1670 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel bardzo ładny i czysty. Jedzenie dobre, obsługa miła.
Bardzo ładne wnętrze hotelu.
Płatny basen oraz sauna. Oraz płatna woda podczas obiadów i kolacji.
Dobry hotel w części bliżej plaży , czyli w pokojach za dopłatą.
Przy plaży
Spory hałas w jadalni
Cudowny wypoczynek pokoje super obsługa fantastyczna położenie hotelu świetne , szczerze polecam
Ogolnie bardzo dobrze. Udalo sie nawet dostac kolacje po poznym przybyciu.
Hotel bardzo fajny jedzenie super pokoje rozwniez sprzatane codziennie.zapewnione wszystkie gadzety kosmetyczne lacznie z golarka i szoteczkami do zebow itp. Piekna plaza szeroka piaszczysta jednak morze zimne o tej porze. Pod hotelem market jakby ktos chcial... Menagerka Polka Magdalena bardzo przyjazna i pomocna. Dziekujemy bardzo. Widoki super sliczne.mozna wypozyczyc rowery i pojezdzic.
Pokoje dla Polakow jednak sa przygotowane gorsze Zamienialismy pokoj. Nie ma rezydenta.jestes zdany sam na siebie. W tym czasie nie bylo zadnych wycieczek. Wszystko ogarnialismy sami. Plusem jest to ze blisko przystanek.
Cudnowny! Hotel czyściutki, jedzenie pyszne! Przy samej promenadzie! Cudowna pogoda! W Hotelu Głównie Europejczycy! Miasto i jego okolice warte zobaczenia ! Polecam z czystym sumieniem!
Wygodne materace! Jedzenie przepyszne! Ich mięsa, i ich różnorodność , owoce morza w każdej postaci! Miła , pomocna obsługa!
Sam hotel w porządku, czysty, z dobrą kuchnią. Zasługuje na 4 * Najbardziej zawiodła nas obsługa rezydenta a właściwie jej brak . Pan nie do końca zorientowany w zwyczajach hotelu. Na wycieczkę kazał zgłosić obsłudze lunch box a jak się okazało- nie istnieje taka forma od 2 lat. Samemu trzeba sobie zrobić kanapki na drogę czy zabrać owoce z poprzedniego posiłku. Samemu trzeba było też się meldować w hotelu (nie każdy zna języki obce, szczególnie starsze osoby) i oszukano nas na transferze z lotniska i na lotnisko. Po przylocie do Barcelony musieliśmy czekać na inny samolot ,aby taniej wyszedł transport. 2 godz. w plecy- straciliśmy kolację za to zmuszeni oczekiwaniem musieliśmy kupić na lotnisku za 12 Euro jakiś fast food. To samo z drogą powrotną. Zbiórka w hotelu była 6 godz. przed lotem ! jak się okazało - kierowca wiózł rodzinę lecącą o wcześniejszej godzinie, więc znów okrojono nam pobyt o kilka godz. To trochę nie w porządku...To opinia ogólnie o organizacji wczasów - nie wpływa na ocenę samego hotelu, ale wolę ostrzec innych rodaków.
Położenie hotelu - idealne. Przy samej plaży (oddziela go jedynie promenada). Bardzo dobre posiłki, szczególnie kolacje. Śniadania trochę monotonne. Napoje dodatkowo płatne. Woda mała np. 2,2 Euro, lampka wina 2,20 Euro . Zależy w jaki rejon się zajęło stolik tj. kto go akurat obsługiwał- raz nalano mi na samym dnie lampki wina a innym razem- nie żałował kelner i nalał do pełna. Polacy dostają najgorsze pokoje tzn. na 1 lub 2 p. z widokiem na inny hotel lub co gorsza na śmietniki.
Największą wadą są pokoje tj. lokowanie Polaków do najmniej interesujących. Sam pokój w porządku z wygodnym łóżkiem, wyposażoną w podstawowe kosmetyki łazienką tylko widokiem kiepskim...Kilka razy o świcie była dostawa towaru- obudzili nas tłukąc się niemiłosiernie. Innym razem odbiór śmieci- słychać silnik śmieciarki itp. W TV nie ma polskiego programu.
Polecamy. Bardzo dobry hotel. Położenie - bardzo blisko plaży. Wystarczy przejść 4-5 kroków przez deptak. Pokój - bez zarzutu. Taras z przegrodami/przesłonami. Z lewej strony mieliśmy widok na morze, a z prawej na góry. Dwa duże (1,4 m szer.) łózka jako jedno podwójne. Lodówka, a w niej zestaw startowy (napoje). Bezpłatny sejf. Czajnik. Kubki jednorazowe oraz kawa, herbata i cukier uzupełniane codziennie. W łazience kabina prysznicowa, szklanki, pojemniki z szamponem, żelem pod prysznic i balsamem. Pokój Standard. Wyżywienie - świeże, urozmaicone, uzupełniane na bieżąco w trakcie posiłku i bez ograniczeń. Wyżywienie HB. Obsługa hotelu - bez zarzutu. Ludzie mili, uprzejmi, chętni do pomocy. Codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników. Animatorzy. Zabawy dla dzieci (codziennie). Koncerty rodzimych zespołów.
Położenie. Przy plaży. Przy deptaku ze ścieżką rowerową z Cambrils do Salou. Spory teren do wyłącznej dyspozycji gości hotelowych. Dość duży basen hotelowy. Poziom obsługi i dbałość o gości. Wyposażenie pokoi. Dobra komunikacja autobusowa (z niej korzystaliśmy). Przystanek jest przed wejściem do hotelu.
Wad nie zauważyliśmy.
Ok. Dobry .blisko plaży. Wygodny . Basen Ok rozsądny cenowo.
Czystko. Funkcjonalnie
Słaba kawa na śniadaniu. Ale tylko to
Hotel świetny super położony blisko plaży kuchnia urozmaicona każdy znajdzie cos dla siebie super kierowniczka Magda
Blisko morza ,fajny basen leżaczki fajne animacje dla rodzin z dziećmi
Miejsce ok, blisko markety i dobre knajpki z miejscowymi daniami, natomiast czytałam opinie ze z exim tours są widoki na śmietnik Z pokoju, wiec przy zakupie wycieczki poprosiłam o pokoj z widokiem chociaż jak nie na morze to na basen.,, oczywiście dostałam pokoj na przeciw windy z widokiem na śmietnik.., czyli to standard dla wycieczek z Polski.., najtańsze pokoje :( oprócz tego wycieczka z Modlina była droższa o 700 zł niż wycieczka z Gdańska w tym samym terminie…
Dobre jedzenie, hotel w mieście, przystanek pod hotelem, wyjście na plaże z hotelu, leżaczki przy hotelu za darmo
Widok na śmietnik, zimna woda w basenie, czekanie na zakwaterowanie kilka godzin
Hotel posiada super położenie, bezpośrednio przy plaży, leżąc nad basenem od razu przechodzi się nad plażę (niestety parasole i leżaki płatne). Wzdłuż wybrzeża kilometrowe ścieżki dla pieszych i rowerowe, możliwość długich spacerów. 30 min. spacerem wzdłuż wybrzeża, aleją palmową do Salou - super pokazy fontann wieczorem. Plaża piaszczysta, woda czysta. Wieczorami różne koncerty, animacje też fajne. Posiłki bardzo dobre, każdy znajdzie coś dla siebie, wiadomo śniadania zawsze ten sam zestaw, ale kolacje super, codziennie inny rodzaj paelii, plus inne gorące dania, dużo owoców, ciast, czy wedlin. Pokoje trochę małe, może dlatego że bardzo duże łóżka. Niestety bardzo dużo Rosjan, wszędzie ich pełno, chyba od nas przejęli kładzenie ręczników na leżakach wcześnie rano.
super położenie, dobre posiłki, miła obsługa.
konieczna rezerwacja leżaków nad basenem, za dużo Rosjan,
Hotel położony przy plaży. Do centum Salou bardzo blisko.
Idealne położenie przy plaży. Do Cambrils daleko ale Salou pod nosem. Dobre jedzenie. Autobus do Tarragony przy hotelu. Hotel można powiedzieć luksusowy.
Bardzo rozczarowująca rzeczywistość. Z balkonu mamy widok na śmietniki i tyły kuchni. Recepcja udaje, że nie ma problemu. Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów. W opinii innego użytkownika jest mowa o marginalizowaniu. Myślę, że jest to bardzo delikatne określenie. Gdy poszłam zapytać o wymianę pokoju na inny, za dopłatą, byleby nie nad śmietnikami Pani w recepcji powiedziała by przyjść następnego dnia rano. Lecz gdy tylko jej kolega obok, który nas rejestrował zobaczył skąd jesteśmy zaczął mówić Polako nono.. I nagle Pani zmieniła zdanie, ani w ten sam dzień ani w inny nie ma wymiany pokoju. Na pytanie czy w takim razie Polacy są gorsi niż inni odpowiedziała \"yes\" po czym się uśmiechnęła i było po rozmowie. Rezydentka twierdzi, że nie mają w hotelu wolnych pokoi na wymianę, uwierzylabym gdyby nie to, że na początku usłyszałam, że mogę przyjść rano, bo o tej porze wymieniają pokoje. Dlaczego rainbow i rezydenci pozwalają na takie traktowanie swoich klientów? Gdy zapytałam co w takim układzie mogę zrobić, bo nie wyobrażam sobie płacić takich pieniędzy za coś takiego, Pani rezydentka nie miała odpowiedzi. Czy naprawdę nie wiedzą jakie pokoje dla nas rezerwują?? Dodam, że z tego co widziałam czekając przy recepcji, większość przyjezdnych urlopowiczów z Polski otrzymała ten \"zestaw\" - pokoje na tym samym korytarzu, ze wspomnianymi wyżej atrakcjami. Dodatkowo w moim pokoju znajduje się grzyb na suficie. Żałuję, że postanowiłam odwiedzić to miejsce. 7 dni, koszt wycieczki 6 tysięcy zł i takie \"luksusy\". Nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś takim. Na pewno będę reklamować tę usługę.
blisko do plaży
pokoje dla Polaków z widokiem na tyły kuchni i śmietniki! brak profesjonalizmu obsługi klienta brak odpowiedniej reakcji rezydanta
Tripadvisor