Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
4 baseny i minizjeżdżalnie.
Rozległy kompleks hotelowy z bogatą ofertą sportowo-rekreacyjną.
Ok. 500 m od hotelu, piaszczysto-żwirowa plaża (bezpłatny transfer hotelowym busem co ok. 30 min.).
Dla dzieci: bogaty program animacji, plac zabaw, miniklub.
Bardzo fajny o ciekawej budowie hotel z aquaparkiem
Dobre jedzenie , czysto , super obsługa ,busiki na plaże
Nic
Bardzo ładny obiekt, czysto , jedzenie bardzo dobre , przemiła obsługa . Polecam
Czysto , jedzenie dobre , obsługa bardzo miła
Brak
Wykupiliśmy wycieczkę do tego hotelu, niestety zakwaterowali nas w hotelu obok, gdzie pokoje są przed remontem (popsuta klimatyzacja której nie da się wyłączyć) , obsługa bardzo nachalna, nie pomocna (bez napiwków), karta do pokoju została zablokowana dzień przed wylotem (więc godzinne chodzenie po recepcjach dwóch hoteli, aby dostać się do swojego pokoju , istny dramat) Ilość basenów w obiekcie jak najbardziej na plus , każdy znajdzie coś dla siebie ! Hotel jest bardziej odpowiedni dla rodzin z dziećmi niż dla młodych. Bardzo polecam wycieczki z biura Skarb travel. Fajna organizacja ,szybki kontakt, są bardzo pomocni (należy uważać na fotografów na wycieczkach którzy nie są pracownikami tego biura i nie do końca wywiązują się z umowy co do zdjęć). Na szczęcie pracownicy Skarb travel zareagowali i bardzo pomogli w całej sytuacji.
Fajny aqua park
Jedzenie dość ciężkie, warzywa jak i owoce praktycznie bez smaku
Hotel sprawia bardzo pozytywne wrażenie, nowy, zadbany, czysty, obsługa uprzejma, posiłki obfite i urozmaicone, baseny rewelacja, plaża oddalona o ok. 1 km/ 15 min. spacer przez 2 hotele - z kompleksu Albatrosa - ładna, leżaki, materace, parawany itp dostepne, chociaż bywa zatłoczona. Ręczniki trzeba wziąć w swoim hotelu. Goście All Inc. z Aqua Blue mogą korzystac tylko z 1 baru na plaży (Tawerna ) piwko i napoje, lunche, bywa tłoczno i standard neico niższy, ale dobrze że jest. Rafa po prawej stronie, po wypłynięciu ok 50 - 100 m - wrak, kilka pinakli, spotkałem na nich nawet zółwia, raję, mureny, więc jak na rafke przy hotelu - nieźle. Kompleks 2 -3 pietrowych pawilonów po ok. 10 pokoi na pawilon. Otoczenie - pustynia, ale do Sakali, nowego centrum Hurghady niedaleko 5 - 10 min busem za 1 -2 funty.
Negatywy - dużo turystów, obsługa nie wyrabia się, bywało ze trudno zlaleźć miejsce w restauracji, kolejki do bufetów. Goście to głównie - Niemcy, Rosjanie ( minus), Włosi, Polacy nieliczni. Zastrzeżenia do pracy recepcji - raz "zapomnieli" wpisać mojego zgłoszenia na listę budzeń, drugi raz budzenie o 1 h za wczesnie. Koniecznie sprawdzać czy zapisali na liscie, bo nie chodzi tu o "budzenie" tylko o lunch box / suchy prowiant. Polecam wszystkim, byłem drugi raz w Hurghadzie i jestem b. zadowolony.
Polecam wszystkim wymagajacym :))))) Rewelacyjny kompleks Aqua Blue Resort- Bajka :)
Pokoje , obsługa, jedzonka- ok!!!!
Marze o powrocie do Aqua Blue...
Hotel poprostu super nic dodać nic ując Naprawde polecam :)rozrywek pełno, jedzenia full,obsługa bardzo miła (tylko przed wyjazdem nie zdejmować tych bransoletek oni sami obcinają bo potem mogą być problemy) pozdrawiam
przepiekny hotel wracam znow tam w sierpniu
hotelik super, uwaga na kioskarza przy korcie tenisowym ( pierwszy kiosk) - oszukuje w wydawaniu pieniędzy, polecam wycieczki u Nubiego - on was znajdzie( duzo taniej niz u rezydenta), oczywiście Kair i Luxor tylko u rezydenta bo są konwojowane (bezpieczne). Chcesz żeby klima działała cały czas odczep breloczek od klucza i włóż do kieszonki na ścianie, uważaj nie zgub klucza - koszt 75 funtów, opaski all - koszt 40 euro, karty na ręcznik - koszt 50 $, w przypadku zguby nie płaćcie od razu tylko trzeba się targować a może wam się uda i nie zapłacicie nic- to jest możliwe. Obsługa nie jest natarczywa, sprząta i zawsze służy pomocą. My byliśmy 4 lipca - 2 tygodnie , żeby mieć miejsce nad basenem trzeba było rano położyć ręczniki na leżakach, do morza koniecznie buty, zabieraj bułki dla ryb - zobaczysz ile ich jest. Bardzo bardzo udane wakacje. Polecam szczególnie wycieczki: Giftun- RAJJJJJJ - oraz Mega safari - SUPERRRRRRRR , zabytki to przede wszystkim. Podróże męczące bo odległości ale warto. Koniecznie wersja ALL - to luksus.
Oto moje uwagi:
1. Hotel ładny, dużo basenów, park wodny, nie można mieć zastrzeżeń.
2. Goście - 95% ruscy, obsługa też mówi po rusku, zresztą b. dobrze. czujesz się jak w Moskwie. A rusek all inclusive=...
3. Na plaży i przy basenie muchy, trzeba się odganiać.
4. Animacja słabiutka, ale dyskoteka hotelowa fajna.
5. Hotel wyłącznie dla niewymagających gości. All inclusive marniutkie, za lepsze rzeczy każą płacić. Więc nie jest to all.
6. W grudniu wieczorami silne, zimne wiatry. Trzeba mieć ciepłe rzeczy.
Wszystko super tylko posiłki codziennie takie same, ale na terenie resortu można dobrze zjeść w restauracji chińskiej lub włoskiej albo w centrum, gdzie można szybko dojechać tanią taksówką. Do reszty nie mam zastrzeżeń. Dużym plusem jest aqua park i basen z podgrzewaną wodą (dla klientów "zimowych").
Wspaniały hotel,obsługa bardzo miła,ok.20km do starej częsci Hurghady
Jest tam fantastycznie, obsługa super pokoje posprzątane za 1 dolara. Nawet zrobili nam z ręczników Sfinksa. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone dla każdego coś innego. Jak ktoś lubi wycieczki tak jak my to są organizowane, ale trzeba mieć dużo dolców. Fakt są Rosjanie, akurat mieli swoją wigilię, ale idzie się przyzwyczaić. Będziecie się czuć jak w bajce. I w całym obejściu nie ma żadnego Cuchnącego fetoru. Za paczkę papierosów polskich obsługa do końca będzie cię pamiętać i doskonale obsługiwać. Następnym razem wybieramy się też tam, ale wrzesień pażdziernik bo styczeń jest chłodny i wietrzny. Polecam bardzo ten hotel.
Witam, w piatek wróciłam z pobytu w hotelu. Hotel piękny, zadbany i czysty, pracownicy bardzo mili i pomocni. Byłam z biura KOPERNIK!!! Na poczatku wprawdzie zawiodłam sie, bo chciano nam dac inny hotel, ale nie daliśmy sie!!! Biuro godne polecenia, wprawdzie sam rezydent nie miał dla nas duzo czasu, ale jego pracownik tak. Tzn tych pracowników byłu kilku- to oni z nami jeździli na wycieczki i pomagali w hotelowych sprawach, bardzo, ale to bardzo kompetentny był Peter - wnioskowałabym za nagroda dla Petera. Kulturalny, miły, bardzo dobrze i profesjonalnie traktujący swoja prace a co za tym idzie klientów. Jak ktoś z Państwa będzie yam z Kopernika to polecam wszelkie niedogodności załatwiać z Peterem. Nie podobalo mi sie tylko to, ze na niektóre wycieczki oraz na droge powrotna na lotnisko zmienili nam Petera na innego kolesia - według mnie i moich towarzyszy podrózy - mniej kulturalnego. według mnie powinnismy miec cały czas tego samego "opiekuna". No ale to tyle co do spraw organizacyjnych!
hotel miesci się jakies 10-15 min taxówką od miasta (koszt ok 15funtów w jedna stronę, co daje ok 7,5zł) trzeba przed wejsciem do taxówki ustalic kwotę i uwaga oszukują - czesto daje im sie kase a oni mówią, ze dalismy mniej, albo ze reszty nie maja wiec lepiej dawac odliczone.
w sklepach trzeba sie targowac i to niezle, czasem placi sie 1/3 ceny tego co chcą
tanie kurtki skórzane bo ok 80-120 dolarów, papierosy po 2,5zł (LM).
W hotelu sprzataja codziennie. Sniadanie od 7 do 10-tej, pozniej dla spiochów, ale to jest juz tylko na słodko - slodkie bulki crosanty itp. obiad od 12.30-14.30 ale w tym samym czasie sa podawane zakaski na plazy i przy basenie, nie bedziesz głodny, bo ciągle cos gdzies jest, picie tez jest dostepne od 8 rano do 24tej bez ograniczen. Jesli chodzi o wydatki to ja wydalam tylko kase na puszke coli jadac do luxoru - w markecie w hurghadzie 2 le (funty) oraz w restauracji podczas lunchu w luxorze 7 le i w kairze 20le (kawa 10le).
ja tam jeszcze wróce... mysle, ze wtedy jak bedzie ciepło, bo teraz nie moglam nurkowac, bo bylo dość chlodno, polecam wycieczki - byłam na wszystkich - najbardziej podobalo mi sie jeep safarii, pozniej luxor, kair ale tutaj piramidy, meczet i grota w której skrył sie jezus z rodzicami, bardzo fajna i relaksujaca jest wycieczka na giftun.
jak wróce tam latem to po to aby jechac na giftun oraz jeep safarii.
gorąco polecam.
Witam. Własnie wróciłam z duwtygodniowego pobytu z Alfa Star. Fantastyczna wyprawa ( tylko niestety było troche zimno - z dziećmi lepiej jechac w cieplejsze miesiące).
Byliśmy na przełomie stycznia/lutego 2008. Cały czas świeci słońce, ale wieje w tym okresie średnio co drugi dzień silny i zimny wiatr. Ciepło jest w miejscach zasłoniętych od wiatru i można się opalać. Kąpiel tylko w basenie podgrzewanym, w morzu jest ciepła woda (ok. 20 stopni). Słońce przestaje grzać ok. godz. 16 a o 17 robi się powoli ciemno. Cała nasza rodzina była chora przez pierwszy tydzień: kaszel, wysoka temperatura no i potem jeszcze "zemsta faraona". Musieliśmy przyjmować antybiotyki i leki przeciwbólowe. Kilka dni przed wyjazdem była już fajna pogoda dlatego szkoda było wyjeżdżać. Generalnie hotel świetny dla rodzin z dziećmi, chociaż nie tylko. Świetne są animacje dla dzieci i dla dorosłych. Dużo basenów, czysto, duże możliwości rozrywki. Do centrum Hurghady dosyć daleko, warto pojechać taksówką - przejazd nie wiecej niż 2$ w jedną stronę. Zakupy warto zrobić podczas wylotu na lotnisku w strefie wolnocłowej (pamiątki, słodycze, alkohol, kosmetyki są b. tanie), tyle, że jest mało na to czasu, warto więc sprawdzić co nas interesuje w sklepach koło hotelu lub w Hurghadzie a zakupy zrobić w strefie. Wyjątkiem jest Szisza i akcesoria do niej, których nie kupisz na lotnisku. Część obsługi hotelu miła i sympatyczna, część jednak namolna. Na tych nachalnych najlepszy sposób jest grzeczne i kulturalne zwrócenie uwagi, że nie życzysz sobie... i tu mówisz czego sobie nie życzysz. Prawie wszyscy nie wiadomo po co pytają: where are u from? Z Polski? Aha, Jak sie masz? Dzień dobry etc. etc. Posiłki bardzo smaczne i różnorodne. Mało jednak serwują owoców, do tego niekoniecznie codziennie. Na śniadanie i obiady serwują fajne małe naleśniczki, które można posypać cukrem pudrem, polać polewą czekoladową lub miodem, pychotka, tyle, że serwisant nie włoży Ci na talerz wiecej niż 2 sztuki. Mnie to denerwowało, bo bardzo lubię naleśniki i pomimo wersji all inclusive trzeba było gościa prosić o wiecej niż 2 sztuki. Radzę dla miłośników naleśników również grzeczne opierniczenie serwisanta, że życzysz sobie, aby nakładał Ci tyle ile chcesz, jeśli będzie udawał, że nie rozumie albo pokaże swoją złość (tak było) poproś o jego szefa i z nim porozmawiaj - warto, bo zrobisz to tylko raz a potem masz spokój do końca pobytu. Generalnie jeszcze raz powtórzę: jeśli coś Wam nie odpowiada zalecam grzeczne opierniczenie każdego kto wg Was na to zasługuje. My byliśmy z firmy Scanholiday - polecam. Rezydentki nie ma codziennie w hotelu, ale cały czas można wysłać SMS w pilnych sprawach. Byłem zaskoczony pozytywnie firmą Scanholiday, kiedy ok. 20 zadzwoniłem do Pani Anity, że odwołuję wyjazd całej naszej rodziny do Kairu na wycieczkę, której wyjazd zaplanowany był o 1.35 dnia następnego. Zwrócono mi dokładnie tyle ile wpłaciłem kilka dni wcześniej tj. ok. 300$. Inne biura potrącają koszty rezygnacji etc. czasem nawet do 50%. Podoba mi się brak pazerności na pieniądze, nasza rezygnacja wynikała przecież nie ze zmiany nastroju czy humoru, a z powodów zdrowotnych. Warto podczas zakwaterowania włożyć 5$ do paszportu, wtedy zakwaterują Cię w hotelu Aqua Resort - jest to hotel nowszy niż Aqua Blu i są tam aż 4 restauracje, gdzie możesz korzystać z jeszcze bardziej urozmaiconych posiłków. W Aqua Blu jest tylko jedna, chociaż naprawdę posiłki jak na tylko jedną restaurację są bardzo dobre. Myślę, że ze względu na pogodę lepiej jest przyjechać pod koniec lutego lub na początku marca, jeśli z dziećmi to jesteśmy oczywiście uzależnieni od ustalonego terminu ferii zimowych dla danego województwa. Generalnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, pomimo opisanych wcześniej naszych problemów ze zdrowiem.
Pozdrawiam i życzę udanego pobytu w Egipcie.
Świetny hotel. Jedyne zastrzezenia jakie mam to jedzenie. W czasie pobytu tam ciągle było podawane to samo tylko czasami w różnych odmianach. I jak na tak małe ilości można by się spodziewać czegoś lepszego. :)
Radzimy skorzystac z opcji którą oferuje aqua vista tj kilka restauracji tematycznych. Wystarczy zmienić opaski w recepcji. Ogólnie fajny hotel blisko Hurgady dla leniuchów i tych co chcą pozwiedzać.
Ten hotel jak dla mnie ma standardy pięciogwiazdkowe. Jedynym minusem jest dostęp do plaży. Chociaż ma takie cudowne baseny i śliczną okolicę, że wcale nie miałam ochoty iść na plażę. Osobiście wolałabym hotel bliżej centrum, gdyż jestem osobą młodą, która lubi gorączkę sobotniej nocy...:D Na szczęscie przed hotelem stoja taxówki i już za jedyne 2 dolary można dojechać do sieci sklepów, barów i in. w centrum Hurgady.
Ten hotel polecam młodym, którzy szukają wrażeń (świetne animacje, sporty wodne i nie tylko), a także rodzinom z dziecmi (super baseny, animacje).
Poza tym obsługa i jedzenie na najwyższym poziomie. Pokoje i łazienka codziennie sprzątane. Duże, przestronne pokoje... co tu kryć - REWELACJA!!!
Polecam ten hotel wszystkim którzy marzą o wypoczynku i spokoju i to stawiają sobie na pierwszym miejscu, przed narzekaniem. Trzeba pamiętać, że to jest Egipt, inny rytm życia i inna mentalność, więc jeśli ktoś naprawdę chce znaleźć dziurę w całym to znajdzie ich wiele, ale jeżeli chce się po prostu spędzić miło czas i można machnąć ręką na to że czasem pokój jest posprzątany dopiero po południu itp. to niech pomyśli o wyjeździe.
Mieszkaliśmy Aqua Blue Resort w bloku 11. Hotel b.czysty całymi dniami sprzątają i naprawdę nie ma sie czego przyczepić. Kostka, płytki w alejkach malowane lakierem. Wszystko odświeżane na bieżąco. Obsługa b.sympatyczna. Jedzenie smaczne, duży wybór i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel wg. naszej oceny i innych turystów zasługiwał na 5*. Do plaży kursuje bus jednak nieregularnie, nigdy nie wiadomo kiedy - my chodziliśmy, był to b.miły spacer wśród ogrodów /po przejsciu ulicy/. Mieliśmy incydent z rezydentem / Szerif/ zapomniał nas wysłać na wycieczki, które u niego wykupiliśmy w 1 dniu, skutek tego był taki, że na wycieczkę Safari jeepem czekaliśmy ok. 20 minut, zanim wyjaśnili nasz brak na liście. Następnie na wycieczkę do Luksoru nie zgłoszeni byliśmy do budzenia i prowiant na śniadanie. Do obiadu ok. g. 16 mieliśmy ścisły post dobrze, że był to " wielki tydzień - wtorek". Wykupiliśmy u niego pakiet 4 wycieczek, które w pakiecie są tańsze, ale po skonsultowaniu z jednym z uczestików okazało sie, że ten sam pakiet kupili za 10 Eur mniej. W rozmowie z nim zażądałam zwrotu 10 Eur - lecz wyjaśnił mi, że jest to biznes i on może udzielać większego rabatu na pakiety wykupione u niego, dlatego należy się targować / najlepiej powiedzieć, że nie ma się więcej Euro lub dolar to obniży cenę - chociaż uważam, że jest to nie na miejscu. Za niedociągnięcia nas przeprosił i dał nam orginalnego Papirusa z Instututu Papirusa, który zwiedzaliśmy w Hurgardzie za 100 Funtów Egipskich. 1 dolar - 5.45 funta. Jest b.sympatyczny, ale lepiej go sprawdzić i jeżeli będziecie wyjeżdżać do Luksoru czy Kairu sprawdzić wieczorem w recepcji czy jesteście zgłoszenie do budzenia i prowiantu na śniadanie. Mieliśmy chyba pecha, bo na ok.40 osób uczestniczących w wycieczach 2 rodziny nie miały budzenia i śniadania. Nasz odlot do Krakowa był opóźniony 2 godz. wywieźli nas z Hotelu o 13.30 do hotel Alfa Leila... mieliśmy tam lunch, zjechały się 4 autobusy z różnych stron, uważam, że niepotrzebnie bo lunch zjedliśmy jescze w naszym hotelu /opasek nie oddawaliśmy/. Na lotnisko przywieźli nas niecałe 2 godziny przed odlotem, także po wszystkich kolejkach do odprawy bagażowej, wizowej, nie zostało nam czasu na zakupy. W biegu z duszą na ramieniu robiliśmy zakupy i biegiem do wyjścia na pokład. Dlatego jak będziecie chcieli zrobić zakupy opłaca się whisky, papierosy /kosmetyki drogie/, jedźcie na wycieczkę do Hurgardy, jest w programie sklep wolnocłowy i kupujcie, bo na ostatnią chwilę nie ma co liczyć chyba, że my mieliśmy przez opóźnienie wylotu. Tak zorganizowany transport na lotnisko, że na zakupy nie było czasu. Poza tym wszystko super - polecamy ten hotel. Na pewno będziecie zadowolen,i jest to duży kompleks i można super wypocząć. Wylatywaliśmy 21 marca a temperatura osiągnęła już ok. 40 st.