1667 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Pokoje sprzątane codziennie - posłane łóżko, pozamiatane w miejscach widocznych ( pod stołem/biurkiem, blatem łazienkowym - już szczotka nie sięgnęła); na bidecie kurz osiadał przez pełne dwa tygodnie piękną warstwą, podobnie na muszli klozetowej przy ścianie, na spodniej stronie deski klozetowej pozostawiony ślad z kawy przetrwał również dwa tygodnie. Wszystko przecierane z wierzchu i tylko tam gdzie widać. Pierwszy raz spotkałem się również z tym aby w hotelu 4-gwiazdkowym nie uzupełniano podstawowych kosmetyków codziennie. Obsługa miła, pomocna, bez większych uwag, chociaż kelner próbował mnie naciąć już 2 dnia na pinę coladę zamiast pintę cerveza, ale później już nie próbował. Ogólnie warunki na trzy gwiazdki i tyle powinni się reklamować. Jak ktoś oczekuje warunków jak w hotelu 4 - gwiazdkowym - to nie polecam.
Pokoje duże z ładnym balkonem i widokiem, pod warunkiem że dopłacicie do pokoju z widokiem na basen. W innym wypadku balkon na ulicę przelotową do Benidorm - hałas samochodów. Wyposażenie pokoju w miarę świeże, ładnie wyposażony basen, przyjemny klimat dżungli, jest słońce ale też są miejsca zacienione - chociaż zależy co się komu podoba,
Brak szklanek w pokoju, Klimatyzacja nie działała - trzy dni i trzy razy interwencja zanim ją naprawili, Śniadania jak na 4 gwiazdki raczej mało urozmaicone (bekon smażony, kiełbaska na ciepło o różnej długości), ( jajecznica z proszku, omlety i jajka sadzone, jajka na twardo) ( trzy rodzaje wędliny, dwa rodzaje sera żółtego i jeden pleśniowy), (pomidory i tyle z warzyw), żadnych sałatek, surówek, oliwek, ogórka, innych przystawek. ( ciastka ze sklepu - Lidl 15 metrów obok :);
Tripadvisor