Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Basen z podgrzewaną wodą w sezonie zimowym
Plaża piaszczysto-żwirowa, szeroka, bezpośrednio przy hotelu
Rafa koralowa przy plaży (zalecane obuwie ochronne)
Kompleks basenów z wodą słodką
Hotel 5 gwiazdek. Wszystko tak jak w opisie. Polecam
Fantastycznie, duży przestronny obiekt z pięknym otoczeniem, plaża szeroka piaszczysta, baseny z podgrzewana wodą, bardzo zadbany czysty. Pełne 5 *. Polecam Bardzo miła pomocna obsługa hotelowa.
Czystość, precyzja, profesjonalna obsługa na wysokim poziomie. Bardzo dobre, urozmaicone posiłki.
Ja dla mnie brak wad.
To nasz 6 pobyt w Egipcie, więc mamy porównanie. Hotel świetny wysoki standard obsługi hotelowej, serwis pokojowy bardzo pomocny, pokoje czyste, codziennie wymieniane ręczniki plażowe. Bardzo duży, przestrzenny obiekt, w okresie zimowym podgrzewane baseny, piękna rozległa piaszczysta plaża, bardzo duża ilość wygodnych leżaków na plaży jak i przy basenach, w lobby całodobowy bar z miłą obsługą, jedzenie zawsze świeże, zdrowe i bardzo urozmaicone. Duża, dobrze wyposażona siłownia. Hotel zasługuje na 5 *. Gdybyśmy mieli jeszcze raz wybrać z pewnością wybralibyśmy ten właśnie hotel. Gorąco polecamy.
Personel hotelowy bez zastrzeżeń, duży obiekt, bardzo czysty i zadbany
Nie znaleźliśmy.
Cudownie polecamy wszystkim. Nasze odczucia.....wracamy tam.....hotel wart polecenia
Bardzo miła obsługa zwłaszcza na plaży barman dużo mówiący po Polsku (Husain) oraz lobby kelner (Mohamed) plaża zadbana baseny ok. Pokoje czyste sprzatane co dzień. Brak molo ale dojazd organizowany meleksem 2 hotele dalej.W restauracji głównej Mustafa kelner który dbał o nas cały pobyt. Podziękowania dla wszystkich.
Brak
Fantastycznie jestedmy zachęceni standard na 5* cudowna obsługa zarówno w pokojach jak i w restauracjach .bardzo dobre jedzenie duży wybór dla każdego
Przemiła obsługa kelnerzy cudowni zarówno w lobby jak przy basenach i na plaży
Brak
Byłam w tym hotelu z grupą znajomych- 21 lat. Był to już mój 5 raz w Egipcie więc mam porównanie z innymi hotelami. Hotel położony na rozległym terenie w zależności od zakwaterowania można być bliżej recepcji i restauracji albo bliżej plaży. Pewnie przez pandemie w hotelu było bardzo mało turystów-przewaga Egipcjan i Rosjan, Polacy zdecydowanie w mniejszości. Plaża i restauracje prawie puste, zawsze było dużo wolnych leżaków na plaży i przy basenie. Byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi w restauracji, po wejściu i podejściu do stolika zawsze nalewana była woda i zamawiane napoje u kelnera, który w naszym przypadku zajmował się naszym stolikiem przez całe 10 dni pobytu. Jedzenie było bardzo dobre nawet jako wegetarianka znalazłam coś dla siebie, a moi mięsożerni znajomi również byli bardzo zadowoleni. Na szczególną uwagę trzeba zwrócić na desery ;) które nie smakowały jak zwykle w Egipcie czyli słodkie i bez smaku, a były bardzo dobre, od serniczków i szarlotek po różne ciastka i ciasta. Warto zaznaczyć, że w restauracjach i barach kelnerzy chodzili w maseczkach i rękawiczkach, z bufetu jedzenie podawali kucharze, samemu nie nakładało się jedzenia. Menu w barach i restauracjach było w formie kodów qr do zeskanowania na stolikach. Dodatkowo raz na pobyt można zarezerwować kolacje w restauracji a\\\\\\\\\\\\\\\'la cart do wyboru włoska, azjatycka, europejska. My byliśmy we włoskiej, bardzo dobre jedzenie wybór z menu czuliśmy się jak w dobrej restauracji. Bary rozłożone po całym hotelu. Bar na plaży miał bardzo sympatycznego barmana, zawsze uśmiechnięty, umiał powiedzieć kilka zdań po polsku, drinki all inclusive były smaczne w plastikowych lub papierowych kubkach. Snack bar przy plaży ( czynny od 13-17) serwował pizze, hot dogi, burgery, lody itp. po wyborze z menu i zamówieniu u kelnera jedzenie było robione na świeżo co nas przyjemnie zaskoczyło. Plaża bardzo duża, szeroka i czysta. Łagodne zejście, przy odpływie bardzo mało wody. Przy przypływie w wyznaczonym miejscu woda sięgała do pasa. Ogromnym minusem było dla nas ZAMKNIĘTE MOLO , wybraliśmy ten hotel między innymi ze względu na rafę. Pan siedzący i pilnujący plaży nie potrafił mówić po angielsku. Dopiero po pójściu do recepcji dowiedzieliśmy się, że molo jest w remoncie mimo, że nie widzieliśmy żadnych prac tam wykonywanych. Można korzystać z molo hotelu Steigenberger na plaży wystarczy poprosić ochronę i zawiozą was meleksem dwa hotele dalej. Szkoda, że nigdzie nie było informacji umieszczonej w hotelu albo przy molo, że można korzystać z takiej opcji. Rafa w Steigenberger bardzo ładna, rozległa, jest co oglądać. Baseny duże i czyste. Można korzystać ze zjeżdżalni w hotelu Jaz Mirabel Park. W hotelu są animacje w języku angielskim w ciągu dnia w formie siatkówki, jogi, piłki wodnej itp. i w nocy w formie show jak i muzyki na żywo. Pokoje sprzątane codziennie. Po przyjściu wieczorem do pokoju przychodził Pan z obsługi hotelu i wymieniał nam ręczniki plażowe codziennie na czyste. Wszyscy z obsługi byli mili i uśmiechnięci. Małym minusem było, że niektórzy z obsługi dosłownie prosili o pieniądze, kelner przy barze w lobby, który po wcześniejszym daniu napiwku następnego dnia sam domagał się pieniędzy. Hotel zasługuje na 5 gwiazdek, bardzo polecam
ZAMKNIĘTE MOLO
Byłam w tym hotelu z grupą znajomych- 21 lat. Był to już mój 5 raz w Egipcie więc mam porównanie z innymi hotelami. Hotel położony na rozległym terenie w zależności od zakwaterowania można być bliżej recepcji i restauracji albo bliżej plaży. Pewnie przez pandemie w hotelu było bardzo mało turystów-przewaga Egipcjan i Rosjan, Polacy zdecydowanie w mniejszości. Plaża i restauracje prawie puste, zawsze było dużo wolnych leżaków na plaży i w basenie. Byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi w restauracji, po wejściu i podejściu do stolika zawsze nalewana była woda i zamawiane napoje u kelnera, który w naszym przypadku zajmował się naszym stolikiem przez całe 10 dni pobytu. Jedzenie było bardzo dobre nawet jako wegetarianka znalazłam coś dla siebie, a moi mięsożerni znajomi również byli bardzo zadowoleni. Na szczególną uwagę trzeba zwrócić na desery ;) które nie smakowały jak zwykle w Egipcie czyli słodkie i bez smaku, a były bardzo dobre, od serniczków i szarlotek po różne ciastka i ciasta. Warto zaznaczyć, że w restauracjach i barach kelnerzy chodzili w maseczkach i rękawiczkach, z bufetu jedzenie podawali kucharze, samemu nie nakładało się jedzenia. Menu w barach i restauracjach było w formie kodów qr do zeskanowania na stolikach. Dodatkowo raz na pobyt można zarezerwować kolacje w restauracji a\\\'la cart do wyboru włoska, azjatycka, europejska. My byliśmy we włoskiej, bardzo dobre jedzenie wybór z menu czuliśmy się jak w dobrej restauracji. Bary rozłożone po całym hotelu. Bar na plaży miał bardzo sympatycznego barmana, zawsze uśmiechnięty, umiał powiedzieć kilka zdań po polsku, drinki all inclusive były smaczne w plastikowych lub papierowych kubkach. Snack bar przy plaży ( czynny od 13-17) serwował pizze, hot dogi, burgery, lody itp. po wyborze z menu i zamówieniu u kelnera jedzenie było robione na świeżo co nas przyjemnie zaskoczyło. Plaża bardzo duża, szeroka i czysta. Łagodne zejście, przy odpływie bardzo mało wody. Przy przypływie w wyznaczonym miejscu woda sięgała do pasa. Ogromnym minusem było dla nas ZAMKNIĘTE MOLO , wybraliśmy ten hotel między innymi ze względu na rafę. Pan siedzący i pilnujący plaży nie potrafił mówić po angielsku. Dopiero po pójściu do recepcji dowiedzieliśmy się, że molo jest w remoncie mimo, że nie widzieliśmy żadnych prac tam wykonywanych. Można korzystać z molo hotelu Steigenberger na plaży wystarczy poprosić ochronę i zawiozą was meleksem dwa hotele dalej. Szkoda, że nigdzie nie było informacji umieszczonej w hotelu albo przy molo, że można korzystać z takiej opcji. Rafa w Steigenberger bardzo ładna, rozległa, jest co oglądać. Baseny duże i czyste. Można korzystać ze zjeżdżalni w hotelu Jaz Mirabel Park. W hotelu są animacje w języku angielskim w ciągu dnia w formie siatkówki, jogi, piłki wodnej itp. i w nocy w formie show jak i muzyki na żywo. Pokoje sprzątane codziennie. Po przyjściu wieczorem do pokoju przychodził Pan z obsługi hotelu i wymieniał nam ręczniki plażowe codziennie na czyste. Wszyscy z obsługi byli mili i uśmiechnięci. Małym minusem było, że niektórzy z obsługi dosłownie prosili o pieniądze, jak kelner przy barze w lobby, który po wcześniejszym daniu napiwku następnego dnia sam domagał się pieniędzy. Hotel zasługuje na 5 gwiazdek, bardzo polecam.
ZAMKNIĘTE MOLO
Byłam w tym hotelu z grupą znajomych- 21 lat. Był to już mój 5 raz w Egipcie więc mam porównanie z innymi hotelami. Hotel położony na rozległym terenie w zależności od zakwaterowania można być bliżej recepcji i restauracji albo bliżej plaży. Pewnie przez pandemie w hotelu było bardzo mało turystów-przewaga Egipcjan i Rosjan, Polacy zdecydowanie w mniejszości. Plaża i restauracje prawie puste, zawsze było dużo wolnych leżaków na plaży i w basenie. Byliśmy bardzo zadowoleni z obsługi w restauracji, po wejściu i podejściu do stolika zawsze nalewana była woda i zamawiane napoje u kelnera, który w naszym przypadku zajmował się naszym stolikiem przez całe 10 dni pobytu. Jedzenie było bardzo dobre nawet jako wegetarianka znalazłam coś dla siebie, a moi mięsożerni znajomi również byli bardzo zadowoleni. Na szczególną uwagę trzeba zwrócić na desery ;) które nie smakowały jak zwykle w Egipcie czyli słodkie i bez smaku, a były bardzo dobre, od serniczków i szarlotek po różne ciastka i ciasta. Warto zaznaczyć, że w restauracjach i barach kelnerzy chodzili w maseczkach i rękawiczkach, z bufetu jedzenie podawali kucharze, samemu nie nakładało się jedzenia. Menu w barach i restauracjach było w formie kodów qr do zeskanowania na stolikach. Dodatkowo raz na pobyt można zarezerwować kolacje w restauracji a\\\'la cart do wyboru włoska, azjatycka, europejska. My byliśmy we włoskiej, bardzo dobre jedzenie wybór z menu czuliśmy się jak w dobrej restauracji. Bary rozłożone po całym hotelu. Bar na plaży miał bardzo sympatycznego barmana, zawsze uśmiechnięty, umiał powiedzieć kilka zdań po polsku, drinki all inclusive były smaczne w plastikowych lub papierowych kubkach. Snack bar przy plaży ( czynny od 13-17) serwował pizze, hot dogi, burgery, lody itp. po wyborze z menu i zamówieniu u kelnera jedzenie było robione na świeżo co nas przyjemnie zaskoczyło. Plaża bardzo duża, szeroka i czysta. Łagodne zejście, przy odpływie bardzo mało wody. Przy przypływie w wyznaczonym miejscu woda sięgała do pasa. Ogromnym minusem było dla nas ZAMKNIĘTE MOLO , wybraliśmy ten hotel między innymi ze względu na rafę. Pan siedzący i pilnujący plaży nie potrafił mówić po angielsku. Dopiero po pójściu do recepcji dowiedzieliśmy się, że molo jest w remoncie mimo, że nie widzieliśmy żadnych prac tam wykonywanych. Można korzystać z molo hotelu Steigenberger na plaży wystarczy poprosić ochronę i zawiozą was meleksem dwa hotele dalej. Szkoda, że nigdzie nie było informacji umieszczonej w hotelu albo przy molo, że można korzystać z takiej opcji. Rafa w Steigenberger bardzo ładna, rozległa, jest co oglądać. Baseny duże i czyste. Można korzystać ze zjeżdżalni w hotelu Jaz Mirabel Park. W hotelu są animacje w języku angielskim w ciągu dnia w formie siatkówki, jogi, piłki wodnej itp. i w nocy w formie show jak i muzyki na żywo. Pokoje sprzątane codziennie. Po przyjściu wieczorem do pokoju przychodził Pan z obsługi hotelu i wymieniał nam ręczniki plażowe codziennie na czyste. Wszyscy z obsługi byli mili i uśmiechnięci. Małym minusem było, że niektórzy z obsługi dosłownie prosili o pieniądze, jak kelner przy barze w lobby, który po wcześniejszym daniu napiwku następnego dnia sam domagał się pieniędzy. Hotel zasługuje na 5 gwiazdek, bardzo polecam.
ZAMKNIĘTE MOLO
Hotel godny polecenia dla osób dorosłych. Słaba animacja, bardzo dużo Rosjan,.W zależności od miejsca różna obsługa. Biorąc pod uwagę że to wakacje można poczekać.
Hotel spełnił wszystkie wymagania i zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Wart był wydania tych pieniędzy i z czystym sumieniem mogę polecić go każdemu. Jedzenie bardzo urozmaicone i każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Jedyne na co można narzekać to kelnerzy, którzy potrafili ignorować tych, którzy nie kwapili się do dania napiwku. Ogólnie oceniam hotel bardzo bardzo wysoko!
Naprawdę gorąco polecam ten hotel! Wszystko super!
Wyjazd przez biuro Itaka. Rezydent nie jest w stanie niczego załatwić. Chciałam mieszkać na parterze i mimo wolnych pokoi nie można było tego załatwić. Morze bez możliwości kąpieli- woda po kostki i bardzo kamieniste dno, po którym trudno się chodzi. Pływać można tylko przy hotelu w budowie ok. 2 km od Jaz Mirabel Beach(wejście płatne 3 dolary od osoby-codziennie). Jest również możliwość wejścia na molo innego hotelu i tam pływać, jak nie ma silnego wiatru ( płatne 5 dolarów od osoby. Czy komuś zależy na morzu bez kąpieli w nim??? Jak jedzie się do Egiptu to po to, żeby cieszyć się słońcem i morzem. To, że hotel jest ładny nie jest w stanie zrekompensować powyższych braków.
Nie polecam, ze względu na płytkie morze głębokość ok 30cm, brak możliwości pływania, snurkowania brak dostępu do otwartego morza, trzeba iść po ostrych rafach w obuwiu ochronnym, brodząc w wodzie o głębokości ok 30 cm przez 800 m do czoła rafy, gdzie załamują się fale które uniemożliwiają wejście, wypłynięcie na pełne morze.
Przy wyborze warto zwrócić uwagę,aby zakwaterowanie było w Jazz Mirabel Beach:)poza tym hotel jest super.
My byliśmy w części PARK a jest jeszcze CLUB i BEACH. Jednym słowem - KIEPSKO!Jedzenie poniżej średniej-sery zeschnięte,wędliny obrzydliwe, mięso bez smaku i w dodatku twarde (poza drobiem), sałatki z resztek z poprzedniego dnia, ryby ciągle te same i niesmaczne,napoje chłodzące mocno słodkie. Pokoje nawet ładne ale zaniedbane i źle sprzątane .Łazienka pozostawia wiele do życzenia. Z naszej części do morza daleko ale za to baseny pod oknem i to nawet fajne a zwłaszcza zjeżdżalnie. Dobry bar przy basenie- zjadliwe pizze i frytki za to sałatka grecka koło greckiej nawet nie stała. Alkohole - w drinkach nie takie złe ! Piwo - zółta ciecz mocno gazowana . My na pewno tam nie wrócimy :(
Bardzo niemiła obsługa..owszem trzeba sypać napiwkami..ale skandalem było wmówieni nam przy wyjezdzie ,że korzystaliśmy z płatnego barku.SKANDAL!! Recepcjoniści niemili ,ogólnie nie polecam osobom wrażliwym na chamstwo (tym razem w egipskim wykonaniu) Byliśmy tam z małżonką w lipcu 2009 roku. Nie dobre wrażenie pozostaje...wszędzie ale już nigdy tam... JW
Wg mnie na pewno to nie jest 5 gwiazdek. Klimatyzacja nie działała, dopiero po kilku interwencjach została naprawiona. Brudno-szare narzuty na łóżkach, telewizor starego typu (nie jest tak, jak na zdjęciach - albo jest, ale w nielicznych pokojach). Ogólne wrażenie, że nie jest zbyt czysto. Bylismy bardzo daleko od głównego budynku, na posiłki ok. 10 minutowy spacer. Pełno Rosjan w hotelu, niewielka ilość Anglików. Polaków dosłownie 10 w tym czasie, kiedy byliśmy. Po polsku z obsługą raczej trudno się porozumieć, jeśli ktoś nie zna angielskiego lub rosyjskiego.Jedzenie OK., dość urozmaicone. Basen super, tylko ten podgrzewany ciągle przepełniony.Piękne otoczenie hotelu, dużo kwiatów i innych roślin.
Hotel rewelacja polecam . Na pewno skorzystam ponownie.
hotel suuuuuuuuuuper, wspaniale sie bawilismy z narzeczonym, na miejscu suber zabawni animatorzy, duzo rozrywki, fajne dyskoteki, polecam goraco
Hotel i polozenie resortu jest bardzo dobre,nie ma zadnych minusow.My bylismy na wczasach z dzieckiem i dla 6 latka naprawde duzo atrakcji .Prawie nie ma slowa w opisie hotelu na temat 6 zjezdzalni a niewatpliwie jest to super atrakcja dla doroslych i dzieci.Ze spokojnym sumieniem moge polecic tem hotel kazdemu kto chce w spokoju odpoczac bo w koncu taki jest Egipt!!!