Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Jedyny plus hotelu to ciepłe morze i to wszystko. Zdjęcia jakie są udostępnione na stronie to manipulacja niczym z (...) - nijak się ma do rzeczywistości. Standard w pokojach to jedna, góra dwie gwiazdki. Stare meble, "polepione ściany" popękane płytki, zardzewiałe lodówki i do tego klimatyzacja rodem z XIX wieku. Jedzenie najlepsze jest we włoskiej "restauracji" w barach podają kawę instant i chrzczone wino. Wiedzą jak zadbać by towarzystwo się nie upijało. Stałą praktyką jest umieszczanie gości w mniejszych pokojach niż tych, za które zapłacili, później jest przenoszenie, o ile gość się upomni i złoży reklamacje, ale to wszystko jest bardzo, ale to bardzo słabe i niepotrzebnie naraża na stres. Rezydenci mam tu na myśli Polaków z (...) - są aroganccy, niemili, nieuprzejmi a co za tym idzie niepotrzebni. Opinie o samym hotelu jak i biurze podróży (...) - niestety są usuwane - co naraża kolejne osoby na rozczarowania.
Nic zupełnie nic.
Wszystko co zostało opisane w opinii o hotelu.
Wróciłam z tego hotelu 3 lipca,pobyt 10 dniowy.Był to mój trzeci urlop na Rodos i najpiękniejszy.Hotel duży, piękny,czysty.Cudowne ciepłe morze,woda kryształ.
W tym hotelu jest miła,serdeczna atmosfera.Obsługa jest pomocna dla wszystkich.Jedzenie pyszne, każdy znajdzie coś dla siebie.Pokoj duży z bocznym widokiem na morze,taki zamawiałam.
Wszystko mi się podobało!!!!!!!
Super, czysciutko,codziennie zmieniana pościel i ręczniki. Jedzenie bardzo dobre, obsługa miła. Jedyny problem był z klimatyzacją ale po 3 dniach już wszystko działało jak trzeba. Nasza ocena na 5.
Położenie, bliskośc do morza
Brak
Hotel bardzo słaby , napewno nie jest to hotel 5*. Polacy zakwaterowani są w najgorszych pokojach. Wszędzie pełno robactwa karaluchy wielkości 3 cm nie mówiąc już o roju mrówek, które są wszędzie. W drzwiach wejściowych szpara wielkości 2 cm, przez którą wejdzie do pokoju wszystko. Łazienka brudna z niedziałająca wanną z której woda wylewała się aż na pokój. Łóżka postrzępione z brudną, poplamioną pościelą. W hotelu oferowane były dwie restauracje a la karta, niestety do restauracji greckiej Polaków nie chciano umawiać. Nie polecam .
Brak
Brud, syf wszędzie
Witam , właśnie jestem w tym hotelu. Już trzeci dzień mieszkamy w pokoju z nie działającą klimatyzacją. Zgłaszałem dwa razy. Przyszedł pan technik wczoraj i oznajmił że jak wentylator się kręci to wszystko jest w porządku. Wieczorem zgłosiłem jeszcze raz że nie działa ale do tej chwili żadnej reakcji. Wspomnę że w pokoju jest około 30°C albo więcej pomimo otwartych drzwi balkonowych. W nocy horror z komarami które wlatują przez otwarte drzwi. Fajne "wakacje" Polecam Jedyna dobra wiadomość to taka że wylatuję w piątek
Minusy całkowicie eliminują plusy
Jak wyżej. Wygląda że gość jest dla obsługi utrapieniem. Nigdy jeszcze nie pisałem negatywnych opinii ale teraz uważam że inni powinni wiedzieć coś o tym hotelu.
Polecam pobyt w tym hotelu, czyściutko, miła obsługa, pięknie położony, dobre jedzonko
brak
Świetny hotel pod każdym względem, może nie do końca na 5 gwiazdek, przydałoby się odświeżyć. Jedzenie urozmaicone, bardzo smaczne, obsługa przemiła, świetne baseny. Polecam. Jolanta
Baseny, jedzenie, obsługa .
Pokoje w hotelu są zbyt małe, dostaliśmy 2-osobowy pokój z małą dostawką, przez którą nie można otworzyć szafy. Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Z salonu do łazienki jest OKNO. Mieliśmy dostać pokój z widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na krzaki. Dojazd do hotelu trwa 2 godziny autobusem bez klimatyzacji. Nikomu nie polecam tego hotelu, chyba że ktoś lubi mieszkać w klitkach.
Bardzo małe pokoje i niemiła menadżerka hotelu.
Nie polecam nikomu,no chyba,ze komuś kto lubi się prosić o to co mu się należy...
Położenie i baseny.
Niedziałające klima,monotematyczne jedzenie,nieład,obsługa w recepcji.
PASKUDNY HOTEL, PASKUDNA OBSŁUGA ,PONIŻEJ WSZELKICH GWARANCJI JAKOŚCIOWYCH, ODRADZAM WSZYSTKIM, PONIEWAŻ MOGĄ MIEĆ STRACONE WAKACJE.
Potwierdzam opinię WIRLD, my także nie zostaliśmy zakwaterowani w tym hotelu z powodu \"braku miejsc\" mimo rezerwacji dokonanej w formule first minute pół roku temu. Polaków wszędzie oszukują i traktują gorzej od innych narodowości ! Jak nie ma wolnych pokoi to kogo wyrzucić jak nie Polaków ?! ITAKA stanęła na wysokości zadania i zakwaterowała nas od razu po przylocie w dobrym hotelu, w którym spędziliśmy super wakacje. Jednak niesmak i tak pozostał.
ITAKA - nigdy więcej ! Warto zwrócić uwagę na kategorię tego hotelu - ITAKA sprzedaje go jako hotel pięciogwiazdkowy, natomiast hotel nie ma ani pół gwiazdki - nigdzie, ani żadnego certyfikatu czy dokumentu świadczącego o kategorii. Szczególnie nie polecam tego hotelu dla małych dzieci - trudno znaleźć miejsce z większą ilością schodów, co kilka metrów trzeba pokonywać stopnie, wózek absolutnie odpada.
TEN HOTEL TO MASAKRA BRÓD, SMRÓD, KARALUCHY NA PORZADKU DZIENNYM ,OBSŁUGA FATALNA DRUGI RAZ ZA DARMO BYM TAM NAWET NIE POJECHALA
Hotel sprawia przyjemne wrażenie, ale tylko na zdjęciach. Polacy dostają pokoje w piwnicy z widokiem na \"nic\", 14m2 (miało być ok 25m2 z widokiem na morze/basen), ale to po 6 godzinnej walce, bez walki pokój 10m2, w budynku obok, z łazienką za kotarą, widokiem na śmietnik. W hotelu, na co nie spojrzysz nie działa: brak dysz w jacuzzi, klimatyzacja nie działa, balkon się nie zamyka, łóżeczko dla dziecka brudne (wymiociny), drabinki w basenie odpadają, stęchlizna i grzyb w pokojach. Na budynku głównym hotelu jest ślad po zdjęciu gwiazdek. Odpadły? Zabrali? W każdym razie słusznie, że ich brak!!! Zdecydowanie nie polecam, wręcz przestrzegam!!!!!
GRECKA TRAGEDIA ! ! ! ITAKA lokuje gości w dodatkowym budynku, poniżej wszelkich standardów. Po 2 dniach próśb (!), kłótni i reklamacji zostaliśmy łaskawie przeniesieni ... do sutereny w głównym budynku hotelu - coś w rodzaju getta dla Polaków. Masakra ! Co ciekawe - hotel nie jest oznakowany żadną kategorią, na froncie pozostał jedynie ślad po 4 (słownie: czterech) gwiazdkach (usunięte ???), a certyfikat jakości/kategorii \"nie jest dostępny dla gości\" ... Wczoraj wróciliśmy, więc cdn jak trochę się ogarnę.
Wszystkie wcześniejsze negatywne opinie o hotelu potwierdzam w całości. Hotel i biuro podróży ITAKA nie wywiązuje się z umowy. Wykupione pokoje de luxe nie są dostępne dla klientów Itaki. Na nas czekają pokoje w bocznym budynku (hotel Sun Beach) - poniżej krytyki - lub w Costa Lindia w przyziemiu - smród i karaluchy a zamiast opłaconego boczn widoku na morze - widok na ścianę lub toaletę.Manager hotelu twierdzi , że \"Itaka płaci mu za te właśnie pokoje a Polacy płacą za mało\". Obsługa chamska, bezczelna i niekompetentna. Rezydentka Itaki bez owijania w bawełną potwierdza , że nie może zapewnić wywiązania się z umowy. Hotel nie jest skategoryzowany (w umowie zapis o oficjalnej kateg 5* ). Słowem DNO.
Hotel najwyżej na 3*.Obsługa w recepcji i menager nieprzyjemni,nie chcieli rozmawiać z Polakami.Zamiast pokoju rodzinnego(30m z widokiem na morze lub basen)dostaliśmy 15m klitkę w suterenie z widokiem na chodnik.Pokoje czyste, ale w łazience jacuzzi miało powykręcane dysze,brak wentylacji.Szyba z pokoju do łazienki z prześwitującą roletką.Kuchnia mało urozmaicona brak smakołyków z oferty sussi, owoce morza?Kuchnia arabska i grecka a la carte?brak informacji gdzie zamówić,w recepcji udawali,że nie wiedzą o czym mowa.Animacje tylko w języku włoskim i tylko dla Włochów tak powiedziały nam animatorki,polskie dzieci mogły popatrzyć.Nuda przy basenach w ciągu dnia.Przez trzy dni brakowało alkoholu,tylko anyżowy- wódka,whisky,gin.
Byliśmy z mężem w tym hotelu dwa tygodnie-z Itaką. Biuro kwateruje w tym właśnie hotelu,ale w pokojach położonych w podziemiu!!!(i to nawet tych,którzy wykupili boczny widok na morze).Mimo licznych skarg Polaków,Manager odmówił rezydentce wymiany pokoi.Tarasy to bunkry-bez światła,za krzakami,masakra!Druga sprawa to problem kanalizacji w hotelu-z odpływów podnosi się woda,albo śmierdzi fekaliami.Musieliśmy blokować odpływy,żeby wytrzymać w pokoju.Jedzenie urozmaicone,smaczne,ale napoje nieoryginalne-ohydne soki,cola,sprite...-kupowaliśmy w sklepie.Hotel z zewnątrz i baseny-super!Wioska b.cicha-jest w niej tylko 4-5 hoteli, wypożyczalnia i 3 sklepy.
Zdecydowanie odradzam i stanowczo przestrzegam przed wyjazdem do hotelu Costa Lindia organizowanym przez ITAKĘ. Spędziliśmy tam 6 dni (bo przeciez 2 to podróż), z czego 2 w recepcji usiłując wyegzekwować pokoje, za które zapłaciliśmy (w lutym). Zamiast 25-metrowego pokoju superior w hotelu Costa Lindia zostaliśmy zakwaterowani w pobliskim hotelu Sun Rise w 10-metrowym pokoju z 2 łazienkami: w jednej oddzielonej od pokoju plastikową kotarą wanna, a w drugiej kibel i umywalka - żadnej półki; balkon z widokiem na wysypisko starych mebli ... uroczo ! Niestety, pokoje za które zapłaciliśmy były zajęte i po 2 dniach kłótni z managerem(ką) recepcji zostaliśmy przeniesieni do sutereny przeznaczonej dla ... turystów z Polski. Żałosne :(
Podobnie jak opinia od Magdaleny.Nas zakwaterowano w bungalowie obok nie należącym do hotelu Lindia- pokój klitka, z kotarą za którą była wanna(!),łóżeczko dla dziecka brudne i śmierdzące, widok na śmietnik, grzyb w łazience.Tzw Pani manager Polaków traktuje jak śmieci, nie ma dla nich pokoi \"superior\" w hotelu, a w bocznym lub w piwnicach, te według oferty hotelu są pokojami ekonomicznymi.Po 2 dniach spędzonych na awanturach w recepcji,z 6cio mies niemowlakiem spakowaliśmy rzeczy i przenieśliśmy się do hotelu obok na własną rękę(Princess- polecamy!!!)BP Itaka oraz hotel oszukują klientów. Nie lećcie tam, stracicie pieniądze i wrócicie z depresją. ODRADZAM HOTEL I BIURO PODRÓŻY ITAKA!!!!!!