6,0 / 10

Dobry
Opinie o hotelu Coral Hills
Egipt / Marsa El Alam

Coral Hills: teren hotelu, basen

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 84 opinii

Stosunek jakości do ceny: PONIŻEJ OCZEKIWAŃ

Szczegółowe oceny
  • 5.4
    Hotel

    • 5,7 Basen
    • 5,8 Obsługa
    • 5,3 Rozrywka i animacje
    • 5,2 Sport
    • 5,0 Udogodnienia dla dzieci
  • 7.0
    Pokoje

    • 6,6 Czystość
    • 7,0 Łazienka
    • 7,1 Wielkość
    • 7,0 Wyposażenie
  • 6.4
    Położenie

    • 5,7 Atrakcje w okolicy
    • 7,2 Ciche i kameralne położenie
    • 6,0 Możliwości komunikacyjne
    • 7,4 Odległość od plaży
    • 5,6 Restauracje/bary w okolicy
  • 4.9
    Posiłki

    • 4,9 Ilość
    • 5,0 Jakość i smak
    • 5,2 Obsługa/serwis
    • 4,5 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Przy hotelu prywatna, piaszczysta plaża.
  • Dla dzieci: brodzik, animacje, mini klub ,menu, plac zabaw.
  • Bogata oferta sportowo-rekreacyjna: siatkówka plażowa, koszykówka, aerobik, animacje, rzutki, dyskoteka.
Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

Dodane przez          
 
  • 7,1 / 10

    Andrzej
    Para
    Pobyt: Październik 2019

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój
    • Zalety Piękne położenie nad morzem i rafą. Uwaga!!! Morze nie da osób słabo pływających!!! Brak wejścia do morza innego niż przez pomost. Dno kamieniste, buty niezbędne. Pokoje z widokiem na morze, czasem to wprawdzie to widok boczny. W miarę uprzejma i sprawna obsługa. Z basenów hotelowych widok na morze. Animacje sportowe na średnim poziomie. Wieczorne przedstawienia sztampowe, lecz strawne.
    • Wady Bardzo przeciętne jedzenie, choć codziennie były dobrze przyrządzone ryby. Owoce morza nieobecne, grill dwa razy w ciągu tygodnia, niezły. Marnują tam drób - kaczki niejadalne, indyk twardy . Uwaga!!!!! Wino wydzielane jest tylko do posiłków (obiad, kolacja) w ilości 1 mały kieliszek na osobę. Z czymś takim nie spotkałem się jeszcze nigdzie, nie tylko w Egipcie. Między głównymi posiłkami tylko ciastka (pączki) i to w niewielkich ilościach. Alkohole w barach nie limitowane, choć wina nie ma! Jakość mocniejszych alkoholi \"egipska\", ale można zamówić w miarę dobry drink, zwłaszcza jeśli się wskażę składniki. Piwo dobre, nie rozcieńczone, bez ograniczeń. Oczywiście jak to w Egipcie jest to zimny napój, nie alkohol lecz to chyba dobrze?Zaimponował mi turysta Czech. Przywiózł on własny szklany kufelek do piwa i nie musiał pić piwa z plastikowych pojemników, kubkami zwanymi. Dobry patent do tego hotelu. Niżej opiszę wyjazd z hotelu i związane z tym przykrości.

    1) Muszę wspomnieć o bardzo dobrym ratowniku (chyba imieniem Ahmed?). W czasie naszego pobytu morze było codziennie bardzo wzburzone. Ratownik wywieszał białą flagę raz, dwa razy dziennie na godzinę lub 30 minut. Niedoświadczony pływak miewał bardzo duże trudności z dopłynięciem do drabinki prowadzącej na pomost, fale spychały w bok i to na belki pomostu lub rafy. Ratownik bardzo uważnie pilnował pływających i wielu z nich skutecznie i profesjonalnie pomagał wyjść z wody, często rzucał im nawet koło ratunkowe i holował ich na nim do drabinki. Gdyby nie ta pomoc wydarzyć by się mogło wręcz nieszczęście, zwłaszcza, że trafiali się i pływacy pierwszy chyba raz pływający w falach. Ratownik gdy tylko zauważył, że ktoś ma najmniejszy choćby problem z wyjściem z wody, natychmiast był na drabince i podawał mu rękę. Także i mnie w ten sposób pomógł, gdy pierwszy raz źle oceniłem sposób dopłynięcia do drabinki i po uderzeniu fali poręcz wyślizgnęła mi się z ręki. Po wyjściu z morza tłumaczył mi potem długo jak trzeba dopływać do pomostu, biorąc dużą poprawkę na fale znoszące w bok (w lewo!) . Przez następne dwa dni obserwował czy nie mam problemów z wyjściem z morza i dopiero potem już przestał mnie pilnować. Raz jeszcze, wysoko oceniam ratownika i jego kompetencje! 2) Uwaga przeznaczona dla osób wyjeżdżających z hotelu w nocy do Warszawy!!!. O 12:00 musieliśmy zdać pokój i opaskę "ollo". Teoretycznie należał się nam jeszcze jeden posiłek, bo przyjechaliśmy do hotelu wczesnym rankiem, a w pokoju czekały na nas suche bułki, kolację zapewne udające. W świadczeniach winien być choćby jeszcze jeden obiad i tak nas zresztą poinformował pierwszego dnia rezydent. Po wielkiej kłótni w recepcji zgodzili się łaskawie dać nam w końcu po dwie bułki z serem, po gruszce, bananie oraz po małej butelce wody. Wprawdzie byliśmy przygotowani na ewentualne trudności i z kolacji poprzedniego dnia oraz ze śniadania, zabraliśmy po kilka kanapek, a z pokoju wodę, lecz było to bardzo nieprzyjemne. Przez ponad 12 godzin czekaliśmy w hotelu na transferowy autobus na lotnisko bez ciepłego posiłku i bez picia. W recepcji proponowali nam wprawdzie przedłużenie "ollo" na 6 godzin, lecz żądali za to po 90 USD od osoby. Myślę że biuro podróży winno to jakoś rozwiązać, choćbhy za pobraniem jakieś rozsądnej opłaty. Tym z Państwa, którzy będą mieli wyjazd z tego hotelu po północy, proponuję wcześniejsze zaopatrzenie się w prowiant i picie (może termos?). Ten końcowy "zgrzyt" bardzo negatywie wpłynął na naszą ocenę hotelu, bo w sumie hotel był właściwie raczej przeciętny. Konkurował ceną. W Egipcie byliśmy 9 raz, więc mamy możliwości porównania i obiektywnej oceny hotelu. Wiemy że w hotelu 4 - ro gwiazdkowym luksusów oczekiwać nie możemy. Te kilka opisanych niedogodności powoduje, że nie możemy polecać tego hotelu, mimo pięknego położenia, niezłych pokoi i dobrej obsługi. A szkoda!

    Opinia dodana:
  • 3,9 / 10

    Mateusz
    Para
    Pobyt: Grudzień 2019

    • Zalety Rafa , piwo(lane z butelek bardzo fajne) :D ,układ basenów(ale bez podgrzewanej wody) , ogólny stan pokoju
    • Wady brak podgrzewanej wody(hotel odpada w zimę) posiłki mało i średnio smaczne , szklanki na barze płukane wodą z kranu , impreza sylwestrowa strasznie słaba , brud i brak papieru w łazienkach hotelowych , brak działającej klimy w niektórych pokojach(cały pobyt nie naprawione),windy chyba tam nigdy nie działały,

    Hotel wart 1000-1500 zł na tydzień za osobę jeśli ktoś myśli o wydaniu więcej kompletnie nie wart tych pieniędzy!!! Zimą kompletnie odradzam nigdzie nie można się kąpać baseny nie podgrzewane ( nie da się wejść nawet na sekundę) , morze ciepłe ale przez wiatr czerwona flaga codziennie i nie można wchodzić do morza .

    Opinia dodana:
  • 7,1 / 10

    Andrzej
    Para
    Pobyt: Grudzień 2019

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój
    • Zalety Blisko plaża,pomocna obsługa ale tylko na basenie i w restauracji ,recepcje omijać .Ładna rafa, czysto teren zadbany.
    • Wady Uwaga przy meldunku w hotelu trzeba uważnie sprawdzać karty do pokoju najmniejsza rysa a już trzeba za kartę zapłacić 10 dol. za uszkodzenie chociaż karta działa a następni dostana i tak w kółko.naprawdę trzeba się dobrze przyjrzeć bo nie zdasz pokoju a hotel tak może bez przerwy czysty pieniądz. jedzenie słabe ale to Egipt można przeżyć i po zachodzie słońca nuda bo w koło pustynia ,woda w grudniu w basenach zimna animacje słabe jak ktoś lubi cisze to tydzień jest ok. Wfi w loby jest ale jak coś nie pasowało w recepcji za głośno lub jakaś inna przyczyna? to nagle były problemy z zasięgiem .Ogólnie tragedi nie było ale ja wybiorę inny hotel a był to mój trzeci raz w Egipcie. Z kartami to nie tylko ja miałem problem.

    hotel ok, lokalizacja pustynia,pomocna, obsługa tylko nie w lobby dla cieniących nudę i ciszę od miasta.

    Opinia dodana:
  • 3,2 / 10

    M
    Para
    Pobyt: Wrzesień 2019

    • Zalety Widok z pokoju na morze
    • Wady Dużo wad ma ten hotel

    22.09.2018 Hotel stary i bardzo to widać, w pokojach grzyb, bardzo na wszystkim oszczędzają braki wody, papieru toaletowego, mleka do kawy, bo na basenie nie ma automatu tylko barman robi rozpuszczalna, brak alkoholi. Jedzenie bardzo ale to bardzo malo urozmaicone, nie ma przekąsek. Na plaży do prysznica, który jest popsuty jest daleko, nie ma tam ani jedzenia ani picia. Kolacja o 19 się zaczyna a o 19.30 np jak jest gril to już po nim zapachu nawet nie ma,przyjdzie sie pozniej to patrza jak na wariata. Czuć biedę w tym hotelu. Brak szklanek, obsluga średnia, brak kantoru, klimatyzacji w hotelu np holu. W basenie plywa skorupa tluszczu. Animatorzy pija alkohol sa beszczelni. Brudno.To nie pierwszy nasz pobyt w Egipcie więc porownanie jest. Nie polecam.

    Opinia dodana:
  • 1,3 / 10

    Anna
    Para
    Pobyt: Lipiec 2019

    właśnie wrociłam z wakacji z hotelu coral hills resort w marsa alam, juz w 1 dzień jak przyjechaliśmy w pokoju 38 stopni, nie mozna bylo usnąć , brak ręczników hotelowych - dobrze ze mielismy swoje, brak wody w butelkach a co najwazniejsze BRAKUJE NAWET PAPIERU TOALETOWEGO! zostawiliśmy napiwek jednak nadal nic nie pomogło! hotel tragiczny, po wejsciu do lazienki mielismy wielkiego robaka w prysznicu... Do jedzenia codziennie to samo, ogolnie nie jestesmy wybradni ale tam naprawde nie bylo nic co mozna zjeść, ziemniaki codziennie surowe. brakuje sztućcy na jadali, szklanek na drinki nie ma prawie nigdy a jak już sa to jakby wyjęte z kosza takie brudne. dobe hotelowa skonczyliśmy o 12 po wymeldowaniu oczywiście zabrali nam opaski all, wyjazd dopiero po 19 cały dzień na głodzie. Kiedy poszlam do baru po picie barman oznajmił mi ze moje all inclusive się już skończyło. NIE POLECAM tego hotelu nikomu! dodam jeszcze ze koszt naszej wycieczki to 2300 zł za osobę.

    Opinia dodana:
  • 7,5 / 10

    Darek
    Para
    Pobyt: Lipiec 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Aktywnych
    • Ceniących spokój
    • Zalety Dwa duże baseny(do wyboru głośniejszy i cichszy).Nurkowanie na miejscu u polaka Michała.Masaż za godzinę max 10 euro.Plaża przy hotelu no i ładne rafy.
    • Wady Mało szklanek ale to chyba standard w Egipcie :)

    W sumie ok.Był taki boy hotelowy około 40stki który był sztywny i trochę śmierdział ;) , (to opinia moich przyjaciół z Polski zapoznanych na miejscu)

    Opinia dodana:
  • 5,8 / 10

    Anita i Rafał
    Para
    Pobyt: Sierpień 2018

    • Zalety Położenie, rafa koralowa blisko brzegu, czyste, przestronne pokoje.
    • Wady Jedzenie- zimne, niesmaczne, monotonne, zarządzanie hotelem, pracownikami, czystością na terenie hotelu, brak talerzy, sztućców, kubków, szklanek. Brudna woda w basenach - zielono - żółta! Brak owoców! Brak alkoholu! Ciepłe napoje!

    Tragedia! Byliśmy w Egipcie kilkukrotnie, ale to z czym zderzylismy się w tym hotelu, przekracza wszelkie granice. Organizator olał reklamację całej grupy Polaków - Coral Wezyr-omijajcie szerokim łukiem!!! Przebywający w hotelu turyści z Włoch i Niemiec również złożyli reklamacje u swoich organizatorów. Uwagi składane u rezydenta również olewane!

    Opinia dodana:
  • 6,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Magdalena
    Para
    Pobyt: Maj 2019

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój
    • Zalety piękna rafa
    • Wady jedzenie

    piękna rafa to bardzo duży plus tego hotelu, nawet lepsza od raf, które widzieliśmy na wycieczce fakultatywnej, obsługa bardzo sympatyczna: barmani i beach boy, który zajmował się obsługa reczników super :D minus to jedzenie na śniadaniach zawsze to samo : jajka, ryż, fasolka, kiełbaski, obiady też monotonne jedynie przy kolacji codziennie było jedno inne danie, za to drinki na barach super dodatkowo kolorowe koktajle z alkoholi wódka, whisky,rum,gim i piwo w butelkach. minusem jak dla mnie minusem była również obsługa recepcji : po wycieczce miała nam zostać dostarczona płytka dvd ze zdjęciami, której recepcja nie chciala w naszym imieniu przyjąć, gdy w końcu zaczęlismy sie dopytywac czy ktos byl z płytką to stwierdzili ze nic nie wiedza, no i oczywiscie pokoje lepiej włożyć kilka $ do paszportu wtedy otrzymuje się pokoje na I lub II piętrze, my niestety nie daliśmy i trafił nam się parter, gdzie dwa razy w łazience znalazł się duży świerszcz . Ogólnie gdyby w hotelu było lepsze jedzenie to bez wątpienia wrócilibyśmy tam ponownie.

    Opinia dodana:
  • 6,1 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Ja
    Para
    Pobyt: Maj 2019

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Zalety Obsługa to mocny punkt hotelu. Rafa koralowa.
    • Wady Słabe jedzenie. Brak animacji. Zamknięta dyskoteka. Klimatyzacja w restauracji i lobby włączana tylko na krótko w wybranych godzinach.

    Obsługa to mocny punkt hotelu. Pozdrawiam barmanów na basenie i lobby oraz obsługę przy basenie odpowiedzialną za leżaki i ręczniki. Rafa koralowa bardzo ładna, widzieliśmy delfiny, mante i inne mniejsze stworzenia. Słabe jedzenie. Brak animacji. Zamknięta dyskoteka. Prośba do osoby odpowiedzialnej za nagłośnienie na basenie i w dyskotece, zainwestujcie w sprzęt grając dwoma wysłuzonymi głośnikami które są przenoszone z basenu do lobby i raz na dyskotekę to jakaś porażka. Klimatyzacja w restauracji i lobby włączana tylko na krótko w wybranych godzinach. W siłowni ponad 30 stopni więc po wizycie od razu zaliczona sauna. Mimo kilku wpadek jestem zadowolony z pobytu w hotelu, poznałem dużo ciekawych osób z którymi miło spędziłem czas. Jakość adekwatna do ceny.

    Opinia dodana:
  • 9,6 / 10

    Miroslaw
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Lipiec 2017

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety Holl recepcyjny - wysoki, marmury i imponująca przestrzeń. Wrażenie królewskiego przepychu. Życzliwy i pomocny personel. Smaczne i obfite posiłki. Bezpośrednia bliskość plaży, duży basen, niezadeptana rafa. Ustronne położenie z dala od tłumu ziomali.
    • Wady Długo się zastanawiałem i jakoś nie mam żadnych złych wspomnień. Czytając negatywne opinie mam wrażenie, że ci ludzie byli w innym miejscu niż Coral Hills.

    Spędziłem tam w 2013-stym roku wraz z synem (18) i córka (16) dwa fantastyczne tygodnie. Niezapomniane miejsce. Przy najbliższej sposobności odwiedzę Coral Hills z żoną i serdecznie wszystkim to miejsce polecam. Szczególnie amatorom nurkowania.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 9
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi