Opinie o hotelu
Iberostar Waves Founty Beach

9.1
Bardzo dobry
246 opinii

4.6

3673 opinie

Pokoj czysty, sprzatany codziennie, codziennie czyste reczniki. Posilki urozmaicone, smaczne. Obsluga w barze szybsza i milsza za napiwki. Podstawowe alkohole typu: wodka, whiski z cola, piwo, wino za darmo (w all"u) - za inne drinki trzeba doplacac. Bufet w barze klei sie okropnie. Inernet dostepny w hollu, jednak wieczorami trudno go zlapac, bo mlodziez i dzieciaki siedza na smartfonach, tabletach itp. I graja lub sluchaja muzyki. Miniklub dla dzieci (z polskim animatorem), a wieczorem mini disco. Przy basenie lezaki i reczniki (za kaucja-oddawana przy wyjezdzie), ale lezaki trzeba zajmowac wczesnie rano, zeby je miec-ja wstawalam o 7 rano i wcale nie bylam pierwsza. Ogolna ocena jest pozytywna i ponownie bym tam wrocila.

Hotel jest ładnie położony, czysty, z dobrym wyżywieniem i ładną zielenią. Duże pokoje. Zaserwowano nam nawet jeden posiłek z owoców morza-langusty i krewetki. Obsługa życzliwa i sprawna, do Polaków stara się mówić po polsku :) Jednak trudno w nim odpocząć. Ogród jest zbyt ciasny (położony na zbyt małym obszarze) jak na przyjmowaną liczbę gości. Nad basenem ciasnota-leżak obok leżaka, a turyści ścigają się o nie już przed śniadaniem, a także zabierają sobie wzajemnie parasolki (tych jest zbyt mało). Podczas leżakowania ze snack-baru z wiatrem z nad oceanu płyną zapachy - nie koniecznie miłe:) Muzyka animatorów dudni, lub przerywa i trzeszczy, co dodatkowo denerwuje, zamiast relaksować. Wieczorne animacje do bani-żadnych regionalnych występów (jak np. zaklinacz węży), a jedynie mało wyszukane skecze. W restauracji-jak w ulu-hałas gości i łomot zbieranych przez obsługę naczyń, chociaż przyznaję, że kelnerzy pracują jak w ukropie. Klimatyzacja w pokojach mało wydajna, a w lobby i barze nie ma jej wcale. Ogólnie nie jest najgorzej. Natomiast zaskakująca była postawa Pani rezydent Neckermanna, która na dzień dobry powiedziała, że wprawdzie odwiezie nas z lotniska do hotelu i odbędzie z nami spotkanie informacyjne, ale w zasadzie nie wie co dalej, gdyż właściwie to już nie pracuje (jakieś zatargi z Neckermannem). Następna porażka-linie lotnicze Enter Air-godzinne opóźnienie tłumaczone przez szefową pokładu brakiem dostarczenia dokumentów od obsługi lotniska, co było zwykłym kłamstwem, gdyż samolot o planowanej godzinie naszego odlotu dopiero lądował po przylocie z Polski. Zresztą to nie nowość z Enter Air. Rok temu w Marsa Alam samolot spóźnił się-bagatela 5 godzin! Po transferze z hotelu na lotnisko info, że samolot nawet jeszcze nie wystartował z Polski!!! Koczowanie prawie całą noc na lotnisku - średnia przyjemność. Wyjaśnienie szefowej pokładu:"przyczyny techniczne". Wylądowaliśmy w Warszawie dopiero za trzecim podejściem. Strach w oczach pasażerów przy drugim odejściu-dla pilota bezcenne. Enter Air to masakra.

Kategoria hotelu 3-gwiazdkowego pod każdym względem, z wyjątkiem dość dobrej ekipy sprzątającej.Położenie hotelu przy plaży jest dodatkowym plusem. Kolejnym , ważnym pozytywem pobytu jest osoba rezydentki biura - Pani Natalii , ktora mimo dość młodego wieku , cechuje się wysokim profesjonalizmem działania , kulturą osobistą , wrażliwością i chęcią pomocy . Oby takich pracowników było jak najwięcej .

Spędziliśmy cudowny tydzien w okresie 31.05 do 7.06.2013. To hotel w ktorym każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa miła sympatyczna ulilająca czas pobytu!SUPER!

Polecam! Duży, zielony teren, zadbany. Duże baseny, dużo atrakcji na terenie hotelu- animacje, mini club dla dzieci; wieczorne show dla dorosłych!

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 979 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9036
Nazwa  Iberostar Waves Founty Beach
Miejsce  Maroko / Agadir / Agadir
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, all inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fitness, darmowe wifi, sporty wodne, tenis, rowery, parking

Nasi klienci docenili

check

Bezpośrednio przy hotelu znajduje się długa i piaszczysta plaża.

check

Hotel położony jest w spokojnej okolicy, ok. 1 km od centrum rozrywkowego Agadiru.

check

Dla dzieci: brodzik, miniklub, plac zabaw.

check

Bogata oferta Wellness: centrum Thalasso i SPA, sauna, łaźnia parowa, masaże, whirlpool, zabiegi kosmetyczne.

Ocena

Zablokowanych opinii: 19

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

9.1
Bardzo dobry
246 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.2
Hotel
9.2
Położenie
9.2
Pokoje
9.2
Wyżywienie
9.4
Atrakcje dla dzieci
8.1
Sport i rozrywka
8.8

Tripadvisor

4.6

Czystość

Jakość do ceny

Obsługa

Pokoje

Jakość noclegu

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 246 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
9.1
8.6
eda

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Rodzina z dziećmi

Pokoj czysty, sprzatany codziennie, codziennie czyste reczniki. Posilki urozmaicone, smaczne. Obsluga w barze szybsza i milsza za napiwki. Podstawowe alkohole typu: wodka, whiski z cola, piwo, wino za darmo (w all"u) - za inne drinki trzeba doplacac. Bufet w barze klei sie okropnie. Inernet dostepny w hollu, jednak wieczorami trudno go zlapac, bo mlodziez i dzieciaki siedza na smartfonach, tabletach itp. I graja lub sluchaja muzyki. Miniklub dla dzieci (z polskim animatorem), a wieczorem mini disco. Przy basenie lezaki i reczniki (za kaucja-oddawana przy wyjezdzie), ale lezaki trzeba zajmowac wczesnie rano, zeby je miec-ja wstawalam o 7 rano i wcale nie bylam pierwsza. Ogolna ocena jest pozytywna i ponownie bym tam wrocila.


8.6
Miś

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2013
Para

Hotel jest ładnie położony, czysty, z dobrym wyżywieniem i ładną zielenią. Duże pokoje. Zaserwowano nam nawet jeden posiłek z owoców morza-langusty i krewetki. Obsługa życzliwa i sprawna, do Polaków stara się mówić po polsku :) Jednak trudno w nim odpocząć. Ogród jest zbyt ciasny (położony na zbyt małym obszarze) jak na przyjmowaną liczbę gości. Nad basenem ciasnota-leżak obok leżaka, a turyści ścigają się o nie już przed śniadaniem, a także zabierają sobie wzajemnie parasolki (tych jest zbyt mało). Podczas leżakowania ze snack-baru z wiatrem z nad oceanu płyną zapachy - nie koniecznie miłe:) Muzyka animatorów dudni, lub przerywa i trzeszczy, co dodatkowo denerwuje, zamiast relaksować. Wieczorne animacje do bani-żadnych regionalnych występów (jak np. zaklinacz węży), a jedynie mało wyszukane skecze. W restauracji-jak w ulu-hałas gości i łomot zbieranych przez obsługę naczyń, chociaż przyznaję, że kelnerzy pracują jak w ukropie. Klimatyzacja w pokojach mało wydajna, a w lobby i barze nie ma jej wcale. Ogólnie nie jest najgorzej. Natomiast zaskakująca była postawa Pani rezydent Neckermanna, która na dzień dobry powiedziała, że wprawdzie odwiezie nas z lotniska do hotelu i odbędzie z nami spotkanie informacyjne, ale w zasadzie nie wie co dalej, gdyż właściwie to już nie pracuje (jakieś zatargi z Neckermannem). Następna porażka-linie lotnicze Enter Air-godzinne opóźnienie tłumaczone przez szefową pokładu brakiem dostarczenia dokumentów od obsługi lotniska, co było zwykłym kłamstwem, gdyż samolot o planowanej godzinie naszego odlotu dopiero lądował po przylocie z Polski. Zresztą to nie nowość z Enter Air. Rok temu w Marsa Alam samolot spóźnił się-bagatela 5 godzin! Po transferze z hotelu na lotnisko info, że samolot nawet jeszcze nie wystartował z Polski!!! Koczowanie prawie całą noc na lotnisku - średnia przyjemność. Wyjaśnienie szefowej pokładu:"przyczyny techniczne". Wylądowaliśmy w Warszawie dopiero za trzecim podejściem. Strach w oczach pasażerów przy drugim odejściu-dla pilota bezcenne. Enter Air to masakra.


6.2
Barbara

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2013

Kategoria hotelu 3-gwiazdkowego pod każdym względem, z wyjątkiem dość dobrej ekipy sprzątającej.Położenie hotelu przy plaży jest dodatkowym plusem. Kolejnym , ważnym pozytywem pobytu jest osoba rezydentki biura - Pani Natalii , ktora mimo dość młodego wieku , cechuje się wysokim profesjonalizmem działania , kulturą osobistą , wrażliwością i chęcią pomocy . Oby takich pracowników było jak najwięcej .


10
Jacek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2013

Spędziliśmy cudowny tydzien w okresie 31.05 do 7.06.2013. To hotel w ktorym każdy znajdzie coś dla siebie, obsługa miła sympatyczna ulilająca czas pobytu!SUPER!


KK

Zweryfikowana opinia pracownika


Pobyt - Maj 2013
Singiel

Polecam! Duży, zielony teren, zadbany. Duże baseny, dużo atrakcji na terenie hotelu- animacje, mini club dla dzieci; wieczorne show dla dorosłych!


7.2
aandy

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2013
Para

Hotel jakościowo średni.Ładne baseny.Jedzenie dobre,ale nie powala.All.dobry.


9.4
Urszula

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2013

Wszystko OK Jest tylko jedno ale dostęp do internrtu na 2 z plusem Jeżeli ktoś musi mieć kontakt przez internet to lepiej niech tego hotelu nie wybiera


9.8
Saba

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2013
Para

Jestesmy tak zachwyceni warunkami, obslugą, komfortem, możliwosciami spedzania wolnego czasu przy muzyce w róznorodny sposób( zespół animacyjny-gratulacje!!! przesympatyczny choc zapracowany od rana do wieczora..zawsze usmięchniety)- PLANUJEMY POWRÓT...SPACERY DO MIASTA LUB PORANNE BIEGI WZDŁUŻ MORZA NIEZAPOMNIANE... DZIECI , MŁODZIEZ TEZ SIE NIE NUDZIŁY I NIE PRZESZKADZAŁY INNYM.

Zalety

wszystko n a 6+. restauracje i bary dalej, ale w spaniały spacer bulwarem...super odpoczynek dla wszystkich polączony z ruchem...

Wady

-------------


10
Antenka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2012
Para

Razem z mężem w 100% polecamy ten hotel szczególnie :) to była nasza podróż poślubna i się nie zawiedliśmy. Obsługa bomba ,animatorzy po prostu genialni , uśmiechnięci i pełni życia nie spotkaliśmy się nigdzie wcześniej z tak miłym przyjęciem. Hotel blisko plaży my akurat mieliśmy z widokiem na ocean. szkoda tylko że byliśmy tam tylko 7 dni, jak do Agadiru to tylko do Iberostaru. Napewno tam kiedyś wrócimy:) a i zapomniałabym jedzonko hm... mniam aż ślinka mi leci jak sobie powspominam


9.8
Alicja

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2012

Hotel bardzo przyjazny , obsługa miła , jedzenie bardzo dobre , duży wybór potraw . Animacje na dobrym poziomie . W listopadzie jeden basen podgrzewany do temperatury 30 stopni ,co jest bardzo ważne przy pogodzie już niezbyt upalnej . Do centrum spacerem idzie się ok. 30 minut i to nie jest problem, poza tym zawsze można skorzystać z bardzo dobrej i taniej komunikacji Petit Taxi . Wyjechaliśmy z biura Sun and Fun i pobyt przebiegł bez żadnych niespodzianek pod opieką bardzo miłej przedstawicielki firmy .


9.8
jacb

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2012
Para

Bardzo przyjemny hotel, z miłą obsługą, bardzo dobrą kuchnią. Bardzo duże pokoje w budynku głównym z pięknym widokiem na basen i ocean. Czysto. Przyjemni i co ważne nie nachalni animatorzy. Wspaniała plaża, z bezpłatnymi hotelowymi leżakami, ciepły Atlantyk początkiem października. Cudowny odpoczynek. Możliwość wypożyczenia samochodu w hotelu w atrakcyjnej cenie. Kraj na tyle bezpieczny że można samemu pozwiedzać okolicę, zwłaszcza w promieniu 100-200 km, a nawet wybrać się do Marrakeszu. Po samym ponad 0,5 mln mieście można poruszać się małymi taksówkami (przejazd do 3 osób - 20-30 dirhamów tj. 2-3 E za wszystkich - ale lepiej to najpierw ustalić).


9.8
IrenaJ

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2012
Para

Hotel piękny, pokoje bardzo dobre, widać, że nie najnowsze, ale czyste i ładne. Jedyny problem to dwa złączone łóżka zamiast podwójnego. Położenie dobre, jedzenie w pakiecie all inclusive super! Polecam!


10
Asia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2012
Para

Bardzo dobry hotel, duże pokoje, bardzo duży wybór i bardzo smaczne jedzenie, miła obsługa


9.6
Julia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Para

Szczerze polecam hotel Iberostar! Hotel w bardzo dobrym położeniu, do plaży dwie minutki spacerkiem (+można było wynosić drinki na plażę). Naokoło mnóstwo dyskotek, więc każdy imprezowicz znalazłby coś dla siebie. Hotel w środku piękny, czysty i zadbany. Miła obsługa. Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone. Bardzo dużo francuzów, ale co się dziwić ;-) Panowie w barze prześmieszni i przemili! Pokoje również czyste i codziennie sprzątane, nawet jeśli na połowę dnia zostawiło się plakietkę 'Nie przeszkadzać', pani przyszła, gdy tylko plakietka zginęła. Trafił nam się pokój z widokiem na ulicę, jednak są takie z widokami na morze czy hotel - kwestia gustu, nam to było całkowicie obojętne. Na animacjach byliśmy tylko raz, jednak nie były aż takie złe.


7.0
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Rodzina z dziećmi

Hotel trochę już wysłużony, zwłaszcza meble w pokojach. Jedzenie niezbyt smaczne - mały wybór ryb i owoców morza (tylko małe krewetki i grilowane sardynki) a potrawy z makaronu śmierdziały rybą. Poza tym minusem były kolejki po pizze, naleśniki. Animacje tylko w j. francuskim. Plaża brudna - nie sprzątana. W recepcji interwencje o udrożnienie umywalki oraz powleczenie w pościel dziecięcego łóżka nie przyniosły efektu. Dziecko przez 2 tygodnie spało bez poszwy.


9.4
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2012

Hotel godny polecenia a okolica cudowna. Zupełnie inny świat niż w popularnym Egipcie. Urocze miejsce, cenowo bardzo atrakcyjne. Sam hotel czysty i ładny - widać, że się bardzo starają. Jeżeli będę mógł to wrócę.


9.0
JOANNA

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2012
Rodzina z dziećmi

Hotel początkowo nie robi wrażenia,ale w środku ogród taras pokoje i piękny widok na ocean rekompensują wszystko.Jedzenie full wypas, jak dla mnie,różnorodne,dużo owoców morza,nawet homary,różne mięsa,makarony i dużo warzyw w różnych postaciach.Obsługa bardzo miała i nie czatują tak bardzo na napiwki jak w Egipcie(dlatego im dałam).Miłe wspomnienia,oczy nacieszone.Polecam!!!


9.4
olga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2011
Rodzina z dziećmi

Pokoje OK, ale z zasady polskie biura mają w ofercie pokoje o obniżonym standardzie, jednak hotel i smaczne, urozmaicone posiłki oraz ocean i piękna plaża dostępne na wyciągnięcie ręki rekompensują słabszy standard pokoi hotelowych.


9.6
Iza

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2011

Hotel położony na pieknym wybrzeżu, wieczorami było tylko słychać fale bijące o brzeg. Idealny na romantyczny pobyt, w zacisznym miejscu, pod palmami. Nie oznacza to oczywiście, że odcięty od świata - co to to nie. W hotelu świetne animacje, wszędzie gdzie się da - pełna profeska. Także jesli komus sie znudzi błogie leżenie przy basenie, może troszkę sie poruszac np. podczas aqua aerobiku:) Co jedzenia to bardzo smaczne, świeże. Opcja all tez niczego sobie, szeroki wybór drinków, napojów. Standard odpowiada cenie.


9.6
Mariusz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2011

Pobyt w tym hotelu oceniam w skali na 10 - 8. Jestesmy bardzo zadowoleni z wyboru wycieczki, chcelismy pojechac na ekskluzywne wakacje, gdzie nic cie nie intersuje, dobrze zjesz, wypoczniesz i sie udało. Potrawy świeże, świetnie doprawione, ogółem jedzenie bomba! pierwszy raz dstalismy tak fajny pokój z super widokiem. Połozenie bajka, dwa kroki na plażę. Cena adekwatna do jakości!


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Iberostar Waves Founty Beach

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.