132 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dla rodzin: Centrum Rozrywki z zadaszonym placem zabaw i zjeżdżalniami, Papugarnia, Motylarnia, Aquapark Panorama Morska.
Atrakcje w okolicy: Zamek Książąt Pomorskich w Darłowie, latarnia morska w Ustce, jezioro Wicko.
Muzeum Bursztynu z ponad 1500 eksponatami.
Naprawdę bardzo słaba Byliśmy dwa tygodnie w "pokoju" superior z pięknym widokiem i w sumie 3 pomieszczeniami (co było praktycznie jedynymi plusami obiektu + bliskość do morza) na piątym piętrze w nowym budynku wybudowanym bodajże dwa lata temu (w tym jeszcze nie wykończona jedna klatka schodowa i ciągle rozbudowywane 6-te piętro, co jednak nie było uciążliwe). Tyle, że: - w jednym z tych 3 pokoi oraz w łazience grzyb (brak skutecznej wentylacji i to mimo tego, że praktycznie cały czas mieliśmy otwarte wszystkie możliwe drzwi okienne - nie było przy tym możliwości zamiany pokoju, bo w tym czasie co byliśmy było pełne obłożenie tych lepszych pokoi, choć raz nam zaproponowano "pokój" z dwoma pomieszczeniami - a nie jak ten, który mieliśmy), - brak sprzątania (kilkukrotnie przez cały dzień mieliśmy wywieszoną informacje z prośbą o sprzątanie, co zostało zignorowane, przy czym prosiliśmy o sprzątanie raz na dwa lub trzy dni, a nie codziennie - co może też jest nauczką - gdyby zawieszać tą prośbę stale - może osoby sprzątające sprzątałyby wówczas co drugi dzień :) - podsumowując tylko raz podczas całego pobytu pokój był posprzątany w dniu wywieszenia prośby), - tragiczna pod kątem hałasu i wentylacji stołówka (konieczne otwieranie drzwi na zewn, co powodowało wysyp os), co więcej częsty brak miejsc przy stolikach (olbrzymi tłok, stoliki niesłychanie brudne - obsługa ograniczała się do wzięcia zastawy po wcześniejszych gościach i raz na jakiś czas wytarcia stołu śmierdzącą ściereczką), a najbardziej przerażające dla mnie w organizacji "stołówki" (która przypominała z uwagi na organizację w sumie czasy PRL-u) był sposób uzupełniania jedzenia etc. - przez drzwi od kuchni wychodziła osoba nosząca np. pełny garnek gorącej zupy i szła dokładnie tą samą trasą (dość wąskim przesmykiem) gdzie kłębił się tłum turystów nakładających jedzenie, w tym biegające dzieci. Jednocześnie same osoby zajmujące się salą nie należały do najlepiej przeszkolonych (ilość przypadków gdy obsługa tłukła talerze/kubki przekraczał jakiekolwiek możliwe wyobrażenia) - 3 mikroskopijne windy na cały obiekt (pięć pięter po ok. 50 pokoi na każdym piętrze), co powodowało, że standardowo szybciej było na piechotę po schodach (przy czym jedna czynna klatka schodowa była sprzątana nie częściej niż raz dziennie - człowiek miał sposobność zaprzyjaźnić się z plamami na schodach), - brak wieszaków w apartamencie (w szczególności w łazience, w tym całkowicie zignorowana prośba o ich dostarczenie, mimo skierowania jej przez panią z recepcji do odpowiedniego działu), co powodowało, że nie było gdzie trzymać mokrych ręczników, nie mówiąc o np. strojach plażowych po kąpieli. Dodatkowo pierwsze interwencje na recepcji były związane z samootwierającymi się drzwiami do apartamentu (w sumie dwie wizyty osoby z działu technicznego). Na całe szczęście byliśmy wówczas w pokoju, a nie poza obiektem Ponadto brak odbierania telefonów przez recepcję. Doszło do tego, że któregoś razu po zgłoszonym braku sprzątania pokoi i paru godzinnym czekaniu po interwencji na recepcji (gdzie zapewnione było, że już zaraz ekipa przyjdzie posprzątać) moją małżonka chciała wziąć śmieci z kubła, gdzie już dawno śmieci się nie mieściły i zanieść je na recepcję... (analogiczny problem z brakiem papieru toaletowego - pewnego dnia rozważałem pójście do sklepu i kupienie zapasu...) Z ciekawostek najbardziej zauroczyło mnie podejście do klienta - po którymś przypadku nie sprzątnięcia pokoju (dla przypomnienia człowiek jest nad morzem i chcąc nie chcąc w pokoju jest wówczas dość dużo piasku) i ciągłego schodzenia do recepcji z prośbą jednak o posprzątanie pokoju (co samo w sobie nie powinno mieć miejsca w jakimkolwiek obiekcie) pani na recepcji odpowiedziała, że panie nie są w stanie posprzątać, bo najpierw muszą posprzątać pokoje dla nowoprzybyłych. Skwitowałem to tym, że pokazuje to gdzie mają (jak traktują) obecnego klienta. Obiekt nie jest też hotelem (gdyby był - musiałyby być zachowane pewne standardy), a "5 gwiazdek" w nazwie to nie informacja o nadaniu 5 gwiazdek, tylko jak wytłumaczyła to pani na recepcji, graficzna nazwa hotelu. Byliśmy w wielu obiektach na całym świecie - ten obiekt to jedna z większych porażek i wręcz podstawowych błędów jak nie robić "hotelu". To był też pierwszy obiekt, gdy musiałem kontaktować się z recepcją nie z mojej woli, ale z prośbami dotyczącymi konieczności posprzątania pokoju itp. Generalnie podsumowując - ten obiekt to jakiś żart - niestety mało śmieszny dla osób, które przyjeżdżają tam w celu wypoczynku - i w pełni odradzam ten "resort" osobom ceniącym jakąkolwiek jakość.
Bliskość plaży + można jeszcze zaznaczyć w miarę dobre zupy
Fatalnie wykonane pokoje (grzyb w obiekcie wybudowanym dwa lata wcześniej, tak w pokoju jak i łazience) Tragicznie rozwiązanie żywienie (tłok, hałas, brak wentylacji, a więc i uczucie duszności podczas posiłków, braki w zakresie wyposażenia, o niektórych produktach/rozwiązaniach wolę nie wspominać jak napoje sokopodobne, czy sposób zapewnienia dostępności masła) Bardzo słaba obsługa (co może być związane z za małą ilością personelu, ale także niestety kwestia jakości świadczonych usług)
Pobyt od 14 do 20 sierpnia . Hotel mega pozytywnie mnie zaskoczył . Czytając wcześniejsze opinie jechałam z sercem na ramieniu . Jednak już od pierwszej chwili wchodząc do dużego, jasnego holu (pobyt w części ***** spa&wellness), widząc duży wózek na walizki i miłe twarze Pań w recepcji wiedziałam ,że będzie dobrze ! I dokładnie to się spełniło : przestronny , czysty , widny pokój z przepięknym widokiem na morze! fotelikami i stolikiem na tarasie , plus pełnym wyposażeniem , nawet małym aneksem kuchennym . Czysta i duża łazienka , szafy , szafeczki, różnorodne oświetlenie , wygodne łóżka z pachnącą pościelą , kompletem ręczników i szlafrokiem na basen . Basen duży , z brodzikiem dla młodszych , dwoma jacuzzi i wodą może nie gorącą ale taką akurat do kąpieli . Obok bez dodatkowej opłaty sauna , łaźnia i grota solna , dodatkowe ręczniki i leżaki , oraz zabawki do wody . Restauracja duża , z ładnymi 4 osobowymi stolikami , owszem były godziny dużego obłożenia ale wystarczyło przyjść w innym czasie albo cierpliwie zaczekać , jedzenie cały czas donoszone . Wybór różnorodnych napojów zarówno zimnych , jaki gorących , oraz taki wybór dań i na śniadaniu i na kolacji , że przez 7 dniowy pobyt nie dałam rady wszystkiego spróbować , maleńkim mankamentem było tylko to ,że np. zupy i niektóre dania pozornie dla dzieci były ostrawe , ale można je było zastąpić innymi potrawami . Położenie Hotelu to wisienka na torcie , w centrum Jarosławca i około 200 metrów od plaży , a z tego co przeczytałam od przyszłego roku Hotel ma tez posiadać basen zewnętrzny czyli full opcja . Hotel udostępnia zajęcia animacyjne dla najmłodszych i muzykę na żywo wieczorami . Mogłabym jeszcze dużo dobrego napisać . Polecam hotel zupełnie szczerze (2 osoby dorosłe + 2 dwoje dzieci 10+)
Przede wszystkim lokalizacja, poza tym jak wyżej .
brak
Naczytałam się tych opinii i miałam wielkie obawy przyjeżdżając ale... odwołam się do wszystkich komentarzy i od razu napisze że mieszkam w województwie łódzkim jechałam tutaj z 5osobowa rodzina(3 dzieci w tym niemowlak) ponad 6h. Pokój ładny posprzątamy posiel czysta w pokoju kubki i czajnik. Fakt nie ma lodówki ale hotel zapewnią śniadania i obiadokolacji i zapewniam każdego że to wystarczy w 100% jedzenie jest tak pyszne i różnorodne że nie mieliśmy nawet ochoty na lody na mieście. W restauracji fakt jest głośno ale jeśli ktoś nie pamięta jak to było jak się było dzieckiem to niech lepiej je w pokoju. Dzieci chodzą nakładają jedzenie i to jest ok. Dorośli się gorzej zachowują(pchałam wózek i nioslam kubek z goraca woda a jakąś babka mnie popchnęła i wylałam wodę....wiec yyy hotel nie odpowiada za gości i chamów którzy tutaj przyjeżdżają a dzieci mają prawo krzyczeć i być dzieckiem. Restauracja dużą sporo stolików w środku i na zewnątrz były momenty gorące ale stolik i tak się udało znalesc wiec to nie prawda z tym 20minutowym oczekiwaniem. Jedzdnia mnóstwo każdy znajdzie coś dla siebie...na ciepło 6 dań sałatek przystawek 2 rodzaje zup owoce ciasta kawa soki chleba dużo 3 rodzaje pieczywa i czy czas na bieżąco donosi obsługa.. także sprzątają na bieżąco brudne talerze a ludzie jedzą jak świnie nawalą na talerz i pół zostawia a pracownicy chodzą po nich i sprzątają. Były momenty że brakło czystych talerzy ale brakło dużych...były jeszcze średnie i małe talerzyki wiec jak ktoś chce się przyczepić to posze takie głupoty. Panie sprzątają korytarze i pokoje co chwilę widziałam sprzątaczki. Windy czyste korytarze też. Basen ok pisał ktoś że wciśnięty na siłę. Nie prawda..normalny. jazzuzi działało cały 7dniowy pobyt. Była też grota solna. Woda w basenie ok dzieciski nie narzekały. W naszym hotel nawet nie byko specyficznego zapachu na basenie... dodatkowo jeszcze wspomnę że na korytarzach stało zelasko i suszarka do ubrań bo niestety my nie mieliśmy balkonu ale jak widać można wyjść na przeciw klientom...hotel rewelacja polecam hak najbardziej dodatkowo atrakcje dla dzieci animacje zabaway seanse bajkowe. Ktoś napisał że pokoj zabaw dla dzieci jest słaby...powiem tak- my dorosi to byśmy chcieli żeby tutaj był figloraj z tysiącem zabawek...a moje dzieci weszły do tego pokoju zaczęły się bawić i powiedziały mi że jest super i fajne zabawki...wiec niech Ci co wypisują te durne komentarze napiją się piwa i spuszczą trochę jadu.... Bo zaraz na morze bałtyckie zaczną pisać negatywne opinie... ludzie ogarnijcie się serio ...hotel jest ekstra dla rodzin z dziećmi to bajka...bardzi blisko do morza. Nawet nie trzeba płacić za toalety na mieście tych podskoczyć do swojego czystego zadbanego hotelu. POLECAM
Dużą restauracja Czysto Animacje dla dzieci Pokój zabaw Duży parking Pyszne jedzenie Fajny przestronny spory basen z wodą idealna
Brak lodowek w pokoju(czasem schłodziło by się jakiegoś browara) . Chociaż w hotelu jest możliwość kupienia piwka i drinków Cześć pokoi nie ma balkonu.
Wczoraj wróciliśmy z hotelu. Na śniadaniach i obiadokolacjach jakaś masakra, brak sztućcy, talerzy i miejsc do siedzenia. Posiłki smaczne ale monotonne. Sala zabaw to jakiś żart. Tego nawet nie można nazwać salą zabaw. W basenie woda lodowata i jakuzzi, które nie działało 3 dni na 5 naszego pobytu. Pokoje przestronne i wszędzie blisko. To jedyne plusy... Cała reszta to porażka za taką kasę.
Blisko do morza i deptaku przestronne pokoje.
Brak sztućcy, talerzy i miejsca do spożywania posiłków, zimna woda w basenie, brak sali zabaw, monotonne posiłki
Hotel usuwa negatywne komentarze. Bardzo nie polecam, pokoje są brudne, pełno biegających i krzyczących dzieci, nikt na to nie reaguje. Na stołówce brakuje miejsca dla wszystkich gości, czas oczekiwania na stolik to 20 min.
Blisko plaży
Brak miejsc na stołówce, pokoje były brudne, ekipy sprzątającej nie widzieliśmy ani razu.
Jestem bardzo rozczarowana pobytem w hotelu. Brudne materace, brak pań sprzątających. Na stołówce pełno biegających dzieci, rozlewają napoje a obsługa zupełnie nie reaguje. Największym minusem jest brak miejsc podczas posiłków, nawet 20 min oczekiwania na wolny stolik.
Blisko morza.
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki.
Hotel bardzo fajny przyjazny dla dzieci i zwierząt właściciel bardzo fajny nic dodać nic ująć tyko korzystac
jedna wielka pomyłka, jak można tak oszukiwać ludzi, że jest to obiekt 5 gwiazdkowy : zimna woda w basenie, nieczynne sauny , brak ręczników, pokoje brudne - podczas pobytu nie są sprzątane, nawet windy były tragiczne małe- a stołówka przypominała mi poczekalnie na dworcu, okropny hałas, brak naczyń a jak są to niedomyte, zwykłej szklanki na wodę brakowało, nawet bułek na śniadanie - po godzinie czekania przynosili, hotel niby Wellnes - 3 bieżnie i cztery rowerki; Radzę tym co mają rezerwacje - Odwołujcie Pobyt!!!!
Wszystko!!!
NIE POLECAM TEGO HOTELU!!! Byliśmy w hotelu cztero gwiazdkowym. (Hotel król Plaza ma kilka budynków 4 i 5 gwiazdkowych) 1. Po wejściu do holu było czuć srasznie intensywny, nieprzyjemny zapach który ciężko było określić. Po kilku dniach przechodziliśmy przez hol szybkim krokiem. Na dłuższą metę nie do wytrzymania ( wywoływał miłości) 2. Po wejściu do pokoju okazało sie że nie ma lodówki, a minibar to czajnik i dwa kubki. Byliśmy juz w wielu hotelach i każdy o tym standardzie miał w/w wyposażenie plus kawa, herbata w saszetkach, woda mineralna. W tym hotelu żadnego poczęstunku. Człowiek wstaje o 6 mając ochotę na kawę, a tutaj radź sobie sam albo czekaj do 8 na śniadanie. 3. Umeblowanie. Szafa której drzwi przesuwne były uszkodzone. Aby je otworzyć i zamknąć trzeba było użyć sporo siły. Szuflady w komodzie praktycznie nie dały się zamknąć. A gdy to się udało to po pewnym czasie same ,,wyjeżdżały" 4. Z telefonu hotelowego nie mogliśmy się połączyć z recepcją. Z prywatnego tel nikt nie odbierał. 5. W łazience brak mydła, płynu do higieny. 6. Zlew był zawieszony praktycznie powyżej moich kolan (mam 175cm) 7. Aby ktoś nam posprzątał pokój musiałem sam interweniować kilka razy. Np. Rano poszliśmy na plażę, wychodząc zostawiliy kartkę na klamce -proszę posprzątać. Gdy wróciliśmy po kilku godzinach okazało się że nikt nie posprzątał pokoju. Interweniowałem w tej sprawie trzy razy u Pani w recepcji która znajduje się w innym budynku. Śmieci zabrano dopiero po dwóch dniach. ( mamy dwoje dzieci z czego jedno korzysta z pieluch) 8. Po kilku dniach sytuacja się powtórzyła. Przy recepcji spotkałem Pana który skarżył się że codziennie około 1930 w jego łazience kończy się ciepła woda. Zgłosiłem kolejny raz problem ze sprzątaniem i śmieciami. Tym razem byłem BARDZO stanowczy. Dopiero po tym zgłoszeniu przyszły Panie sprzątaczki zabrać śmieci i odkurzyć. Odkurzyć pierwszy raz!. Od czasu naszego pobytu. Panie oświadczyły że ich karta nie otwiera naszego pokoju dlatego tutaj nie zaglądały 🤣 mimo stale zawieszonej kartki z prośbą o posprzątanie. 9. W hotelowym bufecie ktoś wpadł na pomysł aby talerze układać przy samej ziemi pod półmiskami z jedzeniem. Osoby schylajace się po talerz praktycznie wkładały twarz w sałatki itp. Wyglądało to komicznie. I było strasznie irytujące. 10. Pokoje zabaw dla dzieci były bardzo małe i słabo wyposażone. 11. Basen odstraszał samym wyglądem. W rogach zalegające stare meble. 12. Jedyny plus naszego pokoju nr 312. To widok na całą panoramę baltyku. W hotelu ogólnie panował brud i nieporządek, a obsługa siedząca obok wejścia na papierosie używająca wulgaryzmów była naszym codziennym widokiem. Wyjeżdżając okazało się że mamy nieopłacony parking (parking oczywiście był oplacony) a Pani w recepcji oświadczyła że tak się czasami zdarza. Proszę mnie źle nie zrozumiec. Nie jesteśmy jakimś hrabiostwem itp. Byliśmy juz w wielu hotelach cztero gwiazdkowych nad Bałtykiem i ten był naprawdę najgorszy. To już nie te czasy gdzie człowiek godzi się na wszystkie niedogodności. Na pewno nigdy już tam nie wrócimy. NIE POLECAM Marcin Niewolski
Widok z okna pokoju 312
Jak w opisie wyżej.
Po pierwsze to nie jest żaden hotel, a apartamentowiec, więc oceniajcie go jak resort a nie jak hotel spa. Jedzenie bardzo dobre, lecz zachowanie gości na poziomie patologi z 500+. W stołówce jemy i wychodzimy,aby inni mogli się posilić, a nie siedzimy z kawką i paplamy o innych gościach. Od siedzenia jest kawiarnia i lobby. Ludzie narzekają na brak talerzy i sztućców, ale 40% zastawy zabierają ze sobą do pokoi, wystarczy zobaczyć ole pracy z tym mają Panie porządkowe. Basen tragedia, dzieciarnia robi co chce i nikt nad tym nie panuje szczególnie w saunach i łaźni. Apartamenty ładne i przestronne w zależności ile się zapłaci. Polecam na jednokrotny wyjazd, ale poza sezonem. Madki dotarły również tutaj więc zasady ubioru przy posiłkach nie obowiązują.
Apartament, polecam 80mq. Robi atmosferę. Kuchnia ciekawa różnorodna.
Za dużo ludzi, osoby z innych budynków powinny być obsługiwane przy posiłkach w swoich budynkach. Brak dań wegetariańskich, są sałatki, ale ile można jeść ziemniaki z sałatą.
Miejsce godne polecenia. Bardzo dobre warunki. Wspaniałe jedzenie, posiłki urozmaicone i smaczne. Każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli chodzi o atrakcje w hotelu, polecam basen z saunami, animacje dla dzieci i salę zabaw dla najmłodszych. Dla starszych wieczorki taneczne oraz muzyka na żywo. Do tego czysto i miła obsługa. Polecam rownież piwo z własnego browaru.
Blisko morza, doskonałe jedzenie, atrakcje dla dzieci.
Brak wad.
Jedzenie b.dobre. pokój b.dobry. zainteresowanie klientem b.dobre. polecam.
All inclusive.
Brak.
Hotel naprawdę godny polecenia. Przestronne i czyściutkie pokoje, które na życzenie są sprzątane. Nie ma problemu z wymianą ręczników. Strefa basenowa bardzo przyjemna, mały minus za temperaturę wody w basenie,bo była troszkę chłodna (ponoć miała 30st ale ciężko w to uwierzyc) Nie przeszkadzało to jednak w codziennej aktywności wodnej:) Kuchnia to mistrzostwo. Potrawy z produktów dobrej jakości. Codziennie można było zjeść coś innego,mimo raczej stałej propozycji śniadaniowej i kolacyjnej. Obiady zawsze dwie zupy do wyboru i drugie dania. Bardzo dużo propozycji z łososia,od tatara po łososia pieczonego z przepysznym dipem. Dziczyzna i swojskie wyroby wędliniarskie w polaczeniu z pieczywem wypiekanym na miejscu ,zasługują na wielkie brawa. Mała sugestia o dodaniu menu obiadowego dla dzieci typu nugetsy,gdyż nie każdy maluch zachwyci się dziczyzna;) Bardzo miły i pomocny personel. Otoczenie i wnętrze hotelu zawsze czyste. Dobrze wyciszone korytarze. Byliśmy tydzień ferii, bardzo miło spędziliśmy czas. Pobudka z widokiem na morze to coś pięknego. będziemy polecać i na pewno wrocimy.
Jedzenie Lokalizacja Wnętrza Personel
Chłodna woda w basenie Brak menu dla dzieci Za mało wind względem obłożenia hotelu Brak miejsca na wysuszenie ręczników
Czyste pokoje,obsługa nie miła, klima zepsuta, sauny nie działające, basen w 50 procentach czynny uważam, że powinien być częściowy zwrot kosztów bo zarezerwowałem pokój z klima, sauny a tu nie działa .
Czyste pokoje .
Nie miła obsługa na stołówce .
Ja również nie polecam😔 i zgadzam się z wcześniejszymi niestety niekorzystnymi opiniami. Pobyt był od 11 lipca. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda idealnie, hotel robi wyrażenie, ale do 5* jeszcze sporo brakuje i cena 🙄 przy tych rewelacjach. Już na wstępnie trzeba było doliczyć parking ok 300zł. Mieliśmy pokój na 2 piętrze, był sprzątany codziennie i tu plus. Aneks kuchenny był, ale bez jakichkolwiek wyposażenia😔. Zestaw do parzenia kawy i herbaty również był, ale niestety tylko na dwie kawy. Woda i kawa rozpuszczalna w saszetkach nie były donoszone. Na pytanie czy możemy poprosić o uzupełnienie kawy, odpowiedz recepcji : Przepraszamy nie mamy. Jeśli chodzi o basen, to tak jak w opisie hotelu miał być w nowym budynku, ale niestety tu znowu porażka. Nowy basen otwarty był od czwartku czyli nasz 4 dzień, a woda była tam zima, niestety nie do kąpieli z dzieckiem. Chodziliśmy na stary basen, gdzie odór chloru był ogromny i trzeba było przechodzić pomiędzy budynkami😖. Ręczniki trzeba było brać ze sobą🤷🏻♀️strefa spa nie udostępniała. Na basen ten w przypadku niepogody, to dopiero była wyprawa🙄Woda ciepła w hotelu była uruchamiana po 7.00 🙄 raz awaria ok, ale kolejne dni 🤷🏻♀️Widny raz działały raz nie. Jeśli chodzi o restauracje, to jedzenie było wyśmienite, ale kawa tylko rano i kolejka po 15min😔. Popołudniu o kawie można zapomnieć. Animacje dla dzieci w starym budynku, ale tutaj Pani Patrycja wykonuje to rewelacyjnie ❤️ Czy wrócimy? Zdecydowanie nie. Hotel z dużym potencjałem, ale troszkę jeszcze brakuje klasy i uczciwego podejścia do wczasowiczów.
Hotel jak najbardziej zasługuje na 4 gw. Pobyt po raz wtóry. Jak zawsze udany. Wszystko na najwyższym poziommie wiec skupię się tylko na wadach. Ciągle te same.
Hotel, jedzenie, basen, obsługa, wszystko.
Niewygodne materace na łóżkach, brak lodówki w pokoju, miesjcowość Jarosławiec jako taka.
Kiedyś to był fajny hotel teraz zasługuje najwyżej na 2 gwiazdki absolutnie nie na 4. Pokój nie mieliśmy sprzątany przez cały tydzień. Restauracja to nieustanne polowanie na stolik (przy jednym budynku kubatura restauracji jest taka sama jak teraz przy dwóch) a jak się już uda to brakuje albo filiżanek albo sztućcy. Filiżanki oszczerbione i trzeba uważać ażeby się nie pokaleczyć. Reklamacji nie przyjmują i uważają że są fajni ale to już nie te czasy. Brak klimatyzacji, płatny parking nie strzeżony, zużyte sprzęty w pokojach brak wyposażenia w aneksie kuchennym (dwa widelczyki, łyżka i nóż), to nie ten standard. Szczerze nie polecam gdyż za tą cenę można znaleźć coś o wiele lepszego w lepszej lokalizacji, w znacznie lepszym standardzie i a co najważniejsze czyściejsze. Nie wiem kto im przyznał te 4 gwiazdki.
brak
mnóstwo
Nie polecam. Lepiej wybrać inny hotel...Hotel do remontu.Łozka nie wygodne.
Jedyną zaletą to dobre jedzenie ale mały wybór na obiad.
Hotel to Max 3 gwiazdki. Mieliśmy pokój na 1 piętrze. Pokoje małe i brudno tylko wymieniane reczniki były,odkurzanie tylko na prośbę. Szafki katastrofa,trzeba było się namęczyc żeby otworzyć. Łazienka mała.Hotel 4 gwiazdki i bez klimy to porażka, nie wspomnie że nie było lodówki. Woda było tylko na powitanie 2 butelki i tyle. Sałny i natryski zepsute ...i to na być spa?W barze drinki okropne, kelner się minął z powołaniem. Ogółem słabo.W zeszłym roku byliśmy w Unitral w Mielnie i mam porównanie tamten hotel wymiata.
Hotel nie zasługuje na 4*, na śniadania i kolacje codziennie to samo, co chwilę czegoś brakuje(raz nawet bialy chleb sie skończył), bardzo mala stolówka połaczona razem z lobby barem, gdzie trzeba czekac na stoliki, w apartamentowcu ciagle zacinajaca się winda, jeden dzień brak cieplej wody i ogrzewania. Mały, zimny basen, brak ratownika. Słabe atrakcje dla dzieci. Hotel już przeżył swoja świetność dekade temu. Nie polecam!
Duże pokoje w apartamentowcu
Hotel nie zasługuje na 4*, na śniadania i kolacje codziennie to samo, co chwilę czegoś brakuje(raz nawet bialy chleb sie skończył), bardzo mala stolówka połaczona razem z lobby barem, gdzie trzeba czekac na stoliki, w apartamentowcu ciagle zacinajaca się winda, jeden dzień brak cieplej wody i ogrzewania. Mały, zimny basen, brak ratownika. Słabe atrakcje dla dzieci. Hotel już przeżył swoja świetność dekade temu. Nie polecam!
Reasumujac za ta cene naprawde warto wybrac inne lokum, a samego Jaroslawca tez nie polecam bo tu jest raptem dwie ulice na krzyz i zero rozrywek dla dzieci.
Bliskosc morza
Bylem 10 dni i bardzo zaluje. Ogolnie hotel nie powinien miec absolutnie 4 gwiazdki tylko 3. 1. Mega niedobre jedzenie, przetwarzane resztki i serwowane na drugi dzien. Bylismy w 6 osob doroslych i wszyscy z problemami zoladkowymi. Menu ciagle to samo, mieso ostatniej jakosci same zyly w jednym daniu niby z grilla. Mega okropne soki i do wyboru dwa. Byly to koncetraty rozcienczane raz mocniej a raz slabiej. 2. Mala stolowka, bierzesz talerz i czekasz az sie zwolni. 3. Na cala stolowke 4 stoliki dla dzieci. 4. Mega zuzyte wykladziny i meble. 5. Nikt nie sprzata w pokoju i ciagle brakowalo mi mydla bo uzupelbiaja mega oszczednie. Nikt nie odkurza nawet jak kartke wystawisz ze prosze o posprzatanie. 6. Bardzo lipny basen i wylaczajace sie jacuzzi. 7. Malutki kacik zabaw dla dzieci z zabawkami w takim stanie ze na smietnik wyrzucalem lepsze. 8. Brak rozrywek dla dzieci. 9. Platny parking. 10. I uwaga brak balkonu we wszystkich pokojach. Ja podczas zamawiania prosilem o pokoj z balkonem i mial byc a okazalo sie inaczej. Reasumujac za ta cene naprawde warto wybrac inne lokum, a samego Jaroslawca tez nie polecam bo tu jest raptem dwie ulice na krzyz i zero rozrywek dla dzieci.
Tripadvisor