Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Bliskość 2 piaszczystych plaż z łagodnym zejściem do morza: Fanabe - ok. 300 m od hotelu, La Pinta (ok. 400 m od hotelu).
Atrakcje dla najmłodszych: basen dla dzieci, pokój zabaw, miniklub (4 -7 lat), animacje.
Bogata oferta sportowo-rekreacyjna: 2 baseny, squash, siłownia, Centrum Spa Kin Ha (wstęp od 14 lat).
Loro Park - największa atrakcja na Wyspach Kanaryjskich i zarazem jeden z największych parków zoologicznych w Europie.
Hotel godny polecenia . Czysto codziennie sprzątanie. Personel pomocny , kelnerzy Przesympatyczni i pyszne jedzonko . Polecamy . Byliśmy od 5 do 12 marca . Jeszcze tam wrócimy . Tadeusz .
Super polecam
Hotel nie ma żadnych wad
Super hotel, warty swojej ceny, zdecydowanie bardziej dla osób dorosłych, w hotelu raczej brak udogodnień dla dzieci.
położenie blisko centrum i siam parku, pyszne jedzenie, duży wybór, dobre alkohole
bardzo słabe animacje dla dzieci
Fantastyczne położenie, Costa Adeje to świetna baza wypadowa zarówno na wieczorne aktywności jak i zwiedzanie najważniejszych punktów na mapie teneryfy. Jedzenie fantastyczne, duży wybór, wiele dań smażonych \"na świeżo\". Markowe alkohole w dużych szklankach :) Obsługa pozytywna i profesjonalna
- Przepyszne jedzenie - Importowane alkohole - Przyjemna obsługa - Położenie - Mało dzieci
- Ciuchuciuchu - Basen w rzeczywistości mniejszy niż na zdjęciach
Polecam spacer deptakiem wzdłuż wybrzeża na Playa el Duque, jasny piasek i super fale! Ok. 25 min, albo w kierunku Playa del La America. warto odwiedzić każda plaże w okolicy, każda jest inna. Żółty piasek znajdziecie na Playa de la Teresitas powyżej Santa Cruz de Tenerife, plaza co prawda z piasku nawiezionego, więc osłoniona jest falochronami, co powoduje brak fal, jest dość płytko, dla dzieci przyjemna. W tej części najwięcej anglików, są ok. Hotel ma 9 pięter, pokoje zaczynają się od 4 piętra. Warto napisać do nich maila z prośba zakwaterowanie na wyższych piętrach. Na prawdę polecam.
Blisko do różnych plaż, wokół sklepy bary, wypożyczalnie, agencje turystyczne, w tym na lewo od wyjścia z hotelu polsko-słowacka agencja IF Activ - polecam. Dwa razy można skorzystać z restauracji a la carte - pyszne jedzenie, jeden darmowy bon do spa na osobę, do dyspozycji squash, siłownia, kryty basen, leżaki zawsze się znajdą, parasoli trochę mało, dużo anglików, którzy odstępują swoje parasole po prośbie, ręczniki basenowe za kaucją 10?/szt. wymiana na świeży 1?. Parasol plażowy w sklepie ok. 10?, wynajem leżaków z parasolem na plaży ok. 8-10? za dzień
Jedyna wadą jest serwis \"sprzątający\" pokoje
Teneryfa robi wrażenie! Hotel w samym centrum, mega blisko plaży. Pyszne jedzenie i super obsługa. Duży wybór drinków i napojów w ramach all inclusive. Wróciliśmy mega wypoczęci. Ah..jeszcze animacje - super. Codziennie coś nowego. ..? z przyjemnością tam wrócę
Czysty, blisko plaży, super animacje, świetna obsługa, mega wygodne łóżko i codziennie sprzątane pokoje.
Brak
Byliśmy w maju 2017r. Wakacje rodzinne z Synkiem 10miesiecy. Hotel super, w idealnej lokalizacji - knajpy, sklepy, plaża,piekna okolica. Polecamy w 100%! :)
*super lokalizacja *blisko plaża (nawet kilka) *duzo sklepów i supermarketów *bardzo blisko restauracje *blisko lotniska *brodzik dla dzieci *przyjazna i pomocna obsługa *bardzo dobre jedzenie chociaż mało urozmaicone jak na taką sieć hoteli
Wyjazd na Teneryfę i pobyt w hotelu La Nina był super. Hotel bardzo ładny i przestronny, z miłą obsługą hotelową oraz z bardzo dużym wyborem potraw w opcji All inclusive. Pokoje sprzątane codziennie. Rada - ręczniki wymieniane codziennie, więc nie ma potrzeby brać własnych z domu lub w dużej ilości. Codziennie zabawy przy basenie, głównie dla dzieci. Niestety mimo dużego pokoju nie było w nim balkonu, co była dla mnie jedynym minusem.
Blisko plaży, bardzo dobre wyżywnienie, miła i pomocna obsługa hotelowa, duży teren przy hotelu z basenem i minibarem, duży i ładny hotel.
Płatny sejf, płatny i ograniczony dostęp do internetu, drinki i alkohole w opcji All inclusive niezbyt dobre i słabe (drink Pinacolada to dwa składniki z przesdaną ilością lodu).
Hotel nie robi spektakularnego wrażenia swoim wyglądem, ale miłe rozczarowanie dotyczące smacznego, urozmaiconego jedzenia, czystości i uprzejmości obsługi hotelowej w części gastronomicznej i sprzątającej. Codziennie sprzątano pokoje, wymieniano ręczniki.Wadą hotelu jest sąsiedztwo z niezliczoną ilością do późnych godzin funkcjonujących restauracji, dyskotek. Należy wspomnieć ważny aspekt dotyczący gości hotelowych w większości pochodzących z wysp brytyjskich, których skandaliczne, głośne zachowanie uniemożliwiało całkowity relaks i wypoczynek w tym hotelu.
położenie blisko plaży, czystość, dobre jedzenie, profesjonalna, uprzejma obsługa.
hałas, usytuowanie blisko restauracji i klubów.
Hotel położony blisko oceanu i ładnych piaszczystych plaż. Mieliśmy pokój z balkonem , ładnym widokiem na ocean i port jachtowy. Wyposażenie pokoju i czystość bez zastrzeżeń. Jeżeli chodzi o posiłki to na śniadanie codziennie to samo,raczej w stylu angielskim. Na obiad i kolację duży wybór w tym codziennie smażone na bieżąco mięsa i ryby, Owoce, desery, ciasta oraz lody do każdego posiłku, tylko soki niezbyt smaczne. W barach alkohole tylko lokalne, za importowane trzeba dopłacać, ale tragedii nie ma. Jeżeli chodzi o basen to oczywiście rezerwowanie leżaków od 7 rano jest normą, ale w zasadzie nie ma problemu aby znaleźć coś wolnego. Dużo leżaków i parasoli. Przy basenie bar z napojami i przekąskami. Ręczniki za kaucją 10 euro, wymiana 1 euro. Sejf za opłatą 18 euro + kaucja 11 euro. Polecam hotel raczej dla osób starszych, dla dzieci raczej nie ma tam zbyt wielu atrakcji.
Położenie blisko oceanu
w zasadzie brak
Bylismy juz kilka krotnie w tym Hotelu i niektóre części i strefy powinny przejsc małe odświeżenie .
Bliskosc plazy i centrum
Potrzebny jest juz remoncik
Bardzo fajny hotel, świetne animacje, muzyka na żywo - rewelacja. Bardzo sympatyczni pracownicy. Serdecznie polecam zwłaszcza dla osób wybierających się w podróż poślubną.
pokoje czyste, zadbane, miła obsługa, dobre jedzenie
brak
Bardzo dobry hotel w dobrym miejscu nad samym oceanem- 50m do plaży. Pokoje czyste sprzątane codziennie z wymianą ręczników. Posiłki urozmaicone, o czym pomyślisz to jest do zjedzenia , bardzo duży wybór mięs i owoców morza - nie do przejedzenia. Desery i ciasta też po czubek głowy. Alkoholi jakie chcesz i ile chcesz . Polecam wypoczynek w tym hotelu. Super miejsce pod każdym względem.
Czysto,miła obsługa,super jedzenie,dobra lokalizacja
Brak wad
Hotel Be Live La Nina położony jest w dogodnej lokalizacji, odnowiony, w dostatecznym standardzie. Cześć wyposażenia pokoi wymaga wymiany, szczególnie w przypadku suszarki. Oferowane przez hotel kosmetyki stanowiące standardowe wyposażenie łazienki odbiegało od poziomu do którego aspiruje hotel. Widok z pokoju uzależniony jest od jego lokalizacji. Znaczna część pokoi ma okna zwrócone na drogę do promenady bez widoku na ocean, cześć pokoi pozbawiona jest balkonu. Pokoje położone na wysokości powyżej 5 piętra mają atrakcyjną panoramę. Promowana przez hotel (w cenie wyjazdu) oferta Spa sprowadza się do jednorazowego dostępu do jacuzzi, małego basenu oraz sauny suchej i parowej w ustawionych na temperatury niemal pokojowe. Cieplejsza z nich-sauna sucha osiągała jedynie 35 stopni C. Pozostała ?bogata? oferta Spa ogranicza się do wanny z hydromasażem oraz wysoko płatnych zabiegów estetycznych i masaży. Ponadto Hotel oferuje moż liwość skorzystania z sejfu, który podobnie jak inne dodatkowe usługi jest wysoko płatny, ponad 20 Euro za pobyt dwutygodniowy. W pakiecie imprezy turystycznej (All inclusive) są dostępne jedynie alkohole najtańsze, słabej jakości. Za rozszerzenie pakietu o lepsze alkohole należy dopłacić 8 euro dziennie za każdy dzień pobytu lub dopłacać do każdego zamówienia osobno. Kuchnia hotelowa średniego poziomu patrząc przez pryzmat standardu 4*. Hotel zdecydowanie nie polecany dla miłośników owoców morza i ryb - których jak na wyspy był nie wielki wybór, w niektórych przypadkach były nieświeże, a czasem także źle przyrządzone. Owoce dostępne na deser często były niedojrzale, przejrzałe lub po prostu popsute. Podsumowując, z pobytu w hotelu można być jedynie zadowolonym gdy nie oczekuje się dobrze przyrządzonych posiłków, urozmaiconej kuchni (obfitującej w owoce morza i ryby), potrzeby korzystania z sauny, jacuzzi oraz fitness. Ponadto , nie razi dodatkowa odpłatność za alkohole i inne usługi oraz nie zostanie się zakwaterowanym w pokoju powyżej 5 piętra.
Hotel Be Live La Nina położony jest w dogodnej lokalizacji, odnowiony, w dostatecznym standardzie. Cześć wyposażenia pokoi wymaga wymiany, szczególnie w przypadku suszarki. Oferowane przez hotel kosmetyki stanowiące standardowe wyposażenie łazienki odbiegało od poziomu do którego aspiruje hotel. Widok z pokoju uzależniony jest od jego lokalizacji. Znaczna część pokoi ma okna zwrócone na drogę do promenady bez widoku na ocean, cześć pokoi pozbawiona jest balkonu. Pokoje położone na wysokości powyżej 5 piętra mają atrakcyjną panoramę. Promowana przez hotel (w cenie wyjazdu) oferta Spa sprowadza się do jednorazowego dostępu do jacuzzi, małego basenu oraz sauny suchej i parowej w ustawionych na temperatury niemal pokojowe. Cieplejsza z nich-sauna sucha osiągała jedynie 35 stopni C. Pozostała ?bogata? oferta Spa ogranicza się do wanny z hydromasażem oraz wysoko płatnych zabiegów estetycznych i masaży. Ponadto Hotel oferuje możliwość skorzystania z sejfu, który podobnie jak inne dodatkowe usługi jest wysoko płatny, ponad 20 Euro za pobyt dwutygodniowy. W pakiecie imprezy turystycznej (All inclusive) są dostępne jedynie alkohole najtańsze, słabej jakości. Za rozszerzenie pakietu o lepsze alkohole należy dopłacić 8 euro dziennie za każdy dzień pobytu lub dopłacać do każdego zamówienia osobno. Kuchnia hotelowa średniego poziomu patrząc przez pryzmat standardu 4*. Hotel zdecydowanie nie polecany dla miłośników owoców morza i ryb - których jak na wyspy był nie wielki wybór, w niektórych przypadkach były nieświeże, a czasem także źle przyrządzone. Owoce dostępne na deser często były niedojrzale, przejrzałe lub po prostu popsute. Podsumowując, z pobytu w hotelu można być jedynie zadowolonym gdy nie oczekuje się dobrze przyrządzonych posiłków, urozmaiconej kuchni (obfitującej w owoce morza i ryby), potrzeby korzystania z sauny, jacuzzi oraz fitness. Ponadto, nie razi dodatkowa odpłatność za alkohole i inne usługi oraz nie zostanie się zakwaterowanym w pokoju powyżej 5 piętra.
Hotel jest zadbany, pokoje dobrze wyposażone. Obsługa hotelu jest bardzo mila i pomocna. Jedzenie urozmaicone, świeże i bardzo dobre - każdy znajdzie coś dla siebie. Położenie hotelu jest też bardzo dobre - wszędzie blisko. Jedyna wada jest taka że hotel nie oferuje lunch box i trzeba zostawiać kaucja np. za pilot od telewizora czy żelazko. Ogólnie polecamy ten hotel
bardzo dobre i urozmaicone posiłki dobre położenie mila obsługa
Hotel jest generalnie ok, obsługa jadalni i barów barzdo uprzejma, jedzenie ok, trochę kurzające są opłaty (czy kaucje) np. za pilot do tv w pokoju, czy wymiane ręcznika basenowego, opłata z awi-fi w pokojach (w dzisiejszych czasach co najmniej dziwne). Basen niezaduży ale wystarczający, nie ma tłoku, nie ma też porannej gonitwy o leżaki, a byłem w lipcu przy pełnej obsadzie. Animacje takie sobie, a zasadzie animatorzy tylko pracują przy basenie, wieczorne w większości są wykonywane przez ludzi z zewnątrz wynajetych przez hotel. Denerwował mnie strasznie sztywny plan animacji przy basenie, przy dobrym szczęściu przez 2 tygodnie pobytu zagrałem tylko 2 razy w waterpolo. Jest mały teren wokół hotelu, ale to akurat w co drugim tak jest. I tyle. M.I.
Jedzenie, spa,
drobnostki ale są.
Hotel jest wspaniały, nie wierzcie w negatywne opinie bo nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Spędziliśmy tam tydzień i było cudownie. Plaża 3 minutki od hotelu. Jedzenia takie ilości że nie jest się w stanie wszystkiego spróbować, choć bardzo by się chciało. Wszystko bardzo smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Wiele potraw które mieliśmy okazję próbować pierwszy raz w życiu i byliśmy zachwyceni. Pokoje sprzątane codziennie, łącznie z wymianą ręczników. Obsługa niezwykle sympatyczna i pomocna, nie było żadnych problemów ze zmianą pokoju na taki z lepszym widokiem. Drinki w AI do wyboru do koloru, z resztą nie tylko drinki bo darmowych napojów było mnóstwo. Nie ma dosłownie nic do czego mogłabym się przyczepić, polecam ten hotel każdemu.
Dosyć średnio, pokoje przynajmniej do odświeżenia, słabe sprzątanie właściwie tylko przetarcie środka podłogi , naciągnięcie pościeli i popsikanie sprayem o zapachu "wypranego", po akcji z ręcznikami posprzątano syf pod łóżkiem. Jedzenie bez rarytasów ale do przeżycia. Zastrzeżenia do Itaki - na jednej z wycieczek 2 razy zepsuł się autokar (trochę wstyd) przez co program średnio został zrealizowany, olali sprawę, o zwrocie pieniędzy nie było mowy, reklamacja po powrocie do kraju ... itd. Pani rezydentka w ramach rekompensaty zaproponowała zdjęcia ze swojej prywatnej kolekcji
Wszystko w granicach normy poza sprzątaniem, wymianą ręczników na brudne
Ogólnie jesteśmy średnio zadowoleni z pobytu - cena była wg nas nieadekwatana do jakości. Hotel nie był położony bezpośrednio przy plaży. Jedzenie w hotelu bardzo byle jakie - fatalne w smaku, często zepsute (skisłe sosy lub mięso) źle umyte warzywa, potrawy przyrządzane na oczach gości niedosmażone i niedobrze, ( przez co mieliśmy problemy żołądkowe), bardzo monotonne, to co zostało z poprzedniego dnia, było podawane w trochę bardziej przetworzonej formie dnia następnego. Obsługa hotelowa niezbyt miła - dostaliśmy brudne łóżeczko dla dziecka, a po naszej interwencji dostaliśmy inne, trochę lepsze, ale nie takie o jakie prosiliśmy. Drzwi do pokoju rozkodowały się i nie trzeba było używać karty, żeby wejść do środka, poprosiliśmy o naprawę, nikt nie przyszedł, dopiero na drugi dzień po kolejnym zgłoszeniu przyszedł ktoś i ponownie zakodował drzwi. Jeśli chodzi o obsługę, to nie mamy zastrzeżeń do pracy Pań sprzątających pokoje, codzienne sprzątanie na duży plus, świeże ręczniki, czasem też świeża pościel. Niestety żeby wymienić ręcznik basenowy na czysty, trzeba było zapłacić za pralnię - 1 euro za sztukę. Obsługa w restauracji średnio miła, choć zdarzały się wyjątki np. w postaci Azjaty, który robił shusi. Fotografowe hotelowi to kompletni amatorzy - słabe ujęcia, ciągle ten sam repertuar - papuga lub legwan - za zdjęcia chcieli po 15-20euro za sztukę! Sympatyczni animatorzy, ratownik na basenie. Sporo gier i zabaw dla dzieci - to na plus. Baseny mimo, że miały być, nie były podgrzewane w dodatku byłu bardzo zanieczyszczone - widać to było zwłaszcza przy nurkowaniu. Plagą hotelu były muchy - okropnie dużo na basenie, często wpadały do drinków, siadały na jedzenie, gryzły dzieci, nie przyjemnie opalać się kiedy co chwila musisz odpędzać się od much. Fatalna komunikacja windą - z wózkiem dla dziecka trudno schodzić po stromych schodach kilka pięter a do restauracji z naszego skrzydała prowadziła tylko jedna winda, na która trzeba było bardzo długo czekać.