2648 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjna lokalizacja: w dzielnicy Qawra, blisko promenady nadbrzeżnej, ok.. 400 m od centrum St. Paul's Bay z barami.
Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy: blisko hotelu pętla autobusowa skąd można dojechać do Valletty czy Mdiny.
Udogodnienia dla najmłodszych: 2 oddzielne brodziki, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
Pokoje wystarczjąco duże Są lustra duże co często w hotelach brakuje .plaża kamienista ,jeżdziliśmy autobusami ,zwiedzalismy inne plaże ,są piękne.Wyspa piękna ,ludzie mili .Napewno jeszcze wrócimy
czysto, miła obsługa .wszędzie blisko
Jedzenie mało przyprawione ,niesmaczne ,ale zawsze coś się wybierze.Nie byliśmy głodni
Hotel w opisie ma 4 gwiazdki, ale w rzeczywistości są to max. 3 gwiazdki. Budynek ma wiele lat a więc widać na nim ząb czasu, wewnątrz oraz na zewnątrz. Klimatyzacja w pokoju, tym samym w hotelu nie chłodziła wystarczająco. Chłodno tylko w holu recepcji i w stołówkach. Duszno na korytarzach hotelowych oraz w pokoju. W pokoju bardzo mała łazienka. Jeśli chodzi o jedzenie, to mały wybór i małe urozmaicenie. Niektóre dania akceptowalne, ale także zdarzają się takie, które nie powinny trafić do menu (np. niektóre zupy). Bufet z daniami nakładanymi przez obsługę, niestety nakładanie posiłków było bardzo niechlujne. Obsługa, patrząc po ich minach nie zadowolona z swojej pracy, a to odbija się na klientach. Brak higieny z wiązanej z COVID, np., herbata w jednej misce (luzem torebki, bez opakowania), patyczki do mieszania w kubku (nie zapakowane osobno). Brak dobrego zarządzania w hotelu (słaba organizacja pracy oraz brak odpowiedniego przekazu ważnych informacji). Różne informacje na kartach inf., które dostaje się do pokoju a inne rozwieszone w hotelu, w ten sposób ominęła nas i innych wczasowiczów jedna kolacja. Można jak najbardziej odnieść wrażenie, że w hotelu pracuje wielu niekompetentnych pracowników. Hotel dla mało wymagających klientów. Ja osobiście nie polecam.
Nie polecam tego hotelu z opcją all inclisive. Posiłki były fatalne, a w barze tylko kilka alkoholi do wyboru (w opcji all inclusive). Natomiast hotel jest dobrą bazą wypadową, aby pozwiedzać wyspę. Pokoje były bardzo czyste.
Dobre położenie, czyste pokoje
Jedzenie - śniadania były codziennie takie same w stylu \"English breakfast\", poza tym wszystkie posiłki były nieprzyprawione. Jedzenie nakłada obsługa.
Nie mam zastrzeżeń do obsługi wakacje.pl. Natomiast odradzam korzystanie z tego biura podróży, przed planowanym wyjazdem dowiaduje się o dodatkowych kosztach. W ofercie jest tylko bagaż podręczny, dodatkowa opłata za bagaż prawie 700zł do 20 kg, opłaty manipulacyjne za jakiekolwiek zmiany. Koszty rezygnacji znacznie przewyższają wpłaconą zaliczkę. Lepiej omijać to biuro podróży, ostatecznie zapłaciłam ponad 1000zł za rezygnację. Brak słów.
brak
- dużo dodatkowych kosztów które są ukryte w momencie rezerwacji
Nie polecam firmy WAKACJE PL. Wiele dni musiałem wyjaśniać, że wykupiłem ubezpieczenie rezygnacji z wyjazdu podczas rezerwacji na stronie internetowej. Konsultanci mailowo i telefonicznie informowali mnie błędnie, że nie mam. Należy zwrócić dużą uwagę czy w cenie jest bagaż 20 kg czy tylko podręczny. W moim przypadku okazało się, że bagaż 20 kg nie wchodzi w cenę wyjazdu, również takiej informacji nie ma ma stronie głównej rezerwacji. Jest ona zaszyta w obszernym dokumencie. Za bagaż dodatkowy musiałem zapłacić dodatkowo 700 zł. Dokumenty wyjazdu dostałem od WAKACJE PL na moją interwencję w dzień przed wyjazdem ( w sobotę). Ubezpieczenie wyjazdu jest w dwóch towarzystwach ubezpieczeniowych. W jednym ubezpiecza WAKACJE PL jako pośrednik w drugim organizator wyjazdu ( biuro podróży) na moje pytanie do konsultanta WAKACJE PL z której polisy mam skorzystać nie dostałem odpowiedzi.
Dobre kolacje. Codzienne sprzątanie pokoi.
W okolicy hotelu prowadzone są prace budowlane. Od wczesnego rana słychać pracę ludzi i sprzętu. Nie sprawna klimatyzacja pomimo wielokrotnego zgłaszania w recepcji.
Nie korzystać z usług wakacje.pl. Brak kompetentnej usługi ze strony pracowników. Przez parę dni wmawiano mi, że nie mam ubezpieczenia kosztów z rezygnacji wycieczki pomimo, że podczas rezerwacji zaznaczyłem ta opcję i zapłaciłem za nią. Dokumenty przed wyjazdem miały do mnie dotrzeć dwa dni przed wyjazdem. W przeddzień wyjazdu dotarły do mnie na maila na moją interwencję telefoniczną. Posiadałem dwa ubezpieczenia, jedno od wakacje.pl drugie od organizatora wycieczki. Na moje pytanie z którego mam korzystać w przypadku sytuacji awaryjnej nie otrzymałem ścisłej odpowiedzi.
Brak
Wygląd staro kolonialny, w okolicy budowa, od rana słychać maszyny budowlane, uszkodzona klimatyzacja.
Pobyt spokojny i wypoczynek udany. Doskonałe miejsce do wypadów na zwiedzanie wyspy,którą warto zobaczyć. Na piaszczyste plaże nie ma co liczyć ,brzegi są kamieniste,obuwie do chodzenia po wodzie i ostrych kamieniach, wskazane. Warto korzystać z lokalnych biur podróży(tanio i kompetentnie) pod warunkiem dobrej znajomości języka angielskiego,j. niemieckiego ew. rosyjskiego. Nie warto wypożyczać samochodu bo komunikacja publiczna jest rewelacyjna,(np.2euro bilet ważny na dwie godziny są zniżki dla dzieci i emerytów) autobusy klimatyzowane zresztą ruch jest lewostronny(pokłosie dominacji Anglików) Polecam wycieczkę \"Perły Malty\", rejs na Gozo i Comino. Na Comino tylko laguna,groty i pływanie, ale na Gozo, zabytki, forty. Warto spróbować(dorośli) lokalnego piwa i wina. Bugibba to miasteczko z mnóstwem kawiarenek, pubów, sklepów z pamiątkami. Nie można się tam nudzić. Warto dodać,że większość miasta to teren budowy nowych obiektów, miasto ma potencjał i rozwija się(koniecznie adaptery do gniazdek takie jak w Anglii) Polecam pokoje na 5 piętrze(windy działają be zarzutu) widok na zatokę i morze oraz blisko na taras na dachu hotelu z leżakami .
Bardzo dobre położenie względem komunikacyjnym,świetnie rozwinięta i działająca komunikacja publiczna, można za niewielkie pieniądze zwiedzić wyspę, tzw. perły Malty, niebieskim lub czerwonym autobusem,(bardzo uczynni i sympatyczni ludzie) szybko dostać się do Sliemy lub Valetty ,by udać się w rejs licznymi statkami, do promenady nad morzem 5 min, liczne sklepy, kawiarnie, restauracje,Hotel dla aktywnych.Pościel i ręczniki zmieniane codzienne ,pokój sprzątany na bieżąco, lodówka sprawna, malutka ale na wiodę i inne napoje wystarczająca.Jest czysto. Wieczorem animacje muzyczne troszkę trącące myszką ale strawne.Na tarasie jacuzzi i piękna panorama na wyspę.
Klima głośna i mało wydajna,jedzenie mało urozmaicone.w opcji HB od biedy może być szwedzki stół przy śniadaniu i obiadokolacji(napoje płatne przy kolacji).Brak lancz pakietu dla wyjeżdżających wczesnym rankiem lub kolacji dla tych co lecą po południu. Kaucja za pilota do TV, kaucja za drugą kartę magnetyczną do pokoju(5 euro) co moim zdaniem jest bez sensu.
Jestem zadowolony z pobytu. Dla mnie wazniejsze od drobnych mankamentów jest położenie hotelu. Blisko morza, basen zewnętrzny i wewnątrz budynku,czysto, obsługa ok, jedzenie też. Polecam
Blisko morza, czysto, miła obsługa
Mały basen, obok budowa
Polecam. Hotel nie odbiega od oczekiwań w swoim przedziale cenowym. Dobre położenie.
Dobre położenie, miła obsługa.
Wybrałyśmy się z koleżanką na tygodniowy pobyt , aby zwiedzić Maltę . Oczywiście wszystkiego godnego obejrzenia nie zdołałyśmy zaliczyć , ale najważniejsze zabytki widziałyśmy . Szczególnie polecam Konkatedrę w stolicy. Przepiękna! Wyjazd udany , może za wyjątkiem kłopotów z bagażem .
Hotel położony w pobliżu dworca autobusowego, obok promenady.
Dla nas - nastawionych na zwiedzanie - hotel ok.
śniadania typowo angielskie, średniej jakości, hotel OK- dobry jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy, blisko do przystanku autobusowego , sklepów, barów, kawiarni. Basen mały. Czystość na średnim poziomie.Miła, pomocna obsługa w recepcji. Warto zwiedzić Maltę! i wypocząć. Przepiękna architektura. Fajne pomysły na zwiedzanie autobusami odkrytymi z przewodnikiem i prom na piękne wyspy.
Ogólnie OK, blisko do pętli autobusowej, blisko do morza
wyżywienie -
Po przeczytaniu innych opinii trochę bałam się jechać ale zupełnie niepotrzebnie. Uważam że hotel w zupełności zasługuje na 4 gwiazdki, które ma na Malcie.
Położenie, udogodnienia
Brak owoców do kolacji
W centrum hoteli ,dobra lokalizacja na spacery i blisko restauracje i kawiarnie
Dobra lokalizacja
Nie zauważyłem
byłem zadowolony jedzenie dosc dobre , rozrywki ciekawe
dobre miejsce blisko petla autobusowa co pozwala na wypady na wyspę
dla mnie nie ma wszystko bylo wpożo
Byłam w listopadzie w tym hotelu i jadę w marcu w tym roku. Mnie się podoba ten hotel. Nie lubię wielkich hoteli tylko z klimatem. Owszem jest przewaga starszych Anglików ale czy to problem. Dla nas nie. Jest czysto jedzenie dobre. Położenie hotelu idealne. Czego chcieć więcej. Polecam
Wszędzie blisko.
Zdziwiło mnie podanie nr pokoi przy posiłkach w wersji all inclusive nawet. Czyli wchodzisz tylko raz.
Nie polecam. Hotel bardzo niski standard. Sami anglicy w podeszlym wieku.
Blisko do petli autobusowej, kryty basen.
Brudno, jedzenie beznadziejne, codziennie to samo, w all inclusive wyliczane napoje. Zapisuja sobie kto ile sobie nalozyl i wypil masakra. Kelnerzy nie sa mili.
SPOKÓJ FALE MORSKIE KOMUNIKACJA MIEJSKA MIŁA OBSŁUGA
BLISKO MORZA I DWORCA AUTOBUS SKLEP BAR MIEJSCE OK
HOTEL I WYGODY BARDZO DOBRE MIŁA OBSŁUGA
Wycieczka zorganizowana poprawnie. Czystość na Malcie to chyba inne pojęcie, niż u nas. Na pierwszy rzut oka pokój wyglądał ok, następnie okazało się że jest dość brudny, okna, zasłony, a pościel jakby po poprzednich gościach. Sprzątanie ograniczało się tylko do wymiany ręczników ale z tym też różnie. Ostatniej nocy dostaliśmy ręczniki które bardzo śmierdziały papierosami. Naprzeciwko hotelu trwa budowa ale nie jest jakoś mocno dokuczliwa. Jak się później okazało Malta cała jest w budowie i hałas staje się nieodłączną częścią podróży. Jedzenie bardzo słabe, obiado-kolacje dużo lepsze niż śniadania. Zawsze można coś wybrać. Śniadania to... Tłusty boczek, jajecznica z proszku, chleb tostowy, ser typu Hochland, najtańsze płatki, margaryna, dżemy i sztuczny miód. Ciasto paczkowane o sztucznym posmaku :( z owoców tylko pomarańcze ale najgorsze były łóżka, bardzo wyrobione, sprężyny wbijały się w ciało + brudna pościel :( Łazienka ok. Całe szczęście nie było żadnego robactwa a ponoć na Malcie mają z tym problem. Maltę generalnie polecam dla widoków, klimatu, każda uliczka fascynuje. Wyspa dla osób aktywnych, raczej nie na relax (hałas z każdej strony, a pokój to typowa przechowywalnia). Pogoda koniec listopada/początek grudnia ok 17-20C - taka polska wiosna z ostrym słońcem i chłodnym wiatrem, na 7 dni - 1 dzień deszczowy. Polecam zwiedzać wyspę komunikacją miejską. Autobusy trochę jadą, ale praktycznie w każdym zakątek docierają. Bilet na 7 dni na wszystkie autobusy na Malcie i Gozo - 21euro. Prom na Gozo w 2 strony ok 5euro. Jazda samochodem po tak wąskich uliczkach z bardzo mocno natężonym ruchem (do tego agresywną jazdą maltańczyków) to moim zdaniem koszmar.
Położenie. Pomocna recepcja. Bliskość do plaż, sklepów, dworca autobusowego.
Bardzo słabej jakości jedzenie, niewygodne łóżka, brudna pościel.
Hotel stary jak i jego goście hotelowi, 80% starzy anglicy. Pokoje sprzatane codziennie, ale posciel i reczniki dają brudne. Nam trafila sie poszewka brudna od krwi. Na stolowce kelner chodzi i patrzy po talerzach, nie można sobie nałożyć samemu jedzenia tylko oni nakładają mimo all inclusive do obiadu tylko przysluguje jeden sok na osobę. Jedzenie noedobre, sniadania przez 8 dni dzień w dzień takie same, bekon, jajko sadzone i kielbaski. Zero owoców i warzyw w daniach. Snak bar tylko do 15. Obiad do 14, przyszlismy okolo 20/15 min przed zamknieciem i nie zostalismy juz wpuszczeni na stołówkę. Nie polecam hotelu. Jedyny plus to basen i to że jest blisko do pętli autobusowej. Brak podjazdu dla wózka. Trzeba wnosic po schodach żeby wejsc do hotelu.
Jacuzzi, kryty basen
Stary hotel, male lazienki, brudna posciel, poszarpane reczniki, kelnerzy niemili, karaluchy.
Nie polecam, wrecz omijajcie szerokim łukiem. Dla emerytów i rencistów z UK.
Brak
Brak udogodnień dla rodzin z dziećmi. Hotel na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokoje w strasznym stanie. Pościel oraz ręczniki zużyte i niedoprane. Hotel zaniedbany.
Tripadvisor