2288 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Doskonała lokalizacja: naprzeciwko Parku Narodowego Salini, blisko promenady w Qawrze i Placu Bugibba.
Nietuzinkowy sposób zażywania kąpieli słonecznych: taras słoneczny i jacuzzi na dachu hotelu.
Dobra infrastruktura: basen kryty z jacuzzi, sauna, siłownia, fryzjer, masaże, sala gier, wypożyczalnia samochodów.
Wybraliśmy się w marcu wraz z żoną i dwulatkiem do tego hotelu na tydzień. Hotel jest dobrą bazą wypadową do zwiedzania wyspy. Pod nosem przystanki autobusowe. Czas w hotelu jak i na całej Malcie zatrzymał się na początku lat 90. Pokoje schludne, ale wymagają już odświeżenia. Mały, ale dobrze zaopatrzony sklepik na dole hotelu, bardzo miła i przejma obsługa w restauracji. Śniadania codzień te same, ale kolacje zróżnicowane. Obsługa nakłada posiłki, ale wszyscy znają angielski, więc problemów z komunikacją nie ma. Pokoje czyste, sprzątane, ręczniki wymieniane żądanie. Niestety drzwi wejściowe do pokoju to katastrofa. Brak jakiegokolwiek uszczelnienia, z korytarza słychać absolutnie wszystko. Do tego w drzwiach jest sprężyna, która sama zamyka drzwi z ogromną mocą, więc jak trześnie to cały hotel drży. Część gości nie posiadła zdolności cichego zamykania, więc pobudki w nocy gwarantowane. Wyspa ciekawa, wszystko zaczyna się tam dopiero budować i rozkwitać, więc za kilka lat chętnie tam wrócimy. Infrastruktura drogowa obecnie na poziomie Bułgarii lub Albanii, więc dzieciak wyłącznie w nosidełku.
- Położenie, - obsługa, - sklepik na dole, - czystość.
- wymaga odświeżenia, - drzwi wejściowe do pokoi.
Świetny dla rodzin i stars, yvch, przyjemna atmosfera, pyszne jedzenie, dobrze skomunikowane. Byl#my w nim dwa razy. Dobre jedzenie, czyste
Dobte jedzenie, mlla obsługa, czysto, basen
Brak
Ogólne wrażenie pozytywne, przemiła i pomocna obsługa. Ciepła woda w wewnetrznym basenie. Pokój na pierwszy rzut oka raczej czysty, ale nie jest to standard 4*. W pokoju wilgoć na ścianach, przechodząca na meble, w trzeciej dobie pobytu po podłodze chodziły 2 karaluchy. Co kto lubi 🙃
Obsługa bardzo miła i pomocna
Brak w nim świeżości, pokoje wymagają remontu. Klimatyzacja czasem szwankuje.
Hotel czysty, schludny, zadbany. Obsługa bardzo fajna, dbająca o komfort wypoczynku. Miła i przyjazna atmosfera. Podobało mi się. Ania
Hotel na uboczu, ale komunikacja dobra. Do stolicy godzinka drogi autobusem. Hotel czysty, JEDZENIE ZRÓŻNICOWANE I DOBRE.
Hotel w dobrej lokalizacji, blisko przystanków, zgodny z opisem. Hotel nie należy do najmłodszych ale jest czysto, jedzenie smaczne, obiadokolacje urozmaicone.
-dobra lokalizacja, bardzo dobre połączenia autobusowe -urozmaicone obiadokolacje -czyste pokoje, sprzątane codziennie
Hotel za taką cenę jest dobry. Jedzenie bez zarzutu, posiłki smaczne i jest wybór. Obsługa miła, pomocna.
Blisko centrum, dobrze skomunikowany. Można spod Hotelu dojechać wszędzie. Taras na dachu , można się opalać. Dużo pomieszczeń do spotkań, dobry bar, oraz basen wewnętrzny. Są stare samochody jako atrakcja Hotelu. Jest sklepik z cenami normalnymi i pamiątkami.
Brak informacji w języku Polskim, poza powitaniem. Ale jest to wada całej Malty. Przy tak dużej ilości turystów z Polski powinno być więcej przewodników i informacji lokalnej. Po co język rosyjski , jak nie ma tych turystów. Polacy są wszędzie i bardzo znaczną grupą. Ja oceniam iż jest to trzecia część zwiedzających i jadących autobusami.
Hotel skromny ale wystaczający. Świetny jako baza wypadowa.. na co miejscu dwa baseniki. Posiłki takie, że można coś wybrać. Smaczna kawa. Obsługa południowa😀
Wszędzie blisko.
Psujące się klamki, drzwi.
Hotel wymaga remontu, pokój zapewniał znośne warunki kilkudniowego pobytu. Sprzątanie odbywało się codziennie, chociaż pościel i ręczniki wyglądają tak, jakby nie były prane (mało przyjemne uczucie).
W miarę dobra lokalizacja
Brak możliwości zameldowania się po przylocie. Kilka godzin oczekiwania po trwającej od połowy nocy podróży jest trochę uciążliwe i właściwie pierwszy dzień pobytu był słabo wykorzystany.
Pokoje czyste.Obsługa przyjazna.Nie daleko do centrum.
Czystość, lokalizacja ,dla mniej wymagających.
Nic ważnego.
Pobyt w hotelu oceniam bardzo dobrze. bardzo miła i uczynna obsługa hotelowa. Dobry punkt wypadowy na całą Malte ( niedaleko dworzec autobusowy ). Jedzenie bardzo dobre ( duży wybór) fajnie że stół szwedzki obsługuje kelner - nie marnuje się jedzenia. Pokój miałem z oknem i balkonem na basen - w nocy spokojnie i cicho. Lekki minus - ,,akustyczny" korytarz i drzwi - więc w nocy słychać wracających ( najczęściej rodaków) , no ale to już kultura osobista gości. Sprzątany codziennie. Ręczniki wymieniane codziennie.
Taras i jacuzzi na dachu. Sklepik w hotelu. Bardzo miła i uczynna obsługa. Dobra lokalizacja.
Jak wspomniałem - akustyczne drzwi.
ogólnie polecam dla osób które mają realistyczne oczekiwania względem ceny. ja jestem zadowolona, ponieważ było czysto, pokój był dość przestrony. dużym plusem jest również położenie hotelu, w pobliżu jest kawiarnia, 3 przystanki autobusowe, w odległości ok 1,5 km jest lidl, pod hotelem jest mały spożywczak a na przeciwko ładny park. z zewnątrz może hotel nie zrobił wyjątkowego wrażenia, infrastruktura również ma swoje lata, ale jak na wyjazd ukierunkowany na zwiedzanie mi to nie przeszkadzało
- czystość - duży pokój - w pokoju czajnik i kubeczki, ręczniki, balkon - smaczne posiłki - miła obsługa -lokalizacja
- dość zniszczona infrastruktura -
Hotel cichy z jakością adekwatną do ceny. Czysto. Miły pomocny personel. Idealna lokalizacja jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy nie koniecznie jako pobyt stacjonarny.
Dobra lokalizacja. Blisko przystanek autobusowy. Cisza i spokój.
Tylko jeden sklepik i jedna kawiarenka w pobliżu. Ale czy to wada to ciężko powiedzieć. Dzięki temu cisza i spokój.
Hotel spoko za te pieniądze, ale stary, pokój w miarę ok, bez widoku, ale dali nam (rodzina 2+2) dwupokojowy wifi super, jedzenie bez szału, ale głodnym nie będziesz, blisko przystanek
Blisko przystanek autobusowy W okolice sklepiki i kawiarnie Ciepły basen wewnątrz
Stary hotel potrzebuje remontu
Dobry stosunek ceny do jakości. Czysto i schludnie, lecz bez luksusów.
Lokalizacja . Czystość . Obsługa.
Tylko pokoje superior mają piękny widok. ( byłem to wiem) pozostałe widok na dziedziniec wewnętrzny lub ściany innych budynków. Niestety tak bywa przy ciasnej zabudowie .
Hotel położony w dobrym, dość cichym miejscu. Nieco zużyty, niemniej jednak stosunek jakości do ceny na bardzo dobrym poziomie. Obsługa bardzo życzliwa, chętna do pomocy z dobrą znajomością języka angielskiego. Na miejscu sklepik z pamiątkami, alkoholem i przekąskami. Ceny tylko nieznacznie wyższe niż w sklepach. Śniadania serwowane od 7:30 do 9:30. W menu "full English breakfast" a także wędliny, sery, sałatki i warzywa. Dla zwolenników również wybór płatków i mleka. Nikt nie powinien wstać głodny od stołu, bo gdy ktoś ma ochotę, można wielokrotnie podejść po kolejną porcję. Obiadokolacja od 17:45 do 20:00. Codziennie wybór ciepłych potraw (ryby, drób, wieprzowina, różne rodzaje makaronów, zupa oraz jak przy śniadaniu zimna płyta. W cenę HB nie są wliczone napoje. Pokoje przestronne, dość ciche, codziennie sprzątane, codziennie także zmieniane ręczniki. Łóżka wygodne z możliwością ich rozsunięcia. Hotel położony przy ulicy niezbyt ruchliwej, zaletą jest jednak duża ilość linii autobusowych, którymi można się dostać zarówno do Valetty, a także na przystań promową na Gozo oraz innych atrakcji na Malcie. W odległości około 10 minut spacerem przystanki autobusowe z większą ilością połączeń. To był drugi tygodniowy nasz pobyt w tym hotelu (poprzedni na przełomie stycznia i lutego 2023). Gdybyśmy mieli się wybrać po raz kolejny na Maltę, również skorzystalibyśmy z usług tego hotelu. Z udogodnień hotelowych nie korzystaliśmy. Wiemy, że w lutym dział niewielki basen kryty, widzieliśmy również osoby korzystające z basenu zewnętrznego.
Hotel położony blisko centrum Quawry. Czysty z dwoma niedużymi basenami-zewnętrznym i wewnętrznym, siłownią, jakuzzi. Bez luksusów, ale wystarczający dla osób, których interesuje zwiedzanie, a nie przebywanie w hotelu.
Smaczne posiłki, czystość, basen wewnętrzny.
Nie zauważyłam wad, wiedziałam co mnie czeka, więc nie mam do czego się "przyczepić" ;-)
Hotel położony w dobrej lokalizacji ,przyjazny turystom ,obsługa miła . Hotel dla osób które nie szukają szczególnych wygód . W hotelu jest praktycznie wszystko na wyciągniecie ręki .
Lokalizacja ,obsługa ,sprzątanie .
Przydałby się remont .
Bardzo dobrze dobrze,przyzwoicie, za ciepła woda w basenie wewnętrznym, czysto, jest klimatyzacja, jest winda,jest czajnik w pokoju,dobre jedzenie,dobra lokalizacja. Polecam!
Ocena dobra. Poza sezonem hotel nieco zamarły. Niestety nie ma codziennie muzyki na żywo w barze. Poza tym słaba lokalizacja, wszędzie dosyć daleko. Blisko jedynie przystanek autobusowy z którego można dojechać praktycznie we wszystkie rejony wyspy.
Obsługa w restauracji (hinduska), czysto.
Daleko do morza, brak piaszczystej plaży
Hotel - pokoje schludne , czyste. Codziennie sprzątane, wymieniane pościele i ręczniki. Blisko do komunikacji miejskiej. Może nie podobać się wydawanie posiłków przez obsługę ( nie ma samoobsługi) . Śniadania rzeczywiście codziennie podobne . Obiadokolacje zawsze coś nowego i napoje juz płatne. Obsługa miła, pomocna. Gniazdka przystosowane do polskich wtyczek.
Tripadvisor