Zero kontaktu z biurem nie odbierają telefonów. Samemu trzeba było dzwonić o transfer z hotelu na lotnisko bo zero informacji. Dzwonisz do polskiego biura i cisza. Masz podany numer alarmowy niby do rezydenta dzwonisz a sie dowiadujesz ze nic o Tobie nie wiedza ze ma byc transfer na lotnisko.
Pokusiliśmy na niską cenę, w porównaniu do innych biur, to mamy nauczkę, zero szacunku do klienta, który im zawierzył wakacje i wpłacił parę tysięcy złotych
Miałam przeboje z powrotem ponieważ spóźniłam się na lot z winy transferu na lotnisko nie była to wina Top Touristik tylko firmy z którą mają podpisaną umowę, ale to i tak powinni brać na siebie i tak było zwrócili pieniążki za bilet. Zobaczymy jak zachowają się dalej ponieważ poniosłam koszty telefonu na lotnisku,taxi,i po raz kolejny musiałam zapłacić za odebranie z lotniska w Polsce bo wróciłam dzień później a jaki stres był przy tym jak się dowiedziałam że nie wpuszcza mnie już na pokład .
Pobyt 5-12.06.2022 Bułgaria - hotel Festa Via Pontica Resort. Po opiniach byłem przerażony, okazało się, że nie potrzebnie. Ocena 10/10. Wszystko zgodnie z ustaleniami, tylko trzeba czytać co piszą. Wylot godzina podana bez problemu, na miejscu transfer zapewniony, hotel jak w opisie, przy powrocie wcześniej kartka pod drzwiami i której mamy czekać przed hotelem. Transport punktualnie prawie, że co do sekundy. POLECAMY. Brak rezydenta - dla mnie to zaleta, nikt nie naciąga na wycieczki! :)
Unikajcie tego biura jak ognia. Na 12 godzin przed wylotem odwołał wycieczkę. Do dzisiaj nie usłyszeliśmy nawet przepraszam. Zero kontaktu telefonicznego, mailowego. OMIJAJCIE ICH SZEROKIM ŁUKIEM. Gdyby nie pośrednik to cały urlop by nam przepadł.
NAJGORSZE BIURO PODRÓŻY Z JAKIM CHCIELIŚMY SPĘDZIĆ WAKACJE. WAKACJE W PEŁNI OPŁACONE DWA TYGODNIE PRZED TERMINEM WYLOTU, UMOWA PODPISANA. NA 12 GODZIN PRZED PLANOWANYM WYLOTEM ZE ZNAJOMYMI NA RODOS DOSTALIŚMY INFORMACJĘ ŻE REZERWACJA DLA PARY ZNAJOMYCH ZOSTAŁA ODWOŁANA I BĘDZIE PRZEBUKOWANA NA TERMIN DOKŁADNIE ZA TYDZIEŃ. WSZYSCY SPAKOWANI, URLOPY W PRACY POBRANE A BIURO PODRÓŻY NIC SOBIE Z TEGO NIE ROBI I MÓWI NAM, ŻE NAM ZWRÓCI PIENIĄDZE JAK SIĘ NIE ZGADZAMY NA INNY TERMIN. MASAKRA ODRADZAM.
oferta zakupiona w 5 minut przez portal wakacje.pl realizacja oferty wykonana w 100% znakomita relacja jakości do ceny
Mój wyjazd niestety został anulowany, 2 dni przed wylotem.Zapłaciłam na czas na adres Top Touristik, trzymają moje pieniądze ad 19 maja wiedząc ze nic z tego nie będzie. Wymawiają się na brak kontaktu z pośrednikiem czyli travelglobal z którym miałam umowę i utrudniony kontakt . Ostrzegam przed nieuczciwością tego organizatora , dziś jest 31 maja a pieniędzy nie mam 2 .06 miał być wylot.
Byłam z mężem i za niewygórowaną cenę spędziliśmy fajne wakacje w Bułgarii. Jedzenie pyszne w hotelu do wyboru do koloru. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Polecam bardzo. Malgrat de Mar, hotel Reymar Playa. Pokój z widokiem na morze, trzyosobowy ok. Czysto, miło i cichutko. Dobre jedzenie, miła obsługa no i najważniejsze, , Rewelacyjna Pani rezydent. Przyjechała przemiła p. Dorotka a wycieczka do Barcelony długo pozostanie w pamięci. P. Dorota w roli przewodnika dała popis wiedzy i kultury osobistej. Można było jej słuchać godzinami. Potrafiła zainteresować nawet naszego 6- latka. Polecam to biuro i jeszcze chętnie skorzystam
oszuści ! ostrzegam! siedzenie pod hotelem, bez rezerwacji, która rzekomo miała być. Zero odezwy, pomocy. Nie odbierają telefonów. Człowiek zostawiony sam sobie w obcym kraju !
Wszystko ok jako organizator zapewnili bilety na samolot transfer z lotniska zakwaterowanie w hotelu na Cyprze oraz rezydenta takie były moje oczekiwania. Bilety na czas ok 24 h przed wylotem w obie strony otrzymałem je na maila . Proponuje wszystkim przed wylotem zweryfikować hotel i wykupić nie zależne ubezpieczenie będziecie spokojni a opieka rezydenta będzie zbędna jak hotel będzie to kitu to rezydent nie sprawi ze będzie tam ładniej 🙂
Bardzo pozytywna ocena. wszystko było zgodne z umową. Karty pokładowe na czas, transfer lotnisko - hotel co do minuty. Hotel zgodny ze standartem, nie było żadnych problemów. Polecam i oby tak dalej.
Biuro bardzo złe . Ograniczają się tylko do brania pieniędzy, brak zainteresowania na miejscu, żadnej organizacji wycieczek,trzeba szukać rezydenta. My mielismy że rezydent nie przyszedł na umówione spotkanie , o bilety powrotne trzeba .było się upomnieć . Nie polecam tego biura. Ewa z rodziną
Wczoraj wieczorem zarezerwowałem wakacje. Mail z potwierdzeniem i linkiem do płatności przyszedł do mnie następnego dnia o godzinie 10:00 a aktywny był do 12:00. Wszystko to byłoby jeszcze zrozumiałe gdyby ktoś, w tym jakże przyjaznym dla klienta biurze podróży, pokwapił się chociażby o telefon nie wspominając już przynajmniej o wysłanie SMSa. Tak, ostatecznie oferta przepadła, miejsc w hotelu brak. Brawo! Podejście do klienta pierwsza klasa, a może raczej powinienem powiedzieć TOP! ;)
Generalnie wszystko okej był rezydent na lotnisku, był transfer ale tylko w jedną stronę. Po przylocie na Malte dostaliśmy kartke od rezydenta gdzie na drugi dzień mamy sie stawić na przedstawienie atrakcji i informacji o transferze na lotnisko. Na spotkaniu omówiliśmy transfer na lotnisko, jednak w dniu wylotu transferu sie nie doczekaliśmy. Czekaliśmy wcześniej przy wejściu do hotelu tak jak było w instrukcji, transport miał być o 4:20 jednak prawie do 5 nikt sie nie pojawił. Byliśmy zmuszeni zamówić bolta, gdyż pod żaden z numerów kontaktowych w sprawie transferu nie udało nam sie dodzwonić a nawet pod numer alarmowy. W przeddzień wylotu udałam sie do recepcji po karty pokładowe pani kazała napisać maila na adres recepcji, kart pokładowych z recepcji nie dostaliśmy, natomiast była szybka reakcja ze strony biura i w przeciągu 30 min dostaliśmy karty pokładowe na maila od biura. Do reszty nie mam zarzutów.
Witam serdecznie, zostałem poproszony o wpisanie jak to biuro podróży zajmuje się swoimi klientami. My dużą byliśmy indywidualne, ale widzieliśmy na własne oczy umowę z biurem podróży Top Touristik a znajomymi,poznanymi na tych wakacjach, co miało być w umowie a co było faktycznie.z tego co wiem biuro nie ma sobie nic do zarzucenia i reklamacji nie uznało.Jednakże w tym hotelu, było tragicznie, kto mu dał 3 gwiazdki, my też raklamowalismy i reklamacja została uznana, choć zapłaciliśmy połowę mniej. Wspólnie kilkakrotnie interweniowaliśmy na recepcji, ale recepcja równiej nie mogła się skontaktować z tym biurem podróży. Chcielibyśmy ostrzec innych, gdyż widzieliśmy jakie mieli zmarnowane wakacje za niemałe pieniądze
Jedna wielka porażka. Miały być wakacje marzeń, bo zapłacona kwota wysoka, a był dramat. Prawie nic nie zgadzało się z umową,nie zbierali wogole telefonów,recepcja też się nie dodzwoniła, nie było rezydenta, problemy z dokumentami podróży, zakwaterowanie w niesprawdzonej, zaniedbanej spelunie, jedzenie takie, że bezpieczniej było zjeść na mieście.Nigdy wiecej z nimi na Wakacje!!!!!
Zero kontaktu z biurem w sezonie letnim, zostawienie sami sobie na drugim końcu Europy, bardzo mili, szkoda że tylko do wpłaty za wypoczynek, potem klient jest intruzem
Kontakt z biurem Ok , natomiast calkowity brak kontaktu z rezydentem.