8,6 / 10

Bardzo dobry
91%
poleca ten hotel
Opinie o hotelu Merlin
Turcja / Riwiera Turecka

Merlin

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 12 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 7.9
    Hotel

    • 8,8 Basen
    • 9,0 Obsługa
    • 8,0 Rozrywka i animacje
    • 6,6 Sport
    • 6,6 Udogodnienia dla dzieci
  • 9.0
    Pokoje

    • 8,9 Czystość
    • 9,0 Łazienka
    • 8,7 Wielkość
    • 9,4 Wyposażenie
  • 8.0
    Położenie

    • 6,6 Atrakcje w okolicy
    • 7,2 Ciche i kameralne położenie
    • 9,7 Możliwości komunikacyjne
    • 9,2 Odległość od plaży
    • 7,3 Restauracje/bary w okolicy
  • 9.2
    Posiłki

    • 9,2 Ilość
    • 9,2 Jakość i smak
    • 9,3 Obsługa/serwis
    • 9,2 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Świetne możliwości komunikacyjne
  • Komfortowo wyposażone pokoje
  • Świetna obsługa kelnerska
  • Dobre wrażenie ogólne
Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

Dodane przez        
 
  • 7,6 / 10

    Agata
    Para
    Pobyt: Lipiec 2007

    • Poleca hotel dla
    • Rodzin z dziećmi

    Do samego hotelu większych zastrzeżeń mieć nie można. Natomiast - UWAGA - spotkało nas tam bardzo nieprzyjemne wydarzenie - na pierwszy dzień i noc zostaliśmy zakwaterowani w pobliskim Otelu - obiekcie o baaardzo niskim standardzie, brudnym, z zepsutą klimatyzacją. Z późniejszych rozmów z innymi turystami dowiedzieliśmy się, ze nie byliśmy jedynymi potraktowanymi w taki sposób (my wiemy jeszcze o 5 osobach). Po wielu rozmowach telefonicznych (zarówno z przedstawicielami naszego biura podróży WEZYR w Polsce, jak i w Turcji) i rozmowach z menedżerem hotelu (w tym przypadku konieczna jest znajomość języka obcego - my posługiwaliśmy sie angielskim) otrzymaliśmy za ta sytuację rekompensatę (brak opłat za sejf w hotelu i wycieczkę, którą Wezyr wycenił na 40$, a u miejscowych można ją kupić za 15$. Obiecano nam również wino i owoce do pokoju, ale tej obietnicy nie dotrzymano). Z rozmów z innymi turystami wiemy, że bez tak szeroko zakrojonej interwencji można usłyszeć co najwyżej od rezydenta: "Przecież już jest dobrze, to była tylko jedna noc...". Stąd też mimo że sam hotel jest ładny, dobrze położony, a jedzenie smaczne i obfite - mam mieszane uczucia, czy polecać ten hotel innym osobom. Wezyr winą za tę sytuację obarczył hotel, ale z rozmów z pasażerami samolotu - innymi klientami biura Wezyr - wynika, że takie sytuacje zdarzały się także klientom tej firmy w innych hotelach.
    Jeśli jeszcze chodzi o hotel - mieszkają w nim głównie Niemcy, jest też trochę Rosjan i Polaków. Obsługa jest miła i serdeczna. W pokojach jest dość czysto, chociaż nie można powiedzieć, ze jest wysprzątane "na błysk". Wieczorem przewidziano animacje (np. pokaz tańca tureckiego, pokaz odzieży skórzanej itp.). Dla dzieci - mini club, wieczorem zabawy przy dźwiękach niemieckich "kaczuszek". Na plaży i na basenie leżaki i materace za darmo. W języku polskim obsługa zna tylko kilka słów (typu "dzień dobry", "jak sie masz").

    Opinia dodana:
  • 9,4 / 10

    marzenka
    Para
    Pobyt: Czerwiec 2007

    • Poleca hotel dla
    • Wymagających klientów
    • Szukających rozrywki
    • Rodzin z dziećmi

    Hotel jest godny polecenia. Pokoje ładne. Basen czyściutki. Obsługa w hotelu rewelacyjna (każdy miły, uśmiechnięty, poprostu bajka). Jedzenie - super (bardzo urozmaicone i w dużych ilościach). Bar z napojami i alkoholami cały czas zaopatrzony na maxa, nigdy niczego nie zabrakło. All Inclusive - na maxa!!! Plecam każdemu ten hotel, naprawdę warto:)

    Opinia dodana:
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi