291 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dla dzieci: Ukryta Kraina - interaktywna wystawa, w której na ponad 400 m2 znajdują się liczne atrakcje ze świata magii.
Dla amatorów militariów: Muzeum Oręża Polskiego i centrum atrakcji wojskowych Bastion.
Ekopark Wschodni - sieć malowniczych ścieżek prowadzących brzegiem morza przez lasy i torfowiska.
Moje wrażenia z pobytu w hotelu DIVA są bardzo nieprzyjemne.Czytałam wcześniej wiele negatywnych opinii a jednak nie wzięłam sobie do serca i dałam się nabrać na ich reklamę. Stary zniszczony budynek bez duszy i serca.Przygnębiająca atmosfera.Pokój ponury,brzydko pachnący,pościel wątpliwej czystości,łóżka rozsuwające się ,a wykładzina to HORROR.Stara zniszczona,poplamiona szmata!!!!!!! Jadłodajnia nie wiele lepsza.PONURA z lepiącymi się z brudu krzesłami. Najeść się można ale to nie ma nic wspólnego z czterema gwiazdami. Wszystko tłuste,przerabiane dania z poprzedniego dnia,np;żeberka /na lunch w restauracji też żeberka, w sałatce mięso z żeberek/ duuuuuużo vegety,bez polotu ,bez pomysłu,bez dekoracji. Kiełbasa,jaja,pomidor i tak w kółko. Oceniam z pozycji właściciela restauracji,więc o kuchni wiem WIELE. Nigdy więcej nie odwiedzę tego hotelu.Powinni obniżyć do max dwóch gwiazdek. Chcecie się przekonać to jedzcie a potem żałujcie jak Ja. Pozdrawiam.
Dzień dobry, chciałem opisać nasze negatywne doświadczenie związane z pobytem w Hotel Diva SPA Kołobrzeg w dniach 30.6-2.7. Rezerwacja dokonana przez Booking.com, 2 noce, pokój 204. Po przybyciu w piątek ok g. 13 i zameldowaniu się w recepcji zapytaliśmy się Pani Małgorzaty czy parkowanie pod hotelem jest darmowe. Dostaliśmy odpowiedź, że "jeżeli parkujemy od strony wejścia do hotelu od ulicy z Kasprowicza to parking jest darmowy". Przy wymeldowaniu w niedzielę okazało się, że dostaliśmy mandat w wysokości 250 zł za brak biletu parkingowego. Próbując wyjaśnić sytuację na recepcji, że wprowadzono nas w błąd, najpierw usłyszeliśmy od p. Małgorzaty, że "być może to byłam ja" i że informowała nas o godzinach płatnego parkowania (co niestety nie jest prawdą, mogą to potwierdzić dwie osoby). Gdy powiedzieliśmy, że jesteśmy w 100% pewni, że takie słowa nie padły i mamy na to świadków i można to prawdopodobnie zweryfikować na monitoringu, p. Małgorzata powiedziała: "„to państwo macie problem" Niestety obsługa hotelu (dwie panie oraz pan) od początku sprawiała wrażenie nie przystającej do poziomu 4* hotelu. Przy zameldowaniu o wszystko musieliśmy sami pytać, czy jest basen, spa, godziny śniadań, wifi itp. Przy wypożyczeniu rowerów zostawiliśmy kaucję w gotówce, o której zapomnieliśmy przy oddaniu rowerów. P. Małgorzata nie przypomniała nam o zostawionej kaucji i gdy nie nasza reakcja być może kaucja nie wróciłaby do nas? :) Stan rowerów pozostawia wiele do życzenia m.in. brak powietrza w oponach, przeskakujące przerzutki, luźne siodło. Gdy spytaliśmy się czy poleca śniadanie dostaliśmy odpowiedź "co kto lubi"! ;) A akurat śniadania były przepyszne i mocną stroną Państwa hotelu. Podobnie jak basen i sauna. Ze squasha nie skorzystaliśmy (mimo, że przyjechaliśmy grać m.in. w tenisa i chętnie spróbowalibyśmy też squasha) ponieważ dowiedzieliśmy się o takiej możliwości dopiero na koniec pobytu z plakatu w windzie. Nie uważam żeby rekomendacja "widzę, że mają Państwo rakiety do tenisa, polecamy nasz kort do squasha" wymagała szkoleń marketignowych ;) Ze spa na 1p. nie korzystaliśmy natomiast na zakup olejków do masażu czekaliśmy kilka minut ponieważ nie było nikogo na recepcji spa. W naszym pokoju była jedna rolka papieru toaletowego dla dwóch osób na 2 noclegi. Uważam, że w Hotel Diva SPA Kołobrzeg, poziom obsługi kilku osób zdecydowanie nie przystaje do 4* i do udogodnień hotelu, które są na naprawę niezłym poziomie. Czytając opinie w Google i na Booking.com widzę, że wiele osób ma podobne odczucia. np. "Obsługa zachowuje się jakby pracowała w hotelu za karę" Jedynie co to więcej życzliwości od strony obsługi i będzie bardzo dobrze! Recepcja już na starcie jakaś taka dziwna - czułem że to ja zagajam i ciągnę uśmiechem rozmowę - ale może Panie wiedziały co mnie czeka i już im mnie było żal. Recepcja kompletnie bez reakcji na prosby o pomoc w tej sytuacji Chcieliśmy tą sprawę rozwiązać rozmową, polubownie, przed oceną w Booking, social media, Google itp. czy też m.in. zawodowo się zajmujemy, jednak na koniec usłyszeliśmy, że "możemy złożyć reklamację w sprawie biletu parkingowego" . UPDATE: Kierownik recepcji, po kilku dniach, odpisał sztampową odpowiedź: (" podejmiemy odpowiednie działania w celu poprawy jakości usług", Jesteśmy zaniepokojeni tym faktem", "podejmiemy odpowiednie działania", "Będziemy prowadzić wewnętrzne szkolenia i działania" itp.). Nie jestem jednak pewien czy nie są to puste słowa ponieważ nasza prośba o jakąkolwiek rekompensatę (w postaci vouchera na przyszły pobyt lub usługę w SPA) za wprowadzenie w błąd i niesłusznie zapłacony mandat parkingowy (250 zł) , spotkała się już z brakiem odpowiedzi.
Nie polecam tego hotelu. W Kołobrzegu jest wiele lepszych i tańszych.
Miła pani kosmetolog na Spa, nie pamiętam imienia, ale wysoka i czarne długie włosy. Profesjonalnie wykonany zabieg.
Budynek słabo utrzymany. W niektórych miejscach popękane ściany. Mało animacji dla dzieci. Bardzo mało miejsc parkingowych. Kuchnia słaba - jedzenie wyglądało i smakowało jak z gotowych paczek. Na siłowni brak instruktora. Oszczędzają na obsłudze.
Nigdy więcej. Zacieki na ścianach... Odklejające się tapeta. Na podłodze plamy. W łazience pod prysznicem grzyb na fugach, kabina uszkodzona. Ślady pasty na płytkach po poprzednikach. Pokój spory jednak bardzo ciemny, słabe oświetlenie. Pani na recepcji starała się być mila. Przez prawie pół nocy słychać jakiś wentylator. Większość 3 gwiazdkowych oferuje lepsze warunki... Rezerwacja telefoniczna z garażem podziemnym, zaliczka wpłacona. Po przyjeździe się okazało że miejsca brakuje i trzeba auto w własnym zakresie zaparkować. Na dodatek musiałem się upomnieć aby odliczyli za ten garaż... Wiedzieli że miejsca nie będzie już parę godzin przed moim przyjazdem, jednak nie powiadomili aby człowiek nie szukał alternatywy... Niestety nie znalazłem żadnego kontaktu na który mogę składać reklamacje. Zdjęcia zrobiłem ku przestrodze... Chętnie udostępnię .. Szczerze nie polecam. Cieszę się że wybrałem się tu na weekend a nie na cały urlop. Aż nie chce się tu siedzieć... Nie mogę się doczekać wyjazdu...
Lokalizacjs
Stan pokoi. Czystość pokoi. Brak komunikacji
Koszmar, zgłaszam sprawę do sanepidu i prawnika o odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu .
Jedyna zaleta tego miejsca to lokalizacja.
Wszystko. Zglaszam do sanepidu zalane ściany, odklejające się od wilgoci tapety,podklejone klejem, który przez to wydziela się do powietrza. Dostałam ataku astmy po 2 minutach przebywania w pokoju,o który musiałam kłócić się kilka godzin ,bo Pani nie chciała przyjąć przelewu ani regulaminowego depozytu za pobyt Jak zatkała się umywalka to wyleciało dołem podłogi z innnej strony i wylazły rybiki. Jak prosiliśmy o zamianę pokoju to też był problem, a w końcu dano nam taki z placem budowy 24/h
Po przeczytaniu wielu negatywnych opinii, byliśmy bardzo mile zaskoczeni i dobrze, że się nie sprawdziły. Fakt hotel wymaga już zmian, ale nie jest tak tragicznie albo nam się udało po prostu dostać przyzwoity pokój. Duży plus za bawełnianą pościel, nie wyobrażam sobie spędzić nocy na czymś bawełnianopodobnym, mały minus łączone łóżka zamiast małżeńskiego. Przesympatyczna Pani Daria na recepcji , bardzo mili pracownicy obsługi pokojowej.
Położenie, kompleks basenowy, różnorodność śniadania.
Do wymiany wykładzina na korytarzach i myślę, że w pokojach też.
Polecam ten hotel...momentami czulismy sie jak w Grecji...hii hiii tylko pogoda nie taka...wlasnie bede rezerwowac dla dwoch seniorek 80 letnich...
Fajny hotel...czysto.posiłki urozmaicone smaczne.obsluga na medal..pokoje czyste.strefa spa na 6 plus..łozka wygodne spałam jak ksiezniczka????
Parking..malo miejsc..ale troche gimnastyki i zawsze miejsce mielismy..
Radzę omijać ten hotel z daleka.Nie warty żadnych pieniędzy.
Za jedyną zaletę hotelu można uznać basen.
Czystość w pokojach BRAK.Obrzydliwa brudna poplamiona wykładzina.Pod dostawioną dostawką żelki.Brudna skarpetka po pozostałych gościach w aneksie kuchennym na podłodze.Brudne polamione kapy na łóżku w sypialni.Obdarte ościeżnice, listwy przypodłogowe, prysznic brudny nie domykający.Przy bardzo wysokiej cenie standard gorszy niż w hostelu z wystrojem który nie był zmieniony ani odświeżony chyba os powstania hotelu.
Hotel zniszczony. Byliśmy parę razy, ale w tym roku dostaliśmy pokój 214 lux, który okazał sie tragiczny. Ściany brudne, łatana tapeta, fotel brudny jakby z błota wyciągnięty.Pachniało stęchlizną. To chyba nasz ostatni tu pobyt.
SPA
Hotel zniszczony. Byliśmy parę razy, ale w tym roku dostaliśmy pokój 214 lux, który okazał sie tragiczny. Ściany brudne, łatana tapeta, fotel brudny jakby z błota wyciągnięty.Pachniało stęchlizną. To chyba nasz ostatni tu pobyt.
Ogólnie tragedia. Opis hotelu całkowicie odbiega od stanu rzeczywistego. Dezorganizacja totalna.
Ciężko stwierdzić
Opis pokoju na stronie internetowej a jego wygląd w rzeczywistości to spore nieporozumienie. Niezbyt czyste pokoje i łazienki. Ubogi wybór na śniadaniu i kolacji. Spa zaniedbane, wymaga odświeżenia... Obsługa niemiła, zero pomocy, strach się o cokolwiek zapytać. Kolejki na śniadaniu- dosłownie 25 minut czeka się na kawę ????????
Pobyt uwazam za udany.Dostep do basenu sauna itp.w cenie.Ogolne wrazenie bardzo dobre.Jednak mielismy znizke,po cenie sezonowej cena zbyt duza wolalabym jechac za granice.
Dobre polozenie ,czysto w pokojach,mila obsluga i uprzejma ,pomocna.
Mielismy pokoj bez klimatyzacji ,w upalne dni to uciazliwe.Menu powinno byc bardziej urozmaicone.
Obsługa w recepcji tragiczna. Brak klimatyzacji, brudno i niesprawna lodówka. Na korytarzach duszno i brudno. Niech nikogo nie zmyli, że zapis budynek klimatyzowany oznacza obecność klimy w pokojach.Moloch w którym obsługa nie radzi sobie z utrzymaniem porządku i stanu technicznego.
Brak zalet
Tragiczna obsługa, brudno, duszno.
Pobyt zapowiadał się bardzo miło i przyjemnie w wykupionym \" romantycznym pakiecie\". Cena przystępna, hotel na pierwszy rzut oka bardzo przyjazny. Z pięknego opisu pakietu byłoby na tyle. Jakość jedzenia koszmarna...ciężkie i tłuste obiadokolacje...niskiej jakości wędliny na śniadania, deserów i owoców praktycznie brak. Pokoje z okropnie niewygodnymi łózkami- okropny bol pleców przy wyjezdzie. Poplamiona wykładzina w korytarzach jak i pokojach. Romantyczna kolacja w restauracja Ricardo okazała się wielkim rozczarowaniem- brak informacji w opisie pakietu oraz na recepcji - nikt nie raczył poinformować nas o braku możliwości wyboru kolacji z katry restauracji - szkoda ze dowiedzieliśmy się o tym już po wyborze i obciazeniu dodatkowymi kosztami. Zaproponowanego menu nie było nawet w karcie - podejrzewam ze menu było z serwowanej w tym samym czasie obiadokolacji ;) szału nie robiło :) Rekompensatą miała byc darmowa kolacja przy następnej wizycie ( ale jak łatwo było się domyślec juz nigdy z tego hotelu nie skorzystamy a tym samym z darmowej kolacji) ale innej mozliwosci rekompensaty juz nie usłyszeliśmy- oczywiscie nie obyło się bez ślamazarnej obsługi podczas wymeldowania jak i nie miłych slów od samego kierownika hotelu. Teraz sama mam nauczkę i sprawdzę wszytkie podchwytliwe pkt z rezerowanego pakietu. Menadzera hotelu proszę o szkolenie dla jego wszytkich pracowników z recepcji.
zabiegi spa
brak miejsca parkingowego, niska jakość posiłków, słabo opisane atrakcje ( pakiet spa) hotelu, kiepski widok z balkonu
Tripadvisor