Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Świetny hotel dla osób powyżej 16 roku życia co uważam, że jest jego dużym plusem, że nie ma tam wrzeszczących dzieci. Pokoje bardzo przestronne i nowocześnie urządzone z dużym łożem 2x2m. Serwis sprzątający codzienny, wraz z bezpłatną usługą/dostawy wody do picia 2l, 2 puszek piwa, coli i sprite. Bialutka pościel i równie czyste nowe ręcznik. Basen z leżakami i bardzo blisko plaża. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie wyśmienite, serwowane różne dania z całego globu, właściwie nie do przejedzenia. Blisko do Starówki w Nessbar która jest tak urokliwa, że po kilka razy dziennie chodziliśmy na spacery. Spacerem około 20min i jest się na miejscu. W pobliżu mnóstwo sklepów i restauracji.
Czysty, wyśmienita kuchnia, blisko plaża , blisko na urokliwą starówkę, sklepy i restauracje w pobliżu.
Brak
Bardzo ładny, czysty. Obsługa super, pomocną. Jedzenie różnorodne, bardzo smaczne. Pan smażył wyśmienite naleśniki, a koleżanka robiła wszystko z jajek na życzenie.
Czysto, smacznie i jakby luksusowo 😀
Raczej brak
Hotel Super, położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży z leżakami dla gości hotelowych za darmo bo jest to wliczone w cenę. Leżaki dostępne dla każdego gościa.
Położenie, pokoje komfortowo urządzone, czysto, woda w butelkach dostarczana do pokoju, łazienka Super, z prydznicem, z szamponikami, zelami pod prysznic, lozka wygodne, jedzenie pyszne
Nie ma wad, hotel jest dla dorosłych to też duży plus zwłaszcza dla osób chcących ciszy i wypoczynku, widok na morze z każdej strony hotelu, tak są usytuowane pokoje. Wieczorami krótkie imprezki góra do 22 lub 23 a potem spokój.
Tygodniowy pobyt.... codziennie spacerkiem po plaży na stare miasto do Nesebaru na poranną kawę , zwiedzanie, zakupy itd... znakomita bliskość jednej z ważniejszych atrakcji turystycznych w Bułgarii oddalonej ok 20 minut od hotelu ... hotel odnowiony ... wg informacji uzyskanej od personelu hotelu odnowienie hotelu nastąpiło 2016/2017 ... zdjęcia nie przedstawiają aktualnego koloru elewacji , która jest beżowa (zielona nie zachęca zbytnio) ... hotel efektownie oświetlony wieczorem ... pokój odnowiony, czysto , sprzątany regularnie .... łącznie z wymianą pościeli ... łazienka bardzo przyzwoita ... sprzątana codziennie .... balkon odnowiony podłoga chyba granitowa .... ogólnie bardzo dobre wrażenie ... widok na morze za dopłatą przed wyjazdem ... Alkohole regionalne w opcji ALL w tym piwo... importowane dodatkowe płatne ... pyszne soki że świeżo wyciskanych pomarańczy ... owoce ...czereśnie, truskawki , mango, ananas, inne ... posiłki śniadanie, kolacja powtarzające się , ale duży wybór ... wino do posiłków , woda , kawa , soki , herbata ...przekąski ... piękne morze i plaża codziennie sprzątana ... Bardzo mila obsługa ...lekki drink powitalny , gorące ściereczki do odświeżenia w recepcji po przyjeździe do hotelu ... bagaż wniesiony do pokoju ... ok 30 minut od lotniska. To chyba tyle.
Blisko do Starego Miasta Nessebar. Hotel na plaży.
Brak
Bardzo miły pobyt w hotelu, jednak w związku z dużym opóźnieniem wylotu z Krakowa w dniu 2 lipca 2012(od godz. 14:10 byliśmy na lotnisku), za które zostaliśmy przeproszeni otrzymując bony 20 zł na posiłek, przylot do Burgas nastąpił około 23:00, a dojazd do hotelu Bilyana Beach około północy. W pokoju hotelowym brak było choćby skromnego posiłku np. 2 kanapek, jabłka itp. ale nawet wody do picia. Formuła All inclusiv (napoje) jest do godz. 23:00. W lobby barze (płatnym) podobno można było dostać bezpłatnie napoje ale także do godz. 23:00. Zakwaterowano nas w pokoju po 24:00, a więc w dniu 3 lipca (a nie 2 lipca jak miało być według umowy) Koniecznie chcieliśmy kupić w lobby barze, który był jeszcze czynny chociaż butelkę wody, ale nie działał komputer kasowy i dopiero dzięki uprzejmości pracownika lobby baru otrzymaliśmy butelkę wody, którą wpisano na konto naszego pokoju i zapłaciliśmy za nią przy wyjeździe. Byliśmy zmęczeni 15 godzinną podróżą (wyjechaliśmy z domu o 9 rano) i opisaną wyżej sytuację zgłosiłam rezydentowi Neckermanna na zebraniu organizacyjnym w dniu 3 lipca o 10:00, dla dobra przyszłych turystów. Rezydent nie miał druków zgłoszeń, które przyniósł na następny dzień. Dostałam kopię protokołu Nr 30604 z dnia 4 lipca 2012, w którym została opisana ta sytuacja. Do protokołu rezydent nic nie zaproponował w zamian, a w późniejszej rozmowie telefonicznej zaproponował w ramach rekompensaty skorzystanie w ostatnim dniu pobytu z opcji all inclusiv do wieczora, co wobec wyjazdu z hotelu o 12:10 i wczesnopopołudniowego lotu do Krakowa mijało się z celem. Innych prób załatwienia sprawy nie było. Uważam, że w przypadku opóźnionego lotu (co może się zdarzyć) i nocnego przyjazdu podróżnych do hotelu biuro Neckermann powinno zadbać o swoich zmęczonych gości, choćby drobnym poczęstunkiem, a na pewno napojami. Poznaje się biuro w sytuacjach nietypowych, kiedy trzeba rozwiązać problem. Tego problemu nie rozwiązano, a nadto otrzymana kopia protokołu stała się bezużytecznym papierkiem. Warto się nad tym zastanowić.
CZerwiec 2008.Hotel czysty, pokoje ok, zaraz przy plazy, plaza czysta. lezaki na plazy platne i to drogo!!, lezakow przy basenie malo,zazwyczaj zajmowane o 6 rano i nie ma gdzie sie podziac. Mozna isc na plaze oddalona ok 500m w prawo i tam sie rozlozyc bezplatnie.Wyzywienie to tragedia!!!! Non stop to samo, w minimalnych ilosciach. Jesli nie przyszlo sie na godzine rozpoczecia sniadania lub kolacji to juz moglo sie nie zjesc... czasem juz potraw nie dokladali!!! To dla mnie byl skandal! Plaza mozna przejsc do Nesebaru - starej czesci - super miasteczko. Duzo knajpek. W tej nowej czesci nesebaru nie ma czefgo szukac. Ogolnie hotelu nie polecam!