368 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Palma - stolica Majorki - spacer wąskimi uliczkami zabytkowego miasta wśród barokowych rezydencji i katalońskiego Art Nouveau.
Valldemossa rozsławiona przez Fryderyka Chopina i George Sand, którzy schronili się w tutejszym klasztorze Kartuzów.
Bajeczna zatoka Cala de sa Calobra z prowadzącą do niej niezwykle widokową, pełną serpentyn drogą.
Pobyt w hotelu uważam za udany, choć są pewne mankamenty.
Miła obsługa, sprawna klimatyzacja, codziennie sprzątany pokój, pyszna owoce :)
Czasem jedzenie było niesmaczne, mam wrażenie, jak y gotowało dwóch kucharzy, jeden gorszy, drugi lepszy, zależy który miał zmianę. Hałas na korytarzu.
Hotel niby ma 3 gwiazdki a powinien mieć co najwyżej 2. Jedzenie monotonne, śniadania od 7-10h a o 9h już wszystko było letnie z naciskiem na zimne. Pani kucharka zabierała szklanki jeżeli człowiek nie kupił u nich wody do obiadokolacji. Na obiadokolacjach za bardzo nie było co zjeść. Oczywiście nie można było przyjść ze swoim napojem. Pani na recepcji (blondynka w okularach) bardzo nie mila. Pokoje jak za prl. Drzwi balkonowe się nie zamykały. Łóżka średnio wygodne. Cienkie ściany i dużo głośnych Niemców....W hotelu nie było animacji. Nie było tez bilarda i siłowni a było to zawarte w ofercie. Jacuzzi brudne, basen to bardziej brodzik 3x5m2. Ogólnie nie polecam tego hotelu nikomu!!!!!
Pani sprzątające.
- Słabe jedzenie - Słabe pokoje - brak bilarda i siłowni - niemiła obsługa - slaby basen
Pobyt oceniam bardzo dobrze, pod każdym względem.
Uprzejma obsługa, czystość w pokojach, wspaniałe, urozmaicone jedzenie, estetyka pomieszczeń.
Widok z okna na zaplecze mało ciekawy.
Hotel o dobrym, średnim standardzie, przyjemny, w spokojniejszej części Arenalu. Jedzenie OK, co 2 dni sprzątanie i wymiana ręczników. Niedaleko piaszczysta plaża, wzdłuż promenady bary, dyskoteki. Minus - bardzo słona woda, brak pryszniców przy plaży. Do stolicy niedaleko, autobusy jeżdżą co 20 min. Polecam wypożyczenie samochodu i zwiedzanie tej pięknej wyspy na własną rękę. Warto!!!
Pokoje adekwatne do ceny. Posiłki bardzo urozmaicone, jeżeli zaczyna brakować jakiegoś produktu obsługa dokłada. Piękny widok z restauracji na las. Plaża kilka minut w drogą w dół. Blisko do marketu (przez mały park), blisko wypożyczalnie rowerów i samochodów.
blisko przystanków, bardzo dobre wyżywienie, uprzejma obsługa, klimatyzacja w pokoju, wiatrak pod sufitem, codziennie wymieniane ręczniki i sprzątane pokoje.
pokoje adekwatne do ceny
Siema Nie zgodze sie z inna opinia. Jestem w dn. 14-20.IX.2010r. Akurat moj pokoj jest sprzatany w tym tyg. juz 4 raz. Za kazda raza sa wymieniane wszystkie reczniki, oprozniany kosz. W pokoju mam klimatyzacje, ktora dz. bez zarzutu oraz wentylator, a lazienka: bidet, ubikacja, wanna, natrysk, suszarka do wlosow. Wyzywienie na jkas 4 - 4 . Ja jednak za niskosc ceny (118 d/h) bede polecal go.
Hotel z czasów PRLu.Pokoje malutkie,pościel nie wymieniona przez 2 tyg.Klima raz działała raz nie.Spłuczka zepsuta,z kranu przez 1 dzien leciala tylko goraca woda,wanna zapchana.TV bez pilota,stary i mały,lodówka brudna.Basen 5 na 3 m.Wlasciciel hotelu zabronil wpuszczac znajomych do pokoju,pomimo ze mieszkali w tym hotelu.Widok z pokoju na drzewa.Jedyny plus tego hotelu to jedzenie,było dosyc dobre.Za to naczynia kompletnie niedomyte.Nie należe do francuskich piesków,zwiedziłem troche hoteli w życiu(również 3 gwiazdkowych) i wiem co piszę.Ogólnie nie polecam.
Hotel położony w spokojnym miejscu El Arenal. Pokoje raczej małe, słabo sprzątane, pościel nie wymieniana przez 7 dni ani razu. Jedzenie mało urozmaicone, niewielki wybór (szczególnie śniadania),kolacja wydawana między 19-20, po tym czasie gaszono światło i wypraszano z sali, w związku z tym o 19tej na sali panował tłok i wszyscy stali w kolejce do bufetu obawiając się że nie zdążą zjeść posiłku do 20 tej. Byłam 2 lata temu w stojącym nieopodal hotelu Ipanema Park, i warunki były dużo lepsze.
Byliśmy w tym hotelu w czerwcu 2008r z biura Exim Tours.
Wrażenia pozytywne, ogólnie jedzenie w hotelu dobre, czysto, przyjemnie, pokoje codziennie sprzątane i, co najważniejsze, obsługa miła. Basen przy hotelu mały, nie wywarł na nas wrażenia, ale dla nas nie był to problem - nie jechaliśmy po to, by siedzieć przy basenie tylko by podziwiać i kąpać się w morzu. Do morza ok. 10min. spacerkiem, plaża piaszczysta, ładna, szeroka. Wzdłuż plaży ciągnie się promenada - było to nasze ulubione miejsce do wieczornych spacerów, pełno sklepów, barów, restauracji - tego tam nie brakuje, po prostu życie nocne.
Polecam ten hotel.
Ogólne wrażenia hotelu bardzo pozytywne. Położony w pewnej odległości od plaży i centrum ale nie było to uciążliwe, to tylko kilkuminutowy spacer. Basen raczej dość mały ale z obserwacji wynika że i tak wszyscy chodzą się kąpać i opalać na plaże. Więc napewno w basenie nie było tłoku, raczej pustki. Hotel nie jest za duży ale to solidne europejskie 3*. Pokoje schludne i czyste, zastrzeżenia miałem do troche niewygodnego materaca i łóżka. Może poprostu źle trafiłem a może jestem zbyt wymagający. Łazienka ładna i czysta. Jedzenie to duży plus hotelu. Spory wybór, urozmaicenie, nie sposób było przejeść. Ogólnie hotel godny polecenia. Warto wypożyczyć samochód (bardzo blisko hotelu są co najmniej 3 wypożyczalnie) i pojeżdzić trochę po wyspie.
Dzień dobry.
Miałem niewątpliwą przyjemność spędzić tydzień na Majorce, za
pośrednictwem Waszego biura podruży na początku lipca.
Wyjazd zorganizowany perfekcyjnie, aczkolwiek mam powazne
zastrzeżenia do pracy rezydenta pana Piotra. Po dwóch
dniach i po wycieczce-notabene pilotowaną właśnie przez Pana Piotra
w roli wspaniałego przewodnika, posiadającego bardzo duży zasób
wiedzy w temacie wycieczki-urwał się kontakt telefoniczny.brak
możliwości zarezerwowania kolejnej wycieczki fakultatywnej. Brak
dyżurów w hotelu które wg dostarczonej na wstępie informacji miały
się odbywać.Jestem nowym Waszym klientem ,nie jestem obytym
bywalcem wczasów zagranicznych, więc przeżyłem bardzo duży
niepokój o powrót do kraju,brak informacji o godzinie odlotu, o
transferze na lotnisko.zepsuło mi to bardzo poważnie nastrój
wypoczynku ostatnich dwóch dni z siedmio dniowego pobytu. Kiedy
wykorzystałem wszelki możliwości kontaktu z tym panem , była
godzina 21,00 sobota wylot w niedzielę, brak kontaktu z Waszym
biurem ( dyżur do 19,00). ostatnia deska ratunku to rezydent czeski
Pani Andrea, osoba ze wszech miar kompetentna zawsze widać Ją wokół
swoich klientów, duż kultura i troska o powierzone sobie grupy i
nie tylko jak w naszym przypadku .Pouinformowała o miejscu
wywieszenia tablicy informacyjnej i przez telefon wyjasniała
wątpliwości. Super pracownik. Skargi na ubóstwo informacji, oraz
brak kontakyu z Panem Piotrem podzielali inni uczwstnicy wyjazdu.
MOże Pan Piotr dorabia sobie po boku w innej jeszcze firmie czy w
inny sposób , nie wiem.Dyżur telefoniczny jednej tylko osoby w
kraju,no ale to rola rezydenta i tu koło się zamyka.Jeszcze raz
duż bużka dla czeszki Pani Andrei, żółta kartka dla p. Piotra.
Na pewno dalszy wasz klient, Miler Piotr 01,07,07-08,07,07 hotel
MANAUS.
Jeszcze raz dziękuję . Reszta była wspaniała
Miler Piotr
Tripadvisor