14853 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel znajduje się tuż przy prywatnej, piaszczysto-żwirowej plaży.
Dla amatorów wodnego szaleństwa: 16 basenów, jacuzzi oraz 11 zjeżdżalni dla dorosłych i dla dzieci.
Bogata oferta sportowo-rekreacyjna dla gości w każdym wieku.
Wysoki poziom obsługi hotelowej.
Jeden z najlepszych hoteli w Hurghadzie, godny polecenia dla ludzi wymagających lubiących wypoczynek bez głośnych animacji.
Hotel blisko lotniska, ogromna przestrzeń między budynkami(ma to wpływ na wentylacje powietrza), czyste baseny, bardzo dobre jedzenie codziennie kolacja tematyczna, dobre drinki, miła obsługa
Hotel cieszący się bardzo dobrą opinia w necie nie powinien pozwolić sobie na takie rozwiązywanie problemu. Tym bardziej że tel. zginął z pokoju. Ogólnie Udany urlop poza tym incydentem który pozostawi niesmak na długo. Jeśli chodzi o zalewanie pokoi jak opisał to wczesniej już ktoś to prawda. Ja chciałam zamienić pokój ponieważ dostałam na drugim piętrze a byłam z 4 latkiem nie chciało mu sie chodzić po schodach i nie można było otwierać balkonu bo bałam się że wypadnie. Po przybyciu do recepcji pan któremu w nocy zalało pokoj(szambo) opowiedział mi całą sytuację i stwierdziliśmy z mężem że zostaniemy u siebie bo nie chcialam znaleśc się w takiej sytuacji. Pani rezydentka była wielce zdziwiona że taka rzecz się zdarzyła. Pomimo tych przykrych zdarzeń hotel jest godny polecenia. Jest to jeden y najlepsyzch Hoteli w Hurgadyie bylam trzy razy w Egipcie i w 5 gwiazdkowych ten jest najlepszy.
Hotel Ładny, zadbany, przestronny , bez problemów można znaleśc miejsce przy basenie lub plaży.Smaczne jedzenie. Bardzo dobra jakość napoi i drinków. Hotel rewelacja dla rodzin z dziećmi.
kradzież telefonu z pokoju- nikt nie ponosi odpowiedzialności wszyscy się kryją ręka rękę kryje nawet pani - rodaczka nasza pracująca w recepcji doradzila nam żeby nie zgłaszac tego faktu oficjalnie bo to i tak nic nie da. Słyszałam że komuś z sejfu tez coś zginęło to już przesada. BRAK RAFY.
byliśmy 7 raz w Egipcie i uważam że moja ocena jest obiektywna i sprawiedliwa. Hotel bez zarzutu godny polecenia pierwszy hotel do którego chcemy wrócić! Jest naprawdę duży i trzeba się sporo nachodzić. Piękne baseny, dobre jedzenie, przyjazna obsługa, hotel stworzony na wakacje z małymi dziećmi, brodziki zadaszone i 3 place zabaw także, menu specjalnie dla dzieci. Na każdym kroku napoje, automaty z kawą, lody, owoce do woli, pomiędzy posiłkami gofry, pizza itp. hotel jest bardzo czysty! mieszane uczucia mamy co do animacji bo w zasadzie jest ich malutko, na pewno hotel należy do cichych wieczorem mało się dzieje młodzi bez dzieci będą się bardzo nudzić! pokoje superior są wielkie i naprawdę dobrze wyposażone. minusem hotelu jest natomiast to że po 18 zamykają wszystkie bary i żeby napić się czegokolwiek trzeba iść do lobby baru, kolejną dużą wadą jest megaaaa śliska nawierzchnia wszędzie przy basenach i nie tylko wystarczy wylana kropla wody i mamy lodowisko uwiercie mi mnóstwo osób chodziło ze świerzym gipsem na ręku, plaża piękna ale rafy 0 naprawdę nie ma nic!!! może i faktycznie z pomostu Titanic Palace coś jest ale nie zawsze wpuszczą no i trzeba iść sporo daleko, w tej kategorii hotelu mogli by zadbaćo trochę wiekszą czystość na stołówce. ale obiektywnie nawet przy tych kilku wadach hotel i tak jest superrrr! i z pewnością tam wrócimy, ma tyle zalet że biorą górę nad minusami! i tylko jedna ważna uwaga nigdy więcej z biura SUN&FUN oszukują na wszystkim na lotach szczególnie a rezydent tragedia!!!!!
naprawdę bardzo ładny hotel, przepiękne baseny, jak na Egipt bardzo dobre jedzenie
Problem pojawił się w chwili jak poprosiłem o zamianę pokoju na parter ze względu na Żonę w ciąży.Powiadomiono nas że jutro będzie wolny pokój na parterze .Następnego dnia w recepcji poinformowano nas że niestety pokoju nie ma , ale mogą nam zaproponować za dopłatą 189 euro pokój family (nr 1098). Oczywiście dopłaciłem bo znałem te okolice (poprzednie lata pokój 1097 i 1099 ) i tak się zaczęła nasza przygoda : 1 dzień awaria kanalizacji zalana łazienka i część korytarza (dzwonimy dwukrotnie bez skutku , interwencja w recepcji i dopiero po 1 godzinie ktoś się zjawia )- zaznaczam że zalane są 4 pokoje i korytarz główny oczywiście fetor fekalia itd. 4 dzień awaria przewodu doprowadzającego wodę zalana na szczęście tylko łazienka ( interwencja dwa razy tel w końcu pomoc przez obsługę pokoju). 10 dzień awaria kanalizacji zalana łazienka (interwencja po dwóch tel.) oczywiście smród i pływające fekalia . 14 dzień - ostatnia noc - awaria kanalizacji zalane całe mieszkanie wysokość ścieków około 20 cm, ze względu na wczesny wyjazd z hotelu 8:25 byliśmy spakowani i wszystko leżało na podłodze . Zalane zostały buty walizki z ciuchami torba z komputerem i iPadem - zalane nie działają, aparat fotograficzny canon - zalany nie działa itd.. szacuję straty na około 10 tyś zł. zostaliśmy przeniesieni do innego pokoju około godziny 4 rano a przypominam że o 8:30 wyjazd z hotelu . Do rana oczywiście ratowaliśmy co się da i praliśmy walizki aby zlikwidować smród.Podkreślam że zalane zostaje co najmniej 5 pokoi i cały korytarz ( interwencje tel. kilku krotne i kłótnie dają skutek ) Rano w recepcji przyszedł do nas Pan menager hotelu Maged Fouad (nazwany przez nas Pan gówno ) i stwierdził że to normalne że takie rzeczy się zdarzają u nich często . Zaproponowano nam rekompensatę w wysokości połowy kwoty zużytej w barze tj. około 24 euro(powoływał się na dyrektora hotelu ) przy czym musimy podpisać pismo że nie rościmy żadnych pretensji wobec hotelu. Pomimo rozmów nie udało nam się
Jestem po raz trzeci w tym hotelu więc wszystkie zalety hotelu są mi znane i zawsze spełniały moje oczekiwania ,zawsze byłem z Żoną i 6-7 letnim synem . W tym roku syn 8 letni -to oczywiste i Żona przy nadziej ( 6 miesiąc ciąży ) rezerwacja superior fajny pokój ale 2 piętro
Problem pojawił się w chwili jak poprosiłem o zamianę pokoju na parter ze względu na Żonę w ciąży.Powiadomiono nas że jutro będzie wolny pokój na parterze .Następnego dnia w recepcji poinformowano nas że niestety pokoju nie ma , ale mogą nam zaproponować za dopłatą 189 euro pokój family (nr 1098). Oczywiście dopłaciłem bo znałem te okolice (poprzednie lata pokój 1097 i 1099 ) i tak się zaczęła nasza przygoda : 1 dzień awaria kanalizacji zalana łazienka i część korytarza (dzwonimy dwukrotnie bez skutku , interwencja w recepcji i dopiero po 1 godzinie ktoś się zjawia )- zaznaczam że zalane są 4 pokoje i korytarz główny oczywiście fetor fekalia itd. 4 dzień awaria przewodu doprowadzającego wodę zalana na szczęście tylko łazienka ( interwencja dwa razy tel w końcu pomoc przez obsługę pokoju). 10 dzień awaria kanalizacji zalana łazienka (interwencja po dwóch tel.) oczywiście smród i pływające fekalia . 14 dzień - ostatnia noc - awaria kanalizacji zalane całe mieszkanie wysokość ścieków około 20 cm, ze względu na wczesny wyjazd z hotelu 8:25 byliśmy spakowani i wszystko leżało na podłodze . Zalane zostały buty walizki z ciuchami torba z komputerem i iPadem - zalane nie działają, aparat fotograficzny canon - zalany nie działa itd.. szacuję straty na około 10 tyś zł. zostaliśmy przeniesieni do innego pokoju około godziny 4 rano a przypominam że o 8:30 wyjazd z hotelu . Do rana oczywiście ratowaliśmy co się da i praliśmy walizki aby zlikwidować smród.Podkreślam że zalane zostaje co najmniej 5 pokoi i cały korytarz ( interwencje tel. kilku krotne i kłótnie dają skutek ) Rano w recepcji przyszedł do nas Pan menager hotelu Maged Fouad (nazwany przez nas Pan gówno ) i stwierdził że to normalne że takie rzeczy się zdarzają u nich często . Zaproponowano nam rekompensatę w wysokości połowy kwoty zużytej w barze tj. około 24 euro(powoływał się na dyrektora hotelu ) przy czym musimy podpisać pismo że nie rościmy żadnych pretensji wobec hotelu. Pomimo rozmów nie udało nam się dojść do porozumienia a manager- "Pan gówno" zachowywał się nie miło i agresywnie . Chciałbym przypomnieć że byłem tam trzeci raz i zawsze zabierałem ze sobą swoich znajomych w więc jakieś 20 osób przez 3 lata , a sposób jaki rozwiązuje 5 gwiazdkowy hotel problem z pokojem za którego dodatkowe wygody dopłacam 189 euro jest żenujące i mierne
Hotel bardzo duzy lezakow nigdy nie zabaklo, jedzenie bardzo pyszne rowniez dla wybrednych hotel dobrze strzezony nie jest prawda ze dopisuja do mini barow, obsluga bardzo mila i serdeczna. Jest to moj kolejny pobyt w egipcie i najbardziej udany. Wracamy tam we wrzesniu w tym roku:-)
Duzy kompleks, mila obsluga, nie jest prawda ze dopisuja do mini barow, super jedzenie i duzo atrakcji
Brak
Ogólnie hotel na plus. jedzenie jak wszędzie w Egipcie- wszystkiego dużo ale nie ma co zjeść. Mnóstwo aktywności- sporty wodne, tenis, drużynowe. 2 duże aquaparki i kilka mniejszych. Mnóstwo basenów zarówno dla dosrosłych jak i dzieci. Duży minus dla napojów- wszystkie mieszane z wodą co bardzo widać podczas nalewania z dystrybutorów. Bardzo niedobre i słabe piwo. Obsługa dobra i miła. BARDZO DUŻY MINUS dla pracvującej w recepcji Polki- Klaudii. Kobieta bardzo niemiła i niepomocna. Na każdym kroku sugerująca łapówki (m. in. za lepszy pokój- celowo melduje w gorszym i oczekuje nawet kilkadziesiat dolarów za zamianę). KOLEJNY DUŻY MINUS za godzinę meldowania w pokojach. Doba hotelowa zaczyna się o 14.00 a ja wraz z małżonką dostaliśmy pokój ok 15.30 (w hotelu byliśmy ok.12.00) po kilkunastogodzinnej podróży. Pani Klaudia mówiła że jest brak wolnych pokoi (mimo że w hotelu było około 70 % obłożenie), ale za kilkadziesiąt dolarów byly od ręki- celowe działanie. W hotelu przeważająca ilość Polaków, towarzystwo międzynarodowe, naszczęście mało ruskich. Brak rafy koralowej w pobliżu hotelu
Ogólnie hotel na plus. jedzenie jak wszędzie w Egipcie- wszystkiego dużo ale nie ma co zjeść. Mnóstwo aktywności- sporty wodne, tenis, drużynowe. 2 duże aquaparki i kilka mniejszych. Mnóstwo basenów zarówno dla dosrosłych jak i dzieci. W hotelu przeważająca ilość Polaków, towarzystwo międzynarodowe, naszczęście mało ruskich.
BARDZO DUŻY MINUS dla pracującej w recepcji Polki- Klaudii. Kobieta bardzo niemiła i niepomocna. Na każdym kroku sugerująca łapówki (m. in. za lepszy pokój- celowo melduje w gorszym i oczekuje nawet kilkadziesiat dolarów za zamianę). KOLEJNY DUŻY MINUS za godzinę meldowania w pokojach. Doba hotelowa zaczyna się o 14.00 a ja wraz z małżonką dostaliśmy pokój ok 15.30 (w hotelu byliśmy ok.12.00) po kilkunastogodzinnej podróży. Pani Klaudia mówiła że jest brak wolnych pokoi (mimo że w hotelu było około 70 % obłożenie), ale za kilkadziesiąt dolarów byly od ręki- celowe działanie. Duży minus dla napojów- wszystkie mieszane z wodą co bardzo widać podczas nalewania z dystrybutorów. Piwoszom nie polecam. Bardzo niedobre i bardzo niskoprocentowe piwo. Brak rafy koralowej w pobliżu hotelu
Hotel naprawdę godny polecenia, czysty, zadbany, codziennie świeża pościel, ręczniki. Pozostawialiśmy 1 dolara na łóżku i pokój zawsze naprawdę był dokładnie sprzątnięty, teoretycznie przysługuje 1 butelka wody 1 l na pobyt, w praktyce przy butelce zostawialiśmy 1 dolara i otrzymywaliśmy w zamian 2 l wody. Zajmowaliśmy pokój nr 3831. Stołówka- czysta, kelnerzy dbający o urlopowiczów, jedzenie urozmaicone. Dookoła basenów wystarczająca ilość barów z przekąskami, zimnymi napojami i drinkami- które wcale nie były słabe. Baseny- rewelacyjne, w maju bez problemów ze znalezieniem wolnych miejsc. Przeważają...Polacy..., Anglicy, Niemcy, niewielka ilości Rosjan. Na wakacje wybraliśmy się z 2 dzieci- 5 latkiem i 10-miesięcznym synkiem oraz opiekunką dla nich , bez zemsty Faraona, bez słoiczków- mały chętni jadł dostępne dania- jajecznice na parze, maśle, owsiankę, kurczak gotowany na parze, naprawdę było co podać nawet takiemu maluchowi . Problematyczne dla nas były wieczory... zabraliśmy opiekunkę by zajęła się dziećmi w godzinach wieczornych i nocnych byśmy mogli poszaleć, ale nie za bardzo było gdzie, przy stołówce muzyka na żywo w formie śpiewającej dziewczyny nawet nieźle ale na 1- 2 wieczory, potem to monotonne,, gdyby nie restauracje tematyczne to trudno by nam było ciekawie wieczorem zagospodarować czas (koszt 8 euro od osoby- konieczna wcześniejsza rezerwacja).
nowoczesny, czysty, idealny dla rodzin z dziećmi, doskonałe baseny, bogate menu stołówki ze świeżymi owocami, 300 metrów od hotelu sklepy z pamiątkami, apteka, spożywczy...od recepcji po kelnerów znajomość języka polskiego na poziomie wystarczającym do komunikacji,
słabe animacje, żwirowa plaża z morzem na wysokości kostek około 300m w głąb
Witam własnie wróciłem z urlopu i jestem mega zadowolony. Bywałem wiele razy w hotelach 5g w Egipcie Tunezji czy Turcji i TEN hotel muszę polecać każdemu, nawet się nie zastanawiajcie ,ja żałuje że nie było tam mojego 7 letniego syna. Dla wygodnych którzy chcą fajny pokój 50 $ załatwia sprawę ale nie oficjalnie to załatwiajcie.
Wszystko opisalam w zaletach. Po prostu Super pod kazdym wzgledem zjeżdzalnie raczej nie dla dzieci bo trzeba sie mocno mat trzymac ale dla doroslych frajda ze hej
Wlasnie wczoraj wrócilismy z egiptu z tego hotelu. Hotel rewelacyjny pod kazdym wzgledem. Super obsluga hotelowa ludzie bardzo sympatyczni. Jedzenie zróżnicowane i nie bylo mozliwosci spróbować wszystkiego bonie wcisnela bym wiecej do brzucha. Codziennie inna tematyka jedzenia. Baseny czysciutkie codziennie czyszczone. Najlepsze jest to ze jest 80% polakow i nawet imprezy wieczorne sa przy polskiej muzyce. Kelnerzy mowia po polsku. Na recepcji pracuja dwie polki. Faakt aby dostac pokoj z widokiem na morze trzeba bylo wsadzic w paszport ale warto bylo. Nie mozna sie nudzic. Do nurkowania polecam pania Kasie z biura alfa star. Rewelaacja
Brak wad
SUPEROWE ZADBANIE WIECZORY TANECZNE MUZA MECHANICZNA JAK I NA ŻYWO GDZIE W EGIPCIE JEST TRUDNO TEGO DOZNAĆ SHOW NP Z KENII ORAZ OBSŁUGA PRZY BASENACH PRZY BARKACH WIECZORNYCH TEŻ WSZYSTKO OK MIŁO SZYBKO I DOBRZE TO JEST GODNE POLECENIA NIECH TYLKO NASZA OBSŁUGA ZADBA O SWOJE AŻEBY MÓC TEŻ WYSTAWIĆ TAKĄ OIPNIĘ
witam wczoraj w nocy wróciłam właśnie z urlopu z tego hotelu hotel jako obiekt rozrywka jest OK natomiast obsługa recepcji w tym hotelu jest poniżej pasa otóż zakupiłam w Polsce pokój superior do którego dopłaciłam extra i co otrzymałam standardowy na dodatek na ścianę ogrodzenia nieczynnego hotelu na recepcji mimo to iż miałam umowę w której był zaznaczony superior oni tłumaczyli że mam standard bo takie biuro polskie ma opłacone proszę być ostrożnym w zakupie takiego pokoju bo za dopłatę 200$ mogłabym zakupić pokój na miejscu z widokiem na morze i bez problemów i dopominań ponadto na koniec prosiłam o przedłużenie pokoju za co zapłaciłam nie mało 35$ i miałam go mieć 2 godziny bo o więcej nie prosiłam i co znów niespodzianka przyszedł sprzątający i mnie wręcz wyprosił bo doba skończyła się o 12;00 wykłucająć się byłam do 13;00 kiedy to zgłosiłam Pani Małgosi która stacjonuje w tym hotelu i niby pomaga Polakom to otrzymałam odpowiedż ze pokój mam zapłacony do 15stej ale ja już uregulowałam moje przedłużęnie i karty z pokoju zdałam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! próbowała mi zwrócić karty do tego pokoju bo niby miałam prawo mieć ten pokój do 15stej a wogóle go nie miałam tylko to że zapłaciłam jak i w POLSCE ZA SUPERIOR KTÓREGO TEŻ NIE MIAŁAM TAK SAMO ZA PRZEDŁUŻENIE KTÓREGO TEŻ NIE MIAŁAM TYLKO KOSZTY DODATKOWE KTÓRE Z MOJEJ STRONY DOPEŁNIŁAM za to ze strony hotelu i biura NIE BYŁY DOPEŁNIONE .CZYSTA KPINA I JESZCZE PYTANIE ZE STRONY PANI MAŁGOSI JAK MAMY TO PANI WYNAGRODZIĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSZĘ SIĘ NIE DAWAĆ NABIERAĆ Z RESZTĄ JAK KTOŚ CHCE PRZECZYTAĆ SMS KTÓRY OTRZYMAŁAM NA TEMAT POKOJI SUPERIOR OD REZYDENTKI TO MOGĘ UDOSTĘPNIĆ PRZYKŁADOWO JA JAKO PRZEDSTAWICIEL NASZEGO BIURA NIGDY BYM CZEGOŚ TAKIEGO KLIENTOWI NIE ODPISAŁA AŻEBY UPOKORZYĆ PRAWDZIWOŚĆ OFERTY TEGO BIURA JEŚLI CHODZI O SAM OBIEKT JEDZENIE ZABAWY I CAŁY AREAŁ WOKÓŁ HOTELU TO JEST OK MOŻNA GO POLECIĆ ALE ZA NORMALNE PIENIĄDZE NIE ZA DOPŁATĄ DO LUXUSU KTÓREGO SIĘ OCZEKUJE A NIE DOSTAJE A SZKODA .JEST TAKI HOTEL STEIGENBERGER ALL DAU BEACH TEŻ 5*ALE JEŚLI W TYM HOTELU SIĘ COŚ ZAMÓWI TO URLOPOWICZ TO DOSTAJE I JEŚLI SIĘ ZAMAWIA POKOE DE LUX TO GO MA JA W TYM HOTELU BYŁAM 3 RAZY I NIESTETY NIC MNIE NIE ZASKOCZYŁO ZE ZŁEJ STRONY WRĘCZ PRZECIWNIE SAME SUPERLATYWY MIMO ŻE JEST MNIEJ TYLKO ROZRYWKOWY ALE 100% GODNY POLECENIA
OBSŁUGA RECEPCJI WRAZ Z REZYDENTKĄ KTÓRA TYLKO JEST OD INETRESÓW DLA BIURA A NIE OD DOBREGO SŁOWA NO I JESZCZE OD TELEFONISTKI Z CENTRALI Z POLSKI KTORA JAK DZWONIŁAM W SPRAWIE REKLAMACJI POKOJU SUPERIOR TO NAGLE NIE SŁYSZAŁA ŻE TAKI HOTEL JEST W HURGADZIE I PRÓBOWAŁA GO ZNALEŻĆ PRZEZ PRAWI 8 MNUT MOJEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ I NIE WIEDZIAŁA DO KOŃCA NIC O TYM HOTELU
Byłem tam trzeci raz. Polecam. Jeżeli chodzi o hotel to wszystko w najlepszym porządku. Jeżeli chodzi o pracę rezydenta z Biura SUN&FUN - to jedno wielkie nieporozumienie.
byłem w Egipcie drugi raz ogólnie było bardzo dobrze jedyna wada to brak polskiego rezydenta
same zalety
brak
Bardzo rozległy kompleks z dużą liczba basenów i zjeżdżali w porównaniu z liczbą pokoi sprawia, że nie czuje się tłoku. Zawsze, o każdej porze dnia, można znaleźć wolne leżaki .Jedzenie bardzo dobre . Płytkie morze- super dla dzieci. Jednym słowem REWELACJA !!!
Brak
Świetny hotel !! Luksusowy i... nowy, bardzo czysty, fajna obsługa bardzo dobre jedzenie, piękne baseny, zabawne animacje. W pełni zasługuje na 5 gwiazdek!! Polecam!!
Nowy, bardzo czysty, wspaniałe baseny i fajna obsługa
brak
Świetny hotel , położony na bardzo rozległym terenie , dookoła mnóstwo zieleni , kwiatów oraz palm. Pokoje duże , przestronne , codziennie sprzątane. Jedzenie dobre , organizowane są wieczory tematyczne. Przekąski w barach przy basenach oraz na plaży cieszą się powodzeniem , są serwowane od 12 do 17 , do wyboru : burgery, sandviche , sałatki , makarony , pizza , hot-dogi oraz gofry. Oprócz tego znajdują się także 4 restauracje a\\\'la carte. Każdy znajdzie coś dla siebie :) Ogromnym plusem jest to , że o każdej porze bez problemu można znaleźć wolny leżak . Atrakcją niewątpliwie jest jacuzzi znajdujące się na plaży oraz aqua park. Wieczorami - muzyka na żywo , animacje. Animatorzy bardzo mili , nie są nachalni. Obsługa sympatyczna , nieoczekująca napiwków. Bardzo serdecznie polecam ten hotel ! Jest to na pewno jeden z najlepszych hoteli w Egipcie !
Godny polecenia i dla ludzi szukających spokoju i dla rodzin z dziećmi.
super hotel
brak
Ogólnie hotel godny polecenia, trudno znaleźć wady. Jedynie może należałoby zwrócić uwagę, iż Polaków iRosjan rezerwują w starszej części hotelu w słabszych pokojach, natomiast Niemców i Francuzów w zdecydowanie lepszym standardzie.
ogromny kompleks hotelowy, duża liczba basenów, w tym również dla najmłodszych dzieci. Jeden basen dla dzieci z zadaszeniem od słońca.Sympatyczna obsługa, smaczne posiłki. W recepcji pracuje Polska, chętna do pomocy przy bukowaniu pokoju.
Bardzo głośna muzyka wieczorami przy głównej restauracji, dla przebywających w pokojach tuz przy recepcji było to nie do zniesienia, dyskoteka w pokoju do 23.00 w nocy. Jednak dopiero po interwencji polskiego rezydenta z biura BeeFree zrezygnowane z tego typu imprez nocnych. Ogromne podziękowania!!!
żadnych atrakcji na zewnątrz,poza natarczywymi sprzedawcami.
Krótko i zwięźle - rewelacja. Oczywiście były osoby narzekające - dało się słyszeć, bo Polaków dużo, ale to po prostu typowo polskie, pojechać na wakacje i narzekać. Ja mogę pisać w samych superlatywach. Jedyne zastrzeżenie to rafa koralowa przy brzegu - jeśli te wodorosty można nazwać rafą koralową, no to była... Jednak to nie wina hotelu ani Tuska, tylko przekolorowanie biura podróży.
Wszystko.
Ciężko znaleźć.
Bardzo rozległy kompleks, wiele ładnych miejsc. Duża liczba basenów i zjeżdżali w porównaniu z liczbą pokoi sprawia, że nie czuje się tam tłoku. Zawsze, o każdej porze dnia, można znaleźć wolne leżaki. W barach urozmaicone jedzenie- w każdym nieco inne, też bez tłoku. Dużo zielenie, płytkie morze- super dla dzieci. Pierwsze miejsce do którego mamy ochotę wrócić. W kwietniu super pogoda: 30- 35 stopni Celsjusza.
Dużo różnych basenów- zróżnicowana głębokość i temperatura wody. Wiele miejsc z leżakami- zarówno przy basenach, na plaży, w ogrodzie. Liczne zjeżdżalnie wodne. Płytkie morze. Bardzo miła obsługa, wiele osób posługuje się językiem polskim.
Lekki \"zapaszek\" w toalecie. Wykupywanie przez polskie biura podróży najmniej atrakcyjnych pokoi. Pokój został zmieniony po naszej interwencji w hotelu bezpłatnie. Płatna wieczorna impreza okazała się być mocno naciągana- poza ogrodzeniem terenu imprezy nic szczególnego się na niej nie wydarzyło- czuliśmy się oszukani i nie polecamy płatnych eventów organizowanych przez tamtejszą grupę animacyjną.
Tripadvisor