82 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Byliśmy po raz kolejny w Turcji, ale ten wyjazd i hotel najbardziej nas rozczarował. Szybciej z obsługą można było się porozumieć po rosyjsku niż po angielsku. Przy barach kolejki ale do zniesienia. Jedzenie mało urozmaicone i po 3,4 dniach zrobiło się nudne. Leżaki przy basenach były czyszczone przez obsługę dopiero ok. 9 kiedy już wypoczywający zaczęli je zajmować. Nie wspomnę o kelnerach, którzy przejeżdżali między leżakami wózkami ale chyba tylko dla zajęcia czasu bo nie zwracali uwagi na puste szklanki, kufle stojące na stolikach przy leżakach. Plaża też sporadycznie sprzątana. Zjeżdżalnie atrakcyjne, ale ze względu na brak kompletnego zainteresowania ratowników bardzo niebezpieczne. Absolutnie nie zwracali uwagi w jakim wieku zjeżdżają dzieci, nie patrzyli czy ktoś już zjechał i puszczali kolejne osoby. Dla mnie osobiście brakowało pomostu do morza, tym bardziej że hotele obok takie miały. W sąsiadujących hotelach muzyka, zabawa, aż chciało się tam pójść, a tutaj spokojnie i cicho. Animatorzy starali się nadrabiać dobrą miną.
Pokoje nowoczesne i czyste Łagodne zejscie z plaży do morza
Brak pomostu do morza Mało basenów Trudności w porumieniu się z obsługą Posiłki monotonne, cały czas to samo
Polecam!! Wszystko na plus. Jedynie, ze podczas pandemii jedzenie naklada obsługa i dyskoteka hotelowa wyłączona. Ale organizuja na swiezym powietrzu :)
Piękny hotel i bardzo dobre jedzenie! Polecam pokoje swim up z basenem przy pokoju :)
Brak!
Chcecie mieć udane wakacje wybierzcie inny hotel.Jedzenie średnie,pomoc menagera masakryczna.Boisko do siatkówki z kamieniami,codziennie ktoś miał jakąś kontuzję,albo szkło albo kamienie.
Jedyna zaletą to nowoczesne pokoje.
Jest ich dużo.Z angielskiego nikt z obsługo nie ma nic wspólnego.Hotel dla emerytów.Nic tu się nie dzieje.Życie tętni w hotelach obok a tu cisza.W razie kłopotów nie można na nikogo liczyć.Jedzenie jak na hotel 2gwiazdkowy.Nie.polecam.Kolejny raz w Turcji ,zawsze wybieram hotel 5gwiazdkowy ale ten był mega słaby.
Byliśmy z żoną w zeszłym tygodniu i wyjazd oceniamy na bardzo dobry. Był to nasz 3 wyjazd do Turcji i ten hotel zdecydowanie był najlepszy ze wszystkich w których byliśmy a byliśmy w samych 5 gwiazdkowych Pokój dostaliśmy taki jak zarezerwowaliśmy z widokiem na morze. Opinie osób którzy narzekają na słaby standard polecam wsiąść z przymrużeniem oka ???? Barmani bardzo mili i uśmiechnięci serwują świetne drinki i to największy plus tego hotelu (i jedyne czego nam dosypali do drinków to brązowy cukier do mohito)???? Wyjazd oceniam na 9/10 a maruderzy zawsze będą narzekać że woda jest za ciepła Pozdrawiam
Super lokalizacja, nowy obiekt, zadbane pokoje
Ciężko dogadać się z obsługą a recepcji
szczerze nie polecam. ??Po pierwsze obsługa nastawiona jest tylko na gości z Rosji i Niemiec Nie mówi po angielsku. ( może nieliczni ) ??Jeśli chodzi o animacje, to dno. W hotelu nie ma życia. Słuchać tylko zabawę z hotelu obok. Czas trzeba zorganizować sobie samemu. ??Klimatyzacja działa tylko w recepcji, jak by hotel miał na celu zaoszczędzić na prądzie. ??Brak ratowników na basenie dzieci skaczą z niedozwolonych miejsc,Tak samo strefa ze zjeżdżalniami. Nie jest pilnowana przez nikogo . ??Jeśli chodzi o bar przy basenie to jest otwarty jeden dopiero późnym popołudniem otwierają drugi bar co powoduje ze kolejki są ogromne. Często brakuje poszczególnych drinków Np mohito bo skonczyla się mięta lub cytryna Przyjeżdżając do hotelu o godz 7 rano pokój mieliśmy dostać o 14. Upominając się i kłócąc pokój dostaliśmy dopiero o 16 . Problemem jest tez brak znajomosci języka angielskiego przez pracowników recepcji. Przy zadaniu pytania po angielsku pani odpowiada mi po rosyjsku ( jedynie kierownik recepcji który pojawił się potem umiał coś powiedzieć). Bezczelnie odpowiedział nam po niemiecku : ,, czy chcemy pokój . Po naszej odpowiedzi ze tak oczywiście ze chcemy. On odpowiedział nam na to ,,to poczekacie. ??W związku z obostrzeniami co jest zrozumiałe jedzenie wydawane jest przez obsługę . Jednak robią to oni z wielka pretensja. Może jeden kelner jest uprzejmy. Problem jest tez brak kartek które maja opisywać potrawy. Jeśli ktoś jest wegetarianinem to może natrafić się na pułapkę z( kiełbaskę w zapieczonej bułce ) ??Ręczniki basenowe wydawane są o 8 a rezerwacje trzeba zrobić o 6 żeby mieć jakikolwiek leżak ponieważ obsługa nie sprząta pozostawionych poprzedniego dnia ręczników . Plusem jest wystrój hotelu bo jest nowy i gustownie urządzony oraz to ze pokoje sprzątane codziennie. Jednak na basenie obsługa nie sprząta często pozostawionych napoi i samemu trzeba odnosić
Położenie Czyste pokoje Nowy ładny hotel
Obsługa Animacje
Wakacje lipiec 2021, właściwie nie wiem od czego zacząć ale na początek toa co nam się podobało. Nowy i fajnie wyposażony hotel, fajne i czyste pokoje , fajne ręczniki w pokojach i basenowe też. Bardzo miła obsługa rezydenta.. Fajne wycieczki ( polecam rafting i wyjazd do Pamucale) , rezydent tez polecił Hammam w zewnętrzem spa za polowe tego co chcieli w hotelu. Pozytywnie jest również bliskość płazy i jak na Turcje fany piasek. Nie trzeba butów do kapania, ale przydadzą się na wycieczkach. I to tyle z pozytywów. Teraz to co było beznadziejne i za te cenę i ilość gwiazdek hotelowych nie powinno mieć miejsca. Po pierwsze zakupiliśmy pokój z widokiem na morze a dostaliśmy z widokiem na śmietnik i generatory. Był to ostatni narożny pokój. Po naszej interwencji powiedziano nam że zmienią nam pokój następnego dnia , bo dzisiaj nic nie mają wolnego. Następnego dnia grzecznie zapytaliśmy w recepcji, o której dostaniemy klucz do nowego pokoju. odpowiedz godz. 14.00. O godz 14:00 pokój niestety nie był gotowy i nie wiadomo o której będzie. W tym momencie skończyły sie grzeczne rozmowy z mojej strony i zażądałam natychmiastowej zmiany pokoju, na co usłyszałam od szefa recepcji ze on mi robi ?przysługę? bo mój pokój spełnia wymóg widoku na morze!!!! Ręce mi opadły. Wctym samym czasie na recepcji odbywały się dantejskie sceny, bo ludzie czekali od 8.00 rano na pokoje a o godz 15.00 nie mogli zrobić check in. W odpowiedzi kierownik recepcji powiedział ?za dużo gości przyjechało?? W hotelu 5* usłyszeć ze jesteś jak namolny komar albo mucha to trochę słabo. W końcu dostaliśmy nowy pokój , faktycznie z pięknym widokiem ale kierownik recepcji zapomniał powiedzieć ze z zepsutym zamkniemy. Wymiana zamka i aktywacja kart do pokoju trwała kolejne 2 godziny. Tak wiec , jedno z nas było uwięzione w pokoju a drugie ponaglała recepcje , gdzie w tym czasie nadal trwała awantura z nowoprzybyłymi gośćmi. Obsługa recepcji bardzo słabo mówi po angielsku, nastawieni są na gości rosyjskojęzycznych. Teraz kilka słów o basenie. Nie liczcie na obsługę , która przyniesie drinka czy wodę. Ale nie licie tez ze posprząta i zabierze brudne szklanki. Może ze dwa razy dziennie przejada z wózkiem i zabiorą a jak chcesz mieć czysty stolik to musisz sam odnieść. W hotelu 5* można oczekiwać innych standardów. Przy basenie tylko jeden bar iwieczna kolejka , bo każdy chce się czegoś napić. Drugi bar otwierają dopiero głębokim popołudniem. Poza tym nikt nie zwraca uwagi skaczącym dzieciom i dorosłym do wody (pomimo oficjalnego zakazu) , nikt nie zwraca uwagi na jedzenie lodów w basenie !!!!!! Walające się słomki , ślady po lodach. Zastanawiam się na czym polega w tym hotelu Ultra all inclusive , bo nie zauważyłam tego na żadnym kroku..Przy zjeżdzalniach jest wolna amerykanka i zjeżdżasz na własny strach i ryzyko czy ktoś nie wjedzie ci na głowę. Teraz kilka słów o restauracji. Na śniadaniu można spotkać grubych brzuchatych panów w samych slipkach i ledwo co zakrywających brzuchy koszulkach. Wątpliwa przyjemność oglądania i utrata apetytu. Nikt z obsługi nie zwraca uwagi co do stosowności stroju w restauracji !!!! Z uwagi na obostrzenia posiłki są nakładane przez obsługę i tu kolejny dramat , bo na stoisku gdzie jest np. 6 bemarów jest jedna osoba. W hotelu jest ok 1000 gości , wiec można sobie wyobrazić kolejki. Jak już sie skompletuje zupę , drugie i sałatkę ( wszystko na oddzielnych stoiskach) o owocach i ciastach nie wspomnę , to jedzenie jest już zimne.W samych bemarach nie jest już gorące a jeszcze potem kolejne kolejki i do stolika przynosi się zimne. Co do urozmaicenia jedzenia przez cały nasz pobyt (12 dni) jedna kolacja była naprawdę fajna ( wieczór owoców morza) , reszta codziennie prawie to samo. Jeżeli przychodziło się na 19.00 można było spróbować wszystkiego z oferty, ale jeżeli przyszło się na 20.00 płowy już nie było i nie było uzupełniane Co do animacji i wieczornych atrakcji - uratował mnie tablet i Netflix , bo to co proponuje hotel to porażka. Byłam już w kilkunastu miejscach na świecie i hotelach rożnej klasy ale to co zobaczyłam tu pozostawiam bez dalszego komentarza. Ogólnie nie polecam , bo za te pieniądze można oczekiwać zdecydowanie lepszej obsługi i standardów o jedzeniu nie wspomnę.
Nowy i nowoczesny, czysty
Beznadziejna obsługa , goście przeszkadzają im w pracy, zerowa obsługa na basenie,
Hotel ratuje oddanie do użytku w 2020 roku. Pozostałem uwagi powyżej.
Stan Czystość Jedzenie Obsługa
Brak żelazka - usługa prasowania nieprofesjonalna i płatna Brak baterii termostatycznych - możliwość poparzenia w czasie kąpieli Posiłki: - reglamentowane, - dokładki reglamentowane, - pod koniec czasu otwarcia duże braki, - braki nie są uzupełniane Ultra all inclusive: - brak napoi i alkoholi do wyboru, - posiłki 24h tylko minimalne lub brak - brak wyboru SPA: - tylko jedna Sauna !!! - obsługa wyłącza Saunę ok 0,5 godz przed zamknięciem strefy - ceny SPA znacznie na wyrost Animacje bardzo słabe: - żadnego klimatu tureckiego( obok w 2 hotelach non-stop muzyka turecka, pokazy tureckie, klimaty tureckie, - obsługa Areny i sceny nieprofesjonalna i nieprzygotowana Teren basenów i plaży : - brak kontroli rezrwacji leżaków. Leżaki \\\"zarezerwowane ręcznikiem\\\" przez cały dzień i nikt z obsługi tego nie weryfikuje. A wystarczy żeby obsługa raz na 1 godzinę zweryfikowała i uwolniła nieużywane leżaki, np. przez złożenie rozłożonych ręczników.
Kobiety przede wszystkim musza uważać co piją ponieważ barmani dosypują coś do drinków. Nie pisał bym takiej opinii ponieważ hotel jak najbardziej jest godny polecenia. Ale ze względu na fakt ze byłem świadkiem i ofiara wraz z żoną nie mam dla takiego postępowania wytłumaczenia ani akceptacji
Hotel jak najbardziej pod względem technicznym i żywieniowym nie ma nic do zarzucenia
Jedyną wadą ale dla mnie jak najbardziej dyskwalifikującą ten hotel jest fakt ze barmani dosypują coś do drinków.
LOKALIZACJA : cicha spokojna okolica ( obok działka jeszcze pusta ) , 3 minuty do bazaru pod zadaszeniami , 1 minuta do przystanku , około 20-25 minut (busem) do Side . Koszt busa do antycznego Side ok. 1,5 Euro . Taxi to około 10-15 Euro - więc raczej polecam busika - do Side nr busa 5 . Polecam też jechać do do Aspendos - super zachowany starożytny amfiteatr na 15000 miejsc - bardzo ładne miejsce 25 minut od Hotelu - tego nie mają w ofercie rezydenci ( zabrać ze sobą pełne obuwie ) . HOTEL: nowy hotel w nowoczesnym stylu ładnie wykończony jak na Turcję a byłem już w kilkunastu hotelach więc mam porównanie . Obsługa miła lecz angielski to u Nich słaby - raczej nastawiony na naszych zachodnich sąsiadów . Basen dość duży o głębokości 1,4 m oraz dla dzieci 0,35 m . Plaża piaszczysta jest przy hotelu - minuta spacerkiem . Zejście do morza łagodne bez kamieni . Przy plaży jest bar gdzie serwują posiłki , lody , gofry , napoje , owoce oraz oczywiście piwo :-) . Na plaży i w hotelu dobrze działające WiFi . Leżaki oraz stoliki myte są codziennie zarówno na plaży jak i przy basenach . POKOJE : czyste - sprzątane codziennie , dobrze wyposażone nie za duże . Pokoje od ulicy raczej spokojniejsze lecz gorszy widok . Pokoje z widokiem na morze mają też widok na baseny i przez cały dzień są na słońcu . W łazience jest szczoteczka do zębów , ręczniki itp - wszystko co potrzeba JEDZENIE : smaczne i urozmaicone - podawane tylko przez obsługę . Dużo ciast - ładnie podane . Polecam kawę w kawiarni przy basenach czynna od 11-19 . TRANSPORT : dojazd do hotelu z lotniska jest dość szybki ok. 50 minut . Dojazd do miasta Side i Manavgat - polecam białego busa , które mają przystanek obok hotelu ( najtańszy środek transprtu ) . ZAKUPY : obok hotelu jest bazarek 3 minuty drogi ale polecam też jechać do Manavgat - tam jest bazar w poniedziałki i czwartki ( dużo towaru i taniej ) . W hotelu też są sklepiki na poziomie 0 . Jadąc w kierunku Side - około 5-8 minut od hotelu wzdłuż drogi jest dużo sklepów i fajnie tam też można zrobić zakupy . Covid : na terenie hotelu nie trzeba nosić maseczek - na stołówce jest obowiązkowa (dają za darmo ) . Temperatura mierzona przed wejściem do hotelu i na stołówkę . Na terenie miasta , w samolocie oraz w transporcie miejskim maseczki obowiązkowe . Ogólnie polecam ten hotel, który skierowany jest raczej dla par ( mało atrakcji dla dzieci i młodzieży ) . Może kiedyś tam wrócę :-) - wszystko zależy od ceny - teraz była dość atrakcyjna
Nowy hotel , blisko do plaży , dobre jedzenie , miła obsługa ,
słaby angielski obsługi ,
Witam, na wakacjach w hotelu byłem z dziewczyną na przełomie wrzesień/październik 2020. Zakupiliśmy wycieczke w stawce promocyjnej, więc tym bardziej zaskoczyła nas jakość hotelu. Hotel nowy, dopiero co otworzony, wszystko jeszcze piekne, błyszczące i w bardzo dobrym stanie. Organizacja przelotu oraz dojazdu do hotelu była znakomita, wszystko poszło sprawnie. Niestety mieliśmy małe problemy na początku, ponieważ dostaliśmy pokój w którym były prowadzone prace związane z malowaniem sufitu i elektryką, co niestety oznaczało dla nas brak prądu w części pokoju, a co gorsza łazienkę ubrudzoną farbą na scianach i podłodze (osoba która to robiła nie była profesjonalna jeżeli chodzi o sprzątanie po sobie), poszliśmy do recepcji, Pan był uprzejmy, powiedział, że to załatwi, ale dopiero jak porozdziela pokoje dla gości którzy przyjechali, przez to właśnie czekaliśmy ponad godzine aż zmienił nam pokój, później było już tylko lepiej. W pokoju czysto, codzinnie sprzątają, zmieniają reczniki oraz wypełniają braki z lodówki (woda, ice tea, cola). Pokój z widokiem na morze na basen oraz na zjeżdzalnie. Spory balkon z wieszakiem na mokre ubrania. Sam basen przed hotelem wiekszy niż wydaje sie na zdjeciach, da sie popływać, ale głebokośc tylko 1,40m. Zjeżdżalni 5 , każda inna, niektóre naprawde szybkie! Dodatkowo basen w hotelu i mały płytki basenik dla dzieci, dosłownie po kostki. W hotelu dużo różnych sklepów, ceny do dogadania, nie przesadzone, jakieś pamiątki czy podróbki. Spa, z bardzo miłymi i profesjonalnymi ludźmi (w spa odbieramy ręczniki hotelowe, tam też mozemy je codziennie zmieniac). Restauracja sporo, jedzenia od groma, wydawane przez nich. bardzo miła obsługa, nie ma sie do czego przyczepić, to zdecydowanie jedno z najlepszych miejsc gdzie można posiedziec i miło porozmawiac. W samym hotelu dwa razy w ciagu dnia wydawane są lody, ciasta poza posiłkami, zupa o pólnocy, nie dadzą człowiekowi zgłodnieć. Jezli chodzi o kwestie barów i alkoholu to tez super, bar przy basenie, w hotelu, na plaży, wszedzie jest cos. Tylko barman z kucykiem nie ogarnia życia, lepiej do niego nie podchodzić. Bar przy plazy wydaje również posiłki w ciagu dnia. Plaża też zachowana w czystości, leżaki Pan codziennie wieczorami czyści, nie mam mowy o jakiś niedoskonałościach. Morze ciepłe! Cieplejsze niż woda w basenie wieczorami, dla lubiących fale. Idealne miejsce do podziwnia wschodów i zachodów słońca. Przy basenie i plazy chodzą Panowie i animatorzy, jedni zachęcający do kupna różnych rzeczy a inni do uczestnictwa w animacjach, nikt z nich nie jest natrętny, jezeli nie jesteśmy zainteresowani propozycją to nie namawiają. Animatorzy to bardzo mili ludzie, w ciagu dnia robią rózne konkursy, areobiki czy tańce. Codziennie wieczorem odbywa sie minidisco dla dzieci o 21 :) W niedziele tylko nie ma nic. Po kazdym mini dico są jakieś wystepy czy gra muzyka (całkiem normalna, może troche bardziej skoczna/młodzieżowa, ale na prawde wszyscy mogą sie do niej bawić). Animacje ogólnie były okej. Reasumując hotel bardzo ładny i zadbany, idealny do zdjęć, wspaniałe miejsca i fantastyczny nowoczesny design. Jakoś wycieczki przerosła oczekiwania, a na pewno cene (promocyjną).
*modernistyczny design *jedzenie *morze w pobliżu *czystość hotelu *możliwość korzystania z kilku barów
*średnio komunikatywny personel (nie wszyscy dobrze mówią po angielsku) *długi czas oczekiwania na rozwiązywanie wad/problemów
Nowy czysty hotel miła obsługa blisko lotniska ok 1 godziny transfer plaża przy hotelu piaszczysta z łagodnym zejściem do morza pokoje codziennie sprzątane mini bar uzupełniany codziennie .Polecam.
nowy czysty hotel miła obsługa
brak
Byłam w hotelu z grupą przyjaciół w wrześniu 2020. Hotel urzekł mnie swoim położeniem i pięknym widokiem! Warto dopłacić do pokoju z widokiem na morze!!! Obsługa hotelu jest bez zarzutu.W zasadzie wydają się niewidzialni, ale kiedy ich potrzebujesz są zawsze na miejscu! Na dodatek zawsze uśmiechnięci (i nie są nachalni!). Kelnerzy na stołówce bardzo mili. Najbardziej zapamiętałam pogodnego Farhata! Stoliki dezynfekowane po każdym gościu, a dla następnych nakrywany czysty obrusik i podawane sztućce w osobnych woreczkach, łącznie z jednorazowymi przyprawami i chusteczkami dezynfekującymi! Goście w hotelu nie muszą nosić maseczek. Maseczki i rękawiczki nosi obsługa, która codzienni jest testowana! Gościom jedynie mierzona jest temperatura przed wejściem na stołówkę. Jedzenie jest zawsze świeże i pod dostatkiem. Kiedykolwiek poszliśmy niczego nie zabrakło!!! A dodatkowo można posilić się też w beach barze. Polecam wspaniałe ryby!!! Może nie wyglądają na tak pysznie, ale naprawdę warto się skusić! A obsługa Beach baru - SUPER! Nie znam imienia, ale najmilszy z obsługi jest wysoki, postawny mężczyzna, zawsze uśmiechnięty i życzliwy! Drinki w hotelu bardzo dobre! Nie są oszukane (jak zdarza się w innych hotelach), a napoje z oryginalnych butelek! Animatorzy SUPER! Brawo dla Melissy i Soni oraz jej narzeczonego. Tylko z nimi mieliśmy największy kontakt, gdyż nie braliśmy udziału w innych grach i zabawach. Melissa zawsze znalazła czas, żeby podejść i zagadać. Zawsze wysłuchała i doradziła! Niezastąpiona wodzirejka podczas wieczornych zabaw tanecznych!!! Mój mąż mógł wreszcie bawić się (prawie) do samego rana! Wrócił prze-szczęśliwy! Tylko muzyka nie zawsze nadążała za oczekiwaniami!!! Jakieś techno mix i to po rosyjsku! Ale na nasze prośby zdarzały się lepsze nuty. Na terenie hotelu wszędzie jest czysto! Pokoje sprzątane bardzo dokładnie! Codziennie wymieniana pościel, ręczniki i uzupełniany barek z napojami oraz kosmetyki! ALE najbardziej z tego wyjazdu zapamiętam SPA & Wellness \"Lavinia\"!!!!! Będąc na wyjazdach w Turcji warto na początku pobytu skorzystać z HAMMAMu. Tak też zrobiliśmy! Potem, w pakiecie był masaż relaksacyjny (można wybrać inny pakiet). Było Super! Pani Nailia z recepcji oprowadziła nas po całym obiekcie i omówiła dostępne pakiety. Bardzo rzeczowa i sympatyczna. Profesjonalni i przemili masażyści: Ali i Latif urzekli nas swoim urokiem, profesjonalizmem, delikatnością i opiekuńczością! Po skończonym masażu relaksacyjnym przekazali swoje uwagi dotyczące naszego ciała pani Naili, która bardzo dokładnie i z wrodzonym taktem omówiła z nami problemy, które wymagałyby korekty w przyszłości. Zaproponowała oczywiście usługi salonu SPA, ale dała również wskazówki do wykorzystania po powrocie do domu. Zaproponowane pakiety zabiegów nie były najtańsze, ale po przeliczeniu okazało się, że w Polsce byłoby drożej , a na dodatek nie ma oferty, która zawierałaby od razu taką dużą ilość różnorodnych zabiegów (masaży). Wybrałyśmy pakiet masaży różnymi technikami (90 min)! I to był strzał w 10!!! Ali i Latif dokładnie wiedzieli jakie obszary ciała wymagały intensywniejszego masażu, czy korekty. W pakiecie było kilka różnych rodzajów masażu (tzn. różnymi technikami, m.in. tajski, kamieniami), ale nasi masażyści sami też dobierali masaż, który akurat dla nas był najbardziej pomocny. Miałyśmy też wykonywany w ramach tego pakietu drenaż limfatyczny, który okazał się zbawienny dla naszego ciała!!! Naprawdę warto wydać te parę euro i poświęcić czas na skorzystanie z zabiegów w SPA. Czułyśmy się tam naprawdę bardzo wyjątkowo! A pan BILAL starał się, żeby zawsze towarzyszył nam dobry humor i żebyśmy czuły się tu jak w rodzinie. Profesjonalizm całej ekipy godny polecenia!!!! Bardzo dziękujemy: Aliemu, Latifowi, Nailii i Bilalowi. Niestety imion innych pracowników nie poznałam, ale nic straconego. Na pewno jeszcze WAS odwiedzimy! Bardzo dziękujemy!!! To były moje najbardziej udane wakacje! POLECAM ten hotel z wielkim przekonaniem!!!
Nowy, czysty (codziennie sprzątane pokoje, codziennie zmieniana pościel), miła obsługa, super położenie, bardzo dobre jedzenie
brak
Pobyt w tym hotelu to najwspanialszy wypoczynek z jakiego kiedykolwiek korzystałam. Obsługa przemiła i pomocna. Szczególnie zapamiętałam zawsze uśmiechniętego Farhata z restauracji i Kadira robiącego pyszne drinki. Niestety nie zapamiętałam imienia człowieka pracującego w barze przy plaży ? chyba najwyższy ze wszystkich pracowników ? zawsze uśmiechnięty i przesympatyczny. W animacjach nie uczestniczyliśmy, ale animatorzy bardzo się starają, jednak zachęcają do zabawy z dużym wyczuciem. A skoro mowa o animatorach ? uściski dla super pozytywnej Melisy ???? Osoby, które proponują wyjazdy, zakupy itp. robią to w bardzo delikatny, nieinwazyjny sposób. Posiłki są pyszne i zróżnicowane. Każdy znajdzie coś dla siebie. Racuchy przy plaży palce lizać! Dobry alkohol. Pokoje wyposażone nowocześnie, w łazience oprócz podstawowych kosmetyków turystyczna szczoteczka do zębów, maszynka do golenia, myjki pod prysznic, zestaw akcesoriów typu patyczki i płatki kosmetyczne. Pościel i ręczniki wymieniane codziennie. Mieliśmy pokój z widokiem na morze ? warto dopłacić. Co prawda zieleń w otoczeniu hotelu nie jest jeszcze dopracowana, ale poziom obsługi wszystko rekompensuje. Czystość na 5. Panie sprzątające co i rusz odkażają i pucują windy, podłogi, balkony. Leżaki, stoliki na bieżąco dezynfekowane. Od jednej osoby z obsługi dowiedziałam się, że każdemu z nich robią testy na koronę. Wszystko co potrzeba do wypoczynku na miejscu ? basen, zjeżdżalnie, bar, restauracja, salon fryzjerski, sklepy, SPA (o którym za chwilę) w zasięgu kilku kroków. WIFI wszędzie działające z dużą prędkością. Zarówno w pokojach, na basenie jak i na plaży. Do morza spacerkiem dwie minuty. Plaża i dno morza piaszczyste, nie trzeba butów jak w innych regionach. Ceny w sklepach hotelowych niewygórowane. Zrobiliśmy w nich większe zakupy niż na bazarze. Mimo, że to kompleks czterech budynków jest bardzo kameralnie i przytulnie. Czułam się tam jak w domu i wcale nie chciało mi się wracać ???? Za to już szukam kolejnego terminu wyjazdu w to miejsce. Jestem pewna, że nie opisałam wszystkich atutów tego hotelu. Drobiazgi jakie bym skorygowała to: ? udostępnienie informacji gdzie można odebrać ręczniki basenowe - można w SPA, o czym dowiedziałam się po dłuższym poszukiwaniu od sympatycznego starszego Pana przebywającego w hotelu od kilku dni, ? łyżeczki do kawy w pokojach (przydałyby się nie tylko do kawy, ale też np. leków), ? zegar przy basenie i na plaży. Wiem, że szczęśliwi czasu nie liczą, ale czasem chcą zdążyć na masaż ????, ? muzyka wieczorna przy arenie - dramat. Łupanka dla klubowych małolatów sprawiała, że tańce kończyły się w ciągu pół godziny. Za to świetna rano przy basenie. DJ powinien się jeszcze wiele nauczyć? ? oczyszczenie kanału pomiędzy basenem i plażą. Pawilonów na plaży nie widziałam. I nie szalejmy z określeniem Ultra All?? SPA Lavinia?? jest jak niebo na ziemi. Korzystałam z koleżanką z pakietu Delux a potem wykupiłyśmy pięć masaży całego ciała po 90 min różnymi technikami. Naprawdę polecam. Fizjoterapeuta dobiera odpowiednie rodzaje masażu w zależności od tego co ?wyczuje? w naszym ciele. Atmosfera jest bardzo przyjemna, obsługa sympatyczna i zawsze uśmiechnięta. Głupio trochę mówić o tych wszystkich ludziach ?obsługa? bo bardzo ich polubiliśmy i traktujemy jak dobrych znajomych. Na recepcji poznaliśmy Nailię i Bilala. Nailia to profesjonalistka. Oprowadziła nas po całym SPA, udzieliła informacji z czego i jak możemy korzystać. Stonowana, miła i rzeczowa osoba. Bilal jest ciepły, uśmiechnięty i bardzo pomocny. Interesuje się czy wszystko jest w porządku, a jeśli trzeba uzgadnia z fizjoterapeutami ewentualne modyfikacje zabiegów. Masaże cudne. Wykonują je Latif i Ali. Są bardzo opiekuńczy, uprzejmi, dyskretni i delikatni a jednocześnie sprawiają, że ciało nabiera energii i znikają różne dolegliwości. Wszystko cierpliwie tłumaczą i dobierają techniki masażu indywidualnie do osoby. Oprócz nich w SPA pracuje kilka innych osób, których imion niestety nie zapamiętałam, ale z pewnością uzupełnię te braki już niedługo. Zachowanie całego zespołu, wystrój, nastrojowa muzyka sprawiły, że czułam się tam bardzo komfortowo. Nailia mówi świetnie po angielsku i po rosyjsku. Z Bilalem, Latifem i Alim rozmawiałyśmy po angielsku. Nie trzeba mówić biegle w tym języku żeby móc się porozumieć. Jeśli macie jakiekolwiek problemy np. z kręgosłupem, albo po prostu potrzebujecie się zrelaksować, to Lavinia jest odpowiednim do tego miejscem. Wierzcie lub nie, ale wróciliśmy z urlopu dziś po południu a ja już tęsknię za tym miejscem i tymi ludźmi. W skali do 5 stawiam 6.
Obsługa,internet, położenie, czystość, pakiet all
brak
Hotel niewątpliwie dla wymagających. Położony w bliskiej lokalizacji od lotniska (niecała godzina transferu) sprawia, że podróż nie jest męcząca. Obiekt, w którym każdy detal dopracowany jest do perfekcji. Nowoczesny design i wszechobecny porządek sprawiają, że gość czuje się tutaj niezwykle komfortowo. Posiłki łechtają podniebienie a nierozcieńczane alkohole podrasowują tylko ich smak. Opcja Ultra All wypada wzorowo. Idealne miejsce na idealne wakacje.
Pyszne i urozmaicone jedzenie. Czystość obiektu. Sympatyczny i pomocny personel.
Brak
Tripadvisor