W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.
Bogata oferta rekreacyjna: 6 basenów w całym kompleksie, w tym basen dla dzieci ze zjeżdżalniami, hydromasaż.
Atrakcyjne położenie: w zatoce Kvarner, ok. 3 km od centrum Novi Vinodolski, ok. 7 km od Crikvenica.
Tylko ok. 300 m do plaży z łagodnym zejściem do morza.
PIĘKNE POŁOŻENIE ROZEGŁY TEREN NIKT NIE WCHODZI SOBIE W PARADĘ, WYŻYWIENIE SUPER JAK KTOŚ NIE LUBI RYB TO JEGO ZMARTWIENIE JEST TAKI WYBÓR MENUI ŻE KAZDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE
PIĘKNE POŁOŻENIE, CISZA KAZDY ROBI CO CHCE
NIE DLA LUDZI Z PROBLEMAMI RUCHOWYMI ALE KAZDY WIE NA CO SIĘ DECYDUJE
ogólnie polecam!!!! ale standard na pewno nie 5 gwiazdek!!! max 4
piękna okolica, piękny ogród
brudno w apartamentach, zimna woda w basenach, dużo schodów, słabe all inclusive
Hotel jest pięknie położony, piękne baseny. Plaża kamienista, czasami utrudniało to korzystanie z kąpieli morskich. Obsługa hotelowa bardzo sympatyczna, kelnerzy odpowiednio ubrani, pyszne jedzenie. Niesamowite dania z makaronem, pyszne warzywa oraz ryby. Za mało było owoców morza serwowanych na ciepło. Brakowało również muzyki nad basenami. Animacje ciekawe, zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Polecam!
Położenie, posiłki, duży apartament, roślinność
Okrojone all inclosive w barach, za mało barów jak na tak duży obiekt
Organizacja Itaki wiele pozostawia do życzenia: rezydenci mało kontaktowi, przelot do Chorwacji i transfer do hotelu był bardzo sprawny ale podróż powrotna to już była masakra jakaś. Wylot zaplanowany na godz. 00:15, wykwaterowanie o 10:00 więc wszyscy goście koczowali albo na leżakach przy basenach albo w holu przy recepcji, ostatnim posiłkiem był obiad, bagaże były przechowane w pomieszczeniu do którego mógł każdy wejść , od 21:00 zaczęto przewozić gości na lotnisko, a tam kolejne czekanie na opóźniony samolot aż do 3:30, rezydenci dobrze wiedzieli o opóźnieniu, Itaka w ogóle nie zadbała o swoich klientów, wielki minus za to dla Itaki.
Plusy: położenie hotelu , piękne widoki z balkonu, cisza i spokój, obiekt duży (ale to można uznać też za minus), apartamenty rodzinne przestronne i bardzo dobrze wyposażone (było w nich praktycznie wszystko ? żelazko, deska do prasowania, suszarka na bieliznę, wiaderko z mopem, kuchnia w pełni wyposażona: ekspres do kawy, opiekacz do kanapek, garnki, patelnie?...i wiele innych rzeczy które są przydatne w domu), możliwość oglądania wspólnie meczy, kilka basenów, plaża przy hotelu, basen kryty, fitness, SPA, dobrze działające WiFi, dobre jedzenie
Minusy ? All inclusive bardzo ubogie: brak przekąsek między posiłkami, tylko przy jednym basenie dostępny bar All inclusive w którym było tylko piwo, drinki i trzy pojemniki z napojami (woda, cola i jakiż niezbyt dobry sok ), napoje i piwo podawane w małych kubeczkach, godziny posiłków (przerwa między śniadaniem a obiadem 2,5h, natomiast między obiadem a kolacją aż 5,5h), więc albo po kryjomu człowiek wynosił jakiś prowiant z restauracji bo oficjalnie nie było można, przy każdych drzwiach stała obsługa i patrzyła na ręce albo zaopatrywał się w Lidlu oddalonym od hotelu o 1,5-2 km spacerkiem ok.20 min, mała liczba leżaków przy basenach, wyżywienie dobre ale monotonne, codziennie praktycznie było to samo, kolejki po dania główne, często trzeba było czekać aż obsługa uzupełni braki,
Zaczęło się od zakwaterowania , na urlop wybraliśmy się większą grupą i prosiliśmy o zakwaterowanie w pobliżu , niestety tak się nie stało , Pani rezydentka nie była tym faktem zainteresowana ani pomocna . Jadąc na urlop za nie małe pieniądze z rabatem za wcześniejszą rezerwacją myśleliśmy , że będzie to urlop niezapomniany - piękne widoki Chorwacji , plus luksusowy hotel - niestety urlop będzie nie zapomniany zupełnie z innego powodu. Wyrzucone pieniądze i zmarnowany urlop. Apartamenty okazały się mieszkaniami , których nikt nie sprzątał oprócz zmiany ręczników oraz opróżnieniu koszy na śmieci . Dwa bary all inclusiv , na cały bardzo duzy kompleks ( było 500 Polaków ) wszystkie napoje były wydawane w plastikowych kubkach . Restauracja w formie bufetu, niby duży wybór, ale właściwie ciągle to samo (szczególnie ubogo przy śniadaniu), przy niepełnym ośrodku były spore kolejki aby zdążyć nałożyć to co się chce, bo inaczej znikało i na uzupełnienie trzeba było poczekać. Ponadto jedzenie nie zawsze było ciepłe Kawy ( paskudna ) i herbaty można było się napić tylko do śniadania. W drzwiach restauracji zawsze stał ktoś z obsługi i pilnował ,żeby nikt nic nie wyniósł , nawet dziecko musiało oddać nadgryzione jabłko . Później tylko cola, fanta i jakiś zimny sok z automatu. Itak gwarantowała , że ten hotel w pełni zasługuje na swoje 5 gwiazdek , ja niestety dałam bym 3, 5 gwiazdki , czuję się oszukane . Dzień wyjazdu okazał się koszmarem . Pokoje musieliśmy opuścić do godziny 10 , all inclusiv mieliśmy tylko do godz 14 , O 21 autokary zawiozły nas na lotnisko na którym spędziliśmy do 3.30 bez jakiegokolwiek zainteresowania ze strony rezydentów Itaki . Z całą stanowczością nie polecam tego miejsca , ani obsługi BIURA ITAKA
Hotel położony blisko morza , piękny główny budynek i strefa SPA , która zasługuje na 5 gwiazdek. I to tyle o zaletach hotelu.
Brak jakikolwiek atrakcji dla dorosłych , brak przekąsek między posiłkami , hotel zaniedbany . Jeden bar all inclusive w obrębie wszystkich basenów , a jest bardzo duży kompleks . Cieple napoje , Toalety brudne , brak papieru toaletowego.
Zmarnowane wakacje wszystko co jest w ofercie istnieje sęk w tym że większość jest nieczynne . Brakowało nawet pojemników do napoju. Kompletna nuda baseny i leżaki ani razu nie sprzątane rozlana kola towarzyszyła nam przez cały pobyt. Itaka jako biuro przez które rezerwowałem pobyt kompletnie się nie sprawdziła.
Położenie
Właściciel hotelu oczekujący maksymalnego zysku. (Włoski) Nieczynne bary i inne atrakcje brak jakich kol-wiek rozrywek. Złośliwość właściciel nie pozwalającego korzystać nawet z prywatnej muzyki.