Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel znajduje się tuż przy prywatnej, piaszczysto-żwirowej plaży.
Dla amatorów wodnego szaleństwa: 16 basenów, jacuzzi oraz 11 zjeżdżalni dla dorosłych i dla dzieci.
Bogata oferta sportowo-rekreacyjna dla gości w każdym wieku.
Wysoki poziom obsługi hotelowej.
Bardzo duży teren na, którym znajduje się kilka budynków hotelowych, kilkanaście basenów w tym kilka z podgrzewaną wodą w okresie zimowy, trzy aquaparki, korty tenisowe. Restauracje duże z dużym wyborem potraw, bary na terenie całego hotelu. Wieczorami fajne animacje. Obsługa miła. Hotel czysty. Brakuje pomostu z dojściem do rafy. Ciągły odpływ uniemożliwia pływanie w morzu.
Duża przestrzeń, wystarczająca ilość leżaków, duże restauracje, szybka obsługa. Różnorodne jedzenie.
Darmowy Internet ograniczony do dwóch urządzeń.
Hotel oceniam bardzo dobrze, hotel duży, czysty , obsługa świetna bardzo miła, uśmiechnięta, woda w basenie baaaardzo ciepła, są też chłodniejsze baseny więc dla każdego coś dobrego, bardzo fajne animacje dla dzieci i dorosłych w każdy wieczór. Hotel wart polecenia.
Świetna obsługa, bardzo mili i uśmiechnięci ludzie, dbają o klienta na każdym kroku. Bardzo ciepła woda w podgrzewanych basenach.
Jedzenie mało urozmaicone, mały wybór, często dania się powtarzają, jeśli chodzi o smak to 5/10.
Bardzo duży kompleks. Dużo basenów w tym kilka podgrzewanych. Niezłe animacje, wieczorne też ale sala niezbyt dobra do tego celu. Pokoje duże, bardzo dobrze wyposażone. Dużo roślinności, piękna i zadbana zieleń. Wyżywienie jak na Egipt bardzo dobre, smaczne, duża różnorodnośc, w tym co rzadko spotykane bardzo duży wybór owoców. Całkiem dobre alkohole (ewenement w Egipcie), restauracja libańska ala carte majstersztyk. Znakomita, sympatyczna obsługa w restauracjach i brach oraz na basenach reagująca natychmiast. Mankamentem jest morze a w zasadzie jego brak gdyż ciągłe odplywy a nawet jak est przypyw kilkasem metrów w głąb morze po kostki. Na koniec jednak był kwas - policzono nam niewielką kwotę za używanie barku w pokoju choć nie braliśmy z niego nic ponieważ nie było takiej potrzeby.Prawdopodobnie to zemsta pokojowego ponieważ pod koniec nie dostawał napiwków bo uznaliśmy że był namolny. Gdy tranferowano nas na lotnisko egipski pilot zawióżł nas do jakiegoś mega drogiego sklepu nie pytając nikogo o zgodę.
Wyżywienie, baseny, ogrody, pokoje, czystość. Genialna obsługa w restauracjach i barach i przy basenach.
Brak możliwości kąpieli w morzu, nieciekawy rezydent Corala (Egipcjanin).
Dokładnie rok temu zawitałem pierwszy raz w gościnne progi hotelu Jaz Aquamarine i bliźniaczym Bluemarine , Czas na aktualizację danych o hotelu. W hotelu byłem w na przełomie styczneń/luty 2021r a więc w czasie pandemii covid 19 ,było bardzo mało gości część atrakcji było zamkniętych, sąsiedni hotel praktycznie nie działał – nawet nie wiedziałem że to wszystko było w hotelu. Mało było pracowników i część basenów nie była podgrzewana. Teraz byłem pod koniec stycznia na 10 dni . w porównaniu do roku 2021 niby nie dużo się zmieniło ale jednak naprawdę dużo się zmieniło 😊 co się nie zmieniło? 1- Zieleń , dużo, bardzo dużo, pięknej zieleni ,o która pracownicy bardzo dbają 2- -Pracownicy , hotel wymienił lub zatrudnił dużo nowej kadry bo widziałem dużo nowych twarzy (pracownicy praktycznie każdego szczebla mówią po angielsku ) ale nowi pracownicy są również są OK i dbają o turystów 3- Baseny dalej są 😊, podgrzewane zimą był: basen główny , 2 prostokątne baseny, aquapark z wolną rzeką (koło blumarine), zjeżdżalnie koło hotelu tytanic i basen dla dzieci , Z nowości- dostawiono 2 yakuzi !! W hotelu było już bardzo dużo gości ( jak na zimę) praktycznie każdej narodowości,(ale goście z polski przebili wszystkich !!!! było nas ok 500 osób z PL ) jak wspomniałem wcześniej komunikacja w hotelu odbywała się po angielsku , ale widziałem też Panią z Guest Relation która rozmawiała z gośćmi po rosyjsku. Ze strony polskiej była zatrudniona Bardzo miła Pani Wiktoria, której pragnę gorąco podziękować za rozwiązanie kilku kwestii i drobnych problemów dotyczących mojego pobytu w hotelu. Teraz w hotelu było otwartych Kilka( nie pamiętam dokładnie 4-5 restauracji tematycznych w której serwowano bardzo smaczne i nie spotykane często w hotelach jedzenie z różnych kontynentów. Mała uwaga : goście którzy zakupują pobyt przez biura w DE lub UK maja na pobyt 3 lub 4 wizyty w restauracji, goście zakupujący pobyt w hotelu przez polskie biuro podróży mają tylko 1 !!!! pobyt w restauracji tematycznej -a szkoda !! Teraz przeniesiono główną restaurację do Four Corners (wcześniej była w innym miejscu) wydaje mi się że jednak w godzinach newralgicznych (9 rano i 19 wieczorem) restauracja się trochę korkowała, miejsc przy stolikach było OK ale tam gdzie wydawano jedzenie było dość ciasno ale nie były to jakieś nie wiadomo jakie kolejki – ale jednak odczuwalne. Byłem w czasie jak były bardzo zimne noce było bardzo mało miejsca jak były wieczorne animacje w lobby bar – praktycznie nie było gdzie siedzieć, a nie było gdzie iść, bo było za zimno ! Najlepsze drinki robili w barze na plaży Paradiso i barze koło basenu w blu marine 😊.Generalnie -jedzenie ,smaczne, urozmaicone, świeże i podane z uśmiechem na twarzy , z drobnymi niedociągnięciami o których wspomniałem, drinki smaczne , urozmaicone, ładnie podane ale czasami trzeba wypić na stojąco bo nie ma miejsca 😊 WiFi w hotelu – przy takiej liczbie gości – rozłączał się dość często -zalecam kupić kartę do internetu ( na lotnisku ) i wtedy można korzystać z internetu . Co mnie niesamowicie denerwowało?? To sprzedawcy wycieczek !!! Człowiek leży nad basenem i wypoczywa a tutaj co chwilę podchodzi gość i naciąga na wycieczki, żeby jeszcze sprzedawał uczciwe wycieczki !! ale gdzie tam- to są po po prostu Oszuści !! kupiłem wycieczkę do El Guny (od gościa który przedstawił się jako Michał) sama podróż do El Guny trwała dłużej niż wycieczka po El Gunie !! miał być inny program – był całkiem inny! Drugą wycieczkę kupiłem na snurkowanie – pojechałem zamiast tego na Orange Bay ( na którym już byłem) znajomy kupił wycieczkę na delfiny -pojechał na Orange. Ty kupujesz wycieczkę a oni cię pakują tam gdzie są miejsca i masz być z tego zadowolny że cię zabrali!! Wycieczki kupować albo od rezydentów albo od sprzedawców którzy polecają inni użytkownicym.(dużo polecanych wycieczek i sprzedawcow jest na grupach o Egipcie na FB) Hotel powinien dawno pogonić tych pseudo sprzedawców i oszustów którzy przeszkadzają tylko w wypoczynku. Pokoje -czyste ,duże sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane na życzenie (reczniki plażowe również) Uwaga : goście zakupujące pobyt w hotelu w UK lub DE mają możliwość konfiguracji pokoju np. zamówienia superior ,de lux czy z widokiem na morze i basen ! Polskie biura podóży kupują najtańsze pokoje standardowe z widokiem na ogród. Proszę na to uważać przy zakupie oferty, bo hotel ma piękne widoki na basen czy morze ale ma też widoki np. na mur sąsiedniego hotelu. Co się nie zmieniło? Łazienki dalej są słabe i dlatego hotel nigdy nie uzyska u mnie 5 gwiazdek europejskich. Następna sprawa w hotelu praktycznie nie ma morza bo są bardzo duże odpływy, może hotel by pomyślał o pomoście?? Generalnie z pobytu jestem zadowolony, polecam ten hotel dla osób które chcą bezproblemowo spędzić pobyt w Egipcie jest to Hotel porównywalny do Europejskich 4-4,5 gwiazdek z naprawdę fajnym zapleczem, miłymi ludźmi ale nie luxsusowy .
Bardzo dużo zielni ,otwarta przestrzeń, podgrzewane baseny, smaczne i różnorodne posiłki, dobre drinki, ładne pokoje, miły i pomocny personel
Brak plaży,(a raczej wody - duże odpływy) Namolni sprzedawcy wycieczek , w hotelu, słabe łazienki i wc
Wszystko na piątkę. Najlepszy hotel w jakim byłem. Chętnie wrócę tam jeszcze raz.
ciepła woda w basenach, obsługa super, porządek również, jedzenie dobre
Śliskie kafelki. widziałem osoby w gipsie. Ja również zaliczyłem ostry upadek.
Wszystko na plus, pobyt bardzo udany. Cała rodzina zadowolona ilość basenów atrakcji, robi wrażenie
- jedzenie - zagospodarowanie terenu (wszędzie piękna zieleń) - czysto - baseny cieplutkie jeden ok 39 stopni -czysto - super obsluga
Brak
Hotel ok, ale brak internetu to duża wada. Jedzenie różnorodne, fajnie przygotowana kolacja sylwestrowa. Fajne baseny z ciepła woda tu duże zaskoczenie.
Miła obsługa, fajne baseny ciepła woda w grudniu.Różnorodne jedzenie.
Praktycznie brak internetu w pokojach, w lobby działa bardzo słabo, bardzo duży minus. Nawet rezydent potwierdził ze internet tylko w lobby i mie ma co liczyć ze będzie w pokoju:(((Jesteśmy drugi raz , 10 lat temu ten sam problem, nic się nie zmieniło niestety;(
Bardzo duży hotel na 4 tysiące ludzi z kilkoma basenami co trzeba mieć na uwadze jeśli planuję się jechać na cichy i spokojny odpoczynek. Zdecydowanie do plusów można zaliczyć to, że część basenów miała podgrzewaną wodę. Jednym z większych problemów w hotelu był internet. Fakt, że na jeden pokój do WiFi mogą być podłączone tylko 2 urządzenia (a przecież w pokoju mogą być 4 osoby) uniemożliwia tak naprawdę sprawne korzystanie z internetu. Nie wspominając już o tym, że czasami zalogowanie się i utrzymanie sygnału graniczyło z cudem. Duży wybór smacznego jedzenia, jednak częściej dostawało się to czego się nie chciało niż to co się chciało. Podobna sytuacja miała miejsce w barze z drinkami. O drinkach z płynem do mycia naczyń (albo czymś co tak smakowało) nie wspominając. Z naszej 3 osobowej grupy, ktora nigdy wcześniej nie miała podczas takich wyjazdów (a już nie pierwszy raz jesteśmy w Egipcie) problemów żołądkowych niestety tym razem 2 osobom się to przytrafiło. Pierwszy raz spotkaliśmy się również z taką sytuacją, że w środku nocy w dniu wyjazdu Pan z obsługi waląc w drzwi pyta czy potrzebujemy pomocy z bagażami (zbiórka po 4 rano, budzenie przed 3. Zazwyczaj obsługa pyta czy chcemy być budzeni). Już idąc z walizkami do autokaru pan z obsługi hotelowej krzyczał do nas, że musimy się, zatrzymać i on musi coś sprawdzić i nie możemy iść sami do autokaru - mimo że zdążyliśmy się się wymeldować z hotelu i odklikać się u naszego rezydenta. Można powiedzieć, że hotel jak hotel, ale każdego dnia było coś nie tak przez co wiemy, że już nigdy tam nie wrócimy i nie polecimy go naszym znajomym.
Smaczne jedzenie Podgrzewane baseny
Internet (2 urządzenia na pokój...) Dużo ludzi Trudna komunikacja w restauracji Małe pojedyncze łóżka w pokojach rodzinnych Płyn do naczyń w drinkach (zdarzało się to wielokrotnie)
W Egipcie 8-my czy 9-ty raz. Hotel - SUPER. Obsługa (wszystkie) na 10. Pokoje przestronne, dzienne sprzątane , wymiana ręczników, obiekt bardzo obszerny. Jest też część spokojna . Jedzenie czy w barach, czy w restauracjach - ok. Większość turystów któryś raz z rzędu w tym samym hotelu - 5-ty a nawet i 10-ty raz. Ok. 18 km od centrum ale i w pobliżu zakupy można zrobić. W drodze do centrum też kilka centr handlowych. Hotel godny POLECENIA. Nie ma możliwości być nie zadowolonym. Raz jeszcze POLECAM !!!
Obsługa (recepcja + sprzątanie + bary i restauracje), jedzenie, aquapark, zieleń, baseny, plaża - piasek + leżaki na trawie, jacuzzi - przy plaży
Płytkie morze 500 m, choć można popływać w pobliskiej zatoczce. Disco na plaży (z powodu Covida.
Hotel spełnił wszystkie nasze oczekiwania. Spędziliśmy tam tydzień i się nie nudziliśmy, ogromny wybór miejsc do wypoczynku od aquaparków po jacuzzi na plaży oraz dla chcących spokoju od małych dzieci są baseny typowo dla dorosłych. Polecam serdecznie obsługa przemiła pokoje czyste i przestronne. Jedynym minusem były posiłki serwowane w kilku restauracjach? Mi i mojemu partnerowi nie przypadły do gustu ale można na to przymknąć oko bo jest ogrom innych zalet. Z chęcią wrócimy !:)
- bardzo miła obsługa - czyste pokoje - wiele atrakcji na terenie hotelu - aquapark
- posiłki nie przypadły nam do gustu, przez tydzień to samo serwowane
PRZEBYWALIŚMY Z ŻONĄ W TYM HOTELU CAŁY TYDZIEŃ HOTEL BARDZO DOBRY CZYSTY JEDZENIE DLA KAŻDEGO COŚ DOBREGO.OGÓLNIE BARDZO DOBRZE,JEDYNY MANKAMENT TO TO ŻE OBSŁUGA ZAPOMNIAŁA ZABRAĆ WALIZKI SPOD POKOJU I NIESTETY TRZEBA BYŁO SAMEMU JE TASZCZYĆ
hotel warty polecenia czysto,spokojnie miło ,obsługa zawsze uśmiechnięta i zawsze pomocna , jedynym minusem tego hotelu jest płytkie morze ale można przespacerować się tak z 10 min i dojdzie się do głębszego można ,potrzebne buty wodne ..
Wspaniały hotel. Obsługa na najwyższym poziomie! Bardzo ładnie urządzone pokoje, duża łazienka. Wszędzie bardzo czysto, bardzo zadbany hotel, restauracje i cały teren. Zdecydowanie polecam!!
Hotel spełnia wymagania nawet wybrednego turysty, wszędzie czysto, obsługa kulturalna, jedzenia do wyboru, do koloru. Mimo dużej ilości gości z łatwością można znaleźć miejsca do spokojnego wypoczynku (ale gwarne też są!). Hotel bardzo elegancki, nowy. Podczas tygodniowego pobytu nie sposób skorzystać z wszystkich atrakcji... Było super. POLECAM Iberotel Aquamarine!!
byłem poczatek pazdziernika....hotel dobrej klasy z paroma mankamentami,słaba rozrywka dla gosci,za mało rozrywek sportowych (przynajmniej dla mnie),słabe podejscie do rafy (brak mola-trzeba isc z 800m po bardzo plytkiej wodzie),płatny internet, bardzo wolno dzialajacy(przykladowo sciagniecie 28MB danych z poczty moze sie nie udac w 30 min...)reklamacje nieskuteczne...i platny w przeliczeniu 6 dol USA za 30 min,dobre i duze baseny
Też byliśmy w paźdz.i zupełnie nie zgadzam się z przedmówcą. Jeśli ktoś nie może wytrzymać bez internetu to współczuję.KONKRETY:1)pokoje i otoczenie w hotelu-mega czyste i zadbane 2)obsługa miła,nie żebrzą o bakszysz 3)posiłki-dużo,smacznie,cały dzień(wersja All)4)baseny,leżaki-czyste,duże,bez tłoku 5)napoje,drinki-dużo barów,dystrybutory,drinki są rozmaite 6)dyskoteka,siłownia,jacuzzi,muzyka na żywo-dostępne bez problemu,za 0 zł.7)cztery restauracje tematyczne-bez limitu.Jedyny MINUS to faktycznie słaba rafa i dłuuugo płytkie morze,ale obok w Titanic Beach o wiele ciekawsza rafa dostępna bez problemu.Naprawdę POLECAMY-byliśmy już w kilku innych arabskich hotelach,ale Aquamarine jest the best-pobija Hiltona w Sharmie.
Wybraliśmy ten hotel przez przypadek i zostalismy bardzo mile zaskoczeni. Czystość w pokojach, na terenie hotelu. Hotel można z całą odpowiedzialnością polecić rodzinom z dziećmi.
Hotel sam w sobie naprawdę wart polecenia. Pokoje ładne, czyste i przestronne, sprzątane bardzo dokładnie. Jeżeli chodzi o bar - kompletny brak norm dotyczących przygotowywania koktaili - ten sam drink za każdym razem smakował inaczej. Obsługa miła, ale nie bezinteresowna. Niezbyt miła (sztucznie uprzejma) obsługa recepcji, traktująca gości z góry. Jedzenie bardzo urozmaicone, ale z przyprawianiem trochę im nie po drodze. Mięsa często żylaste i bez smaku, ale każdy może znaleźć coś dla siebie. Gwarantuję, że nikt głodny nie będzie chodził. Za to śniadania naprawdę rewelacja. Niestety, beznadziejna kawa:( kawoszom proponuję zabrać ze sobą z Polski. Wystrój hotelu nie pozostawia nic do życzenia, jest naprawdę przepięknie. cdn.
cd. Woda w basenach bardzo zimna, dopiero w przedostatnim dniu zrobiła się przyjemnie ciepła. Nie ma najmniejszego problemu z leżakami - jest ich wystarczająca ilość. Morze rzeczywiście długo płytkie, ale woda bardzo ciepła. Dla klientów Itaki - proponuję skorzystanie z wycieczek oferowanych przez inne biura. Itaka bardzo zawyża ceny (np. za nurkowanie chcieli 75$, podczas gdy rezydenci innych biur brali 40$!!!). Bardzo słabe animacje. Dyskoteka pusta - pomimo bardzo dużej liczby gości w hotelu. Wypisałam rzeczy, do których można się przyczepić, ale jeżeli ktoś zastanawia się, czy skorzystać z oferty tego hotelu, to jak najbardziej polecam. Wróciliśmy wypoczęci i zadowoleni.
Ogólne nasze wrażenie pozytywne.Pokoje czyste, obsługa miła,jedzenie możliwie dobre. Nie dajcie się nabrać na numer z sejfami w pokojach. Zamykają je specjalnie po to, żeby po nich dzwonić, twierdzą ,że ktoś przyjdzie ok 10 rano i otworzy, oczywiście udają zaskoczonych , że jest zamknięty i niby załatwiają natychmiast za napiwek.Sejf ma być otwarty jak wejdziecie do pokoju.Nie polecam centrum Hurghady , bród i smród oraz ciągłe zaczepianie.Polecam wycieczkę statkiem i nurkowanie.Plaża ok ale brak wody-odpływ uniemozliwia pływanie blisko brzegu. Żeby popływać trzeba zabrać prowiant i iść ok 1,5 km w głąb morza, koniecznie w butach.Drinki w miarę normalne.Hotel godny polecenia osobom lubiącym spokój oraz rodzinom z dziećmi.