1619 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Hotel rozległy spokojny i bardzo ładnie położony. Blisko do plaży,okolicznego handlu i starego miasta
Spokojny Cichy Piękny ogród
Brak wind
Hotel cudowny, duży, labirynt korytarzy. Zadbany, dużo zieleni. Basen rewelacja, czysty, codziennie sprzątane pokoje. Obsługa przemiła. Nigdy nie było problemu z leżakami czy miejscem na stołówce. Bardzo fajny park wodny. Jedzenia dużo i duży wybór, od słodyczy poprzez mięsa, kasze, makarony, warzywa i owoce. Hotel trochę na uboczu ale nie ma problemu z dojazdem do centrum. Moim zdaniem hotel jest wart każdej wydanej złotówki.
Hotel zadbany, przestrzenny położony przy samej plaży.
Do wad hotelu mogę zaliczyć słabe i krótkie wieczorne animacje dla dorosłych. Za to dzieci bawiły się świetnie :))
Byłem w dużo hotelach , ale ten to naprawdę jedna wielka porażka syf syf i jeszcze raz syf jedno dziecko zrobiło kupę w basenie nikt przez dwie godziny się tym nie zainteresował jedzenie wiecznie te same najgorzej rano śniadanie odradzam ten hotel...
Byliśmy w hotelu w październiku 2020, a więc w czasie panującej w Polsce i na świecie pandemii. Jak na czasy, kiedy turystyka i hotelarstwo przeżywają głęboki kryzys i walczą o przetrwanie, to uważam, że zarząd i obsługa hotelu stanęli na wysokości zadania. Starano się zapewnić na każdym etapie komfort dla gości. Było bardzo czysto, bardzo dobre jedzenie i bardzo miła obsługa, która czyniła wszystko co mogła, aby goście byli zadowoleni i w jak najmniejszym stopniu odczuwali skutki kryzysu. W normalnych czasach , pewnie można by się do kilku rzeczy przyczepić, ale w ciężkich czasach pandemii uważam, że powinniśmy przymknąć oko na na kilka niedociągnięć. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że dzięki pobytowi w Mahdia Beach udało się odpocząć i zrelaksować w tym pandemicznym i nie normalnym czasie.
Doskonała lokalizacja, piękna plaża i baseny. Bardzo dobre jedzenie, hotel ładnie utrzymany.
Witam, odradzam współpracę z Coral Travel. Reklamuję zakupiony u nich wyjazd do Turcji. Reklamację skracam opisując sytuację. Lekceważą mnie i odpowiadają, że nie przeczytałam warunków umowy... MASAKRA Kupiłam u nich pobyt w hotelu Tureckim. Najważniejsze - zniesmaczona zastałą mnie sytuacją chciałam nagrać jak wygląda \\\"walka\\\" o posiłek, stanie w długich kolejkach (bez pewności, że otrzymam do jedzenia to na co czekam), brak napojów do posiłku (po wodę do posiłków musiałam chodzić do lobby, bo na stołówce - a nie tak jak opisują w restauracji - nie było NIC), następnie brak wolnych stolików. Zostało to zauważone przez ochronę. Doprowadzono mnie do (chyba - bo Pan się nie przedstawił) dyrektora hotelu, który powiedział mi, że nie jestem w swoim kraju i tutaj za takie rzeczy mogą mnie zabić. Cóż... Oferowana propozycja hotelu jest NIEPRAWDZIWA. Pokoje są stare, z rozwalającymi się szafkami, zawodzi klimatyzacja, ubikacje są brudne, bez zapasów mydła, papieru, środków dezynfekcji!!! Basen nie jest czyszczony - dwie osoby z mojego turnusu nabawiły się tam bakteryjnego zapalenia ucha. Na terenie hotelu nie ma dwóch restauracji, ale jest jedna - niewystarczająca wielkością do ilości gości - stołówka, niby są 4 bary całodobowe - NIEPRAWDA - są 3 i to otwarte do max 23:00 i do tego jeszcze z brakami napojów albo z brakiem kubków czy szklanek. Turcja jest piękna, plaże są magiczne, jednak polecam korzystać z tych spraw w innym hotelu! A Coral Travel mi zarzuca niedokładne przeczytanie umowy. To co ONI sprzedają?????
Witam, odradzam współpracę z Coral Travel. Reklamuję zakupiony u nich wyjazd do Turcji. Reklamację skracam opisując sytuację. Lekceważą mnie i odpowiadają, że nie przeczytałam warunków umowy... MASAKRA Kupiłam u nich pobyt w hotelu Tureckim. Najważniejsze - zniesmaczona zastałą mnie sytuacją chciałam nagrać jak wygląda \\\"walka\\\" o posiłek, stanie w długich kolejkach (bez pewności, że otrzymam do jedzenia to na co czekam), brak napojów do posiłku (po wodę do posiłków musiałam chodzić do lobby, bo na stołówce - a nie tak jak opisują w restauracji - nie było NIC), następnie brak wolnych stolików. Zostało to zauważone przez ochronę. Doprowadzono mnie do (chyba - bo Pan się nie przedstawił) dyrektora hotelu, który powiedział mi, że nie jestem w swoim kraju i tutaj za takie rzeczy mogą mnie zabić. Cóż... Oferowana propozycja hotelu jest NIEPRAWDZIWA. Pokoje są stare, z rozwalającymi się szafkami, zawodzi klimatyzacja, ubikacje są brudne, bez zapasów mydła, papieru, środków dezynfekcji!!! Basen nie jest czyszczony - dwie osoby z mojego turnusu nabawiły się tam bakteryjnego zapalenia ucha. Na terenie hotelu nie ma dwóch restauracji, ale jest jedna - niewystarczająca wielkością do ilości gości - stołówka, niby są 4 bary całodobowe - NIEPRAWDA - są 3 i to otwarte do max 23:00 i do tego jeszcze z brakami napojów albo z brakiem kubków czy szklanek. Turcja jest piękna, plaże są magiczne, jednak polecam korzystać z tych spraw w innym hotelu! A Coral Travel mi zarzuca niedokładne przeczytanie umowy. To co ONI sprzedają?????
Czas transportu do hotelu z lotniska to ok 1,5 h. W pobliżu hotelu są trzy sklepy i aqua park, z którego po wcześniejszym pobraniu karty z recepcji można za darmo korzystać. Hotel jest duży, przestrojny , z dobrze dziarającą klimatyzacją. Z lobby baru można korzystać 24 h na dobre, oprócz alkoholi polecam miętową herbatę. Polecam dwudniową wycieczkę na Saharę .
Bliskie położenie piaszczystej i dużej plaży. Bardzo dobre i urozmaicone posiłki. Duży basen. Duża liczba leżaków nad basenem i nad morzem. Bardzo dobre drinki i piwo. Popołudniami serwowane bdb kebaby
Wadą niestety są pokoje. Wystrój pokojów to takie nasze lata 90- stare płytki i szafy w pokoju ale ogólnie panie sprzątające dbają o porządek.
Brud to jako pierwsze przychodzi mi do glowy pokoje niby po remoncie a tak wygladaja ze w pierwszym momencie czlowiek chce wracac do domu popekane kafle w lazience plesn wyrwane kable ze scian ale najbardziej dobil mnie widok poscieli na lozku z dziurami szara i pomieta tak jakby wlasnie ktos z niej wyszedl .Wezwalismy obsluge to pan manager dziwil sie ze nam sie nie podoba ,ale uparlismy sie i dostalismy nowy pokoj.Byl troche lepszy ale plesn w lazience nadal byla .Komiczny system z recznikami przy basenie mozna bylo brac tyle ile sie chcialo co oczywiscie skutkowalo tym iz zaraz po 8 ich brakowalo dla wiekszosci gosci nie bylo kart na reczniki tak jak zazwyczaj to jest.Reczniki czyste ale szaro bure sprane.Woda w basenie brudna dopiero po naszej interwencji obsluga wspypala jakas chemie.Ladna plaza i to wlasciwie jedyna zaleta tego hotelu.Dlugi transfer z lotniska prawie dwie godziny co przy jezdzie malym busem bylo uciazliwe.Hotel kiedys moze byl ekskluzywny ale w tej chwili mocno przecietny.Robi wrazenie starego brudnego.Do tego obsluga chamska i malo uczynna.Restauracja glowna ciasna i tylko czesciowo klimatyzowana.Potrawy dobre chociaz wybor b maly.Jak sie przyszlo chwile po otwarciu to czesto juz niektorych potraw brakowalo i juz ich nie donoszono. Nie polecam tego hotelu moze kiedys po generalnym remoncie ale nie teraz .Wczesniej musial byc to ladny i dobry obiekt ale nie teraz.Ja bylam mocno rozczarowana
ladna plaza
brud wszedzie pokoje sprawiaja wrazenie mocnego zzuzycia odpadajace kafelki posciel brudna drzwi balkonowe ktore sie nie domykaja zmienilismy pokoj ale dostalismy niewiele lepszy restauracja ciasna brudna tylko jedna czesc klimatyzowana brudne serwty smak potraw ok ale maly wybor woda w basenie brudna interweniowalismy w hotelu to nastepnego dnia sypano jakas chemie bylo widac roznice.Bardzo chamska obsuga w barze przy basenie,i wszedzie szwedajace sie koty.Zdjecia ze strony hotelu wprowadzajace w blad hotel lata swiatlosci ma juz dawno po za soba
Dwaaaa tygodnie bez klimy w pokoju !!!Brak klimy w restauracji -pot się leje do talerza.Olewka totalna ze strony personelu , sprzatanie raz na trzy dni, ręczniki raz na trzy dni ale już tylko dwa bo syn ma 17 lat to nie potrzebuje ???Sobota i niedziela ful ludzi, Libia ,Tunezja ,Algieria - maja promocję, placą po 30 Dinarów za dobę a Polak płaci 170 Dinarów !!!Plaża super , sporty wodne w dobrej cenie.Uwaga na kafelki przy samym basenie-lodowisko!Polecam wycieczki na Saharę i do Kartaginy z Nurim i Radkiem !!
Hotel bardzo ładny, ogromny basen i brodzik dla dzieci, plaża duża, czyściutka woda w morzu, pokoje dość małe ale sprzątane codziennie. Jedzienie...hmm cudowne...zawsze coś innego, ogromny wybór, każdy znajdzie coś dla siebie. Animacje są ale niestety tylko dla niemieckich turystów. Polecam ten hotel jednak osobom nastawionym na typowe leniuchowanie na słońcu bo na atrakcje miejscowości nie ma co liczyć. Miejscowość Mahdia bardzo brudna i brzydka. Nie ma co zwiedzać. Praktycznie nie ma po co opuszczać hotelu. Jednym zdaniem ten hotel jest zdecydowanie RAJEM wśród SYFU.
byłem w tym hotelu rok temu uważam że hotel spełnił moje oczekiwania do plaży kilka metrów okolica bardzo spokojna hotel jest bardzo ładny i zadbany Polecam .
Hotel-w pierwszym momencie mówimy sobie-za te pieniądze mogłoby być lepiej, ale jak inni Polacy Nam opowiadali o swoich hotelach, to zrozumieliśmy, że naprawdę Nasz jest super. Jedną noc spaliśmy w hotelu na Saharze i masakra-w bułce to znalazłam mrówki. A nasz hotel ok, bardzo dbają o czystość, jedzenia bardzo dużo i bardzo smaczne, alkoholu i napojów też do oporu. Bardzo sympatyczni animatorzy i obsługa hotelu, serdeczni, ciągle uśmiechnięci. Nie wiem, dlaczego inni narzekają na obsługę w restauracji-bardzo mili, pusty talerz sprzątali zanim się obejrzałeś. Możemy z czystym sercem polecać ten hotel. Morze cudowne, lazurowe i bardzo ciepłe, plaża czyściutka, bardzo pilnowali by nikt z poza hotelu tam się nie kręcił. Wrażenia do końca życia!
Hotel bardzo duży,łade pokoje,pyszne jedzenie,piękna plaża.POLECAM!!!
Hotel jak na Tunezję bardzo dobry.
Tripadvisor