220 opinii
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Hotel bardzo przyjemny. Obsluga bardzo miła, bardzo się starają. Może nie jest najnowszy ale kto przylatuje żeby siedzieć w pokoju ? ma piękną szeroką plaże oraz baseny. Jedzenie bardzo dobre. Nie ma do czego się przyczepić. Polecam !
Piękna szeroka plaża.
Przydałby się remont.
Pobyt bardzo udany. Piękna rafa. Trochę wiało, ale nigdy pomost nie był zamknięty. Obsługa bardzo się stara. Animatorzy bardzo fajni. Hotel świeżo odpicowany. Wszystko działa jak należy. Baseny, spa, Bar Z przekąskami na plaży. Frytki, hamburgery i pizza. Piwo z butelek daje radę. Plaża cudowna. Polecam.
Rafa, dużo wielkich ładnych palm. Internet w lobby i na basenie za darmo. Bilard x2. Hibiskus zimny do dyspozycji non stop. TV polonia.
Na samym początku chciałabym przestrzec wszystkich klientów biura podróży Coral Travel przed oszustwem z ich strony, nic co w ofercie jest przedstawione nie zgadza się z rzeczywistością, a mianowicie: 1/Wycieczka wykupiona od 9.07. 2022 do 20.07.2022, do hotelu dotarliśmy z lotniska w tym dniu około 22, kolacji nie dostaliśmy, dzieci głodne dopiero po interwencji przynieśli ochłapy około północy jak kładliśmy się spać, dzień do tyłu a zapłacony 2/wykupiłam wycieczkę do hotelu Crystal Beach Resort All Inclusive z pokojem superior dla 2+2 na miejscu okazało się, że dostaliśmy pokój z 3 pojedynczymi łóżkami, po reklamacji w recepcji poinformowali nas, że takich pokoi u nich niema, są tylko family, jak o taki poprosiliśmy dostaliśmy w jeszcze gorszym stanie, był jeszcze jeden pokój w którym zostaliśmy do końca pobytu ( pokój z dostawką bo były też 3 pojedyncze łóżka). Zapłaciliśmy za pokój superior w ofercie 2 sypialnie. 3/ Restauracja 1 główna, która działała, w ofercie 4 restauracje ( nieczynne) 4/ Późne śniadania , których w ogóle nie było wyśmiano nas jak przyszliśmy po 9 ( śniadania 7-9) 5/ snack bar na plaży - nic z tych rzeczy, podawali tylko napoje Nie jesteśmy wymagającymi osobami, bez tych barów można przeżyć bo jedzenie było dobre i każdy dla siebie coś znalazł, chodzi nam tylko o to, jak można klientów w ten sposób oszukiwać. Na miejscu dowiedzieliśmy się, że hotel otworzył się dopiero 1 lipca tego roku po pandemii, jest dopiero na rozruchu, odnowione jest tylko lobby, pokoje są w opłakanym stanie, nie działająca klimatyzacja, woda leje się po ścianach, zlewy w łazienkach odpadają, pozapychane odpływy pod prysznicem, wiemy to wszystko od polskich turystów, którzy również zostali oszukani i swoimi spostrzeżeniami dzielili się z nami. Byli też tacy, którzy zmieniali hotele na lepsze. Ogólnie pobyt był udany (oprócz tych niespodzianek), gdyż ludzie, którzy tam pracują wynagradzali nam swoją życzliwością uśmiechem i pomocą. Jedzenie dobre, dużo owoców, ciast i ciasteczek, obsługa kelnerska bardzo dobra. Plaża piękna szeroka, długa, piaszczysta, wejście do morza łagodne, długo płytko, dalej głębia i przepiękna rafa, do której można dojść pomostem wieczorem oświetlona. Mnóstwo kolorowych ryb, żółwie, delfiny. Bardzo sympatyczni animatorzy, którzy cały dzień zabawiali gości, wieczorem dla dzieci mini disco, potem show dla starszych, to nam rekompensowało wszystkie wcześniej opisane wady. Może kiedyś tam wrócę jak hotel znowu będzie miał taką świetność jak przed pandemią, bo hotel jest wart tego aby ruszyło wszystko jak dawniej, zabudowa hotelu nubijska i egipska ma swój urok. No i ciekawa rzecz, która nas spotkała wylot 20 lipca o 2.40, w voutcherach mieliśmy transfer na lotnisko 19 lipca, w recepcji pobrali od nas 25 dolarów za przedłużenie pobytu w hotelu do 21 bo doba hotelowa dla nas zakończyła się 19 lipca o 12, nie jest to chyba normalne. Będziemy składać reklamacje do biura podróży dlaczego zostaliśmy tak oszukani. Uważajcie, nigdy z Coral Travel.
Wspaniali ludzie tam pracujący, plaża, rafa przecudna, animacje oraz zabudowa hotelu.
Wszystko co opisałam wcześniej, śniadanie mogłoby być później, dzieci marudziły bo rano musiały się zrywać.
Witam wszystkich przestrzegam od zakupu oferty z Coral Travel do hotelu Crystal Beach w Egipcie w Marsa Alam. Hotel podobno był remontowany w 2022 roku, albo raczej jest stale remontowany. Jedzenie jakie oferuje hotel gorzej niż tragiczne, mało mięsa na okrągło jest wątróbka i kalmary, brak różnorodności posiłków, dobrze że są frytki bo dzieci nic by nie jadły. Brak z oferty późnego śniadania, brak lodów, snack bar to przekąski w godz. 16-17 czyli naleśniki. Godziny posiłków: Śniadania 7-9, obiad 12.30-14, kolacja 19-21. Zjeżdżalnie jakie są otwarte na terenie hotelu to jedna potrójna i osłonięta pojedyncza, chociaż i tak jeżeli chodzi o godziny w ofercie to inne niż w rzeczywistości 10-12 i 15-17 przy czym podczas pobytu dwa dni była zamknięta ze względu na awarie. Hotel stary i zniszczony jedyne co można pochwalić to rafę i obsługę hotelu i animatorów, których w 23.07. zwolnili albo raczej z powodu że zapłacili im za pracę więc ogólnie kosmos.
Obsługa .
Wszystko .
Miałam dylemat czy wybrać ten hotel z uwagi, iż najbliższa opinia była z 2014 roku, ale warto było zaryzykować:) Hotel usytuowany na pustkowiu, zresztą jak większość hoteli, ale przyjechałam na wypoczynek, relaks:)i o to własnie chodziło:) Ogólnie hotel oceniam na b. dobry. Nie było tłoku, może dlatego, iż byłam jeszcze przed sezonem tj. od 15 czerwca. Blisko plaży, niestety mankamentem było wyschnięte przy brzegu morze, można było popływać tylko z pomostu, gdzie podziwiałam piekną rafę koralową. Pokój otrzymaliśmy rodzinny, bardzo przestronny, a co najważniejsze czysty, bez pleśni i różnych insektów:)Smaczne wyżywienie, raczej każdy odnalazłby coś dla siebie. Jedyne mam dwa zastrzeżenia - 95% to Włosi, oczywiście wszyscy po Włosku komunikowali się perfect, angielski był znikomy.Przyjechali Czesi od razu otrzymali osobę,która oprowadzała ich po hotelu mowiąc w ich języku.Najbardziej dbali o narodowość włoską, powinni zwrócić uwagę, że również są osoby z innych krajów..Po drugie zapłaciłam przed wyjazdem za skorzystanie z atrakcji całego obiektu. Niestety druga częśc została otwarta dopiero dzień przed naszym wyjazdem. Trochę byłam zniesmaczona, ponieważ były to fajne atrakcje wodne dla dzieci.A co do rezydenta z Coral Travel odnośnie opiekę nad turystami pozostawia wiele do życzenia...Reasumując - hotel godny polecenia:)
blisko plaży, brak tłoku, smaczne jedzenie, pokoje przestronne
wyschnięte morze, brak centrum, animacje tylko w języku włoskim
Nie będę pisał o mocnych stronach tego hotelu bo te można znaleźć w poniższych opiniach. Wybrałem ten hotel po raz drugi jednak po trzech latach mojej nieobecności w nim można go podsumować jednym stwierdzeniem: hotel zdziadział. Posiłki jak w innych hotelach - nie będziemy chodzić głodni choć szału nie ma. Codziennie na śniadanie i obiad praktycznie to samo, a kolacje bardziej urozmaicone. Hotel od ostatniego razu rozbudował się co sprowadziło na niego całą masę problemów: - za mało leżaków na plaży i przy basenach - kolejki w restauracjach - kolejki wieczorem przy jedynym czynnym barze w lobby Najgorsze jednak to że w czasie naszego pobytu(28.07-11.08) obsługa nie potrafiła oczyścić zakwitniętej wody w basenach więc nie rozumiem zachwytu Pani Kasi nad basenami. W hotelu bardzo dużo Polaków sporo mniej Włochów i trochę innych nacji z Europy. Hotel można polecić lubiącym snurkowanie - przepiękna łatwo dostępna rafa z żółwiami w zatoce.
Atutem hotelu jest dłuuuugie molo, które ułatwia dostęp do rafy. Wieczorem z mola reflektory oświetlają rafę co daje możliwość obserwacji rybek i meduz. Sam hotel i jego wyposażenie mocno nadgryzione zębem czasu. Koce poplamione, zasłonki w prysznicu zapleśniałe, deska klozetowa pożółkła ze starości i brudu, przerwy w dostawie wody, zdezelowane leżaki ale za to piękne ogrody i ładna architektura obiektu. Jedzenie monotonne i mało urozmaicona ale obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. Nie polecam hotelu w okresie zimowym, nie ma animacji, basen podgrzewany nie jest podgrzewany, sklepiki w pasażu i większość restauracji na terenie obiektu jest nieczynna.
Ogólne wrażenie dobre, plaża piękna, blisko hotelu, długi pomost, zejście do rafy super.Hotel nastawiony na Włochów, animacje włoskie z domieszka angielskiego.Połowa hotelu zamknięta,jeden basen tylko czynny,atrakcje wodne dla dzieci,tylko czynna jedna rura:).Typowy basen dla dzieci aqwapark bez wody, jedzenia mało i straszne,o czystości nie mówiąc.Jedyny bar przy basenie opustoszały,jeżeli chodzi o napoje,a za dobrą kawę trzeba zapłacić,poza rumem nic w barze nie ma.A w barze na palży jest podobnie, tylko jeszcze gorzej...W pokojach super klima,tylko wody butelkowanej brak.Jestem przekonana,że w pełnym sezonie ten hotel spełnia 4 gwiazdki,poza najgorętszymi miesiącami pozostawia wiele do życzenia.
Tripadvisor