6553 opinie
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Bliskość 2 piaszczystych plaż z łagodnym zejściem do morza: Fanabe - ok. 300 m od hotelu, La Pinta (ok. 400 m od hotelu).
Atrakcje dla najmłodszych: basen dla dzieci, pokój zabaw, miniklub (4 -7 lat), animacje.
Bogata oferta sportowo-rekreacyjna: 2 baseny, squash, siłownia, Centrum Spa Kin Ha (wstęp od 14 lat).
Loro Park - największa atrakcja na Wyspach Kanaryjskich i zarazem jeden z największych parków zoologicznych w Europie.
Byliśmy w maju 2017r. Wakacje rodzinne z Synkiem 10miesiecy. Hotel super, w idealnej lokalizacji - knajpy, sklepy, plaża,piekna okolica. Polecamy w 100%! :)
*super lokalizacja *blisko plaża (nawet kilka) *duzo sklepów i supermarketów *bardzo blisko restauracje *blisko lotniska *brodzik dla dzieci *przyjazna i pomocna obsługa *bardzo dobre jedzenie chociaż mało urozmaicone jak na taką sieć hoteli
Hotel położony blisko oceanu i ładnych piaszczystych plaż. Mieliśmy pokój z balkonem , ładnym widokiem na ocean i port jachtowy. Wyposażenie pokoju i czystość bez zastrzeżeń. Jeżeli chodzi o posiłki to na śniadanie codziennie to samo,raczej w stylu angielskim. Na obiad i kolację duży wybór w tym codziennie smażone na bieżąco mięsa i ryby, Owoce, desery, ciasta oraz lody do każdego posiłku, tylko soki niezbyt smaczne. W barach alkohole tylko lokalne, za importowane trzeba dopłacać, ale tragedii nie ma. Jeżeli chodzi o basen to oczywiście rezerwowanie leżaków od 7 rano jest normą, ale w zasadzie nie ma problemu aby znaleźć coś wolnego. Dużo leżaków i parasoli. Przy basenie bar z napojami i przekąskami. Ręczniki za kaucją 10 euro, wymiana 1 euro. Sejf za opłatą 18 euro + kaucja 11 euro. Polecam hotel raczej dla osób starszych, dla dzieci raczej nie ma tam zbyt wielu atrakcji.
Położenie blisko oceanu
w zasadzie brak
Ogólnie jesteśmy średnio zadowoleni z pobytu - cena była wg nas nieadekwatana do jakości. Hotel nie był położony bezpośrednio przy plaży. Jedzenie w hotelu bardzo byle jakie - fatalne w smaku, często zepsute (skisłe sosy lub mięso) źle umyte warzywa, potrawy przyrządzane na oczach gości niedosmażone i niedobrze, ( przez co mieliśmy problemy żołądkowe), bardzo monotonne, to co zostało z poprzedniego dnia, było podawane w trochę bardziej przetworzonej formie dnia następnego. Obsługa hotelowa niezbyt miła - dostaliśmy brudne łóżeczko dla dziecka, a po naszej interwencji dostaliśmy inne, trochę lepsze, ale nie takie o jakie prosiliśmy. Drzwi do pokoju rozkodowały się i nie trzeba było używać karty, żeby wejść do środka, poprosiliśmy o naprawę, nikt nie przyszedł, dopiero na drugi dzień po kolejnym zgłoszeniu przyszedł ktoś i ponownie zakodował drzwi. Jeśli chodzi o obsługę, to nie mamy zastrzeżeń do pracy Pań sprzątających pokoje, codzienne sprzątanie na duży plus, świeże ręczniki, czasem też świeża pościel. Niestety żeby wymienić ręcznik basenowy na czysty, trzeba było zapłacić za pralnię - 1 euro za sztukę. Obsługa w restauracji średnio miła, choć zdarzały się wyjątki np. w postaci Azjaty, który robił shusi. Fotografowe hotelowi to kompletni amatorzy - słabe ujęcia, ciągle ten sam repertuar - papuga lub legwan - za zdjęcia chcieli po 15-20euro za sztukę! Sympatyczni animatorzy, ratownik na basenie. Sporo gier i zabaw dla dzieci - to na plus. Baseny mimo, że miały być, nie były podgrzewane w dodatku byłu bardzo zanieczyszczone - widać to było zwłaszcza przy nurkowaniu. Plagą hotelu były muchy - okropnie dużo na basenie, często wpadały do drinków, siadały na jedzenie, gryzły dzieci, nie przyjemnie opalać się kiedy co chwila musisz odpędzać się od much. Fatalna komunikacja windą - z wózkiem dla dziecka trudno schodzić po stromych schodach kilka pięter a do restauracji z naszego skrzydała prowadziła tylko jedna winda, na która trzeba było bardzo długo czekać.
nie mam słów byłem na wielu krańcach świata ale najbardziej jestem zadowolony z tego hotelu a zdecydowanie tą czystością w pokoju... NIE MAM SŁÓW
Tripadvisor