura zaliczyć także można zaliczyć to, że sprzedają wycieczki po zawyżonych cenach, które są sztucznie wydłużane.
Wybrany hotel ok. Wykupiliśmy wycieczkę 8 dniową, a nie 7(była taka możliwość). W chwili zakupu wylot z Warszawy 02.07 miał być o 13, zrobiła się 8:30. Powrót miał być 09.07 o 18:00, a został przeniesiony na 4:30. Transfer z hotelu 23:30, co z małymi dziećmi jest bardzo ciężką sprawą. Nasz 8 dzień wycieczki skończył się o 6:30 po wylądowaniu na Okęciu. Transfer do i z hotelu miał trwać ok 2 godz, trwał 4. Na liście pasażerów w obie strony brak jednego członka rodziny-kolejne nerwy...
Biuro nagminnie sprzedaje wycieczki z dogodnymi godzinami lotów po czym zmienia je na nocne zostawiając klientów czekających po kilkanaście godzin bez żadnej pomocy . Tłumaczą to zmianami przez przewoźnika, ale to bzdura . 4 turnusy pod rząd mają ten sam problem i te same godziny lotów .
Brak zastrzeżeń co do biura, wszystko zorganizowane zgodnie z deklarowaną ofertą do Bułgarii. Dobre wrażenie to głównie zasługa rezydentki Pani Magdy T., serdeczne pozdrowienia i oby jak najwięcej takich sympatycznych, pomocnych i profesjonalnych osób w biurach podróży!
Oszuści ! Sprzedają ofertę do hotelu który jest zamknięty z powodu remontu. Ukrywają ten fakt i meldują klientów w hotelu nie zgodnym z przedstawioną ofertą. Nigdy więcej Sun&Fun!
Byliśmy z biurem Sun&Fun na Djerbie w hotelu Seabel Rym Beach. Bardzo fajny hotel, obsługa bardzo miła, czyściutko, jedzonko pychotka, animatorzy cały czas zabawiali gości. Ale na wielkie podziękowanie zasługuje Pani rezydentka INGA która była nie nachalna ze sprzedażą wycieczek, bardzo pomocna w załatwieniu dla mnie ważnej sprawy, rzadko zdarza się tak empatycznego rezydenta. Jeszcze raz dziękuje Pani INGO
Jechalem z rodziną na wakacje do Turcji. Hotel w Turcji poerwsza klasa. Pani rezydentka na miejscu zachowywała sie jak by pracowała tam za karę. Bardziej skupiła się na sprzedawaniu wycieczek miejscowych o 100 % więcej niż na ulicy. Tyle o niej. Co do reszty transfer lotnisko-hotel miał trwać 1 godzinę a trwał 3 godziny. Biuro sprzedało wycieczkę na 7 dni a byliśmy 6 bo wyjazd z hotelu był o 23 dnia 6 a nie dnia 7. Więc za darmo sun&fun zarobiło na nas jeden dzień w hotelu.
Nie polecam biura. Wylot pierwotnie miał być o godzinie 15. Przełożono go na godzinę 20, w skutek tego do hotelu przybyliśmy około godziny 1 w nocy, a mieliśmy być o 19. W skutek tego starliśmy cały dzień, a był traktowany i płacony jakbyśmy byli w hotelu , a tak naprawdę nas nie było i z 8 dni zrobiło się 7.
Oferta z rzekomych 7 dni zrobiła się ofertą 6 dniową, uwaga biuro oszukuje, pierwotnie miał być termin wylotu o godz. 10.00 a wylot był o 16.00. Pełny opis calej sytuacji do wglądu w opini hotelu holiday park&spa w złotych piaskach na stronie wakacje. pl
Polecam - wszystko super zorganizowane . Doświadczona , przemiła Pani Rezydent Pani Magda T. , która przywitała nas w hotelu Wave w Bułgarii . Polecamy hotel Wave oraz biuro podróży Sun&fun .
Zakup oferty bezproblemowy, online. Umowa przesłana od razu, kontakt mailowy zawsze na plus. Hotel zgodny z ofertą, na piątkę. Za to rezydenta/rezydentki nie mieliśmy okazji poznać. Byliśmy jedynymi osobami z sun fun w tym hotelu(rodzina 5 osób). Zero informacji o spotkaniu z rezydentem w materiałach od organizatora, zero kontaktu. Jedynie wpis na koniec wyjazdu w segregatorze organizatora w hotelu, kiedy zbiórka przed wylotem.
Średnia ocena dla biura Sun &Fun Brak obsługi w języku polskim , brak animatorów.
Omijajcie z daleka! Biuro kompletnie nie przychylne ludziom, tylko do trzepania kasy. Wykupilismy wakacje dla mnie i moich rodzicow, ale niestety tato nagle zmarl ponad 4 miesiace przed wyjazdem. Biuro ma to gdzies, kazali placic za zmiane rezerwacji (jakby to byla moja wina!) I jeszcze na dodatek doplacic za przeniesienie mamy do naszego pokoju (bo stawki teraz sa wyzsze niz kiedy wykupilismy wakacje), tylko ze jaka jest ku temu podstawa prawna?
Hotel zgodny z zamówieniem, obsługa bardzo dobra, pokoje na bieżąco sprzątane jak i na całym terenie. Hotel godny polecenia.
Od dnia 17.06.jestem w hotelu Koral w Św.Konstantyn w Bułgarii. Po zameldowaniu się w recepcji, restauracja była zamknięta, ale otrzymaliśmy zafoliowane talerze z zimnym jedzeniem. W pokoju miała być klimatyzacja, nie działała choć wentylator chodził, ale zimne powietrze nie leciało. Zgłaszałem w recepcji w sobotę i niedzielę, bez efektu .Dzwoniłem do rezydenta to kazał mi , abym powiedział im o zmianę pokoju. Nie wiem po co on tu jest, a nic nie załatwia.W pokoju jest 29 stopni. W recepcji nic nie rozumieją.