5182 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Bezpośrednio przy hotelu długa plaża z pomostem i łagodnym zejściem do morza (malownicze widoki na wyspę Tiran).
Zielony, pięknie zaprojektowany ogród z fontannami, sadzawkami i oczkami wodnymi, który prowadzi aż do hotelowej plaży.
Atrakcje i udogodnienia dla dzieci: brodzik, pokój i pac zabaw, miniklub (4-12 lat), gry wideo, animacje.
Bogata oferta sportowa: koszykówka, piłka nożna, siatkówka plażowa, paintball, siłownia, sala fitness, piłka wodna.
hotel nadaje się do remontu ,przeżył już swoją świetność .Odpoczołem !!!!! jestem nie wymagający ,ale trochę rozczarowany.
wizualnie ładny choć przydał by się już remont.Lata swietności już przeżył .
hotel leży w dobrym miejscu lecz daleko od raf koralowych . Nie wygląda na 5 gwiazek daleko mu w marsa alam o wiele lepsze hotele.Słabe jedzenie śniadania masakra. Obiady i kolacje takie same monotone jedzenie ,mało owoców, słaba obsługa kelnerska.Byliśmy dwa tygodnie jak przyjechał jakiś boos od nich to jedzonko trochę się poprawiło w drugim tygodniu.Drugi raz tam nie pojadę
pobyt od 5.02-12.02.2019, pogoda piękna, ciepło ale silny wiatr, problem z miejscami w restauracji ale krótko trwały jak przyszło się póżniej. jak ktoś jest bardzo wymagający to zawsze coś znajdzie, ja oceniam hotel dobrze i na pewno do Egiptu jeszcze raz pojadę (po 12 letniej przerwie)
duży hotel, pyszne jedzenie, przemiła obsługa, napoje tj. cola fanta, piwo rozlewane z butelek
alkohol beznadziejny, jedynie wino i piwo do picia
Polecam ten hotel parom duzym plusem jest ogrzewany basen ,duzo jedzenia ktore powtarza sie czesto dlatego ktos moze narzekac ale glodny chodzil nie bedzie kazdy znajdzie cos dla siebie duzo slodkosci na kazdym posilku , obsluga bardzo mila i pomocna. Po przyjezdzie do hotelu w pokojach przywitaly nas buly z zimnym kotletem w srodku xD byly bardzo dobre polecam . Ogolnie hotel na duzy plus
Duzo jedzenia kazdy znajdzie cos dla siebie Duze pokoje wanna w lazience Bezplatny sejf Podgrzewany basen w okresie zimowym Spa w hotelu
Brak dobrego wi-fi w pokojach ale wszedzie indziej byl dostep
Hotel w dobrej lokalizacji, blisko do morza, sklepy w zasięgu ręki. Szczerze polecam ten hotel.
Piękny ogród, w hotelu czysto, pokoje sprzątane codziennie
stare łazienki, potrzeba trochę je odnowić, Wi_FI słabe
Jak na Egipskie warunki, hotel zasługuje na 4*. Oprócz tego co opisałem w wadach hotelu trudno znaleźć powody do narzekania. Jeśli ktoś oczekuje większych luksusów, to niech wybierze np hotel Rixos lub Stelgenberger za 2-3 razy wyższą cenę.
Dobry stosunek jakości do ceny - 14 dni za 2080zł/os
Zniszczone chodniki. Brak parawanów na plaży może być problematyczne w miesiącach zimowych. Brak długiego pomostu którym możliwe byłoby dojście do pięknej rafy koralowej znajdującej się ok. 900m. od plaży.
Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. 5 gwiazdek w Egipcie to 2 gwiazdki europejskie. Brudno, niemiło, jedzenie niedobre i codziennie to samo.
Położenie, widoki, morze, baseny
Brudne, obdarte pokoje, grzyb na ścianach, zagrzybiona klimatyzacja, sprzątanie ogranicza sie do poprawienia pościeli oraz wyrzucenia śmieci, monotonne oraz niedobre jedzenie, brak zagranicznych alkoholi, tylko pochodzące z Egiptu, niemiła obsługa, często nieznająca angielskiego.
Z chłopakiem mamy po 20lat, byliśmy pierwszy raz na wakacjach zorganizowanych przez biuro i pojechaliśmy tam wypocząć, a nie chodzić i patrzeć co jest nie tak.Myślę, że wstęp jest potrzebny, ponieważ widać kto tam jechał tylko leżeć i robić z siebie króla, któremu wszyscy usługują.My pojechaliśmy wypocząć i na prawdę się nam to udało, hotel jest duży, z tego co zauważyliśmy z najpiękniejszym ogrodem w okolicy. 3 super baseny o różnych głębokościach (od 120 do 170cm). Animacje przy basenie i na plaży, ciągle coś się działo! Co do pokoju-dużo osób się tutaj wypowiadało negatywnie (jak nasi współtowarzysze wycieczki) ale zupełnie tego nie rozumiem, w pokoju mieliśmy klime, 2 wielkie łóżka 2os i łazienkę z wanną! Zgodzę się że po łazience widać wiek, ale nie przesadzajmy..Jedzenie smaczne i bardzo go dużo, może jedyna uwaga, że mało mięsa.U rezydenta wykupiliśmy wycieczki, na które nie jechaliśmy cały dzień, tylko godzinkę a spędziliśmy na nich prawie całe dnie i mamy piękne wspomnienia (wspomniani wcześniej nasi "serdeczni koledzy" z Polski oczywiście nawet z tego nie byli zadowoleni). Jeśli chodzi o pozostałych gości hotelowych zgadza się, przeważają Rosjanie i Arabowie, ale bardziej przeszkadzały mi takie buraki piszące w wadach opinii "za dużo Rosjan"...No halo!To też ludzie i na to wychodzi, że bogatsi od Polaków, więc takie przedmiotowe komentarze są zbędne.Nie ma co się dziwić, że animacje sa prowadzone w języku rosyjskim,polecam lecieć na Rodos skoro chcecie wieczorami tańczyć do disco polo ;)część obsługi nie mówi po angielsku,tyczy się to młodych barmanów, idzie się z nimi dogadać na migi, wszyscy z obsługi są pomocni i bez dolara.Morze jest płytkie,trzeba sporo przejść żeby zamoczyć tyłek, ale jak ktoś ma maskę do snurkowania to warto! Na wysepkach raf pływa pełno pięknych ryb(widzieliśmy kilkakrotnie skrzydlice i płaszczki).Hotel polecam osobą którym wakacji nie zepsują obdrapane drzwi od łazienki i chcą robić coś więcej niż tylko z obsługi sługusów:D
Bardzo blisko lotniska, hotel znajduje się w mieście, nie na pustyni, 3 baseny, blisko do zadbanej plaży
Spora część obsługi nie mówi po angielsku
Spędziliśmy z chłopakiem tam tydzień. Na pewno nie wrócimy do tego hotelu. Niemiła obsługa, brak szklanek, talerzy na stołówce. Jeśli chodzi o jedzenie, każdy znalazł coś dla siebie, lecz bez rewelacji. W pokojach, czysta pościel, jednak niezamieciony piach na podłodze i grzyb na wannie odrzucał. Animacje na poziomie przedszkola, animatorzy pracują \"bo muszą\" i klientów hotelu mają gdzieś. Zero dyskotek. O północy wyłączanie klimatyzacji w lobby, rano brak klimatyzacji na stołówce ( przy 40 stopniach na dworze). Ciągle problemy (brak ręczników, niedziałająca karta do pokoju, kolejka na posiłek i brak możliwości wejścia na stołówkę,itp). Nie polecam tego hotelu!
tylko i wyłącznie czysta plaża
brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych (gdzie miały być), brud na stołówce i w pokojach, niemiła obsługa
Dzień dobry, Szanowni Państwo, po raz kolejny zdecydowałam się skorzystać z Państwa usług ale po tym co mnie spotkało to na pewno ostatni. Kupiłam u Państwa wczasy w Egipcie w hotelu Aurora. Hotel teoretycznie ma 4, 5 gwiazdki, miał być czysty, schludny, położony blisko plaży. Z tego zgadza się tylko to przecie tzn. plaża. Bo hotel to jeden wielki brud i syf. Hotel posiada 4,5 gwiazdki, chociaż w praktyce nie powinien mieć nawet jednej. Pokoje są tak brudne i zaniedbane, że aż trudno uwierzyć że to 4,5 gwiazdki. Brudna podłoga, podrapane meble, odpadająca fuga w łazience, grzyb i popsuta toaleta jak na 4,5 gwiazdki to dramat. Telewizor, chociaż w wakacje mało potrzebny to stare pudło sprzed 15 lat z programami głównie po rosyjsku.Reinbow powinno się wstydzić, że sprzedaje taki syf ale przecierz chodzi o to aby sprzedać a później można powiedzieć było, minęło. Wielokrotnie wyjeżdżam głównie z Itaki i nigdy takich problemów nie miałam, dlatego tak tego nie zostawię. Dołożę wszelkich starań i będę pisać gdzie tylko się da aby ostrzegac innych przed Państwa usługami. Zapłaciłam za w miarę przyzwoity hotel a tydzień mieszkałam w budzie i syfie. Prysznic bez klapek był nie do pomyślenia. Kanapa (tzw. dostawka) była tak brudna i poplamiona wszystkim czym tylko się da, że od samego patrzenia robiło się niedobrze. Jeśli ktoś jedzie z dzieckiem to zdecydowanie nie jest to miejsce do spania. Jedyne co można z nią zrobić to polać benzyną i spalić. Pokoje i korytarz to brud niesamowity, wszystko jest stare, zniszczone, podrapane i brudne. Pojechałam na tydzień z narzeczonym aby odpocząć a dzięki Państwu nasze wakacje zamieniły się w koszmar. Pierwszy pokój jaki dostaliśmy nie nadawał się w ogóle do mieszkania, drugi był taki sam ale Panowie w recepcji twierdzili, że u nich jest taki standard i mają tylko takie pokoje. Ostrzegam przez tym biurem i hotelem.
Hotel choć ma już chyba ponad 10 lat nadal jest dla mnie idealny, pokoje są czyste, ładne, przestronne, dobrze wyposażone. Obsługa w hotelu jak i przy plaży jest super, bardzo miła i uprzejma. Do plaży idzie się pięknym zadbanym ogrodem. Jedzenie także różnorodne i bardzo smaczne. Naprawdę warto polecać ten hotel wszystkim wczasowiczom. Ja byłam w nim już 8 razy i na drugi rok także się tam wybiorę.
Piękny, zadbany hotel, miła obsługa, ładny ogród, naprawdę warty polecenia dla wszystkich
nie mam żadnych zastrzeżeń
w hotelu byliśmy w czerwcu 2018,spędziliśmy tam dwa cudowne tygodnie,miłym zaskoczeniem byla dbałość o czystość i porządek zarówno w pokojach jak i na jadalni i w lobby.Wspaniała atmosfera i klimat,każdy mógł znależć coś dla siebie;snurkowanie,aquaaerobic,joga,water polo,wieczory przy muzyce i dobrej zabawie.Urzekł nas ogród przez ,który prowadziła droga na plaże,cały zielony,liczne altanki oplecione kwiatami,codziennie zakwitaly nowe gatunki kwiatów.Wieczorami wszystko oświetlone,jak w bajce.Ponadto dobre i różnorodne jedzenie ,dobre drinki\\\"pozdrowienia dla barmanów za FANTASTIK DRINKI\\\"Polecam odwiedzenieOld Marketu wieczorem,jest tam piękny meczet,ko,scioł koptyjski ,liczne sklepy i bazary oraz polecam kawiarnie na skale.Wskazane zabrać ze sobą buty do wody.
piekny ogród,wspaniali ludzie zawsze mili i usmiechnięci,basen blisko hotelu a dla ceniących sobie ciszę i spokój sa jeszcze baseny nieco dalej,dobre jedzenie,czysto,czysta plaża,blisko rafa,przepiękne widoki,wspaniali animatorzy
Porszę Państwa, nie warto. Zdjęcia nie są aktualne. Obsługa, ekipa przewodników super, morze 5/10, baseny 6/10, ogród 8/10.
pokoje, można wszędzie palic
syf, brud, smród w pomieszczeniach ogólnodostępnych
W hotelu wszędzie panuje brud.Wszystko stare, zużyte, śmierdzące. Ręczniki brudne i podarte. Lodówki niesprawne. Posiłki monotonne i niesmaczne, dlatego niektórzy z nas dojadali na mieście. Mieliśmy wrażenie że trafiliśmy do 2 gwiazdkowego hotelu (w opisie 4,5). Potwierdzam W 100 % słowa swojej poprzedniczki. Wakacje koszmarne. Czekaliśmy z utęsknieniem na dzień wylotu. Itaka wszystkim uczestnikom powinna zwrócić pieniądze z nawiązką jako zadośćuczynienie. Wstyd dla biura za posyłanie tam ludzi w szczególności osób niepełnosprawnych (bariery ). Ostrzegam wszystkich zainteresowanych TEN HOTEL TO KOSZMAR .
Brak
Potwierdzam opinię swojej poprzedniczki.Same wady.
Pobyt należy do bardzo nieprzyjemnych i koszmarnych , totalny brud o czym wie ITAKA i rezydentka !! Do tego hotelu nie powinno wysyłać się ludzi. Itaka zepsuła nam wakacje, nie zadbała o nasz komfort i bezpieczeństwo. Nie polecamy tego hotelu , a na organizatora trzeba wziąć poprawkę - wprowadzają klientów w błąd. Wszechobecny brud i nieprzyjemne zapachy . Egipcjanie robią w hotelu co chcą , biegają po nocach ,awanturują się , walą drzwiami - personel nie reaguje !!!
Położenie piękne, pogoda na którą na szczęście nie ma wpływu organizator też dopisała,
Brud , syf i mogiła - wszędzie można się przykleić. Brudne , zasyfiałe pokoje, brudna pościel , obdarte ręczniki , pozrywane zasłony , na korytarzach totalny brud,- jedna wielka porażka i katastrofa. Lodówka w naszym pokoju - to zardzewiały kawałek metalu , za łóżkami kinder niespodzianki - tu znajdziesz wszystko. Włączniki lampek uszkodzone i połamane - bardzo niebezpieczne - grozi porażeniem prądem. Egipcjanie oblegają ten hotel - restauracje to porażka, jest tak brudno , że człowieka łapie jadłowstręt !! , brudne sztućce , talerze, brudne obrusy , jedzenie podane nieestetycznie, widoczne zaplecze kuchenne doprowadza człowieka do szoku !! Egipcjanki kąpią się w basenach w burkach i odzieży - robią wielkie pranie. Palić można wszędzie, kiepy papierosów są na korytarzach , w barze- brudne szklanki , kieliszki , - omijajcie ten hotel z daleka, tu nie zjecie w spokoju , w pokoju nie odpoczniecie z obrzydzenia !! Mamy serię zdjęć naszego pokoju - znajomi w szoku , my zniesmaczeni na maxa. Takiego brudu w życiu nie widzieliśmy. Omijajcie ten hotel z daleka, bedziecie mega rozczarowani. Hotel nie ma windy - osoby niepełnosprawne na wózkach nie moga swobodnie przemieszczać się. W pokojach brakuje wody do picia , pokoje też są zalewane przez. Często nie działa klimatyzacja - ludzie przechodzą frustracje.
Hotel ma niby 5* ale nie zasługuje nawet na 3. Przyjechaliśmy do Egiptu w drugiej połowie sierpnia 2017 na 2 tygodnie, w hotelu spędziliśmy 3 dni bo dłużej nie byliśmy w stanie znieść. Godzinę po przyjeździe kontaktowaliśmy się z naszą rezydentką, Panią Sybillą, z prośbą o zmianę hotelu. Pani Sybilla bardzo się starała i była bardzo pomocna. Na trzeci dzień udało się zmienić hotel na Rehana Royal Beach Resort, gdzie w końcu mogliśmy odpocząć . Poniżej wszystkie powody naszej decycji: Resatauracja: - ze względu na ogromną ilość gości arabskich (ok.95%) restauracja a la carte -Włoska została przeznaczona niby tylko dla Europejczyków ale i tak wciąż byli w niej Arabowie, którzy robili z restauracji chlew, dotykali wszystkiego rękoma. Wędliny, sery i wszystkie inne produkty suche poprzekładane i podotykane, strach cokolwiek zjeść. Dodam tylko, że wszędzie leżały sztućce do nakładania. Po zwróceniu uwagi obsłudze, kelner zabierał półmiski, sam rękoma bez rękawiczek przekładał te same produkty na inne półmiski i wynosił do bufetu. Było to bardzo widoczne ponieważ na kuchnie wychodziło okno z restauracji. - przed każdym posiłkiem kolejka do wejścia bo wszystkie 15 stolików wciąż zajęte - krzesła za wysokie do stołów, wyższe osoby nie były w stanie się podsunąć do stołu bo zahaczali nogami o blat - brud na stolikach i pod nimi, nakruszone, resztki jedzenia pod stołem, na stole i na krzesłach pozostawione przez gości a kelnerzy zamiatają szmatka wszystkie resztki na podłogę. Podłoga aż się kleiła od brudu. Nie była w ogóle myta. - podczas niektórych posiłków brakowało opisu dań, które znajdowały się w bemarach - kubki nie domyte w których często pozostawała woda ze zmywarki - jeśli poprosisz kelnera o nowy kubek czy podanie czegoś typu ketchup do kiełbasek to odpowie OK i zapomina przynieść - jedzenie całkiem znaczne ale wszechobecny brud obrzydzał każdy posiłek Ciąg dalszy w następnej opinii wraz ze zdjęciami...
Obecność guest relatuion, Dasha, która rozmawia z gośćmi i wszelkie uwagi zgłasza dalej i faktycznie nie zostają bez echa. Po zgłoszeniu uwag, w pokoju czekała na nas butelka wina-gest miły ale nie jest w stanie zrekompensować tego co tam sie dzieje. Większość obsługi jest świadoma i się bardzo stara by umilić pobyt.
Wszystko!!!!! Ludzie nie dajcie się skusić dobrej cenie i zdjęciom w opisie. Piękna restauracja tylko dla gości Arabskich, rzeka wyschła, brak rafy, wszechobecny syf i brud
....ciąg dalszy Pokój: Brak ręczników na przyjazd, dostaliśmy pokój z zalaną łazienką, zgłosiliśmy, po 2 godzinach naprawiono. Wanna zniszczona wygląda jak brudna, zanikające ciśnienie wody, woda często tylko gorąca, brak zimnej Klima chodzi Pościel na jednym z łóżek niby świeża ale z czarnymi plamami na prześcieradle Lodówka jest mała i ledwo chłodzi choć ustawione chłodzenie na maxa Lobby bar: Alkohole rozwodnione na tyle że nie wiesz czy pijesz sok czy drinka Obsługa w pierwszej kolejności obsługuje Arabów wpychających się przed kulturalnie stojących Europejczyków Alkohol lany z plastikowych butelek, barman nalewając dotyka palcem wlewanych do szklanek cieczy Wino podawane w niedomytych szklankach Bar klei się od nagminnie rozlewanych napojów przecierany raz na jakiś czas mokrą ścierą co daje znikomy efekt Kelnerzy poproszeni o podanie do stolika napoju kiwają głowami mówiąc ok ok, niestety nie pojawiają się i trzeba stać w kolejce w której jesteś niżej w hierarchii Od godziny 18 czynny tylko jeden bar na cały ogromny hotel Na podłogach klei sie i walają się papiery Toalety ogólnodostępne - syf zrobimy przez Arabów- lustra zachlapane, papiery porozrzucane na ziemi , zasikane podłogi, nie sprzątane, brak papieru, Baseny: Pierwszy basen z atrakcjami przyłączony do hotelu zajmowany w 90% przez arabów z dziećmi nie znających dobrych manier nie wspominając o czystości Drugi basen dla Europejczyków mały a głębokość max 160cm W barach poza hotelem czyli przy obu basenach i na plaży alkohol podawany w zniszczonych i często niedomytych plastikowych kubkach Brak wina przy basenach (dostepne tylko w jednym barze w hotelu) Przekąski - ciastka stare i wysuszone, jakby się jadło papier Hotel nastawiony gości Arabskich, którzy uprzykrzą każdy moment. Uważajcie na to miejsce. Dziwie się, że Itaka oferuje swoim klientom coś takiego.
szok pod kazdym względem to jest nabieranie klientów porazka
brak
tragedia nie dał bym mu 1 gwiazdki byłem tam 1 dzien i sie przeniosłem
Trafiliśmy do dużego, ale obskurnego hotelu, w którym na każdym kroku panował brud. Pokój był zdewastowany, obdrapane ściany i popękane kafelki, armatura w łazience w rozsypce (umywalka oraz prysznic), minibar brudny i zalany wodą, brak kawy i herbaty, telewizor ze wciśniętym przyciskiem, przez co programy można było zmieniać wyłącznie w jednym kierunku, pilot nie działał. Krzesło na balkonie złamane, widok z balkonu na jakieś wysypisko śmieci. Na korytarzach walające się talerze z resztkami jedzenia oraz inne naczynia. W środku nocy i nad ranem potworny hałas na korytarzu. Ogród owszem ładny, ale fontann brak, a po sadzawkach i oczkach wodnych zostały jedynie kamienie. Na stołówce wieczny brak sztućców, szklanek, kubków do kawy, talerzy, a jeśli już były to niedomyte. Stoliki nie posprzątane, trzeba było sobie samemu wszystko zorganizować. Kelnerów brak. Do posiłków kolejki, brak wolnych stolików. Automat do kawy jeden, ulegający wiecznym awariom. Jedzenie nawet jak na Egipt fatalne, brak kuchni międzynarodowej ujętej w ofercie. Podgrzewacze na szwedzkim stole brudne, łyżki oblepione. Bar w lobby brudny, zalany i klejący, chroniczny brak szklanek i kieliszków, barman sam je zbierał i opłukiwał. Napoje dostępne, ale nie było ich w czym podać. Bar na plaży otwierany o 10:00 a o 10:30 brakowało już piwa. Wszystkie bary zamykane przed czasem. Ręczniki przy basenach i na plaży brudne i dziurawe. - brak show cooking - restauracja Sunrise Barbecue nieczynna - restauracja Le Terrazza nieczynna - brak busa do Naama Bay - brak przekąsek w barach, jedynie na plaży bułka z plasterkiem ogórka - bar Pit Stop nieczynny - bar przy recepcji nieczynny - bar z fajką wodną nieczynny - patio cafe nieczynne Toalety przy basenach i plaży brudne, brak papieru toaletowego oraz mydła, to samo w hotelowych publicznych toaletach.
plaża przy hotelu, małe centrum handlowe po drugiej stronie ulicy
cała reszta
Ciągła walka o wszystko , obsługa fatalna, zamówienia ignorowali lub mylili . Położenie hotelu ładne to trochę rekompensuje :)
Ładnie położony
Brak wszystkiego : sztućców, szkła do napojów , kawa w plastikowych lub papierowych kubkach na które trzeba czekać z 10 minut ,brak wolnych miejsc na posiłkach a jeśli się coś znajdzie to trzeba najpierw sobie posprzątać stolik ,obsługa fatalna a nawet można powiedzieć brak . W hotelu 80% gości to arabowie obsługiwani wszędzie poza kolejnością a zachowanie ich skandaliczne na które nie reaguje personel . W barach przy basenach i plaży notoryczny brak alkoholi nawet po otwarciu . Po interwencjach manager powiedział że jeśli się nie podoba to mamy się przenieść do innego hotelu . Ogólnie odradzam , szkoda sobie zepsuć urlop .
Właśnie wróciłem po tygodniowym pobycie w tym hotelu. Byłem w Egipcie po raz czwarty, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałem. 1. Hotel pięciogwiazdkowy (nie wiem czy na trzy zasługuje) 2. Hotel niezadbany: drzwi łazienkowe poobijane, brudne, kafelki popękane lub ich brak, lodówka brudna 3. 95% arabów kąpiących się i chodzących w ubraniach od stóp do głów 4. Syf na stołówce: żeby usiąść i zjeść trzeba samemu ogarnąć sobie stolik (brak kelnerów) 5. Na stołówce notoryczny brak kubków, szklane. 6. Automat do kawy, herbaty JEDEN!!! (starodawny) - wieczne kolejki i awarie 7. Wpychający się do kolejek arabowie. 8. Na posiłki codziennie to samo!!! (jeśli macie cierpliwość i się doczekacie to zjecie) 9. Obsługa barów - jeden człowiek: samemu nalewa, zbiera kubki po napojach, a następnie je opłukuje!!! (automatycznie kilkunastominutowa przerwa) 10. Nagminny brak piwa 11. NIE CHCE MI SIĘ WIĘCEJ WYMIENIAĆ. MYŚLĘ, ŻE POMOGŁEM W POPEŁNIENIU BŁĘDU. 12. PO PROSTU, NIE POLECAM !!!
ogród blisko lotniska klimatyzowana siłownia
brud na stołówce, brak sztućców brak kelnerów-samemu trzeba ogarnąć sobie stolik żeby usiąść i zjeść brak kubków, szklanek w barach notoryczny brak piwa w barach obsługujący sam chodzi po terenie basenu, zbiera szklanki a następnie je opłukuje (automatycznie w tym czasie nikt nie obsługuje baru-przerwa kilkunastominutowa)
Tripadvisor