Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjna lokalizacja: w dzielnicy Qawra, blisko promenady nadbrzeżnej, ok.. 400 m od centrum St. Paul's Bay z barami.
Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy: blisko hotelu pętla autobusowa skąd można dojechać do Valletty czy Mdiny.
Udogodnienia dla najmłodszych: 2 oddzielne brodziki, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
Hotel lata świetności ma już za sobą. 4 gwiazdki to może miał w latach 80-tych. Na plus obsługa , która jest bardzo sympatyczna , pomocna i życzliwa. Barman Nikola to człowiek z powołania na tym stanowisku. Najlepszy barman z jakim się spotkałem. Jedzenie trochę monotonne ale smaczne. Każdy wybierze coś dla siebie. Lokalizacja to bardzo duża zaleta. Kilka kroków od głównego przystanku autobusowego. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Sama Malta jest przepiękna
Bez uwag. Jakość i standard zgodny z ceną. Otrzymaliśmy dwa pokoje w formie apartamentu, co nas mile zaskoczyło.
Lokalizacja
Bez uwag
hotel przyjemny ale 4 gwiazdki to na standard europejski za dużo , słabe 3 pod względem pokojów jak i jedzenia. Jedzenie dobre ale wybór nie za duży jeżeli mówimy o śniadaniu nie każdy jest Anglikiem bo oferta typowo dla nich , obiady dobre i wybór jedzenia taki sobie jak dla mnie ryba bardzo dobra ,reszta dań dobrze doprawiona ale kawa to lura i na kolację to samo , opcja co do kawy można kupić za 2 eu.
Blisko morza, obsługa super i muzykanci również
pokoje klitki ,prysznice woda ledwo leciała ale chociaż ciepła ,budowa obok wnet za ścianą 7 rano pobudka ,sprzątanie jak to mówią po łebkach . Język w jakim można porozumieć się z obsługą tylko angielski co dla mnie to przeszkoda ,język jaki dodatkowo znam to niemiecki jeszcze raz to problem akurat dla dla mnie
Hotel bardzo przeciętny. Całkowity brak atrakcji dla dzieci, wieczorki taneczne przy muzyce dedykowane raczej seniorom. Baseny zaniedbane, nieczynne jacuzzi na dachu, również w kiepskim stanie. Hotel świetnie nadaje się tylko i wyłącznie jako baza wypadowa. Śniadania bardzo słabe. Nie ma w czym wybrać, codziennie to samo. Okolica hotelu obfita w restauracje i puby i to jest na plus. Blisko pętla autobusowa i w zasadzie dojazd w każde miejsce na Malcie zapewniony. Na pewno nie na 4 *. Obok było wiele hoteli 4* wyglądających naprawdę luksusowo. Ten w zasadzie powinien nie mieć ani jednej gwiazdki, bo przypomina bardziej pensjonat albo schronisko. Woda ciepła, ręczniki wymieniane codziennie ale wyglądały jak szmatki, były poplamione. Pościel czysta, łóżka pojedyncze, ogólne meble w pokoju w kiepskim stanie technicznym. Basen zewnętrzny praktycznie bez dostępu światła słonecznego, wokół wysokie budynki, wszystko zasłonięte wokół.
Blisko pętla autobusowa, restauracje i puby.
Śniadania (nie wiem jak kolacje, bo ich nie jedliśmy), cała infrastruktura nadająca się do remontu.
Hotel lata świetności ma za sobą. Widać liczne braki, zalany sufit w pokoju, ubytki w kafelkach w łazience. Basen zewnętrzny bardzo mały i chyba przez większość dnia w cieniu pomiędzy innymi budynkami. Basen wewnetrzny nie korzystałam , nie zdążyłam, jak wracaliśmy do hotelu wieczorem to już był nieczynny. Panie sprzątające przez cały tydzień tylko wymieniały ręczniki i ścieliły łóżka, podłoga nie odkurzona, umywalka nie umyta. Większość gości to Brytyjczycy 65+, od czwartku do niedzieli impreza przy barze, ale muzyka dostosowana do wieku gości więc raczej spokojnie, typowy dancing.
Bardzo blisko pętla autobusowa z dojazdem do każdego zakątka wyspy, bardzo dobre kolacje, codziennie inne, 4 rodzaje mięsa za jazdym razem, zupa jakiś makaron. Obsługa w większości starsza, ale nadzwyczaj sprawna i uprzejma.
Nudne śniadania, typowo brytyjskie z jajkami, boczkiem i fasolką. Codziennie to samo. Przez miesiąc nie tknę jajek. Mały basen zewnętrzny, Mało zadbane pokoje, widać ślady zalania na suficie. Odpadające kafelki
Hotel jest ok. Pokoje duze. Lokalizacja dobra. Obsluga na recepcji triche slaba
Duze pokoje
Obsluga na recepcji
Polecam hotel Canifor. Dobra lokalizacja. Bardzo dobre jedzenie: obfite śniadania i pyszne kolacje - codziennie 3 rodzaje mięs i ryba oraz bardzo duży wybór dodatków. Na deser różne ciasta, budyń i galaretka.
Lokalizacja, wyżywienie.
Hotel budżetowy. Nie jest najlepszy, ale nie należy też do najgorszych. Jeśli brać pod uwagę tylko noclegi w tym miejscu, to jest ok. Znaczna przewaga starszych ludzi. Obsługa również w podeszłym wieku, ale Nam to nie przeszkadzało. Minus za brak opasek dla all inclusive - musieliśmy cały pobyt chodzić z żałosną karteczką i za każdym razem tłumaczyć się na nowo, że mamy all inclusive i nie musimy płacić np. za colę, albo herbatę... Jedzenia na stołówce w porównaniu do innych miejsc, w których byliśmy jest mało, ale jest bardzo smaczne :-) Trafiliśmy na wielu Polaków, którzy po raz kolejny wypoczywali w tym hotelu i byli nim szczerze zachwyceni z uwagi na cenę i poziom jedzenia. To zdecydowane plusy tego miejsca.
1. Tani i budżetowy hotel. 2. Łóżka miękkie, a pościel czysta. 3. Wi-Fi śmiga. 4. Samo centrum + blisko na pętlę autobusową, skąd dojechać można wszędzie :-) 5. Bardzo blisko nad morze i piękną zatokę. 6. Jedzenie jest smaczne (na początku może szokować, że starszy pan, jak za PRL-u siedzi i wykreśla kto jadł, a kto nie i pozwala wejść na stołówkę tylko 1 raz, jeśli chodzi o obiadokolację, ale nikt głodny tam nie chodzi). 7. Obsługa bardzo miła.
1. Pokoje mocno zniszczone, sprzęty zużyte. 2. Wentylacja połączona z kuchnią - od rana śmierdzi jajami, wieczorem pieczonym mięsem (byłam na 3 piętrze, a kuchnia jest na poziomie -1). 3. Ostrożnie z wiatrakiem - ledwo wisi. 4. Jacuzzi na dachu to atrapa, jest nieczynne. 5. Brud na basenie, to tragedia. 6. Pokój przy sprzątaczkach, to przekleństwo - od 7:00 hałas i waśnie. 7. Okropnie brudna łazienka. 8. Ok. 11 trzeba prosić się o otwarcie tarasu widokowego na 6 piętrze czynnego rzekomo od 9:00
Wszystko było do przeżycia do czasu kiedy nie spóźniliśmy się na autobus bo podali nam złą godzinę odjazdu autobusu 1/10 .
Lokalizacja .
Słabe śniadania. Grzyb na ścianie w pokoju. Nieogarnięta obsługa .
Wnętrze hotelu wymaga odświeżenia. Wieczorami potrafi być głośno na korytarzu, w pokojach słychać gwar. Niemniej nam to nie przeszkadzało. Obsługa jest miła oraz sprawnie wykonuje wszystkie swoje obowiązki. Jedzenie bardzo dobre, smaczne, nieustannie uzupełniane, przez cały czas trwania posiłków. Śniadanie są takie same, ale jest duży wybór potraw. Obiadokolacja też jest obfita w różne potrawy, które zmieniają się każdego dnia (codziennie trzy rodzaje mięsa i ryba, w niedzielę owoce morza). Bogaty wybór warzyw, sałatek, jeden owoce zawsze, trzy ciasta do wyboru. Ogromnym atutem jest bliskość pętli autobusowej, dzięki której można się dostać w każdy zakątek wyspy. Port oddalony o kilometr umożliwia też pływanie w różne części Malty. Pokoje mają klimatyzację i wiatrak (można korzystać jak się chce). Wi-fi też działa w pokoju. Jeśli chcesz to codziennie sprzątają Twój pokój, wymieniają ręczniki, ścielą łóżka. Nawet gdy zepsuła się spłuczka w toalecie to tuż po powiadomieniu recepcji usterka została usunięta. W raz z moją partnerką jesteśmy bardzo zadowoleni. Hotel posiada też animacje, w formie występów muzycznych, ale nie uczęszczaliśmy.
Obsługa, jedzenie, usytuowanie w mieście.
Trochę zapuszczone wnętrze, gwar z korytarzy słychać w pokoju.
Wyjazd tani bo w marcu, ale na Malcie jest na tydzień co zwiedzać. Hotel posiada kryty basen i jacuzzi więc wieczorami jest co robić. Jedzenie bardzo smaczne i dużo. Śniadania codziennie takie same ale wybór jest duży, więc wystarczy odrobinę fantazji żeby codziennie było inaczej. Pokoje duże, z balkonami, można by je trochę odświeżyć.
Dobra proporcja ceny do jakości
nie można wynosić jedzenia, nawet na wyjazd
Umywalka zapchana. Klimatyzacja mega głośna, przy wyjeździe na samolot o g.4 rano śniadanie opłacone było podane na odczepnego. Kawa rozpuszczalna chleb, tostowy masło i marmoladą. Ogólnie śniadania są bogate . Wieczorem za to muzyka imprezowa roznosi się na cały hotel. Jacuzzi na dachu czynne tylko od g.9 do 17.00
Smaczne i bogate śniadania. Czystość zadowalająca. Miłe lobby hotelowe.
Brak pomocy przy transferze z lotniska. Słabe ciśnienie wody pod prysznicem, kaucja za pilota od tv 5 Eu. Klimatyzacja przestarzała i niesprawna. W pokoju wtyczki były nieprzystosowane do 220 przez co telefony ładowaliśmy w łazience. Brak szamponu. A mydło w płynie najgorszego sortu. Obsługa na stołówce kobiet w wieku emerytalnym. Przykre to
Nie rozumiem negatywnych opinii, hotel przeszedł nasze oczekiwania. Zapłaciliśmy 1100zl na HB na 8 dni, śmieszna cena a kolacje na wypasie, codziennie inne menu i jakieś 3-5 rodzaji ciasta. Kolacje pyszne, czasem zupę trzeba było doprawić ale komu to przeszkadza. Śniadania angielskie i codziennie takie same ale każdy coś wybierze :jajka w koszulkach, sadzone, jajecznica, bekon, kiełbaski,tosty, jest też musli, slodkie płatki, jogurty oraz kilka rodzajów ciast. Obsługa na najwyższym poziomie, pomocni i sympatyczni. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Łóżka śmieszne bo materace leżą jakby luzem, więc lepiej nie ruszać konstrukcji zasłanego łóżka bo inaczej jest ryzyko spadnięcia z materaca. W łazience przydalaby się powoli remont, ale jest ok, nie ma jakiegoś obrzydzenie jak się wchodzi. Glownie zwiedzaliśmy więc nie siedzielismy w hotelu, raz padało więc skorzystaliśmy z basenu i jacuzzi, zawsze to jakaś opcja Owszem jest sporo starych Anglików ale w niczym nie przeszkadzają, mało tego są sympatyczni i zagadują,dorzucaja też swoje polecajki zwiedzaniowe Hotel jest świetnie położony przy pętli autobusowej, skąd dojedziemy w kazde miejsce w ok 30-60minut.
Pyszne jedzenie i bardzo sympatyczna obsługa, dobre położenie
Hotel zgodny z oczekiwaniami. Nie jest to standard hotelu 4 gwiazdkowego, ale przy cenie niecałych 1300zł za z 7dni z HB, jak najbardziej polecam. Pokoje dość duże, wygodne łóżko, łazienka z wanną. Zgodnie z informacją biura podróży w pobliżu prowadzone są prace budowlane (co najmniej 3) ale o dziwo nie są wcale uciążliwe. W okolicy bary, puby, czynne do godz. 23-24, co niestety czasem słychać w pokoju. Jedzenie smaczne (może trochę niedoprawione), duży wybór zarówno podczas śniadań jak i obiadokolacji. W ramach posiłków rano i wieczorem również desery. Jeśli ktoś planuje zwiedzanie wyspy i pobyt w hotelu głównie w celach noclegowych - jak najbardziej polecam.
Położenie - blisko morza, blisko pętli autobusowej Smaczne i urozmaicone posiłki
Słychać życie nocne - do godz. 23-24 Prace budowlane w pobliżu (nie jest to uciążliwe) Stare, podniszczone wyposażenie
Hotel czasy świetności ma już za sobą. Jednak jeżeli wystarczy wygodny materac i gorąca woda, to jest ok. Obsługa bardzo miła. Lokalizacja bardzo dobra, blisko plaży i przystanków autobusowych.
Spokojna dzielnica
Karaluchy, pobyt 6 dni, złapane karaluchy, 3.
Hotel ma 4 gwiazdki a powinien mieć 1. Pokoje brudne. Jedzenie słabe i monotonne. Obsługa niemiła. Woda albo zimna albo gorąca. Przed powrotem do jedzenia dali tylko dżem,chleb,kawę i to zaserwowali w pomieszczeniu do przechowywania bagażu. Ostatniego dnia zabrakło wody w spłuczce. Przestrzegam przed tym hotelem.
Położenie
Wszystko w tym hoteku to jedna wielka wada.
Pokoje wystarczjąco duże Są lustra duże co często w hotelach brakuje .plaża kamienista ,jeżdziliśmy autobusami ,zwiedzalismy inne plaże ,są piękne.Wyspa piękna ,ludzie mili .Napewno jeszcze wrócimy
czysto, miła obsługa .wszędzie blisko
Jedzenie mało przyprawione ,niesmaczne ,ale zawsze coś się wybierze.Nie byliśmy głodni
Nie polecam tego hotelu z opcją all inclisive. Posiłki były fatalne, a w barze tylko kilka alkoholi do wyboru (w opcji all inclusive). Natomiast hotel jest dobrą bazą wypadową, aby pozwiedzać wyspę. Pokoje były bardzo czyste.
Dobre położenie, czyste pokoje
Jedzenie - śniadania były codziennie takie same w stylu \"English breakfast\", poza tym wszystkie posiłki były nieprzyprawione. Jedzenie nakłada obsługa.
Nie mam zastrzeżeń do obsługi wakacje.pl. Natomiast odradzam korzystanie z tego biura podróży, przed planowanym wyjazdem dowiaduje się o dodatkowych kosztach. W ofercie jest tylko bagaż podręczny, dodatkowa opłata za bagaż prawie 700zł do 20 kg, opłaty manipulacyjne za jakiekolwiek zmiany. Koszty rezygnacji znacznie przewyższają wpłaconą zaliczkę. Lepiej omijać to biuro podróży, ostatecznie zapłaciłam ponad 1000zł za rezygnację. Brak słów.
brak
- dużo dodatkowych kosztów które są ukryte w momencie rezerwacji
Nie polecam firmy WAKACJE PL. Wiele dni musiałem wyjaśniać, że wykupiłem ubezpieczenie rezygnacji z wyjazdu podczas rezerwacji na stronie internetowej. Konsultanci mailowo i telefonicznie informowali mnie błędnie, że nie mam. Należy zwrócić dużą uwagę czy w cenie jest bagaż 20 kg czy tylko podręczny. W moim przypadku okazało się, że bagaż 20 kg nie wchodzi w cenę wyjazdu, również takiej informacji nie ma ma stronie głównej rezerwacji. Jest ona zaszyta w obszernym dokumencie. Za bagaż dodatkowy musiałem zapłacić dodatkowo 700 zł. Dokumenty wyjazdu dostałem od WAKACJE PL na moją interwencję w dzień przed wyjazdem ( w sobotę). Ubezpieczenie wyjazdu jest w dwóch towarzystwach ubezpieczeniowych. W jednym ubezpiecza WAKACJE PL jako pośrednik w drugim organizator wyjazdu ( biuro podróży) na moje pytanie do konsultanta WAKACJE PL z której polisy mam skorzystać nie dostałem odpowiedzi.
Dobre kolacje. Codzienne sprzątanie pokoi.
W okolicy hotelu prowadzone są prace budowlane. Od wczesnego rana słychać pracę ludzi i sprzętu. Nie sprawna klimatyzacja pomimo wielokrotnego zgłaszania w recepcji.