9319 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Udogodnienia dla dzieci: miniklub z placem zabaw, specjalnie wydzielony brodzik.
Tylko 700 m do prywatnej, piaszczysto-żwirkowej plaży (dojazd busem hotelowym).
Bogata oferta sportowo-rekreacyjna siłownia, tenis stołowy, szachy, siatkówka plażowa, salon piękności, centrum nurkowe.
POBYT W HOTELU BYŁ SUPER OD MOMENTU WIZYTY W RECEPCJI W CZASIE MELDUNKU DO MOMENTU WYJAZDU CZULISMY SIE JAK W DOMU RODZINNA ATMOSFERA POKOJE SUPER JEDZENIE NIE DA SIE TEGO OPISAC JAK DUŻE UROZMAICENIE I SMACZNE CODZIENNIE COS NOWEGO A CIASTA I DESERY JAK Z NAJLEPSZYCH CUKIERNI PLAŻA CUDNA RAFA BAJECZNA I WCALE NIE JEST TO UCIAŻLIWE ŻE TRZEBA KAWAŁECZEK PODEJSC DO MIEJSCA W KTÓRYM MOŻNA PŁYWAC A ZAPOMNIAŁABYM O PIEKNYCH ZADBANYCH OGRODACH Z CUDOWNA ROSLINNOSCIA SUPER BYŁA TEZ PANI MAGDA REZYDENT TUI MIŁA USMIECHNIETA ZAWSZE CHETNA DO POMOCY MAMY NADZIEJE ŻE ZOBACZYMY JA W CZERWCU PONIEWAZ WRACAMY DO TEGO CUDOWNIE BAJKOWEGO MIEJSCA
PIEKNA RAFA SUPER JEDZENIE OBSŁUGA HOTELOWA I ANIMATORZY REWELACYJNI MIELISMY POKOJ 2117 BYŁ NADZWYCZAJNY PRZESTRONNY PIEKNY WIDOK NA OGRÓD I BASEN PODGRZEWANY ZIMA NAWET PANI SPRZATAJACA MONA I OGRODNICY ZAWSZE MILI USMIECHNIECI POLECAM HOTEL NA 1000 PROCENT WRACAMY W CZERWCU
BRAK
Hotel na uboczu i oto nam chodziło, spokój i cisza. Blisko lotniska, gdzie był zerowy ruch więc szybko i sprawnie wszystko się odbywa. Plaża trochę słaba bo tam gdzie są leżaki nie da się wejść do wody ale blisko do miejsca gdzie mozna się kąpać. Ogólnie pozytywane wrażenie. Minusy: unikajcie pokoji które sa łączone z innym. Niby te drzwi wewnętrzne sa zamknięte ale przepuszczają każdy dźwięk. jak sąsiad będzie głośny i szalał całą noc to nie pośpicie. Zero wytłumienia jakby mieć współlokatora. No i animatorzy, wiecznie zmęczone przepite i nudne towarzystwo. Ożywiaja się tylko jak namawiają na Beach Party bo zbierają z tego pieniądze dla siebie. Wieczorne animacje szkoda czasu, nie mają pomysłu co robić. Lepiej posączyć drinka w lobby. Fajnie że nie trzeba chodzić do baru bo kelnerzy krążą i cały czas przynoszą co się chce. Ogólnie zastanawiam się czy w 2019 roku też tam nie pojechać.
Rafa super, Pani Dominika, Polka która pracuje w hotelu, Zawsze wolne leżaki, Cisza spokój.
Animatorzy do wymiany.
Pokoje przestronne i wygodne, każdy z prywatnym balkonem. Czysto. Baseny na świeżym powietrzu, codziennie czyszczone, woda czysta bez nadmiaru chemii. Basen z podgrzewaną wodą. Posiłki urozmaicone i smaczne. Czysta i szeroka plaża, leżaczki w cenie i w ilości adekwatnej. Rafa koralowa przy plaży bardzo ładna i tętniąca życiem - warta zanurkowania lub snorkowania.
blisko lotniska (autobusem 30 min), dość blisko prywatnej plaży (10 min pieszo, jest też busik dowożący na plażę), ładna i czysta plaża, leżaki i ręczniki na plażę w cenie. Bardzo ładna rafa koralowa przy plaży.
uboga infrastruktura dedykowana dzieciom
Będąc na plaży można zjeść posiłek bez wracania do hotelu na obiad. Na terenie kompleksu hotelowego znajduje się kilka basenów w tym z wodą podgrzewaną. Idealna czystość w pokojach. Miła i przyjazna obsługa. Część pracowników hotelu zna język polski. Przepiękne widoki, zwłaszcza świat podwodny. Rafy koralowe, mnóstwo wielobarwnych ryb, żółwie. Można pływać między ławicami.
Bliskie położenie od morza, dla osób mających problemy z poruszaniem się kursuje bezpłatny bus między plażą a hotelem. Codzienne w godz. porannych aerobik w wodzie lub na materacach. Wieczorem animacje taneczne.
Nie stwierdziłem.
bardzo ładne położenie, fajne domki. czysto!! monotonne animacje, choć animatorzy starają się- szczególnie Bartek Hania Daria i Marina z Minska. Bardzo sympatyczna i pomocna obsługa - nawet ręcznikowy Mohamed opiekuje sie okularami gości . nie ma wyciągania łapy po bakszysz i nachalnych akwizytorów wycieczek. Ładna plaża z rafą. można pograć w siatkę czy w bule.
architektura resortu. Wspaniała i pomocna obsługa. Znakomita restauracja . 4 baseny z barami.
widać ząb czasu - niezbędny remont. Brak przekąsek między posiłkami. Animator Mario- nachał i gbur!!.
Największa zaleta w porównaniu do egipskich hoteli w standardzie 5* to czystość. To pierwszy hotel w którym podłoga w restauracji nigdy się nie lepiła, gdzie naczynia lśniły czystością, a w toaletach pachniało. Kolejna ogromna zaleta to zaangażowanie obsługi. Czy w lobby, czy stołówce głównej zaraz po zajęciu stolika zjawiał się kelner z pytaniem co podać. Napoje do posiłków (bezpłatne) - piwo, wina i napoje gazowane przynoszone były niemal natychmiast. Nigdy też nie brakowało jedzenia. Można było przyjść pięć minut przed końcem posiłku, a i tak był pełny asortyment. Również bary na plaży i przy basenie. Zawsze był facet od wymiany ręczników plażowych. Obsługa - rewelacja. Wystrój hotelu nie \"kapie złotem\" jest raczej stonowany, zrobiony z rozmysłem w arabskim stylu ...ale bez kiczu. Przepięknie wyeksponowane arabskie lampy i stalowe detale. Położenie hotelu dość dobre. Prywatna plaża bez dostępu do rafy, kawałek dalej plaża ogólnodostępna z łagodnym zejściem i dość ładną rafą. Na środku zatoki podwodna łąka na której zawsze \"pasły się\" żółwie - rewelacja. Wokół hotelu brak sklepików i handlarzy. Kilka stoisk na plaży i w samym hotelu ...ceny mega wysokie (generalnie całe Marsa jest droższe od innych miejscowości). Zalet wiele. Jednak zdarzyła nam się sytuacja, która zupełnie popsuła ten dobry obraz. Najpierw wysiadło zasilanie w gniazdkach w pokoju. Zgłosiliśmy obsłudze, obiecano naprawić następnego dnia. Na drugi dzień rozpętała się burza i przez kilka godzin lał deszcz. Okazało się, że hotel jest technicznie zupełnie nieprzygotowany na takie zjawiska. Korytarzem płynęły strugi wody, które zalały nam pokój. Światło wysiadło całkowicie. Zalana była również stołówka. Od sufitu oderwały się fragmenty płyt i spadły przy barze. Nastąpił zupełny chaos. Sami przestawialiśmy meble w pokoju, aby nie stały w wodzie i ręcznikami plażowymi wycieraliśmy zalane podłogi. Nie było obsługi, prawdopodobnie ratowali budynek główny. W nocy znów zaczęło padać i zamiast spać znów walczyliśmy z zalewającą pokój wodą. Potem przez kolejne dni nie mieliśmy prądu w gniazdach. Obsługa tłumaczyła się deszczem - mimo, że pierwsza awaria nastąpiła dzień przed opadami. Aby naładować telefony musieliśmy zdemontować lodówkę i podłączyć się do gniazda (jedynego sprawnego). Rozumiem, że deszcz w Afryce jest rzadkością, ale to pokazało jak hotel reaguje na sytuacje wyjątkowe i jak szanuje swoich klientów. Przykro mi, ale muszę ocenić Hiltona negatywnie.
Czystość, sprawna obsługa restauracji., znakomite jedzenie,
Kompletne nieprzygotowanie na sytuacje kryzysowe.
Największa zaleta w porównaniu do egipskich hoteli w standardzie 5* to czystość. To pierwszy hotel w którym podłoga w restauracji nigdy się nie lepiła, gdzie naczynia lśniły czystością, a w toaletach pachniało. Kolejna ogromna zaleta to zaangażowanie obsługi. Czy w lobby, czy stołówce głównej zaraz po zajęciu stolika zjawiał się kelner z pytaniem co podać. Napoje do posiłków (bezpłatne) - piwo, wina i napoje gazowane przynoszone były niemal natychmiast. Nigdy też nie brakowało jedzenia. Można było przyjść pięć minut przed końcem posiłku, a i tak był pełny asortyment. Również bary na plaży i przy basenie. Zawsze był facet od wymiany ręczników plażowych. Obsługa - rewelacja. Wystrój hotelu nie \"kapie złotem\" jest raczej stonowany, zrobiony z rozmysłem w arabskim stylu ...ale bez kiczu. Przepięknie wyeksponowane arabskie lampy i stalowe detale. Położenie hotelu dość dobre. Prywatna plaża bez dostępu do rafy, kawałek dalej plaża ogólnodostępna z łagodnym zejściem i dość ładną rafą. Na środku zatoki podwodna łąka na której zawsze \"pasły się\" żółwie - rewelacja. Wokół hotelu brak sklepików i handlarzy. Kilka stoisk na plaży i w samym hotelu ...ceny mega wysokie (generalnie całe Marsa jest droższe od innych miejscowości). Zalet wiele. Jednak zdarzyła nam się sytuacja, która zupełnie popsuła ten dobry obraz. Najpierw wysiadło zasilanie w gniazdkach w pokoju. Zgłosiliśmy obsłudze, obiecano naprawić następnego dnia. Na drugi dzień rozpętała się burza i przez kilka godzin lał deszcz. Okazało się, że hotel jest technicznie zupełnie nieprzygotowany na takie zjawiska. Korytarzem płynęły strugi wody, które zalały nam pokój. Światło wysiadło całkowicie. Zalana była również stołówka. Od sufitu oderwały się fragmenty płyt i spadły przy barze. Nastąpił zupełny chaos. Sami przestawialiśmy meble w pokoju, aby nie stały w wodzie i ręcznikami plażowymi wycieraliśmy zalane podłogi. Nie było obsługi, prawdopodobnie ratowali budynek główny. W nocy znów zaczęło padać i zamiast spać znów walczyliśmy z zalewającą pokój wodą. Potem przez kolejne dni nie mieliśmy prądu w gniazdach. Obsługa tłumaczyła się deszczem - mimo, że pierwsza awaria nastąpiła dzień przed opadami. Aby naładować telefony musieliśmy zdemontować lodówkę i podłączyć się do gniazda (jedynego sprawnego). Rozumiem, że deszcz w Afryce jest rzadkością, ale to pokazało jak hotel reaguje na sytuacje wyjątkowe i jak szanuje swoich klientów. Przykro mi, ale muszę ocenić Hiltona negatywnie.
Czystość, sprawna obsługa restauracji., znakomite jedzenie,
Kompletne nieprzygotowanie na sytuacje kryzysowe.
Hotel bardzo fajny i godny polecenia. Każdy jest bardzo miły i przyjaźnie nastawiony od ogrodnika do kierownika i dalej. Mega plus barmani, najlepsi w Marsa Alam. Rafa super ale trzeba kawałek dojechać albo dojść z buta. Jedzenie to już standard Europejski naprawdę nie ma do czego sie doczepić. Gł?wny minus hotelu "Animacje-Animatorzy" to jest ostre przegięcie wyciaganie na sile ludzi z leżak?w i z baru co 5 minut zawracanie głowy na basenie. Rozwiazanie problemu to jest kolor opasek może już czas w hiltonie pomyśleć o opaskach dla ludzi kt?rzy przyjechali odpoczać i zakladać im takie opaski żeby animatorzy trzymali sie daleko. Poprzednik napisał tutaj sama prawde red club to jest miejsce ktore omijajcie szerokim łukiem!!! Narkotyki, narkotyki, narkotyki itd.!!! Og?lnie Hilton czoł?wka w Marsa Alam. Hotel do polecenia.
Hotel bardzo fajny, super obsługa, bardzo dobre jedzenie, położenie hotelu, piękna rafa.
Animacje to jest dno i wodorosty. Poprostu masakra wyciaganie ludzi na siłe z leżak?w.
Jeśli chodzi o hotel, pokój, wyżywienie, rafę itd z chęcią wrócimy tam ponownie pod warunkiem, że dyrekcja poprawi stan animacji, który odbiega bardzo od standardu hotelu.
Rafa koralowa. Standard hotelu. Obsługa. Wszystko zgadza się na plus.
Animacje... Animatorka Marina z białorusi totalna oszustka, kłamczucha, naciągaczka. Nie mylić z Mariną z Ukrainy. Całe animacje poniżej oczekiwań. Rok wcześniej pobyt w Aurorze- animacje mistrzostwo świata. A szczytem bezczelności jest ich szef niejaki super mario- gbur, cham, pozer i lanser. Mam nadzieję, że szefostwo dbając o wizerunek hotelu coś w tym temacie zrobi .Żal nam tylko kilku dobrych animatorów, którzy muszą robić dobrą miną do złej gry ich szefa.Uwaga na wycieczkę do dyskoteki do portu Galib do red club. Zapewniają all inclusive do 3.30 i obecność turystów z hoteli plus obsługa za 18 dolarów, a w rzeczywistości jest to 1 drink i mnóstwo tubylców, wśród których narkotyli są rozprowadzane z ręki do ręki. Przerażający widok.
same zalety byliśmy w tym hotelu 2 razy pokoje super jedzenie super plaża super wszystko naprawdę extra no może animacje kuleją
same zalety
animacje
Hotel godny polecenia dla wymagających każdy znajdzie coś dla siebie obsługa hotelu na wysokim poziomie pomocni w każdej sytuacji .
Piękna plaża, super jedzenie, wystrój hotelu i pokoi stylowy
Brak
Pobyt przebiegł rewelacyjnie zawsze będę polecać ten hotel czuliśmy się jak w domu.
piękna plaża
brak
To już kolejny pobyt w tym hotelu i nic sie nie zmienia.Zawsze wszystko na najwyższym poziomie.
super rafa i bardzo miła obsługa
dla mnie nie ma
Pobyt 2-tygodniowy z Wezyrem. Rezydent BOLO bardzo sympatyczny, pomocny. Korzystałam z usługi masażu w hotelowym centrum odnowy biologicznej. Fantastyczna sprawa. Polecam. Za 3 seanse po 50 min. zapłaciłam 100 Euro. Mona i jej koleżanki masują tak, że chce się tam wracać. Nastawiła mi kręgosłup, do tej pory nie mam z nim kłopotów (a wcześniej z bólu rano nie mogłam wstać z łóżka). Pełen profesjonalizm!!! Hotel 5* w lokalnej ocenie, jak zawsze w Egipcie należy odjąć jedną*. Ręczniki i pościele wymieniane codziennie! Uważam to za zbędne, wystarczyłaby wymiana pościeli co drugi dzień, w to miejsce można by poprawić jakość kawy, czy wina stołowego w restauracji głównej. Spokój, cisza. Przepiękne widoki. Hotel bardzo dobrze strzeżony.
Można czuć się bezpiecznie. Bardzo dobra obsługa, mili, uśmiechnięci. Dobra kawa i drinki w lobby. Prześliczna rafa.
Mało atrakcji dla dzieci. Słabe animacje. Fatalna kawa w restauracji głównej. Z plaży hotelowej nie można wchodzić do wody, miejsce chronione ze względu na obecność rafy (rezerwat).
Opinia o hotelu - negatywna opinia o obsłudze - bardzo pozytywna opinia o posiłkach - średnia, monotonne
Bliskość raf koralowych i zatoki żółwi.
Hotel posiada przestarzałe, rozpadajace wyposażenie, dostęp do barów bardzo utrudniony (krótko otwarte, jeżeli już otwarty to bardzo długie oczekiwanie)
Hotel dla tych, którzy chcą ponurkować i odpocząć z dala od zgiełku w luksusowych warunkach.
Nieograniczony dostęp do rafy Abu Dabbab - jednej z najlepszych raf na Morzu Czerwonym. Świetne posiłki, zwłaszcza kolacje.
Odosobnienie - brak atrakcji w najbliższej okolicy. Oczywiście poza rafą.
Hotel raczej dla osób nieszukających rozrywek, mało atrakcji dla dzieci. Ładne, zadbane otoczenie hotelu. Do plaży można dojechać busikiem, który kursuje cały czas, albo dojść spacerkiem. Plaża bardzo ciekawa z super piaseczkiem i piękną rafą. Hotel bardzo cichy, poza basenem głównym z muzyką i atrakcjami.
Hotel bardzo czysty, miła obsługa, ładna plaża z rafą. Pokoje duże, bardzo wygodne, sprzątane dokładnie. W restauracji czysto, nigdy niczego nie brakowało, posiłki urozmaicone. Bardzo fajne baseny.
hotel ogólnie ok. jedzenie pyszne Ale brak jakikolwiek przekąsek pomiędzy głównymi posiłkami. wg mnie lody serwowane przez 30 minut to nie przekąska z ciągu dnia.
bardzo czysty, dużo przestrzeni, kilka basenów do wyboru
przekąski między posiłkami dostępne tylko w barze na plaży. przy basenach nie było przekąsek.
Bardzo dobry hotel, wart swojej ceny, dobra baza wypadowa na nurkowanie, polecam!
Obsługa, atmosfera, rafa, żółwie itd
Brak
Wakacje 2018 Hilton nubian resort marsa alarm. Posiłki normalnej jakości. Pokój czysty , Klimatyzacja popsuta -po 30 minutach naprawiona lecz bardzo głośna .
Plaża z łagodnym zejściem do morza
Głośna klimatyzacja
Tripadvisor