144 opinie
W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Atrakcyjna lokalizacja: miejscowość słynąca z najdłuższych (prawie 10 km piaszczystych plaż) oraz płytkiego morza.
Malownicze widoki: hotel położony na półwyspie, pomiędzy Zatoką Stamopolo i Zatoką Diabelską.
Tylko 150 m do długiej i szerokiej, piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do wody.
Z myślą o najmłodszych: plac zabaw i brodzik.
Położenie dobre, przestronne pokoje, wygodnie. Największą zaletą jednak to fantastyczna plaża - piaszczysta, bardzo czysta i ciepła woda już pod koniec czerwca. Wbrew niektórym opiniom jedzenie w restauracji obfite, jest w czym wybierać. Gorzej działają tzw.\\\" snacki\\\" - przekąski popołudniowe. Najbardziej uderza niedbałość personelu obsługi i bardzo zaniedbane chodniki wokół plaży i do pobliskich ośrodków wypoczynkowych - Primorsko i Kiten. Rola samorządu zupełnie zaniedbana, wręcz zaniechana. Wokół hoteli przyzwoicie, poza - bajzel. Z pobliskiej knajpy kilka razy( co 2- 3 dni) dochodził głośny hałas z muzyki orientalnej do godzin porannych
w lesie dębowym, zaciśnie, przestronne pokoje - studio, jak apartamenty, duże balkony
Nieregularne sprzątanie, po łebkach. Tylko 2 razy na tydzień wymiana ręczników. Pościel ta sama na cały okres pobytu(tydzień). Czuć odór z kanalizacji. Zablokowane sejfy - po zgłoszeniu brak reakcji. A usługa w cenie. Głuchy telefon - nie działa.
Hotel jest w rzeczywistości ośrodkiem wczasowym.Jedzenie początkowo nie do przyjęcia, po licznych interwencjach była mała poprawa. Mięso niedosmażone.Uboga oferta w restauracji.Snack bar w budowie. Pokoje ładne, przestronne, funkcjonalne, jednak czystość pozostawia wiele do życzenia.Odległość do plaży większa niż podana.Brak jakiejkolwiek komunikacji- wyprawa do najbliższego marketu piechotą, nierówne chodniki, wysokie krawężniki-3 km. WIFI w porządku.Urlop zmarnowany. Część klientów wywalczyła przenosiny do hotelu Les Magnolias. Żeby się nie powtarzać odsyłam Państwa do opinii na holidaycheck.pl oraz forum.gazeta.pl
-cisza i spokój - bardzo dobra opieka w miniclubie Neckermanna
-niezgodność oferty z rzeczywistymi warunkami -wyżywienie FB zamiast All inclusive -słaba jakość posiłków - standardy higieniczne poniżej normy -utrudnienia dla dzieci i niepełnosprawnych - wiele innych
Nuda,nuda i jeszcze raz nuda.brak rozrywek organizowanych przez hotel powoduje ze nie masz co ze sobą ze sobą zrobić .Animatorzy masakra!Podczas mojego pobytu dziecko spadło z wysokości trzech metrów bo na terenie restauracji nikt nie zabezpieczył schodów które nie posiadały szklanych szyb.Tragedia!!!!!
Ładne,funkcjonalne pokoje które są odnowione.I to wszystko co można powiedzieć dobrego o tym hotelu.
Recepcja brudna,obsługa fatalna.Pokoje sprzątane są niedokładnie,umywalki,prysznic oraz toalety przez tydzień mojego pobytu nie były myte.Na balkonie odchody po jaskółkach nie sprzątnięte prawie przez cały tydzień (mimo iż prosiłam pare razy).Restauracja - pracownicy udają , że cos robią, ale tak naprawdę nie robią nic. Goście nie są witani przy wejściu, tam wszystko dzieje sie z przypadku.Spadnie cos to leży.Ekspresy do kawy nie wszystkie czynne,chyba ze przejdziesz pół restauracji w poszukiwaniu czynnego.Jedzenie masakra!!!!!
Tripadvisor