1817 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjne położenie: w centrum Monastiru, 300 m od Starego Miasta, tylko 9,5 km od lotniska.
Tuż przy hotelu (25 m) znajduje się piękna, piaszczysta plaża.
Basen ze zjeżdżalniami oraz brodzik dla fanów kąpieli wodnych.
Wysoki poziom obsługi hotelowej.
hotel dobry czysty jedzenie jak u arabów czyli bez schabowego i szynki ale zawsze coś dla siebie znajdziemy.basen czysy i dość duży.mini klub basen i plac zabaw dla dzieci.okolica nieładna do miasta 10-15 min spacerem.za napiwek wszystko można załatwić czy to pokój z widokiem na może czy pizzę w snack barze.Co najważniejsze w kraju bezpiecznie...ale brudno.Byliśmy z Sun Funem i było wszystko ok ocena dla hotelu 4,0 spokojnie
Chciałam odnieść się trochę do opinii Ani: byłam w el Habib z córką 8 lat-przy Ribacie jest brodzik dla maluchów, taki do pół łydki, duży basen zaczyna się schodkami, stopniowo przechodzi do 1,2 m i 1,9m. Przy Habibie podobnie-brodzik dla maluchów, duży basen złożony z 2 częci-dla nieumiejących pływać do pasa i umiejących do 2,2. Dla mnie było bez różnicy czy animacje były przy Ribacie czy przy Habibie, przy Ribacie jest bar z przekąskami i napojami, przy Habibie nie, więc chyba lepiej, że animacje były przy Ribacie. Nie wiedziałam, że all to toster, ja nie odczuwałam jego braku. Jedyny zarzut do stołówki to brak talerzy, sztućców itp. w drugiej godzinie posiłków. Kelnerzy mili i uśmiechnięci, jak wszyscy zresztą w hotelu. Największy minus hotelu to plaża brudna, otwarta dla miejscowych, zanieczyszczona glonami. Dlatego cały czas spędzaliśmi na terenie hotelu, przy basenach-tętniącym życiem przy Habibie i spokojniutkim przy Ribacie.
Czytam różne opinie i widzę jedną prawidłowość - ludzie, którzy byli na początku sezonu - chwalą pobyt, ci, którzy byli pod koniec, wrzesień, październik, narzekają na syf. Pewnie jedni i drudzy mają rację... Ja byłam na przełomie maja i czerwca 2018 (z mężem i trzyletnią córeczką) i raczej podpiszę się pod pozytywnymi opiniami - daję im solidną czwórkę. :) Nie spodziewałam się luksusów, pokoje były sprzątane codziennie, nie chodziliśmy głodni, był czas na wypad do miasta na dobrą herbatę, na bazar itp., na trochę lenistwa i trochę zwiedzania. Szkoda, że w tak pięknym kraju, gdzie ludzie są przeważni mili i uczynni, jest tak niska świadomość jeżeli chodzi o sprzątanie/zaśmiecanie swojego otoczenia. Mam nadzieję, że to się zmieni...
Położenie w centrum miasta, miła i pomocna obsługa, urozmaicone i obfite posiłki (nie do przejedzenia), zaangażowani i przystojni :) animatorzy, urocze animatorki zajmujące się dziećmi, kilka ciekawych wycieczek
Wielkie, latające karaluchy, nie chodzi o brud, one wlatywały z \\\"dworu\\\", kelnerzy w barach faworyzowali Rosjan (więcej kasy?), obsługa w kantynie i panie sprzątające lepiej wykonywali swoją pracę za drobny napiwek co kilka dni, plaża publiczna strasznie zaśmiecona - śmieć na śmieciu, nie ma mowy o długim spacerze plażą (przynajmniej nie tam)
Gereneralnie hotel brudny i bez rewelacji, a jedzenie pozostawia wiele do życzenia. Śniadania dramat, obiady roznie. Jedynie na kolację było stoisko przy wejściu z dobrym lokalnym jedzeniem które nam smakowało. Zaletą tego hotelu byli animatorzy którzy starali się cały dzień zapewnić miłą atmosferę.
Animatorzy
Jedzenie Czystość
4 osobowa rodzina (2+2), bogaty program animacyjny, zarówno dla dorosłyc jak i dla dzieci (animacje w jęz.angielskim), duże baseny, swobodny dostęp do leżaków, bardzo miła obsługa, czyste, przestronne pokoje, sprzątane codziennie
duże pokoje, 3 duże baseny + 2 duże brodziki dla małych dzieci, blisko plaży, bardzo miła obsługa
Witam uprzejmie. Ogólnie Hotel położony bardzo blisko centrum, dostaliśmy pokój z widokiem na morze - był to naprawdę piękny widok na część basenową jak i morze. Ogólnie dosyć przestronny pokój. Niestety tv nie działał, sejf nie był przykręcony do ściany i w łazience podczas kąpieli zalewało całą łazienkę ponieważ szybka oddzielająca kabinę jest źle zrobiona przez co płynie woda na całą łazienkę. Słaba czystość jak chodzi o całość hotelu - sprzątanie pokoju zajmuje Panią zaledwie 3-4 minuty. Włosy w wodzie basenu i mętna woda. Jak chodzi o animacje to bardzo bogato. już od godziny 10:00 zaczynają się pierwsze zabawy dla dzieci. Z tego co widziałem w programie byly jeszcze inne poza basenem podczas dnia ale nie korzystałem to nie powiem. Natomiast animacje wieczorne całkiem fajne. Kabarety, tańce, bingo i inne. Dyskoteka jest na poziomie -1. Jedyny minus to głośna muzyka na cały Hotel. To duży minus. Nie jest to wygłuszone i przeszkadza. Ale idzie się przyzwyczaić zwłaszcza jak się jest zmęczonym. Obsługa bardzo miła, uczynna lecz baaaardzo powolna. Zwłaszcza recepcja i barmani z napojami. Wszędzie po napoje ogromne kolejki. Jest tylko jeden barman i powolutku sobie robi drinki i napoje. Ogólnie jestem skłonny polecić hotel lecz jest wiele drobnostek które rzutują złe światło na cały hotel. Jeśli chodzi o wycieczki jednodniowe - polecam. Naprawdę warto. Oczywiście także z pewnymi uwagami. Np. Sahara: Wszystko fajnie, ale wszystkie napoje wszędzie dodatkowo płatne (wszędzie). Cena za 2 dni 85E/os. Trochę dużo bez napoi. Ale warto pojechać. Zobaczycie Saharę, przepiękny wschód słońca, koloseum, domy berberów, i jazda jeepami bardzo fajna. Były dodatkowo płatne quady (polecam) wielbłądy też fajne i dorożki także polecam. Byliśmy także na wycieczce \"Alzahra\" 1/2 dnia także polecam, były tam różne pokazy tańców, treser koni który pokazywał różne tricki w trakcie jazdy i oardzo piękny pokaz nocą w którym przedstawione było 3000 lat historii tunezji w języku Polskim. Wiele osób polecało także wycieczkę do Zoo. Jeszcze jena całkiem fajna rzecz. Był taki Pan który zapraszał na różne sporty wodne z przejzdem tam i z powrotem. Także polecam byliśmy na takim spadochronie podczepieni do motorówki 15m nad ziemią naprawdę fajne uczucie. Nie tanio ale naprawdę warto. Na początku trochę się bałem że taksówkarz nas gdzieś wywiezie ale naprawdę super. To akurat naprawdę bezpieczne.
Blisko centrum, Piękny widok na morze, dużo ciekawych animacji dla dzieci i dorosłych, kantor na miejscu, miła obsługa, działająca klimatyzacja, dobre posiłki, dobrze chroniony
Wolne windy, niezbyt czysto, wolna obsługa recepcji i baru All in, mętna woda w basenie, nie działał tv, wolnostojący sejf, duże kolejki po napoje
Co więcej biuro podróży trzy razy wydrukowalo dla nas błędną umowę, a później nie było z nimi żadnego kontaktu. Naprawdę nie polecam.
Ładny basen.
Niemiły personel wyłudzający napiwki w każdej chwili. Pokoje niesprzątane, jedzenie monotonne (każdego dnia to samo) i w małych ilościach. Do tego polska rezydentka zupełnie niepomocna.
Wróciłam dzisiaj w nocy z mojego pobytu w tym hotelu Delphin El Habib z mężem i 4 letnią córką. Wypoczywaliśmy od 23.06 do 07.07.2019. Pogoda lampa całe dnie. Baseny i animacje dla dzieci są rewelacyjne. Naprawdę dziewczyny, które opiekują się dziećmi mają znakomite podejście i przede wszystkim nie ma co się oszukiwać, odciążają rodziców w ciągu dnia. Codziennie odbywa się też Mini Disco dla dzieci o 20:30. Baseny są dwa, jeden w cichej strefie ze Snack Barek i ALL in barem, drugi z głośną muzyką, animacjami i zjeżdżalniami jest większy, ale za to z niego trzeba chodzić do baru ALL in do Lobby. Leżaków nigdy nie brakowało podczas naszego pobytu, a nigdy nie wstawaliśmy wcześniej na tak zwane \"zajmowanie ręcznikami\". Na leżaki bezpłatnie można z okolic zjeżdżalni dla wygody zabierać materace. Obsługa w barze jest super miła wystarczy używać zwykłych słów proszę i dziękuję, bardzo denerwują się na ruskich, którzy nie znają żadnych grzecznościowych wyrażeń. Nie zaszkodzi oczywiście podrzucić napiwek, to wtedy luks obsługa jest. Pokoje sprzątane są codziennie, ręczniki, jeśli pozostawi się w pokoju także wymieniają codziennie. Klima hula, więc można spać smacznie. Córka otrzymala dostawkę bardzo wygodną, więc tez przez te 14 dni pobytu spała bez zażaleń. Nie ma lodówek w pokojach, ale bar wydaje schłodzone wody mineralne do pokojów. Alkohole fajnej jakości - whiskey, jin, rum i piwo naprawdę okej. Innych nie piliśmy, Śniadania nudne, ale za to obiady i kolacje wypasione. Dużo ciast, krojone świeże owoce, zawsze pizza i frytki. Dla głodnych dodatkowo Snack bar czynny do 17 z naleśnikami, bułkami a la kebab i frytkami. Byliśmy na 2 dniowej Saharze WYCIECZKA BAJKA bardzo polecamy!!! Przypominam, że byliśmy z 4letnią córką, która mimo intensywnego zwiedzania, dużo jazdy i atrakcji, śmiało dała radę. Można między zwiedzaniem zdrzemnąć się w autokarze klimatyzowanym. Wrażenia niezapomniane szczególnie jazda w karawanie wielbłądów na Saharze i jeepy, które dojeżdzają do makiety miasteczka, w którym kręcono 1 epizod Gwiezdnych Wojen. Po tej wycieczce można powiedzieć, że było się w Tunezji i poznało ją. Zakres zwiedzania obejmuje południe i zachód Tunezji, można zobaczyć praktycznie wszystkie regiony najważniejsze starożytne budowle, Atlas Gór Saharyjskich, suche słone jezioro, przewodnik wspaniale o wszystkim opowiada nie sposób się nudzić. Byliśmy także na rejsie statkiem, szczególnie polecam osobom lubiącym rozrywkę. Można podczas rejsu popływać na pełnym morzu, Tunezyjczycy zapewniają atrakcje w postaci różnych występów artystycznych oraz tanecznych. Jak ktoś miał szczęście trafił na delfiny, my niestety nie. No i co samego Monastiru, to tu na nogach można wiele zwiedzić, ponieważ położenie hotelu jest doskonałe. Bardzo blisko do Ribatu, muzeum, mauzoleum, centrum, targów, sklepów, apteki i zwykłego kompleksu handlowego. Jeśli chodzi o posiłki nie trzeba chodzić zaraz na otwarcie, ponieważ jedzenia nigdy nie brakuje. Dla dzieci codziennie na kolacji są lody. Są grillowane świeże ryby, owoce morza, kraby, ale także typowo tunezyjskie potrawy. Dla młodych bez dzieci w podziemiach hotelu o północy codziennie jest dyskoteka. Są także codzienie wieczorem animacje dla dorosłych, ale nie byliśmy ani raz, więc nie wiem dokładnie o której godzinie, ale na scenie małego amfiteatru przy drugim cichym basenie. Chciałabym dodać, że jest bezpiecznie. Wszędzie można spacerować samodzielnie, do miasta, na zakupy, najlepiej tylko nie zachodzić jak jest ciemno. W przyzwoitych godzinach jest mnóstwo turystów na ulicach, wiele rodzin z dziećmi. Tunezja jest liberalna, nie chodzą pozakrywani, nie zaczepiają, no chyba, że handlarze to zapraszają do sklepów. Trzeba wszędzie się targować, bo pierwsze ceny podają z kosmosu, ale to norma. Nie polecam hotelu dla osób ceniących spokój, ciszę i odosobnienie, ponieważ w tym hotelu jest to nieosiągalne. Za to dla dzieci raj na ziemi. Co do opieki lekarskiej, to lekarz dojeżdza bardzo szybko na wezwanie, trzeba zapłacić mu gotówką za wizytę 90 DNT, plus leki itd. wychodzi około 265 DNT, ale wypisuje rachunki na wszystko, więc jeśli ktoś ma ubezpieczenie turystyczne odzyska wszystkie pieniądze. Nie przyjmują monet EURO, więc te przydadzą Wam się głównie w samolocie. U nich trzeba obracać dinarami, bo i nam się to bardziej opłaca. Poza tym zawsze chcą więcej euro czy dolarów, bo mają problemy z ich wymianą, jeśli są małe nominały. Proszę zabrać więcej kremów z filtrami, ponieważ w Tunezji są bardzo drogie, bo oni nie używają i wszystkie są importowane. w Hotelu można zamówić taką lokomytwę, która za 17 DNt od osoby dorosłej jeżdzi po całym mieście i można taki sposób także wybrać na zwiedzanie Monastiru z animatorem. Jeśli ktoś ma jakieś dodatkowe pytania, proszę śmiało się ze mną kontaktować pod adresem: martynaksc@interia.pl
Dwa baseny. Jeden w zaciszu przy barze All In oraz Snack barze, drugi z animatorami głośną muzyką, zjeżdżalniami rozrywkami. All in bar w recepcji czynny do północy. Blisko do plaży, zawsze wolne leżaki na basenie, jak i na plaży. Mini klub przez 4 godziny dziennie od 10:00-12:00 i od 15:00-17:00. o 15ej malowanie twarzy dla dzieci. Mini disco dla dzieci codziennie o 20:30 na scenie małego Amfiteatru.
Trzeba byłoby naprawdę szukać czegoś na siłę. Chociaż pewnie znaleźli się zmanierowani, którym coś nie odpowiadało.
Ogólne wrażenia są dobre, Nasz pobyt był w okresie przejściowym tzn, ramadan , jego koniec i potem święta . Było to świetną okazją do zobaczenia jak to funkcjonuje ...niekiedy idąc na spacer byliśmy sami w mieście a po ramadanie tłumy Tunezyjskich rodzin i wielka feta. Hotel położony w odległości przyjemnego spaceru od Mariny , Ribatu i Mauzoleum, dla leniwych bryczka za 1 dinar. Wybraliśmy pokój za dopłata z widokiem na morze , widok był faktycznie piękny na morze i zabytki a sam pokój, jak to u nich bywa... ale łózko wygodne , pościel czysta i ciepła woda to postawa. WI- fi w lobby fajnie działa do południa kiedy wszyscy są na zewnątrz wieczorami przeciążone. Posiłki jak dla mnie ok, Pyszne słodkie owoce , pyszny twaróg taki jak pamiętam z dzieciństwa, dobra ciasteczka. W ciągu dnia przekąski przy basenie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Na stołówce czysto.Baseny fajne ale woda ziimna, za to był basen kryty z przyjemną wodą Plaża hmm no marnie.. Wydzielona z publicznej mała, wszędzie obok miejscowi no i co tu mówić no przyglądaja się dość mocno...czyli jakieś tam spacery plażą odpadają . Woda strasznie gloniasta i dużo śmieci. My byliśmy na przełomie maja i czerwca i na plaży nie było baru ani toalety , może w sezonie coś jest? Animacje były dla dorosłych i dzieci no i takie towarzyskie też się obdywały , ale co tam animatorzy przystojni. Wskazówka...dopłacić za pokój z widokiem na morze i balkonem 35 dolarów warto. Polecam hotel chociaż jak już pisałam brakowało mi w nim przestrzeni, Jeszcze blisko hotelu urocze skałki po których można pochodzić i raz w tygodniu targowisko na terenie hotelu a to samo na starówce kilkanaście razy taniej.Za cenę którą zapłaciłam bywałam w lepszych hotelach .
położenie, widoki, bliskość atrakcji miasta, blisko lotniska
mały teren hotelu , chcąc pospacerować należy wyjść poza jego teren tzn znaleźć się na ulicy,
Wszędzie blisko - morze po drugiej stronie ulicy . Woda cieplutka a piasek pali stopy :) leżaki dostepne dla każdego . Niestety nie ma baru z drinkami za to minus. Pokoje i tu zaczynaja sie schody u jednych tragedia, a u jednych okej. Nam sie udalo i wszystko działało przede wszystkim kilma !! chodzla i chlodzila .... Do mediny dosłownie kilka minut na nogach a to duzy plus jesli ma sie dzieci :) W hotelu czysto - poza kuroretm niestety syf .. polecam przejadzke do souse pociagiem za jedynego dinara . Mini disco codziennie dla dzieci , moje lubialy i chodzily, mini club a w nim polska animatorka :) 2 brodziiki , 2 glebokie baseny , plac zabaw dla dzieci , zjedzalnie czynne tylko rano przy glownym basenie hahaha porazka !! Jak sie pozna fajnych ludzi to sie spedzi fajny czas i bedzie co wspominac ! pozdrowionka dla Moni i Michała , Doroty i Remka :D
Blisko morza, Blisko miasta, Miła obsługa hotelowa, Polska animacja dla dzieci (mini club)
Pokoje do remontu - zreszta jak i caly hotel :) przyadło by sie unowocześnić bo jest tam styl \'rokoko\' limit 2 drinkow na jedno podejscie przy barze prawie nikt nie mowil po angielsku z obslugi hotelowej
czas który spędziłem z rodziną w tym hotelu 11 dni wspominam bardzo dobrze byliśmy od 2 września do 13 bardzo miła obsługa , do morza kawałek przez ulicę przejść i już jesteś może plaża nie nie powala wielkością ale da się wytrzymać na basenie cudownie animatorzy zabawiają gości , ratownicy zabawni i pomocni bardzo dbają o dzieci które zjeżdżają na zjeżdżalniach bądź rurze , kelnerzy w barze all też fajni są nigdy nikt ręki nie wyciągał po kase jak dasz to dobrze jak nie to nie jedzenie obiady i kolacje dobre i dużo , tylko można by się przyczepić do śniadań jakby ktoś na siłę chciał bo taka jest specyfika śniadań w Tunezji.byliśmy na wycieczce na Saharze naprawdę polecam wszystkim jest męcząca ale przepiękna koszt to 80 euro od osoby muszę wspomnieć że przewodnika którego mieliśmy to Pani Gosia wie po co tam jest skarbnica wiedzy i bardzo milutka . dziwią mnie wcześniejsze opinie o tym że nie ma co jeść i że jest tam źle można stwierdzić tylko jedno jesteśmy chyba malkontentami jakich mało i nic nam nie pasuje chcielibyśmy wydać jak najmniej a mieć wszystko i wszystkich u stóp .POLECAM ten hotel z czystym sumieniem dopłacić można sobie niewiele i mieć pokój z widokiem na morze naprawdę warto to zrobić budzić się rano i widzieć błękit morza
Bardzo miła obsługa , do morza kawałek przez ulicę przejść i już
tylko można by się przyczepić do śniadań jakby ktoś na siłę chciał
Piękny widok na morze, basen i ładnie zagospodarowany teren wokół hotelu. Szwedzki stół cały czas uzupełniany, niczego nie brakowało. Stoliki utrzymane w czystości, kelnerzy cały czas na sali, uśmiechnięci i grzeczni. Rezydentka dostępna pod telefonem o każdej porze dnia i nocy, fajnie organizowała wycieczki. Blisko hotelu znajdowały się różne sklepy i rynek. Cała rodzinka wypoczęła i zdecydowanie polecamy to miejsce. Zabraliśmy ze sobą miłe wspomnienia do których z pewnością będziemy wracać. Dwudniowa wycieczka na Saharę to strzał w dziesiątkę. Przed wyjazdem czytaliśmy opinię na temat hotelu, jego jakości, itp. i dobrze, że się nimi nie sugerowaliśmy, bo pobyt w tym hotelu jest na prawdę godny polecenia. Dziękujemy \\\"Wakacjom.pl\\\" i pozdrawiamy serdecznie.
bardzo blisko plaża, na terenie hotelu kilka basenów, bardzo miła obsługa hotelowa, czyste pokoje, wydzielone miejsce na plaży dla gości hotelowych i również dostępne leżaki na plaży i basenie.
zbyt mało istotne wady, by je wymieniać. Jedynie co moglibyśmy wymieniać w wadach to przewaga bardzo głośnych Rosjan, których wszędzie było słychać i widać.
Położenie hotelu nawet super centrum Monastir-fajnie dookoła sklepy,bary ale jako do hotelu na pewno nie wrócimy..
położenie i tyle!
drinki tak słabe że szok!!!! snack bar....masakra..zawsze jakis problem mieli. W budynku głównym 2 windy...bez klimy małe duszno!! doczekać sie windy,lepiej dreptać schodami!!! wifi w pokojach słabiutkie lepsze na korytarzy i to pod rojterem!!Brak lodówek w pokojach,brak czajników,
Portal Wakacje.pl szczyci się Złotym Medalem w plebiscycie Laur Konsumenta 2017 w kategorii Turystyka. Konsumenci przyznali marce Wakacje.pl godło Lider Jakości dla najlepszego sklepu internetowego 2016 roku. Wakacje.pl posiada również certyfikat Dobra Marka oraz Rzetelna Firma. 19 lat doświadczenia i pozycja lidera na rynku zorganizowanych wyjazdów turystycznych. 113 salonów (w opisie na stronie jest zapis \"113 salony\") w całej Polsce. 1 000 000 osób wyjechało z nami na wakacje. 700 000 ofert wyjazdu do 150 krajów z portfolio kilkudziesięciu touroperatorów. Gratuluję! Jednakże to, co zastaliśmy na miejscu oraz po zakwaterowaniu w pokoju, nie miało nic wspólnego z powyższymi osiągnięciami. Mało tego, powinno być w tych czasach absolutnie niedopuszczalne! W hotelu Delphin El Habib wykupiłem rodzinne, 11-dniowe wczasy. Byliśmy w stanie zrozumieć brud poza hotelem, ponieważ czytając o kulturze oraz warunkach panujących w tym pięknym kraju na to się przygotowaliśmy. Natomiast nie byliśmy gotowi na wycieczkę, która powinna zostać przez Wakacje.pl zaoferowana dopiero po dokładnym, uprzednim jej sprawdzeniu tak, by móc przed sprzedażą imprezy turystycznej zagwarantować adekwatny do przedstawionej oferty standard! Zgodnie z umową mieliśmy otrzymać pokój standardowy dla trzech osób w ****hotelu. Do lokalu dostaliśmy się następującą drogą: na 1 piętro windą, przejście korytarzem, zejście po schodach, potem wejście wąskimi i stromymi schodami na właściwą kondygnację. Wszystko to z ciężkimi walizkami i bez jakiejkolwiek pomocy obsługi. Co istotne, prawidłowe dojście do naszego pokoju znajdowało się od strony hotelu Ribat, skąd wjeżdża się bezpośrednio na każde piętro. Do tego przydzielono nam pokój dla dwóch osób, z jednym dwuosobowym łóżkiem, kiedy to po wyczerpującej podróży chcieliśmy normalnie wypocząć. Do tego brudna łazienka, nie spełniająca wymogów sanitarnych. Brak odpowiedniej ilości krzeseł, drewniane, niedomykające się i wypaczone drzwi na taras. Po kilku interwencjach została dostarczona dostawka dla córki, choć miało być normalne łóżko. Mocno utrudnione wejście na taras utrudniała rzeczona dostawka. Ponadto straciliśmy cztery dni na \"ganianie\" za czymś, co powinno być od początku zagwarantowane. Brak właściwego i pozytywnego rozwiązania naszej sytuacji ze strony Rezydenta, Organizatora i Wakacji.pl, a polskich Animatorów w tym czasie w hotelu nie było. Pomoc sprowadzała się do wymiany korespondencji mejlowej, by w końcu po trzech dniach pisania zakończyć bez echa. Jedna z nich informowała o stawieniu się w recepcji czwartego dnia pobytu, o określonej godzinie, w celu zmiany pokoju. Nawet nie mam zamiaru opisywać zaoferowanego lokalu. Określę to tylko jednym słowem: \"KPINA!\". Wielokrotnie prosiliśmy o adekwatne, do jakości wymienionych na początku usług, potraktowanie naszych wiadomości i nas, jako klientów! Prosiliśmy o szybką reakcję ze strony Organizatora i Wakacji.pl! Tegoroczne wczasy zarezerwowaliśmy już w październiku 2017 roku, by mieć pewność przeżycia wspaniałych chwil i zasłużonego, bezstresowego odpoczynku podczas urlopu, na który z niecierpliwością czekaliśmy! Przykro to stwierdzić, ale mocno zawiedliśmy się... Nie sądzę, by kolejny raz moja rodzina zdecydowała się na zakup przez Wakacje.pl, a przede wszystkim od Organizatora, czyli Sun Fun, Blue Style Sp. z o.o. Chętnie dołączyłbym wykonane na dowód powyższego fotografie, lecz strona nie daje takiej możliwości.
- obsługa restauracji - odległość od morza
- brud w lobby - brud w korytarzu (dotyczy naszego, znajdującego się po stronie hotelu Ribat) - absolutnie nie do przyjęcia dojście do pokoju; na 1 piętro windą, przejście korytarzem, zejście po schodach, potem wejście wąskimi i stromymi schodami na właściwą kondygnację; wszystko to z ciężkimi walizkami i bez jakiejkolwiek pomocy obsługi (!) prawidłowe dojście do naszego pokoju było od strony hotelu Ribat, skąd wjeżdża się bezpośrednio na każde piętro (!) - brud i ubóstwo w łazience - mały pokój, nieprzystosowany do rodziny trzyosobowej; tylko jedno podwójne łóżko na trzy osoby; po kilku interwencjach przyniesiona dostawka dla córki, choć miało być normalne łóżko - mocno utrudnione wejście na taras; przeszkadzała dostawka - brak jakiejkolwiek kontroli \"pozahotelowych\", przypadkowych osób przychodzących na basen - pretensjonalna recepcjonistka (farbowana blondynka pracująca od rana do popołudnia)
polecam ten hotel,jest bardzo blisko plaży wystarczy przejsc tylko przez ulice(bez żadnego problemu),woda ciepła,plaza piaszczysta.hotel w samym centrum monastiru w okolicy restauracje, kwaiarnie,sklepy.itp.jest gdzie pospacerowac,pozwiedzac i kupic pamiatki .wszyscy sa przyjazni uśmiechnieci,mili dla turystów.. i te żółte taksówki których jest bardzo duzo i mozna nimi podróżowac za naprawde (grosze).polecam .pokoje standardowe ,codziennie sprzatane.plaża i miasta w Tunezji sa bardzo dobrze pilnowane i bezpieczne dla turystow.pozdrowienia dla ekipy z Łodzi i okolic.POZDRAWIA BIELSKO-BIAŁA.
Portal Wakacje.pl szczyci się Złotym Medalem w plebiscycie Laur Konsumenta 2017 w kategorii Turystyka. Konsumenci przyznali marce Wakacje.pl godło Lider Jakości dla najlepszego sklepu internetowego 2016 roku. Wakacje.pl posiada również certyfikat Dobra Marka oraz Rzetelna Firma. 19 lat doświadczenia i pozycja lidera na rynku zorganizowanych wyjazdów turystycznych. 113 salonów (w opisie na stronie jest zapis \"113 salony\") w całej Polsce. 1 000 000 osób wyjechało z nami na wakacje. 700 000 ofert wyjazdu do 150 krajów z portfolio kilkudziesięciu touroperatorów. Gratuluję! Jednakże to, co zastaliśmy na miejscu oraz po zakwaterowaniu w pokoju, nie miało nic wspólnego z powyższymi osiągnięciami. Mało tego, powinno być w tych czasach absolutnie niedopuszczalne! W hotelu Delphin El Habib wykupiłem rodzinne, 11-dniowe wczasy. Byliśmy w stanie zrozumieć brud poza hotelem, ponieważ czytając o kulturze oraz warunkach panujących w tym pięknym kraju na to się przygotowaliśmy. Natomiast nie byliśmy gotowi na wycieczkę, która powinna zostać przez Wakacje.pl zaoferowana dopiero po dokładnym, uprzednim jej sprawdzeniu tak, by móc przed sprzedażą imprezy turystycznej zagwarantować adekwatny do przedstawionej oferty standard! Zgodnie z umową mieliśmy otrzymać pokój standardowy dla trzech osób w ****hotelu. Do lokalu dostaliśmy się następującą drogą: na 1 piętro windą, przejście korytarzem, zejście po schodach, potem wejście wąskimi i stromymi schodami na właściwą kondygnację. Wszystko to z ciężkimi walizkami i bez jakiejkolwiek pomocy obsługi. Co istotne, prawidłowe dojście do naszego pokoju znajdowało się od strony hotelu Ribat, skąd wjeżdża się bezpośrednio na każde piętro. Do tego przydzielono nam pokój dla dwóch osób, z jednym dwuosobowym łóżkiem, kiedy to po wyczerpującej podróży chcieliśmy normalnie wypocząć. Do tego brudna łazienka, nie spełniająca wymogów sanitarnych. Brak odpowiedniej ilości krzeseł, drewniane, niedomykające się i wypaczone drzwi na taras. Po kilku interwencjach została dostarczona dostawka dla córki, choć miało być normalne łóżko. Mocno utrudnione wejście na taras utrudniała rzeczona dostawka. Ponadto straciliśmy cztery dni na \"ganianie\" za czymś, co powinno być od początku zagwarantowane. Brak właściwego i pozytywnego rozwiązania naszej sytuacji ze strony Rezydenta, Organizatora i Wakacji.pl, a polskich Animatorów w tym czasie w hotelu nie było. Pomoc sprowadzała się do wymiany korespondencji mejlowej, by w końcu po trzech dniach pisania zakończyć bez echa. Jedna z nich informowała o stawieniu się w recepcji czwartego dnia pobytu, o określonej godzinie, w celu zmiany pokoju. Nawet nie mam zamiaru opisywać zaoferowanego lokalu. Określę to tylko jednym słowem: \"KPINA!\". Wielokrotnie prosiliśmy o adekwatne, do jakości wymienionych na początku usług, potraktowanie naszych wiadomości i nas, jako klientów! Prosiliśmy o szybką reakcję ze strony Organizatora i Wakacji.pl! Tegoroczne wczasy zarezerwowaliśmy już w październiku 2017 roku, by mieć pewność przeżycia wspaniałych chwil i zasłużonego, bezstresowego odpoczynku podczas urlopu, na który z niecierpliwością czekaliśmy! Przykro to stwierdzić, ale mocno zawiedliśmy się... Nie sądzę, by kolejny raz moja rodzina zdecydowała się na zakup przez Wakacje.pl, a przede wszystkim od Organizatora, czyli Sun Fun, Blue Style Sp. z o.o. Chętnie dołączyłbym wykonane na dowód powyższego fotografie, lecz strona nie daje takiej możliwości. Ciekawe dlaczego?...
- obsługa restauracji - odległość od morza
- brud w lobby - brud w korytarzu (dotyczy naszego, znajdującego się po stronie hotelu Ribat) - absolutnie nie do przyjęcia dojście do pokoju; na 1 piętro windą, przejście korytarzem, zejście po schodach, potem wejście wąskimi i stromymi schodami na właściwą kondygnację; wszystko to z ciężkimi walizkami i bez jakiejkolwiek pomocy obsługi (!) prawidłowe dojście do naszego pokoju było od strony hotelu Ribat, skąd wjeżdża się bezpośrednio na każde piętro (!) - brud i ubóstwo w łazience - mały pokój, nieprzystosowany do rodziny trzyosobowej; tylko jedno podwójne łóżko na trzy osoby; po kilku interwencjach przyniesiona dostawka dla córki, choć miało być normalne łóżko - mocno utrudnione wejście na taras; przeszkadzała dostawka - brak jakiejkolwiek kontroli \"pozahotelowych\", przypadkowych osób przychodzących na basen - pretensjonalna recepcjonistka (farbowana blondynka pracująca od rana do popołudnia)
Nie polecam tego Hotelu. Hotel nie zasługuje na 4* góra na 2*. Jedzenie monotonne, dorosły jeszcze coś wybierze ale z wyżywieniem dla dzieci jest kiepsko. Na kolację jest podane to co zostało z obiadu z małymi przeróbkami. Śniadania zawsze to samo :Jajka na twardo, omlet, jajko sadzone. Czynny jeden bar w Holu i jeden bar przy basenie od 10 do 17 w którym podają tylko wino i napoje z koncentratu. W ofercie jest snack bar ,ale tak naprawdę podają tam tylko podgrzaną bagietkę, resztki pizzy z obiadu i naleśniki. Oszukują na pokojach. Dostaliśmy pokój w części 3* chodź wykupiony mieliśmy pokuj w części 4 *.Wanna brudna, zardzewiała, zlew zapchany. Półki w szafach powybrzuszane jakby od wilgoci, sufit popękany , powyszczerbiane płytki, brudne okna i zasłony, brak lodówki i mini-baru a był w ofercie. Do pokoju prowadził korytarz wyłożony wykładziną dywanową ?brudną a o zapachu jej już nie wspomnę. Po zwróceniu uwagi zaproponowano na lepszy pokój tylko, że 2 osobowy a my byliśmy w czwórkę. Rezydentka Pani Klaudia nie za bardzo pomocna po zwróceniu uwagi na temat pokoju przestała nas zauważać a obiecała sprawę załatwić. W hotelu oferują wycieczkę na rejs statkiem , obiecują na 100 % zobaczenie delfinów co nie było prawdą. Żeby dostać się do plaży trzeba przejść bardzo ruchliwą ulicę, brak baru na plaży, woda czysta . Jedyny plus pobytu to baseny i animacje. Miejscowość Monastir bardzo zabrudzony, brak koszy na śmieci, brak przejść dla pieszych i chodników. Przepisy ruchu jakby nie obowiązywały. Ogólnie jesteśmy bardzo rozczarowani pobytem.
położenie, animacje
cała masa
hotel totalna porażka, pokoje gorzej niż w prl, jedzenie monotonne, baseny ok, blisko do plazy, plaza czysta na wydzielonej czesci ale nie dla hotelu el habib tylko po drugiej stronie i tam czysciutko i morze piekne bez zadych glonow, mozna ponurkowac przy klifach i poogladac w morzu rybki oraz rafę, o kolejkach do baru nie bede sie powtarzac, moge tylko potwierdzic ze byla z tym porazka, to samo odnosnie pani pseudo rezydent, ktora w dniu wylotu byla niedostepna i pojawila sie dopiero laskawie na lotnisku twierdząc, ze do wszystkich oddzwaniala co oczywiscie nie bylo prawdą, nie polecam kupować u niej wycieczki \"rejs statkiem pirsckim\" twierdziła ze rejs trwa 4h a trwał 2,5.. dzien odlotu do polski to jakas farsa, najpierw lot opozniony 7h, potem przyjazd autokaru prawie godzine za wczesnie, a na koniec na lotnisku kolejne opoznienie o 2h, ogolnie wakacje porazka, jedynie dziecko zadowolone z kapieli w basenach i morzu.
blisko do morza
jest ich tyle, ze nie sposob wszystkich wymienic
Nie POLECAM Klima nie działa w recepcji nieprzyjemna pani twierdzi inaczej jedna wielka porażka Didzej najchętniej bym go udusił gołymi rękoma jaszczy na mordzie od 10:00 do 00:00 codzienn puszcza to samo.
Witam. Siedzę w tym hotelu ** tyle gwiazdek już się końca doczekać nie mogę 14 dni pobytu menu śniadanie obiad i kolacja to samo codziennie. Jedzenie złe i bardzo nie było z czego pojeść. Obiad wyścig po jedzeie 12:30 ruskich nie ma na basenie hmmm a na stołówce są bo restauracją bym tego nie nazwał. Przyjdziesz po 13:00 to masz ochłapy i nie ma gdzie siąść. Bar to dramat 2 piwa lub drinki 0.33ml. i tyle dostaniesz na jedną osobę. Kolejki cały czas po 15 osób wiecznie im czegoś brakuje to szklanek to alkoholu. Wybór alkoholu bardzo ograniczony 5 butelek. Piwo tylko jedno może że 2% sikacz. Snack bar na drugim basenie tylko bagietka podgrzewana z tym co nie zeszło na stołówce. Bar na drugim basenie tylko ciepłe piwo i wino a i te soki z koncentratu. Baseny w miarę ale zjeżdżalnie dramat jedna czynna i to w dodatku 2 razy dziennie po 1 godzinie. Plaża syf brud woda czysta a w niej pełno śmieci i wodorostów normalnie zupa. Baru na plaży brak do plaży przejście w ofercie z sun&fun mało ruchliwą drogą bzdura auto za autem średnio ok 80 km/h nikt się nie zatrzyma przed pasami w czasie naszego pobyty14 dni dwa poronienia poważnie turystów z tego hotelu oboje odwieźieni do szpitala. W monastyr nie ma sygnalizacji świetlnej i mało gdzie są pasy dzicz drogowa. Pozdrowienia dla rezydent Klaudii G. za "super opiekę nad turystami" Byłem w kilku miejscach na świecie ale takiego wysypiska śmieci itych nachalnych ciapatych nie widziałem. Stanowczo odradzam Monastyr moja o ana od 1 do 10 za całokształt =3. Uwaga na wycieczki z tego hotelu oszukują na ofercie, czasie i jakośći. A jeszcze ciekawostka rodziny pracujących w hotelu i znajomi potajemnie wchodzą na teren hotelu i wypoczywają. Animatorzy to też szajka kombinatorów. Przez 14 dni nie spotkałem Polaka chociaż trochę zadowolonego. Pozdrawiam nie dajcie się w biurach podróży.
Syf i brud bar do bani i restauracje.
Bardzo dobre położenie, kilka minut do centrum. W bliskiej okolicy Ribat (wstęp 7 dinarów) czy mauzoleum byłego prezydenta (wstęp wolny). Można za dinara podjechać naziemnym metrem do miasta Sousse (około 40 min jazdy). Pokoje sprzątane codziennie, bardzo miły i pomocny personel. Animacje bardzo fajne. Animatorzy prowadzili je po angielsku, francusku, niemiecku i rosyjsku. O 21:30 odbywał się Show Time (fakir, tańce, karaoke, wybory mistera). Od północy dyskoteka gdzie królowały przeboje rosyjskie (około 80% gości to rosjanie) Hotel ma 2 baseny zewnętrzne. Animacje dzieją się tylko na jednym więc jeżeli ktoś chce ciszy i spokoju może podejść na drugi. Do dyspozycji jest również basen kryty.Jedzenie co prawda po dwóch tygodniach było nudne aczkolwiek zawsze można było znaleźć coś dla siebie. Śniadania były słabe. Okolica bardzo bezpieczna, można było wyjść nawet w nocy.
położenie, animacje, plaża, piękny taras na którym można było spożywać posiłki, czysty basen, piękny widok z okna na morze
pomimo iż kelnerzy kursowali nieustannie często brakowało szkła w barze. Napoje to sam cukier, cola z automatu okropna (personel nawet odradzał picie tego)
Tripadvisor