Opinie o hotelu
Kleopatra Arsi (ex. Kleopatra Inn)

6.0
Średni
50 opinii

3.5

188 opinii

Wiem, że nie każdemu można dogodzić, posiłki może nie były zbyt urozmaicone ale na ciepło zawsze było co innego. Także narzekać nie można a głodna nie chodziłam. Nie musiałam się dokarmiać na mieście.

Hotel raczej przeciętny, mam duże wątpliwości czy zasługuje na swoje trzy gwiazdki.Obsługa miła na tyle na ile musiała być. Panią sprzątaczkom trzeba było zwrócić kilka razy uwagę, aby posprzątały pokój tak jak trzeba. Jedzenie mi nie smakowało. Było raczej monotonne. Często powtarzały się potrawy z poprzedniego dnia:(. Zbyt duża ilość gości. Brakowało miejsca np. przy basenie czy w trakcie posiłków. Może nie zapłaciliśmy dużo za ten pobyt, ale następnym razem wybierzemy raczej inny hotel

Hotel fatalny, a najgorsza jest obsługa hotelowa, okropnie traktują polskich gości! Odmawiają napoi alkoholowych jak i bezalkoholowych! Jedzenie fatalne, potrawy te same i najczęściej podawane z poprzednich dni wymieszane z majonezem! Ograniczają porcje, człowiek nie jest w stanie jeść tylko w hotelu, trzeba we własnym zakresie się odżywiać! Fryzjer w hotelu to całkowita pomyłka, pojawił się tylko raz i nie miał kompletnie przyborów do pracy!Pracownicy ukrywają różne napoje przed goścmi! Najczęściej w ofercie hotelowej piszą, że sporty wodne, masaże i inne atrakcje są darmowe, a wszytsko jest płatne! Bariera językowa u wszytskich pracowników nikt nie umie języka angielskiego! Tylko niemiecki lub rosyjski! Ogólnie hotel fatalny! Sprzątaczki robią łaskę, że sprzatają pokoje! W hotelu najlepiej lubia narodowość rosyjską! Polaków nie lubią wogóle! Nie polecam tego hotelu, zwłaszcza młodym osobom!

Obiekt oceniam zupełnie średnio. Dużym plusem wśród minusów jest jedzenie oraz czystość. Dużo Rosjan, dosyć hałaśliwych i niesfornych :(

Hotel pewnie by spełniał swoje standardy, gdyby nie to, że było za dużo gości. My od początku mieliśmy pokój we właściwym hotelu, ale wiem, że część gości była kwaterowana na pierwsze doby w innym, gorszym hotelu z powodu braku wolnych pokoi. Niestety oznaczało to, że wszędzie było za dużo ludzi. W restauracji czasami trzeba było poczekać na wolny stolik, albo przyjść wcześniej. Jedzenie było raczej marne, często podawano potrawy z poprzedniego dnia, tylko trochę inaczej udekorowane. Zdarzały się również problemy z otrzymaniem tego co się należało w ramach opłaty za pobyt. Czasami trzeba było się upomnieć o swoje. Gdyby nie fajni ludzie których tam spotkaliśmy, oraz piękne widoki to nie uznałbym tego pobytu za udany.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 017 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT8040
Nazwa  Kleopatra Arsi (ex. Kleopatra Inn)
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Alanya
Wyżywienie  All inclusive, bez wyżywienia
Udogodnienia  basen odkryty, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, darmowe wifi, rozrywka i życie nocne

Nasi klienci docenili

check

Złociste plaże otoczone zielonymi wzgórzami i turkusowym morzem

check

Antyczne ruiny Aspendos i Side wśród olśniewających krajobrazów

check

Luksusowe kurorty z basenami i widokiem na morze

check

Szeroki wybór hoteli idealnych na wakacje dla rodzin z dziećmi

Ocena

Zablokowanych opinii: 10

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.0
Średni
50 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
5.6
Hotel
5.0
Położenie
8.2
Pokoje
5.6
Wyżywienie
5.9
Atrakcje dla dzieci
4.5
Sport i rozrywka
5.0

Tripadvisor

3.5

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Jakość noclegu

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 50 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.0
8.4
aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2008
Para

Wiem, że nie każdemu można dogodzić, posiłki może nie były zbyt urozmaicone ale na ciepło zawsze było co innego. Także narzekać nie można a głodna nie chodziłam. Nie musiałam się dokarmiać na mieście.


6.4
Marta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2008

Hotel raczej przeciętny, mam duże wątpliwości czy zasługuje na swoje trzy gwiazdki.Obsługa miła na tyle na ile musiała być. Panią sprzątaczkom trzeba było zwrócić kilka razy uwagę, aby posprzątały pokój tak jak trzeba. Jedzenie mi nie smakowało. Było raczej monotonne. Często powtarzały się potrawy z poprzedniego dnia:(. Zbyt duża ilość gości. Brakowało miejsca np. przy basenie czy w trakcie posiłków. Może nie zapłaciliśmy dużo za ten pobyt, ale następnym razem wybierzemy raczej inny hotel


3.6
Halina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2008
Para

Hotel fatalny, a najgorsza jest obsługa hotelowa, okropnie traktują polskich gości! Odmawiają napoi alkoholowych jak i bezalkoholowych! Jedzenie fatalne, potrawy te same i najczęściej podawane z poprzednich dni wymieszane z majonezem! Ograniczają porcje, człowiek nie jest w stanie jeść tylko w hotelu, trzeba we własnym zakresie się odżywiać! Fryzjer w hotelu to całkowita pomyłka, pojawił się tylko raz i nie miał kompletnie przyborów do pracy!Pracownicy ukrywają różne napoje przed goścmi! Najczęściej w ofercie hotelowej piszą, że sporty wodne, masaże i inne atrakcje są darmowe, a wszytsko jest płatne! Bariera językowa u wszytskich pracowników nikt nie umie języka angielskiego! Tylko niemiecki lub rosyjski! Ogólnie hotel fatalny! Sprzątaczki robią łaskę, że sprzatają pokoje! W hotelu najlepiej lubia narodowość rosyjską! Polaków nie lubią wogóle! Nie polecam tego hotelu, zwłaszcza młodym osobom!


7.2
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2008

Obiekt oceniam zupełnie średnio. Dużym plusem wśród minusów jest jedzenie oraz czystość. Dużo Rosjan, dosyć hałaśliwych i niesfornych :(


6.8
Łukasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2008

Hotel pewnie by spełniał swoje standardy, gdyby nie to, że było za dużo gości. My od początku mieliśmy pokój we właściwym hotelu, ale wiem, że część gości była kwaterowana na pierwsze doby w innym, gorszym hotelu z powodu braku wolnych pokoi. Niestety oznaczało to, że wszędzie było za dużo ludzi. W restauracji czasami trzeba było poczekać na wolny stolik, albo przyjść wcześniej. Jedzenie było raczej marne, często podawano potrawy z poprzedniego dnia, tylko trochę inaczej udekorowane. Zdarzały się również problemy z otrzymaniem tego co się należało w ramach opłaty za pobyt. Czasami trzeba było się upomnieć o swoje. Gdyby nie fajni ludzie których tam spotkaliśmy, oraz piękne widoki to nie uznałbym tego pobytu za udany.


7.4
Olga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2008

Za duży tłok w hotelu. W sezonie obsługa chodzi na pełnych obrotach, ale niestety to nie wystarcza. Wrażenia końcowe całkiem przeciętne


5.8
Ania

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2008

Może miałabym lepsze wspomnienia gdyby nie fakt, że na pierwsze dwie doby umieszczono nas w innym dwu gwiazdkowym hotelu z powodu braku wolnych miejsc w Kleopatra Inn. W zamian otrzymaliśmy darmowe kupony na leżaki. Ale i tak czuliśmy się oszukani i źli już na samym początku naszego pobytu. Ponieważ na posiłki i tak mieliśmy chodzić do Kleopatry mimo iż byliśmy w innym budynku, to woleliśmy jadać poza hotelem, dlatego nie wiem jakie było jedzenie w hotelu. Pobyt wyszedł drogo ponieważ za wszystkie atrakcje trzeba było dodatkowo płacić. Okolice są bardzo piękne, i jeżeli chodzi o widoki to warto było pojechać, natomiast sam hotel trochę nas zawiódł, ale nie wiem jak jest w innych 3 gwiazdkowych hotelach i nie mam porównania.


6.6
Jan

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2008

Hotel raczej dla niespecjalnie wymagających turystów. Spędziliśmy 7 dni, ale liczyliśmy na więcej po tym obiekcie.


3.6
Danusia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2006
Rodzina z dziećmi

chcąc zmarnować wakacje i pieniądze jedź do kleopatry inn. Najgorszy hotel w jakim byłem.


5.8
sabina

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2005
Para

cóż,szczęście mieć trzeba,aby w tym hotelu się znależć,właściciel ma 3 hotele,dwa obskurne i Kleopatrę Inn.Oczywiście najwięcej miejsc sprzedaje do Kleopatry Inn,ale po przyjeżdzie okazuje się,że tam nie ma miejsc i na 3 lub 4 dni trzeba iść do brzydkiego dwugwiazdkowego hotelu..jako rekompensatę dostaniecie 3 bilety na darmowy leżak na plaży.A że mimo jak się nie mieszka,to na posiłki chodzi się do Kleopatry Inn,na basen też,jest na stołówkę zbyt duzo ludzi ,na basen też.Oceny pokoju nie dokonałam,gdyż zabroniono nam ich oglądać(w 4 dobie pobytu nie mogąc się doczekać na zakwaterowanie w Kleopatra Inn zmieniłam hotel)


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Kleopatra Arsi (ex. Kleopatra Inn)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.