10034 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Basen z podgrzewaną wodą w sezonie zimowym
Plaża piaszczysto-żwirowa, szeroka, bezpośrednio przy hotelu
Rafa koralowa przy plaży (zalecane obuwie ochronne)
Kompleks basenów z wodą słodką
Taki sobie , bez większych wpadek i bez uniesień Typowy , jeśli cena jest niska warto
Nic go nie wyróżnia , to minimum przyzwoitości
Za zimna woda w basenach
Hotel ma przepiękny ogród - dużo zieleni. Baseny są dla dorosłych jak i dla dzieci - każdy coś znajdzie dla siebie. Jedzenie jak na Egipt bardzo dobre to było dla nas zaskakujące - dbają o urozmaicenia dań. Boxsy z suwenirami na terenie hotelu mają znacznej lepsze ceny niż poza nim. Pokój codziennie sprzątany i każdorazowo butelka wody 1l na osobę zostawiona - mini lodówka z napojami jest dostępna w pokoju ale odpłatna.
Dużą zaletą jest dobre jedzenie oraz przepiękny zielony ogród oraz to że dostaliśmy pokój na przebranie się ze stroju kąpielowego przed wylotem do Polski.
Bardzo krótko trwa ,, mini dyskoteka,, przy loggby hotelu o 23 już przestają grać a ludzie widać, że chętnie by się pobawili, nawet prośby o dalsze granie nie działają na nich po prostu gaszą sprzęt i idą w swoją stronę. Rafy koralowe nie są aż takie piękne jak w Marsal, widać że ludzie niestety je zniszczyli - bardzo drażniło mnie to, że wszystko jest zrobione pod Rosjan - animacje, zabawy, piosenki i tłumaczenia w ich języku a w hotelu jest wiele innych narodowości nie tylko Rosja.
Podobal mi się pobyt lecz miał on wiele wad i nieporozumień
Duży teren Boiska do piłki nożnej oraz korty do tenisa Ładne pokoje Klimatyzacja w pokojach Duzo oświetlenia
Obsługa bardzo rygorystyczna nie można nawet wieczorem usiąść sobie na plazy bo obsługa od razu cię cofa, o godz 19 zamknięte zostają wszyskie bary na zewnątrz , nie można wypożyczyć sprzętu by zagrać w tenisa lub piłkę nożną bo kantorek jest zamknięty . Obsługa poza recepcją ma bardzo nie zrozumiały język angielski, nie rozumieją niektórych słów. Barmani bardzo się spieszą robią rzeczy niechlujne, jak najszybciej , nie do końca sluchając przy tym zamówienia klientów i wykonując je źle.
Infrastruktura hotelu robi wrażenie, zadbana roślinność, kilka basenów i restauracji to duży atut obiektu. No i tutaj atuty w sumie się kończą… Pokoje brudne i zaniedbane, w naszym śmierdziało stęchlizną co było zgłaszane do obsługi obiektu, niestety nic z tym nie zrobiono. Kiedyś czytając opinie odnośnie czystości w innych miejscach myślałam, ze ludzie przesadzają, przecież w pokoju tylko się śpi… jednak teraz na własnej skórze przekonałam się czym jest Egipska czystość. Zasłony i nakrycia chyba nigdy nie były prane, były brudne i śmierdzące. Na podłodze strach było postawić gołą stopę, ciężko opisać te warunki słowami. Wyposażenie pokoju dramat. Obsługa hotelu nastawiona na gości z Rosji i Włoch, ogolnie ciężko porozumieć się z nimi po angielsku. Jeśli chcecie zarezerwować kolację ala’carte musicie uzbroić się w cierpliwość, trwa to około 2-3 dni ponieważ musicie to wykonać osobiście na komputerze hotelowym, który nie działa. Obsługa nie chce wykonać rezerwacji osobiście i rozkłada ręce, rozmawiając z innymi gośćmi hotelu okazało się, ze każdy ma ten sam problem. Jedzenie serwowane w restauracjach głównych codziennie to samo, mało warzyw, owoców morza brak. Napoje dobre, oryginalne lane z butelek, wybór drinków również zadowalający chociaż prądu miały mało. Animacje słabiutkie, w hotelu panowała cisza i spokój. Obiekt idealny dla rodzin z dziećmi i emerytów, my oczekiwaliśmy czegoś innego. Plaża ładna i zadbana ale pomost zamknięty, a woda w morzu sięga do kolan. Ładnych raf nie udało nam się znaleźć. Podróżowaliśmy w 4 osoby, ponadto na miejscu spotkaliśmy czwórkę znajomych poznanych podczas innego wyjazdu wakacyjnego, i cała ósemka zgodnie stwierdziła, ze tego obiektu nie warto wybierać ponownie.
Duże baseny, w tym jeden z podgrzewana wodą. Wielkość obiektu sprawia, ze nie jest tłoczno. Dobre drinki i pyszne słodkości. Zadbany teren wokół obiektu.
KOMARY!!! Strasznie gryzą wieczorną porą, przez co nie da się siedzieć na balkonie. Obsługa. Monotonne jedzenie. Słabe animacje, można powiedzieć, ze jedyną rozrywką była muzyka na żywo, z której można było się pośmiać. Czystość i stan pokoi. Wifi działa tylko w lobby i na plaży(bardzo słabo ale czasem się łączy) Alkohol lany do malutkich papierowych kubków, które szybko przeciekają.
Raj na ziemi ........... .
Same zalety
Brak
Hotel ok ,czysty ,bardzo miła obsługa ,minus to zamknięty pomost.
są
BRAK CZYNNEGO POMOSTU
Cudownie polecamy wszystkim. Nasze odczucia.....wracamy tam.....hotel wart polecenia
Bardzo miła obsługa zwłaszcza na plaży barman dużo mówiący po Polsku (Husain) oraz lobby kelner (Mohamed) plaża zadbana baseny ok. Pokoje czyste sprzatane co dzień. Brak molo ale dojazd organizowany meleksem 2 hotele dalej.W restauracji głównej Mustafa kelner który dbał o nas cały pobyt. Podziękowania dla wszystkich.
Brak
Fantastycznie jestedmy zachęceni standard na 5* cudowna obsługa zarówno w pokojach jak i w restauracjach .bardzo dobre jedzenie duży wybór dla każdego
Przemiła obsługa kelnerzy cudowni zarówno w lobby jak przy basenach i na plaży
Brak
Byłam w tym hotelu z grupą znajomych- 21 lat. Był to już mój 5 raz w Egipcie więc mam porównanie z innymi hotelami. Hotel położony na rozległym terenie w zależności od zakwaterowania można być bliżej recepcji i restauracji albo bliżej plaży. Pewnie przez pandemie w hotelu było bardzo mało turystów-przewaga Egipcjan i Rosjan, Polacy zdecydowanie w mniejszości. Plaża i restauracje prawie puste, zawsze było dużo wolnych leżaków na plaży i przy basenie. Byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi w restauracji, po wejściu i podejściu do stolika zawsze nalewana była woda i zamawiane napoje u kelnera, który w naszym przypadku zajmował się naszym stolikiem przez całe 10 dni pobytu. Jedzenie było bardzo dobre nawet jako wegetarianka znalazłam coś dla siebie, a moi mięsożerni znajomi również byli bardzo zadowoleni. Na szczególną uwagę trzeba zwrócić na desery ;) które nie smakowały jak zwykle w Egipcie czyli słodkie i bez smaku, a były bardzo dobre, od serniczków i szarlotek po różne ciastka i ciasta. Warto zaznaczyć, że w restauracjach i barach kelnerzy chodzili w maseczkach i rękawiczkach, z bufetu jedzenie podawali kucharze, samemu nie nakładało się jedzenia. Menu w barach i restauracjach było w formie kodów qr do zeskanowania na stolikach. Dodatkowo raz na pobyt można zarezerwować kolacje w restauracji a\\\\\\\\\\\\\\\'la cart do wyboru włoska, azjatycka, europejska. My byliśmy we włoskiej, bardzo dobre jedzenie wybór z menu czuliśmy się jak w dobrej restauracji. Bary rozłożone po całym hotelu. Bar na plaży miał bardzo sympatycznego barmana, zawsze uśmiechnięty, umiał powiedzieć kilka zdań po polsku, drinki all inclusive były smaczne w plastikowych lub papierowych kubkach. Snack bar przy plaży ( czynny od 13-17) serwował pizze, hot dogi, burgery, lody itp. po wyborze z menu i zamówieniu u kelnera jedzenie było robione na świeżo co nas przyjemnie zaskoczyło. Plaża bardzo duża, szeroka i czysta. Łagodne zejście, przy odpływie bardzo mało wody. Przy przypływie w wyznaczonym miejscu woda sięgała do pasa. Ogromnym minusem było dla nas ZAMKNIĘTE MOLO , wybraliśmy ten hotel między innymi ze względu na rafę. Pan siedzący i pilnujący plaży nie potrafił mówić po angielsku. Dopiero po pójściu do recepcji dowiedzieliśmy się, że molo jest w remoncie mimo, że nie widzieliśmy żadnych prac tam wykonywanych. Można korzystać z molo hotelu Steigenberger na plaży wystarczy poprosić ochronę i zawiozą was meleksem dwa hotele dalej. Szkoda, że nigdzie nie było informacji umieszczonej w hotelu albo przy molo, że można korzystać z takiej opcji. Rafa w Steigenberger bardzo ładna, rozległa, jest co oglądać. Baseny duże i czyste. Można korzystać ze zjeżdżalni w hotelu Jaz Mirabel Park. W hotelu są animacje w języku angielskim w ciągu dnia w formie siatkówki, jogi, piłki wodnej itp. i w nocy w formie show jak i muzyki na żywo. Pokoje sprzątane codziennie. Po przyjściu wieczorem do pokoju przychodził Pan z obsługi hotelu i wymieniał nam ręczniki plażowe codziennie na czyste. Wszyscy z obsługi byli mili i uśmiechnięci. Małym minusem było, że niektórzy z obsługi dosłownie prosili o pieniądze, kelner przy barze w lobby, który po wcześniejszym daniu napiwku następnego dnia sam domagał się pieniędzy. Hotel zasługuje na 5 gwiazdek, bardzo polecam
ZAMKNIĘTE MOLO
Byłam w tym hotelu z grupą znajomych- 21 lat. Był to już mój 5 raz w Egipcie więc mam porównanie z innymi hotelami. Hotel położony na rozległym terenie w zależności od zakwaterowania można być bliżej recepcji i restauracji albo bliżej plaży. Pewnie przez pandemie w hotelu było bardzo mało turystów-przewaga Egipcjan i Rosjan, Polacy zdecydowanie w mniejszości. Plaża i restauracje prawie puste, zawsze było dużo wolnych leżaków na plaży i w basenie. Byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi w restauracji, po wejściu i podejściu do stolika zawsze nalewana była woda i zamawiane napoje u kelnera, który w naszym przypadku zajmował się naszym stolikiem przez całe 10 dni pobytu. Jedzenie było bardzo dobre nawet jako wegetarianka znalazłam coś dla siebie, a moi mięsożerni znajomi również byli bardzo zadowoleni. Na szczególną uwagę trzeba zwrócić na desery ;) które nie smakowały jak zwykle w Egipcie czyli słodkie i bez smaku, a były bardzo dobre, od serniczków i szarlotek po różne ciastka i ciasta. Warto zaznaczyć, że w restauracjach i barach kelnerzy chodzili w maseczkach i rękawiczkach, z bufetu jedzenie podawali kucharze, samemu nie nakładało się jedzenia. Menu w barach i restauracjach było w formie kodów qr do zeskanowania na stolikach. Dodatkowo raz na pobyt można zarezerwować kolacje w restauracji a\\\'la cart do wyboru włoska, azjatycka, europejska. My byliśmy we włoskiej, bardzo dobre jedzenie wybór z menu czuliśmy się jak w dobrej restauracji. Bary rozłożone po całym hotelu. Bar na plaży miał bardzo sympatycznego barmana, zawsze uśmiechnięty, umiał powiedzieć kilka zdań po polsku, drinki all inclusive były smaczne w plastikowych lub papierowych kubkach. Snack bar przy plaży ( czynny od 13-17) serwował pizze, hot dogi, burgery, lody itp. po wyborze z menu i zamówieniu u kelnera jedzenie było robione na świeżo co nas przyjemnie zaskoczyło. Plaża bardzo duża, szeroka i czysta. Łagodne zejście, przy odpływie bardzo mało wody. Przy przypływie w wyznaczonym miejscu woda sięgała do pasa. Ogromnym minusem było dla nas ZAMKNIĘTE MOLO , wybraliśmy ten hotel między innymi ze względu na rafę. Pan siedzący i pilnujący plaży nie potrafił mówić po angielsku. Dopiero po pójściu do recepcji dowiedzieliśmy się, że molo jest w remoncie mimo, że nie widzieliśmy żadnych prac tam wykonywanych. Można korzystać z molo hotelu Steigenberger na plaży wystarczy poprosić ochronę i zawiozą was meleksem dwa hotele dalej. Szkoda, że nigdzie nie było informacji umieszczonej w hotelu albo przy molo, że można korzystać z takiej opcji. Rafa w Steigenberger bardzo ładna, rozległa, jest co oglądać. Baseny duże i czyste. Można korzystać ze zjeżdżalni w hotelu Jaz Mirabel Park. W hotelu są animacje w języku angielskim w ciągu dnia w formie siatkówki, jogi, piłki wodnej itp. i w nocy w formie show jak i muzyki na żywo. Pokoje sprzątane codziennie. Po przyjściu wieczorem do pokoju przychodził Pan z obsługi hotelu i wymieniał nam ręczniki plażowe codziennie na czyste. Wszyscy z obsługi byli mili i uśmiechnięci. Małym minusem było, że niektórzy z obsługi dosłownie prosili o pieniądze, jak kelner przy barze w lobby, który po wcześniejszym daniu napiwku następnego dnia sam domagał się pieniędzy. Hotel zasługuje na 5 gwiazdek, bardzo polecam.
ZAMKNIĘTE MOLO
Byłam w tym hotelu z grupą znajomych- 21 lat. Był to już mój 5 raz w Egipcie więc mam porównanie z innymi hotelami. Hotel położony na rozległym terenie w zależności od zakwaterowania można być bliżej recepcji i restauracji albo bliżej plaży. Pewnie przez pandemie w hotelu było bardzo mało turystów-przewaga Egipcjan i Rosjan, Polacy zdecydowanie w mniejszości. Plaża i restauracje prawie puste, zawsze było dużo wolnych leżaków na plaży i w basenie. Byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi w restauracji, po wejściu i podejściu do stolika zawsze nalewana była woda i zamawiane napoje u kelnera, który w naszym przypadku zajmował się naszym stolikiem przez całe 10 dni pobytu. Jedzenie było bardzo dobre nawet jako wegetarianka znalazłam coś dla siebie, a moi mięsożerni znajomi również byli bardzo zadowoleni. Na szczególną uwagę trzeba zwrócić na desery ;) które nie smakowały jak zwykle w Egipcie czyli słodkie i bez smaku, a były bardzo dobre, od serniczków i szarlotek po różne ciastka i ciasta. Warto zaznaczyć, że w restauracjach i barach kelnerzy chodzili w maseczkach i rękawiczkach, z bufetu jedzenie podawali kucharze, samemu nie nakładało się jedzenia. Menu w barach i restauracjach było w formie kodów qr do zeskanowania na stolikach. Dodatkowo raz na pobyt można zarezerwować kolacje w restauracji a\\\'la cart do wyboru włoska, azjatycka, europejska. My byliśmy we włoskiej, bardzo dobre jedzenie wybór z menu czuliśmy się jak w dobrej restauracji. Bary rozłożone po całym hotelu. Bar na plaży miał bardzo sympatycznego barmana, zawsze uśmiechnięty, umiał powiedzieć kilka zdań po polsku, drinki all inclusive były smaczne w plastikowych lub papierowych kubkach. Snack bar przy plaży ( czynny od 13-17) serwował pizze, hot dogi, burgery, lody itp. po wyborze z menu i zamówieniu u kelnera jedzenie było robione na świeżo co nas przyjemnie zaskoczyło. Plaża bardzo duża, szeroka i czysta. Łagodne zejście, przy odpływie bardzo mało wody. Przy przypływie w wyznaczonym miejscu woda sięgała do pasa. Ogromnym minusem było dla nas ZAMKNIĘTE MOLO , wybraliśmy ten hotel między innymi ze względu na rafę. Pan siedzący i pilnujący plaży nie potrafił mówić po angielsku. Dopiero po pójściu do recepcji dowiedzieliśmy się, że molo jest w remoncie mimo, że nie widzieliśmy żadnych prac tam wykonywanych. Można korzystać z molo hotelu Steigenberger na plaży wystarczy poprosić ochronę i zawiozą was meleksem dwa hotele dalej. Szkoda, że nigdzie nie było informacji umieszczonej w hotelu albo przy molo, że można korzystać z takiej opcji. Rafa w Steigenberger bardzo ładna, rozległa, jest co oglądać. Baseny duże i czyste. Można korzystać ze zjeżdżalni w hotelu Jaz Mirabel Park. W hotelu są animacje w języku angielskim w ciągu dnia w formie siatkówki, jogi, piłki wodnej itp. i w nocy w formie show jak i muzyki na żywo. Pokoje sprzątane codziennie. Po przyjściu wieczorem do pokoju przychodził Pan z obsługi hotelu i wymieniał nam ręczniki plażowe codziennie na czyste. Wszyscy z obsługi byli mili i uśmiechnięci. Małym minusem było, że niektórzy z obsługi dosłownie prosili o pieniądze, jak kelner przy barze w lobby, który po wcześniejszym daniu napiwku następnego dnia sam domagał się pieniędzy. Hotel zasługuje na 5 gwiazdek, bardzo polecam.
ZAMKNIĘTE MOLO
Totalne Rozczarowanie nigdy więcej w to miejce, powinni sprzedający informować o remontach i jakości ceny do warunków Myśle ze powinni postarać się I zrobić remont bo stracą klientów
Blisko morza niska zabudowa brak uczucia molochu
Byłam 7 raz w Egipcie zawsze sugeruje się opiniami i poniżej 5+ nie rezerwuje, tutaj totalne rozczarowanie ciągły remont pomiędzy gośćmi , malowanie szpachlowanie układanie płytek , w pokoju tak zaschnięty brud ze brzydziłam się odsunąć firankę , , nie polecam bo można się załamać stada mrówek w łazience , nie wspomnę o pryskaniu przy wczasowiczach i biegających dzieciach śmierdzącym czymś na komary....
czerwiec 2018. Byłam wielokrotnie w Egipcie i miałam mieszane odczucia. Tym razem jestem pozytywnie zaskoczona.
Czysto. Restauracja MIX dla dorosłych i dzieci + restauracja wyłącznie dla dorosłych. Dobry poziom. Muzyka na żywo na wysokim poziomie. Przestrzenny obiekt z programem zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci.
obsługa recepcji - słaby angielski i rosyjski. długie, płytkie wejście do morza.
hotel w 100 % spełnił moje oczekiwania.polecam kazdemu
czystość, posiłki , bliskosc plazy
Jest bezpiecznie, w hotelu dużo gości najmniej Polaków ze względu na media w Polsce i informacji MSZ z stąd organizatorzy zmieniają godziny odlotów i miasta powrotów. Bardzo udany pobyt :) socho :) nurkowanie, delfinarium :)
Położenie, obsługa, jedzenie, czystość, baseny, pomost z dojściem do ładnej rafy:)
Słabe animacje.
Witam. polecam wszystkim ten hotel. rewelacyjna obsługa, dobre jedzenie (duży wybór i każdy znajdzie coś dla siebie). polecam sauny i jacuzzi które są bezpłatne. przy hotelu znajduje się zatopiony wrak statku wiec jest co oglądać dla nurkujących. tydzień temu wróciłam stamtąd i z przyjemnością pojadę jeszcze raz.
baseny z podgrzewaną wodą, pyszne jedzenie i olbrzymi wybór zwłaszcza deserów, pokoje codziennie dokładnie sprzątane, wspaniała obsługa i pyszne koktajle;)
BRAK
Jeden z najlepszych hoteli w Egipcie,będziecie zadowoleni
Bardzo dobry hotel,
w okolicach dyskoteki głośno,bez stoperów w uszach brak możliwości spania.
JAK NAJDALEJ OD TEGO HOTELU !!! SYF I BRUD !!! TRAGICZNA OBSŁUGA KTÓRA TYLKO PATRZY JAK ZROBIĆ CI NA ZŁOŚĆ !!! BYŁEM JUŻ 20 RAZY W EGIPCIE I JESZCZE NIGDY TAKIEJ WTOPY NIE ZALICZYŁEM . W JEDZENIU CZĘSTO MOŻNA ZNALEŹĆ WŁOSY LUB MARTWEGO OWADA , PAJĄKA , NAPOJE Z DOMIESZKĄ CHLORU .
Brak
Obrzydliwe jedzenie z włosami kucharza , jak udało się doprosić o doniesienie napoju na obiad lub kolacje to był z domieszką chloru
Piękne położenie, smaczne wyżywienie, miła obsługa. Mój następny wyjazd do Egiptu to tylko ten sam hotel. Super rezydent z biura Alfa Star.
Obsługa, Wyżywienie, Czystość, Dużo barów
Brak
Super Hotel, wracam tutaj w przyszłym roku, tylko tym razem wybieram 2 tygodnie. Wyżywienie rewelacja, każdy znajdzie na pewno coś dla siebie i każdy wyjdzie przejedzony. Super miła obsługa i kapitalna zieleń. Grupa Trio Cuba , dwie sympatyczne Kubanki o głosach i ruchach Jennifer Lopez i Kubańczyk świetny na skrzypcach Polecam przy zimnym Mojito !!! Wielki plus to dwie restauracje, jedna rodzinna z gromadą wrzeszczących dzieci a druga tylko dla dorosłych ( cicha spokojna w której można się delektować pysznościami ) Na plaży brak walki o leżaki tak jak w innych hotelach, zawsze są wolne miejsca do wyboru. Polecam ten hotel, gwarantuje udany wypoczynek na 100 %
Wyżywienie Obsługa Czystość
Brak
Tripadvisor