13 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjne położenie: w turystycznej dzielnicy Mali i Robit, ok. 16 km od Durres, przy promenadzie.
Sporty wodne na plaży.
Piaszczysta, publiczna plaża bezpośrednio przy hotelu.
Hotel zadbany , przyzwoity , spełnił nasze oczekiwania.
Blisko plaży , miła obsługa
Brak
Właśnie wróciliśmy z hotelu Eter. Spędziliśmy tam tydzień od 25.07 do 01.08 Ogólne wrażenia dobre .Pogoda piękna przez cały pobyt temperatura ponad 30 st.
Pokój mały ale czysty.Dwa polskie programy tv ,bezpłatnie w pokoju lodówka, sejf , czajnik do gotowania wody, dobra cicha klimatyzacja, darmowe w-f .Hotel przy plaży ,bliskość do morza.Nowe leżaki na plaży, zawsze dostępne. Bardzo miła obsługa zwłaszcza kelnerska. Duży plus dla Barmanów.
Pokój bardzo mały. Jedzenie mało urozmaicone, niezbyt dobre. Sprzątanie w pokoju słabe , ale ręczniki wymieniane codziennie.
Hotel elegancki, ładnie urządzony. Obsługa (oprócz panów na plaży) miła. Mimo to, nie wywarł on na nas zbyt dobrego wrażenia. All inclusive w hotelu Eter odbiega swoją formą od typowych wakacji all inclusive w Europie. Polecam rozejrzeć się za ofertami w hotelach sąsiadujących.
- pokoje sprzątane regularnie - obsługa miła. Czasem trudno dogadać się w języku angielskim. - plaża bezpośrednio przy hotelu
- „walka o leżaki” na plaży i na basenie. Panowie pilnujący plaży potrafią zwrócić uwagę za odsunięcie leżaka metr od parasolu (ponieważ „zachodzi” na leżaki sąsiednie) mimo, że od rana nikogo na nich nie ma. - wyraźny podział gości na tych „gorszych” z all inclusive oraz gości, którzy płacą. Główna restauracja nie jest do dyspozycji gości z biur podróży. - niedobra kawa i herbata z automatu - wino z kartonu - mały wybór alkoholi w all inclusive - wieczory nudne (w porównaniu do hoteli obok)
Wrzesień 2021,. Jedynie na co można zwrócić uwagę to nieciekawe monotonne śniadania. Kelnerki do wymiany. Miny niezadowolone od rana, nie pomocne. O wszystko trzeba było prosić. Nie uzupełniały na bieżąco. Miny skwaszone. Po za tym obsługa recepcji bardzo miła, pokoje czyste, hotel zadbany.
Dobre położenie
Nie ma
Właśnie wróciliśmy z pobytu w hotelu Eter. Czytam opinie dotyczące jedzenia i zastanawiam się, gdzie Ci ludzie, którym tak bardzo nie smakowało jedzenie hotelowe jedli skoro wokół nic ciekawego nie było na tzw mieście. Zawsze o każdej porze posiłku ludzie mieli pełne talerze jedzenia, brali dokladki. Dania były pyszne, warzywa zawsze świeże, duży wybór owoców. Co do obsługi... Zawsze miła i pomocna. Jak goście siedzą naburmuszeni i niezadowoleni z życia to czego oczekują od innych? Kelnerzy przesympatyczni, recepcja zawsze życzliwa.
Przy plaży
Daleko od miasta
To był mój pierwszy wyjazd z żoną na wczasy, więc ciężko mi oceniać bo nie mam porównania. Uważałem że było super zależało nam na ciszy i smażeniu się na słoneczku cały dzień- to się udało. Pogoda dzień w dzień 34 stopnie. Spodziewalem się czegoś lepszego jeżeli chodzi o gastronomię śniadania typowo angielskie :(. Jestem smakoszem owoców morza w tym hotelu nic takiego nie dostałem oczywiście w cenie. Codziennie wychodziłem z żoną na kolację poza hotel posmakować specjałów morza, liczyłem też że zjem kebbaba z mięsem baranim ( zapomnijcie) sam kurczak. Okolica - no cóż, trzeba liznąć historii jednym słowem komuna. Sklepy -(stoiska itp) na wprost hotelu jest market kupicie w nim wszystko! Polecam po stoiskach ręczniki u nas takich za 50 zł nie ma. Wino z nalewaka no cóż mi smakowało ( kwesta gustu). Obsługa - żal, czułem się jak szczur na pokładzie zwłaszcza wieczorami gdy przychodzili goście z innych hoteli lub miasta. Około godz 17 nakrywano część stołów obrusem właśnie dla tych osób i obsługa skakała wokół nich. No czego oczekiwać (kasa). Uważam że nie powino być czegoś takiego w opcji all in cllusiv w 5* hotelu, to moje osobiste odczucia (1-raz za granicą).Pozdrawiam i polecam.
Blisko usytułowana plaża, pyszne owoce, piękny zapach dało się wyczuć hotel 100 m dalej, piękna czysta plaża (codziennie sprzątana), wygodne leżaki.
Kawa tragedia, mimo że all in cllusiv to czułem się jak gość 2 sortu, alkohol trzeba brać swój.
Zachowany stosunek jakość/cena, oczywiście nie jest to 5 gwiazdkowy hotel jak w europie, u nas zasłużyłby na 3 gwiazdki. Jedzenie często było zimne, wynikało to z faktu wykładania go 30 minut przed planowanych otwarciem restauracji, zwyczajnie zdążyło w tym czasie wystygnąć. Jeżeli ktoś jedzie w celach wypoczynkowych, to można polecić, jeśli jednak komuś marzy się zwiedzanie, uprawianie sportów wodnych itp, to raczej nie będzie zadowolony. Podsumowując, jeżeli chcemy cały urlop przeleżeć na leżakach, popływać w basenie, i popijać regionalne trunki, będzie to dobry wybór. Jeśli jednak szukamy wrażeń, chcemy zasmakować regionalnej kuchni, cenimy duży wybór alkoholi w ramach all inclusive, bądź też interesują nas sporty wodne itp, nie jest to dobre miejsce na tego typu atrakcje.
Pokoje nowocześnie urządzone, super wygodne łóżka, niestety sam pokój jest mały. Miły i pomocny personel.
Największą wadą były posiłki, codziennie praktycznie to samo, alkohole w ramach all inclusive to praktycznie sama regionalna Rakija, czyli ichniejszy bimber, nie każdemu smakuje.
Klaus Spędziliśmy w tym hotelu imprezę turystyczną od 12 do 26.08.2019. Zapłaciliśmy za pokój DBL Standart z bocznym widokiem na morze. Zakwaterowano nas w maleńkim pokoju z widokiem przez okno na zewnętrzne schody ewakuacyjne. Po stanowczej interwencji w recepcji zmieniono nam pokój na większy lecz bez bocznego widoku na morze (co prawda skrawek morza mogliśmy zobaczyć, gdy mocno się wychyliliśmy z balkonu, uważając by z niego nie wypaść). Exim TOURS sprzedawało wczasowiczom pobyt w tym hotelu o zawyżonym standardzie jako 5*. Przykład: biuro Rainbow pobyt w tym hotelu wczasowiczom sprzedawało o standardzie 4*, po niższej cenie. Weszliśmy na stronę internetową albańską miasta Durres-Golem hotel Eter Palace 5* będąc jeszcze w Albanii. Okazało się że hotel ten nie był w ogóle ujęty w spisie hoteli 5* ani też 4* i 3*. Także przy nazwie hotelu Eter (zewnątrz i wewnątrz) nie był oznaczony ile posiada gwiazdek. Naszym zdaniem nie był to hotel zupełnie nowy, oddany do użytku na wiosnę 2019. Otoczenie hotelu nie odpowiadało rzeczywistości jak w opisie i widoki przedstawione na zdjęciach (katalog lato 2019 str. 170). Naszym zdaniem dokonano jego rozbudowy i modernizacji. W naszej ocenie wybór potrwa i napojów serwowanych w \"wykwintnej kuchni\" w formie All Inclusive odpowiadał maksymalnie standardowi hotelu 3*. Potrawy były często zimne, ryby przypalone o wątpliwym zapachu, przypalone mocno jajka sadzone, sałatki do obiadu monotonne, masło zjełczałe, chleb przeważnie jednego sortu pokrojony na kromki przynoszony w koszu. Herbata podawana w małym dzbanku w ilości do napełnienia kilku filiżanek, przeważnie chłodna. Napoje bezalkoholowe rozcieńczone wodą, kawa z automatu niesmaczna, najgorszego gatunku. Mały wybór ciast i owoców, niejednokrotnie banany były przekrojone na dwie połowy. Przekąski po obiedzie - kompletne dno. Na dodatek aby coś lepszego z serwowanego jedzenia można było wybrać należało przyjść z chwilą otwarcia stołówki. Kto przyszedł później mógł wybrać resztki \"z pańskiego stołu\". Personel kucharze i kelnerzy w hotelu zatrudnieni byli chyba z \"ulicznej łapanki\". Przykład: zamówiłem w barze drinka z lodem, kelner włożył mi do szklanki lód paluchami. Na zwróconą uwagę nie zareagował. Tak więc zapewnieniom biura Exim Tours o wysokim standardzie daliśmy się nabrać. Wszystkie uwagi nie tylko my zgłaszaliśmy rezydentowi pochodzenia albańskiego. Nie chciał ich przyjąć ani też przyjąć pisemnej reklamacji, uzasadniając, że wszystkie uwagi i pretensje oraz skargi należy zgłosić po powrocie do polski bezpośrednio w biurze. Jak powód odmowy podał, że przed sezonem w ty hotelu był przedstawiciel biura i na wszystko się zgodził, co rezydent i właściciel zaproponował dla wczasowiczów oraz zaakceptował między innymi kategorię hotelu, rodzaj wyżywienia, serwowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe nie wnosząc żadnych uwag. Nadmieniamy, że od kilkunastu lat, zawsze z biurami podróży zawieramy umowy do udziału w imprezie w hotelach 5*, więc mamy wyrobioną ocenę jakie powinny spełniać warunki hotele o standardzie 5*. Jedynie pozytywnie oceniamy utrzymanie czystości przez personel - sprzątaczki w pokojach i pomieszczeniach hotelowych, a także na plaży i przy basenie.
Bardzo fajny hotel, połozony na koncu gwarnej ulicy co jest duzym plusem. Genialne warunki do plazowania, jezeli chodzi o dostepnosc lezaków i to, że są gratis. Jedyny minus to bardzo małe pokoje, gdzie oprócz łozek niewiele sie zmiesci a dwie osoby musza sie przepychac.
blisko plazy dostepnosc lezaków hotel nie w samym centrum kurortu duża strefa odpoczynku/relaksu miła obsługa
mały pokój jedzenie uzupełniane po długim czasie
Tripadvisor