4249 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży.
Szeroka oferta sportowo-rekreacyjna: hammam, masaże, siłownia, basen kryty i zewnętrzny, kort tenisowy.
Dla dzieci: basen, miniklub i ciekawy program animacyjny.
Hotel przeogromny.Wymaga remontu ale pokoje są ok.Jedzenie do wyboru .Świeżo robione naleśniki pizze omlety i grillowane mięso.Naprawdę wybór ok.Smaczne Trochę mało owoców .byliśmy w styczniu więc wiadomo baseny zewnetrzne odpadły ale wewnątrz jest basen solny z jakuzzi i basem ze słodką wodą obydwa podrzewane więc ok.Wybraliśmy sie na wycieczkę na saharę przewodnik z Corala super .Opowiadał cała drogę mega ciekawie i z humorem.
Duża powierznia jest gdzie spacerować i biegac Sprzątanie super .Animacje wieczorne super .Drinki i przekąski ok. bilard piłkarzyki i inne zabawy ok 3 razy dziennie animacje dla dorosłych .
Brak czajnika w pokoju Czasem słabe wifi w pokoju .
HOTEL super, baseny do wyboru,mila obsługa, piekne widoki i plaza blisko.Wspaniali animatorzy, zajecia jogi, zumby steptach i inne gry wieczorem mini disco dla dzieci i pokazy dla dorosłych.
Otoczenie, polożenie, przestrzeń dla gości. Super animatorzy.
nie dostaliśmy sie na umowiona kolacje, brak miejsc.
Świetny wypoczynek. Hotel znajduje się w bardzo dużym ogrodzie palmowym. Do morza jest kilka kroków. Na terenie obiektu znajdują się 3 baseny, przy których ustawione są leżaki, materace i parasole. Teren hotelu zadbany i czysty. Pokoje codziennie sprzątane, wygodne i funkcjonalne. Obsługa hotelowa przemiła, ludzie niezwykle uprzejmi i uśmiechnięci. Na terenie hotelu odbywają się animacje w ciągu dnia i wieczorami. Posiłki smaczne, bardzo duży wybór, mnóstwo sałatek i surówek, owoce i różnorodne desery. Transfer z lotniska trwa niecałą godzinę.
Hotel znajduje się na dużej powierzchni wśród palm, bezpośrednio przy morzu. Posiłki urozmaicone, świeże, kolorowe, wybór bardzo duży. To atut hotelu. Pokoje hotelowe zgodne z opisem, bez zarzutu.
Nie zauważyłam wad.
Hotel 4 gwiazdkowy w Tunezji to jak 2 gwiazdkowy w np . Hiszpanii. Spodziewałam się gorszych warunków po przeczytaniu wielu opinii. Za tak niska cenę to jakość odpowiednią.
Pokój był czysty, codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki, uzupełniane np. Środki do mycia. Widok na morze. Wszystko działało bez zarzutu. Jedzenie - tyle , że jazdy coś może wybrać. Dużo różnych dan, które rzadko się powtarzały. Dla mnie na plus , że frytki były tylko raz . Porównując wybór i jakość z innymi hotelami z opcją all inclusive, nie ma się do czego przyczepić . Baseny, plaża codziennie sprzątane .
Minusy -mały wybór drinków bezalkoholowych, nie było lodów, brak piwa bezalkoholowego , niektóre osoby z obsługi mało zainteresowane swoją pracą, ale bez tragedii. Brak basenu z podgrzewana wodą, bo niestety o tej porze wodą była bardzo zimna.
Pobyt zdecydowanie udany, jest co robić, dużo animatorów, którzy dbają, aby się nie nudzić, może tylko wieczorami za dużo atrakcji dla dzieci, za mało dla dorosłych. Sam hotel jak na warunki afrykańskie jest ok, kwestia tylko jakości pokoju, bo można trafić na taki w opłakanym stanie, jak i w dużo lepszym standardzie, jaki otrzymaliśmy po prośbie zmiany, odbyło się to bezproblemowo, więc wykupienie apartamentu z widokiem na morze, nie gwarantuje dobrej jakości. Baseny głównie z chlorowaną wodą morską, co nam kompletnie nie przeszkadzało, jak i zarówno z wodą słodką. Ogromny obszar hotelu powoduje, że znajdziemy zadbane zakątki jak i niekoniecznie dopieszczone delikatnie mówiąc, głównie zaniedbana trawa. Standardy określam biorąc pod uwagę, że to Afryka, a nie Europa. Załączone zdjęcia: widok z pokoju jaki otrzymaliśmy i widok z pokoju po zamianie.
Na plus: Obsługa w szeroko rozumianym pojęciu, ogromny wybór przepysznego i różnorodnego jedzenia, duży rozmiar hotelu i basenów, które powodują, że nie ma ścisku, tłoku. W miarę czysto w pokojach.
Wszechobecne niezbyt "pachnące" glony nad morzem mogą skutecznie zniechęcić do kąpieli jak i spacerów po plaży, choć niektórym to nie przeszkadza, my woleliśmy baseny. Kategoryzowanie turystów odpowiednio na tych z Francji i pozostałych, Polacy gdzieś pod koniec stawki na równi z Czechami, Słowakami i Słoweńcami. Bez napiwku ciężko coś wywalczyć, wystarczy symbolicznie się "pokazać" i od razu lepiej, ale taka kultura, więc nie ma co się dziwić. Na 3 zjeżdżalnie czynna tylko jedna.
Tragedia, odradzam serdecznie. 30 lat temu może to był niezly hotel, ale teraz to trup z obrzyganymi fotelami w barku. Zero porozumienia, nawet w recepcji nie ogarniają angielskiego! Syfiaste pokoje, ohydne stare ręczniki, wszystko odpada. Jedzenie dramat. Ze 3 "cieple" posiłki do wyboru, i tak zawsze lekko letnie. Obrusy nieświeże. Zaloga znękana, nie mówiąca po angielsku. Owoce znikają i nie są uzupełniane lub trzeba się o nie upominać. Wszystko rozdrapywane przez półdzikich tutejszych turystów, którym hotel ratuje pustki covidowe i którym dał niskie ceny. Efekt: tłum prostych Arabów z dużą ilością rozwydrzonych dzieciaków. Szkoda że nie bylam o tej sytuacji uprzedzona przed wyjazdem, na pewno bym nie skorzystała.
Brak
Powinien być zamknięty i gruntownie naprawiony, syf, grzyb, wszystko się sypie. Nawet nie 2* w tej chwili.
Fantastyczny hotel, były to najlepsze wakacje, fantastyczni animatorzy i miła obsługa. Dyskoteka była czynna codziennie do około godziny 3-4 nad ranem to zależy. Dobre jedzenie i dobre warunki. Czyściutko. Najlepsze były animacje. Codzienne showi jak wspomniałam fantastyczna dyskoteka. POLECAM!!!!
Brud w pokojach a szczególnie na plaży i przy basenach. Baseny male i bardzo zaludnione. za prwie wwszystko trzeba palcic. obsluga fatalna. ogolem szkoda czasu i pieniedzy.
Właśnie wróciliśmy z wczasów w tym hotelu z BP Itaka. Ogólnie powiem że to co zastalismy na miejscu to jakiś koszmar. Pokój wyglądał tragicznie wszędzie pleśń tzn. w wannie pleśń, na materacach pleśń na ścianach pleśń. Zasłony brudne, pokój na parterze i zepsute drzwi balkonowe, można było sobie spokojnie wejść przez taras do naszego pokoju. Sejf oczywiście bezpłatny ale... zepsuty. Recepcjonista był wręcz oburzony że chcemy go zamienić. Oczywiście po negocjacjach z menadżerem hotelu udało się zamienić ten koszmar na "bungalow". Jedzenie jak już pisał kolega poniżej masakra. Na stołówce smród. Jeżeli ktoś się wybiera tam na wczasy to polecam tylko i wyłączne "bungalow" tam rzeczywiście powiewa 4 gwiazdkami. Baseny w sumie trzy i w dwóch z nich słona woda. Jedyny plus to obsługa. Zaznaczę tylko że nie były to nasze pierwsze wczasy w Afryce i mam dość duże porównanie jeśli chodzi o hotele. Jak dla mnie 2 gwiazdki
Miła obsługa
Pokoje, jedzenie
Duży plus dla Pani Agnieszki i Moniki. Pokoje niestety pamiętające lata 90-te, śmierdzące, średnio czyste, bez czajnika, często bez wody do picia. łazienka zmurszała, z glonami i grubym kamieniem na bateriach, brudne, śmierdzące i niezmieniane ręczniki. Serwis plażowy niby ok, ale okropnie brudne materace i leżaki. Soki bardzo słodkie, a kawa zdarzała się słona. Słona woda w dużym basenie ze zjeżdżalniami. Do tego często brak miejsca, sztućców i szklanek w części restauracyjnej. Opryskliwi, a do tego ślepi kelnerzy, którzy potrafili się upomnieć sami z siebie o napiwek, co skutkowało tym, ze nikomu nie miało się ochoty płacić.
blisko plaży
posiłki; pokoje; czystość
Zacznijmy od zalet, których było zdecydowanie mniej niż wad. Ale po kolei... + obiekt- bardzo ładne otoczenie, hotel z zewnątrz najładniejszy w jakim byłem. Co prawda nie był nowoczesny, ale miał swój dawny klimat, który zachował się do dzisiaj. Dużo roślinności, ogrodów, deptaków, długa plaża. Bardzo na plus! + plaża- mimo, ze było bardzo dużo glonów to dbano o to, aby plaża była czysta. Można było znaleźć spokojne miejsce dla siebie, bez zgiełku który towarzyszył głównemu basenowi. Woda w morzu również czysta. + serwis pokojowy- codziennie nowe ręczniki, butelka wody, pościelone łóżko. Sprzątanie to mocna strona tego hotelu. Minusy: - organizacja- brak informacji o godzinach posiłków, gdzie są przekąski, kiedy itd - pokój- widać było a nawet czuć, ze pokoje są z lat ?90 jak nie dalej. - woda w basenie- UWAGA SŁONA WODA! Co było trochę zaskoczeniem, bo nigdy się z tym nie spotkałem. Przez pierwsze dwa dni nie przeszkadzało to az tak bardzo, jednak później skóra była już wysuszona i szczypała (słońce potęgowało ten stan). Mimo natrysków które nie wszystkie działały, ciężko było zmyć z siebie cała sól. - obsługa - Chyba największy minus! Udawali, ze nie widza i traktowali wybiórczo gości. Kelnerzy nie nadążali aby dać sztućce przez co czekało się z pełnym talerzem nawet ok 15 minut. (Dla jasności nie czekałem az łaskawie mi przyniosą tylko robiłem kilka okrążeń wokół stołówki w celu znalezienia czystych sztućców) Trzeba było się o wszystko prosić, skakali tylko wokół ludzi którzy dawali spore napiwki. Niektórzy nieuprzejmi i aroganccy. Jedna osoba na obsłudze basenowej to tez trochę mało na tak duży hotel. Jedynie sprzątaczki można chwalić. - restauracja/jedzenie - śniadania codziennie takie same, jeden rodzaj czegoś w stylu szynki, trzy rodzaje sera (dwa, ale jeden był pokrojony w inny sposób), jajka czarne. Pod koniec bylismy w stanie jeść tylko naleśniki i rogale które były świeżo wypiekane. Obiady i kolacje różnorodne ale smak wszystkiego bardzo podobny, monotonny i niedoprawiony. Było mało rzeczy które moznabyloby zjeść ze smakiem. Dodatkowo do każdego ?stanowiska? z jedzeniem były duże kolejki. Soki były tak słodkie ze nie dało się ich pic. - bar/napoje- drinki bardzo słabe(bazują na gotowych syropach). Podawawane w malutkich plastikowych kubeczkach, na dwa łyki. W szklankach podawano tylko w barze obok i pod recepcja, gdzie było duszno i nie siedziało się tam zbyt przyjemnie. Wino tylko wytrawne z najniższej półki. - animacje- zaczynały się bardzo późno, wydaje mi się ze jak na taki hotel to było ich za mało. Z uwagi na to ze udało mi się odpocząć to pobyt uwazam za udany, jednak niesmak pozostał. Hotel odradzam, warto dołożyć trochę i udać się do lepszego hotelu.
Czystość, plaża, obiekt
Zapraszam do opisu
Hotel duży ,bardzo miła obsługa, wspaniałe koty, baseny
przestronny ogód,bezpośrednio przy plaży,miła obsługa i wspaniały zespół animatorów,piękne baseny,długa i piękna plaża,dobre wino
stare meble w pokoju
Ogólnie poniżej oczekiwań . Obsługa FATALNA , robią wielkiego focha jak mają obsłuźyć. A na dodatek padłem ofiarą dwóch kradzieźy .Raz telefon- cudem się znalazł , potem 100 euro z pokoju z portfela. pln , karty , dowód , paszport zostawili - na 99,9% obsługa . Super rezydentka Pani OLA -bardzo nam pomogła ( SZCZERE DZIĘKI ) z biura EXIM tour. Na stołówce bałagan i nie ład - mało przyjemnie jesc posiłki. Zaletą są animacje - na prawdę SUPER , rzetelne , zabawne i długie , aż do wyczerpania sił- ale oto chodzi. JEDNO Z ŻONĄ POSTANOWILIŚMY - DO TUNEZJI WIĘCEJ NIE POLECIMY. POZDRAWIAM. PAWEŁ WŁODARCZYK. MOBILE+48-660-549-615.
**** to ma tutaj absolutnie nic. Pokoje jak za wczesnego Gierka, stare meble, kineskopowy tv (za pilota należy uiścić depozyt) 1/2 kanałów śnieży. Internet płatny i tylko w recepcji. Telefon nie działa, lodówka brudna, brak wody pitnej czy barku w pokoju, brak krzesła, stolika, na "tarasie" nie da się posiedzieć gdyż co wieczór kiepskiej jakości zieleń jest podlewana czymś w rodzaju gnojówki. Wejście do pokoju wiąże się z walką z kluczem w zamku, wciąż się zacina. Room service to dramat: pokoje są byle jak sprzątane, ręczniki zabierają rano i miedzy 10 a 17 nie uświadczysz wymiany, robak w rogu leży już 4 dzień :). Łazienka ? popękane kafle, rdza w wannie, zapchany zlew. Baseny 3 - 2 ze słoną i chlorowaną wodą ? mieszanka wyżera oczy i pali usta, bardzo. W basenach pływa jakiś czarny, plastikowy syf. Mimo, że czynne są do 19, o 18 obsługa wygania już wszystkich i składa leżaki, nawet jeśli o dziwo leżą na nich twoje rzeczy, które potem zdobią żywopłot z uschniętego hibiskusa. Plaża ok, sprzątana z wodorostów, które zwożone rano i wieczorem traktorami na kupy schną i śmierdzą dookoła plaży. Jedzenie urozmaicone, nawet bardzo - to jedyny plus. Obsługa kelnerska - DRAMAT - doczekanie się nalania napoju (bo nie można mieć całej butelki na stole - poza wodą)to oczekiwanie na cud?lepiej zmienić po pierwszym daniu stolik na inny rewir kelnerski ? szybciej się doczekasz napoju. Drinki (w all inclusive za 2899 za osobę) to plastikowe kubeczki o pojemności 120 ml przy czym lane są bez baczenia na składniki - mojito z tonikiem, pinacolada z syropem truskawkowym, czemu nie!? Ciepłe, lód w drinkach na wyraźne życzenie. Bez zarzutu działa klima w pokojach, poza tym hotel nie jest klimatyzowany - sala restauracyjna niby jest klimatyzowana (!) ? może i jest ale nie działa. W recepcji klimatyzacja wyłączana po 22.Obsługa barów basenowych z wyraźną łaską leje coli lub czegoś innego, podobnie z drinkami, więcej niż dwa to już obraza (trochę lepsza obsługa przy słodkim basenie).Wokół bungalowów zaorany piasek, nie wyrównany.DRAMAT
Hotel polozony w strefie turystycznej, oddalony o ok. 8 km od najblizszej miejscowosci ze sklepami, restauracjami, itd. Dobry dla osob lubiacych spedzac czas biernie w obrebie hotelu; jedyne rozrywki to animacje dla dzieci i doroslych na plazy lub przy basenach. Plaza nieduza, troche zaniedbana (smierdzace algi). Troche dalej jest piekna, dluga plaza, ale pracownicy ochrony sasiedniego hotelu nie pozwalaja kapac sie przy ich plazy, a szkoda bo jest wspaniala. Jedzenie super, urozmaicone i w ogromnej ilosci, w formie stolu szwedzkiego. Niestety, ze wzgledu na duza liczbe turystow, trzeba stac w kolejkach po wszystko. Pokoje ladne i czyste, choc te z widokiem na morze wychodza rowniez na glowne patio, gdzie do poznych godzin trwaja wystepy mlodych animatorow (sa rewelacyjni i bardzo zdolni), co wyklucza spokojny sen. Obsluga niezla, choc czasem jej jakosc byla slaba, pewnie z powodu duzej ilosci gosci.Na terenie hotelu sa tylko 3 sklepiki: tradycyjne tunezyjskie pamiatki, bizuteria i kiosk - fani shoppingu nie poszaleja. Pozostaje Midoun, oddalony o 8 km lub Houmet Souk 24 km od hotelu. Bylo fajnie przez 1 tydzien, dluzej nie wytrzymalabym i chyba wiecej tam nie pojade. To dobre miejsce na leniwe nicnierobienie, choc w sezonie zbyt tloczne.
Baaaardzoo polecam ! A więc tak : Hotel duży, luksusowy. Teren wokół hotelu ogromny. Dużo miejsca na spacery. Wszystkiego pilnują ochroniarzy. Pokoje również dobre, codziennie sprzątaczki pytały się czy czegoś nie potrzeba. Tarasy z pięknymi widokami. Jedzenia bardzo dużo, można sobie wybierać do woli, jak kto chce i ile. Obsługa świetna zarówno w barze jak i w restauracji. Wszyscy są na zawołanie i podają co chcesz. Kelnerzy bardzo mili, uśmiechnięci.W recepcji również. Można się z nimi dobrze dogadać, próbują nawet w języku polskim. Rozrywki też dużo. Animacje codziennie, animatorzy zabawiają wszystkich, w każdym wieku. Bardzo polecam ten hotel. Sama do niego jeszcze z chęcią przyjadę.
W pełni mogę polecić ten hotel osobom niewymagającym,chociaż myślę że osoby średnio wymagające też byłyby zadowolone z pobytu w tymże hotelu.Zakwaterowano nas w bungalowie,poza małym drobiazgiem(niezbyt czysta narzuta na łóżko,której i tak nie używaliśmy)reszta była bez zarzutu.Jedzenie smaczne,urozmaicone(byliśmy tydzień),stoły-nakrycia czyste,kelnerzy bardzo przyjaźni.Olbrzymi główny basen(niestety nie podgrzewany w okresie jesienno-zimowym)i 4 mniejsze basen kryty(cieplutki :-) )plaża przy hotelu.Animacje fajne,ale niestety jeszcze za mało polaków odwiedza ten hotel,więc słychać tylko język niemiecki i francuski,ale dzielnie się uczą i starają się mówić również po polsku :-).Reasumując-polecamy ten hotel
Nie polecam, Hotel ogólnie brudny niemiła obsługa, brak leżaków, brud w restauracji,nudne animacje, na plaży smród gnijących wodorostów.
Hotel bardzo brudny, w barze le Pacha smród sfermentowanych soków skutecznie zniechęcał do stania w 10min. kolejce za napojami,w restauracji ok. 20 min.w kolejce, brudne stoły kelnerzy przykrywali papierowymi serwetami,szklanki lepiły się od olejków do opalania. Przez słabo działającą klimatyzację w pokoju panował zaduch, w łazience zagrzybione ściany i cuchnące ręczniki.Przy basenach za mało parasoli i leżaków,na plaży wodorosty, które w nocy wyrzuciło morze, zgarniano tworząc ogromne cuchnące pryzmy. Jeśli tak ma wyglądać wypoczynek All Inclusive?.Hotel oraz biuro podróży Wera-Tours straciło wielu potencjalnych klientów, ponieważ nikt z mojej rodziny i znajomi nigdy do tego Hotelu nie pojadą.Opinię mogę potwierdzić tel.500 263 009
Podobnie jak Pan poniżej także byłem w czerwcu w El Mouradi z oferty biura Wera-Tours (a jak sie potem okazało - Selectours - bo Pan w biurze powiedział mi że to jest oferta od nich.... jak sie potem okazało nie dokońca było to prawdą, gdyż Wera Tours jest jedynie agentem - po zatym Pani która jechała z nami- bardzo kiekompetentna (ale to tak na marginesie) Ale wracając do hotelu - w hotelu jest czysto i ładnie - fakt faktem można trafic na gorszy pokój ale bez problemu da sie załatwić zamianę nawet bez konieczności posługiwania sie językiem obcym (wystarczy migowy ;)) Jedzenie w hotelu bardzo dobre i dużo :) Drinki, przepyszne, obsługa hotelu bardzo uprzejma :) świetne animacje.
Tripadvisor