4256 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dla dzieci: mini disco, miniklub, plac zabaw.
Na terenie hotelu znajduje się aquapark z 5 zjeżdżalniami i basen relaksacyjny.
Przy hotelu prywatna, piaszczysta plaża z widokiem na zatokę i góry.
Hotel położony w jednej z najpiękniejszych zatok Morza Egejskiego, otoczony lazurowymi wodami i lasem piniowym.
Bardzo fajny pobyt obsługa bardzo fajna mila pomocna
Dobre alkohole miejsce bardzo fajne
Leżaki na płazy
Hotel przepięknie położony i to chyba jedyna zaleta.Obsługa pokoi słaba, przez 7 dni raz wymienione ręczniki,brudne talerze i szklanki stały pod drzwiami pod pokojami po 2 dni. Jedzenie średnie i monotonne. Drinki bardzo mały wybór, ale na prośbę zrobili co chciałeś. Faworyzowani turyści z Turcji i Rosji. Nad basenem mała ilość leżaków i stolików. Animacje słabe. Jeden ze słabszych 5 gwiazdkowych hoteli w Turcji.
Blisko Marmaris, przystanek autobusowy pod samym hotelem, ładnie zagospodarowany teren, prywatna plaża z barem, całodobowe lobby, spa na terenie hotelu, promenada, którą można dojść do Marmaris i w drugą stronę do Icmeler, basen dla dorosłych
Ogólnie brudno, wszystko lekko podniszczone, w restauracji ścisk, obsługa nie nadąża z przygotowaniem stolików dla nowych gości, w pokojach od ulicy jest dość głośno, w innych widok w okna drugiego budynku, obsługa , pomijając recepcję, praktycznie nie mówi po angielsku,
Położenie i widoki super - to jedyny plus tego hotelu. Jedzenie średnie, czystość średnia. Leżaki bardzo zniszczone (inne niż na zdjęciach). Pokoje ok (schludne i ładne), ale lodówka popsuta, sejf również popsuty. Mięliśmy pokój na najniższym poziomie w ostatnim skrzydle przy jakimś "magazynku", z którego korzystała obsługa - niesamowity hałas i trzask jeżdżących wózków obsługi (hałas od godzin porannych). Przy temperaturach 40 stopni ( w słońcu prawie 50 stopni) notorycznie brakowało lodu do napoi :( Obsługa bardzo się starała, ale ilość pracowników stanowczo za mała do obsługi tak dużej ilości gości. Hotel nastawiony na turystów z Rosji. Hotel w maksie 4*
położenie
czystość, hałas, standard (w maksie 4*)
Klaus Położenie hotelu, wyżywienie, Ultra All Incslusive, obsługa personelu, program sportowy i animacje - nie mamy większych uwag. Opis rzetelnie odpowiadał kategorii hotelu. Jedynie mała uwaga to do utrzymania czystości wokół hotelu i basenów. Często leżały cały dzień nieposprzątane talerze i sztućce po spożyciu posiłków. Mamy wraz z żoną dużo uwag i negatywnych opinii o świadczeniu usług turystycznych z biurem Rainbow oraz składanych reklamacji u pani rezydentki. 1. Umowę zawarliśmy 29.09.17, na imprezę turystyc5zną od terminie 11-26.06.2018. Po przylocie na lotnisko Dalaman okazało się, że nie ma naszych nazwisk na liście. Rezydenci przeszli do odnotowywania innych podróżnych nie zajmując się wyjaśnieniem naszej sytuacji. Mieliśmy przy sobie kopie umowy i dopiero o jej okazaniu intensywnie zaczęto szukać naszych nazwisk na listach podróżnych. Nie wiemy jakie by były następstwa, nie posiadając kopii umowy przy tak lekceważącym nas potraktowaniu. 2. Przy przyjeździe do hotelu zostaliśmy zakwaterowani na parterze pokój numer 5107 bez okna z widokiem przez oszklone drzwi na ogrodzenie krzaki. Umowa przewidywała zakwaterowanie w hotelu w pokoju posiadającym widok na morze, za co dopłaciliśmy dodatkowo. 3. Skontaktowaliśmy sie z panią rezydent, przedstawiając jej nasze niezadowolenie z pokoju, stwierdziła że nasze uwagi są bezpodstawne ponieważ mamy widok na morze przez szparę w krzakach, a to że w pokoju nie ma okna to możemy przez cały noc włączyć klimatyzację to będziemy mieli świeże powietrze. Żenujące, coś niebywałego byliśmy zdumieni i zaszokowani, że pani rezydent potrafiła w tak nieelegancki sposób się do nas odnieść. 4. Po powrocie do kraju złożyliśmy pisemną skargę do biura Rainbow na przydzielony nam pokój żądając zwrotu kosztów. I na zachowanie rezydentki. Biuro Rainbow zaproponowało nam rekompensatę 5% wartości usług w kwocie 325 zł. Wszystkie nasze inne opisane uwagi zostały przez to biuro nie uwzględnione. Naszym zdaniem z chwilą zmiany przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów niektóre biura zaczęły traktować klientów lekceważąco o czytamy w opiniach opisanych na stronach internetowych. Spotkało to także nas, pomimo że z usług tego biura korzystaliśmy kilka lat. Naliczyliśmy łącznie kilkanaście zawartych i zrealizowanych umów na wyjazdy zagraniczne. Byliśmy z usług zawsze zadowoleni. Wielki czas żeby ktoś spojrzał na ręce niektórym biurom, firmom i sprowadził je na ziemię odpowiednią karą za nierzetelne prowadzenie usług, celowe wprowadzanie klientów w błąd i naganne ich traktowanie, uważając za intruzów przy rozpatrywaniu reklamacji.
zdecydowanie warto dopłacić stówkę i wziąć pokój od strony zatoki!
cudowna plaża tuż przy hotelu,w zatoce, super jedzonko, luksusowy hotel, 6 km od kurortu Marmaris (mozna dojsć pieszo lub busikiem podjechac za euro). W hotelu strefa ciszy (jeden z basenów na uboczu, bez muzyki i bez obecności osób poniżej...16 roku życia!
wielki hotel choć nie widać tego w bryle budynku (bdb architektura, kilka budynków) ale już w porze głównych posiłków ścisk, kolejki, bywało ze i problem z wolnym stolikiem. Kłopotem było niejednokrotnie dogadać się z personelem, nawet w recepcji, z powodu niskiej znajomości angielskiego lub niewiedzy (młodzi pracownicy sezonowi?) No, i muzyka, niestety nie turecka (na prośbę udało się jedynie raz posłuchać przez 10 min), częstoj rosyjska. Goście hotelowi to głównie Rosjanie...eee....
Hotel niby nowy, ma 3 lata, ale jak weszliśmy do pokoju to smród nieprawdopodobny. Dopiero ok. 3 dnia pobytu wywietrzyło się trochę albo się już przyzwyczailiśmy. Pokój duży, ładny, nowoczesny, ale na podłodze już są zniszczone panele a w łazience przy brodziku pleśń i rdza. W mojej opinii takie rzeczy dyskwalifikują ten hotel na 5 gwiazdek. Ogólnie jednak nie można narzekać. Położenie hotelu jest przepiękne i rekompensuje wszelkie niedogodności. Jedzenie bardzo urozmaicone ale moim zdaniem zbyt duża różnorodność powoduje, że nie można się zdecydować co chce się zjeść. Po kilkudniowej obserwacji doszłam do wniosku, że tak na prawdę jest kilka wersji tych samych potraw, surówek jedynie z lekką modyfikacją. Widocznie taka polityka hotelowej kuchni.
Piękne położenie i super widoki na zatokę i góry.
Olbrzymi hotel w którym dużo się dzieje w wielu miejscach i odnosi się wrażenie, że o wielu rzeczach się nie wie a zatem wiele się traci.
Parę dni temu wróciliśmy z urlopu w hotelu Orka Lotus. Odczucia ? Bardzo mieszane. Na pewno hotel jest pięknie położony, morze i góry tworzą cudowny klimat. Jest też sporo restauracji, barów, dużym plusem prywatna plaża przy hotelu i dużo basenów. Ciekawe wieczorne atrakcje i liczne koncerty. Wielkim plusem jest jedzenie- bardzo dobre i przeróżne. Każdy coś dla siebie znajdzie. Na tym plusy się kończą. Hotel ma tylko 3 lata a wyglada jakby miał conajmniej 10. Czystość nie jest mocną stroną tego miejsca. W szczególności chodzi o pokoje hotelowe. Ekipa sprzątająca w żaden sposób nie przykłada się do swoich obowiązków. W Orka Lotus- room service to tylko zmiana ręczników - a i tak zdarzyło się, ze nasz pokój został kompletnie ominięty. W pokojach bardzo czuć stęchliznę i grzyby, widać je tez w szczególności w kabinach prysznicowych, przy zlewach czy przy podłodze. Wydaje się, jakby pokoje od początku istnienia hotelu, nie były dezynfekowane i porządnie czyszczone po gościach. Początkowo dostaliśmy pokój, który nie spełniał żadnego hotelowego standardu. Wejście do pokoju przez balkon, brak możliwości otwarcia okna, brak jakiejkolwiek prywatności - każdy kto przechodził obok widział wszystko co jest w pokoju przez firany. Mnóstwo mrówek w pokoju i zapach, który jak nam powiedział jestem z pracowników ?wynikał z tego, ze pokój nie był otwierany przez 10 dni ?. Gdy poprosiliśmy o zmianę pokoju, gdyż jedno z nas jest alergikiem i życie z ?grzybami? nie wchodzi w grę - recepcja zapewniła nas, ze pokój zostanie gruntownie wysprzątany. Co zrobiła Pani z room service ? Wypsikała pokój zapachem odświeżającym. Przy kolejnej interwencji, manager hotelu już nie pojawił się na recepcji a rozmowa odbywała się z pracownikiem recepcji. Może to i lepiej bo koniec końców pokój został nam zmieniony. Już tym razem z normalnym wejściem przez drzwi, jednak o zapachu, grzybach i czystości nie będziemy się powtarzać. Nic się nie zmieniło. Problem z pokojami miało 90% Polaków, którzy rozpoczynali z nami pobyt.. warto tez napisać,że jest to tez hotel dla rodzin z dziećmi, ciężko znaleźć miejsce gdzie jest cisza i spokój.
Położenie, jedzenie, atrakcje
Czystość, słaby kontakt z recepcją
Hotel spełnił nasze oczekiwania! Cudowne położenie, widoki WOW !! Baseny małe ale my korzystaliśmy tylko z plaży i z morza bo po to w końcu przyjechaliśmy nad morze ! Pokoje tak jak na zdjęciach, łóżka wygodne, mininbar codziennie uzupełniany tylko wodą i soczkami w kartonikach; piwo, cola i mirinda tylko na przywitanie. Łazienka wyposażona w dobrą suszarkę do włosów (więć nie trzeba brać swojej), jest żel i szampon tak więc nie trzeba swoich i nie będzie tragedii gdy zapomnimy je spakować i tu niespodzianka z którą spotkałam się pierwszy raz będąc w 5* hotelu zestaw do mycia zębów: szczoteczka i pasta do zębów, zestaw dla każdej osoby :), papucie dla każdej osoby. Jedzenie hm i tu jest duży problem ponieważ jest rewelacyjne i wszystko pyszne!!! Warto zapisać się na kolację do restauracji tureckiej! Mogłabym pisać i pisać, podsumowując jest hotel na poziomie więc polecam z całym sercem, a ja tam na pewno wrócę :)
wszystko
brak
Byłem w Turcji po raz pierwszy i stwierdzam, że nie mogłem lepiej trafić. Moja współtowarzyszka już kilkukrotnie była w Turcji ale ten hotel uznała za najlepszy ze wszystkich 4* i 5*. Pomimo dość długiej podróży z lotniska (akurat lądowaliśmy w Bodrum) hotel całościowo nadrobił wszystko. Hotel ogólne wrażenie robi bardzo dobre, jest czysto, schludnie, obsługa jest przemiła i pomocna. Kompleks jest ogromny i naprawdę jest co robić. Pokoje sprzątane codziennie (warto zostawić dosłownie parę lir w pierwszy dzień dla obsługi - uwierzcie, że się odwdzięczą). Jedzenie świetne, zawsze świeże i wybór ogromny. Baseny naprawę świetne i duża ilość leżaków. Plaża wspaniała i dosłownie wystarczy wyjść z hotelu i jest się nad morzem, nie wszystkim może odpowiadać lekko żwirowa plaża, ale takie niestety są w tej części świata :) no i te widoki... i spokój - czego nie ma w hotelach w centrum Marmaris. Hotel znajduje się na uboczu Marmaris, do którego można się dostać w każdej chwili za 3 liry, tureckimi busikami w max 10 min. Codzienne animacje na fajnym poziomie i przemili animatorzy, wieczorem koncerty, występy, konkursy - naprawdę nie można się nudzić. Jedyny minus - jeśli jedziecie z Rainbow - warto wybrać od razu pokój z widokiem na morze (naprawdę warto troszkę dopłacić). inaczej możecie dostać pokój z widokiem na las i będzie was budził kogut o 6 rano (szok i niedowierzanie, ale kilka kurek i dwa koguty biegały po trawniku nieopodal balkonów). Ogólne wrażenia wspaniałe i z pewnością tam wrócę. 5* zdecydowanie zasłużone.
położenie, widoki, obsługa, pokoje, czystość, atrakcje, jedzenie
brak
Ważne to jest to że jadąc rainbow dostaliśmy tragiczny pokój zamiast widoku na ogród to mieliśmy widok na skład budowlany pomieszczenia techniczne oraz drogę techniczna pod wielkim kątem ( wszystkie samochody musiały wyjeżdżać na pełnym gazie by dać radę wyjechać a niektóre większe pojazdy to musiały wyjeżdżać na wstecznym )na tej drodze są dwie metalowe poprzeczne kratki ściekowe które podczas przejeżdżania samochodu wydawały głośny dźwięk i to powodowało że w tym pokoju w nocy nawet przy zamkniętych oknach nie dało się spać a dodatkowo pod oknami codziennie rano ok. 5 dwa koguty piały do swoich kurek tak ok godzinny koncert też nie pozwalał rano pospać .Zgłaszaliśmy wiele razy do przedstawiciela rainbow ten problem i za każdym razem odpowiedź nic się nie da zrobić ( może jutro, może jutro , może jutro i tak do ostatniego dnia )Ogólnie pobyt minął na wkurzaniu się bo w dzień trzeba było dosypiać zamiast zająć się odpoczynkiem ,wróciliśmy zamiast wypoczęci bardzo zmęczeni i zawiedzeni obsługą rainbow która jako sprzedawca w swojej ofercie proponowała piękny pokój z widokiem na ogród a wyszło jak zawsze jak klient już zapłacił .Dodatkowo w ofercie gwarantowano dostęp do internetu w pokojach i tu kolejne kłamstwo bo w naszym pokoju nie było musiałem z laptopem chodzić na korytarz by móc cokolwiek zobaczyć w internecie . rainbow miał w d...e że mamy problem po obejrzeniu pokoju sama rezydentka zrobiła zdjęcie i powiedziała że to tragedia taki widok i hałas lecz nic z tym nie zrobiła. Z innych biur zamieniano pokoje lecz w rainbow nie dało się (recepcja twierdziła że taki pokój został zapłacony i koniec ) Byłem pierwszy raz z rainbow i chyba ostatni zobaczymy jak podejdą do reklamacji .
plaża , widoki , jedzonko
pokoje , brak obsługi przy basenie bocznym ,brudno obok basenu ,
Ważne to jest to że jadąc rainbow dostaliśmy tragiczny pokój zamiast widoku na ogród to mieliśmy widok na skład budowlany pomieszczenia techniczne oraz drogę techniczna pod wielkim kątem ( wszystkie samochody musiały wyjeżdżać na pełnym gazie by dać radę wyjechać a niektóre większe pojazdy to musiały wyjeżdżać na wstecznym )na tej drodze są dwie metalowe poprzeczne kratki ściekowe które podczas przejeżdżania samochodu wydawały głośny dźwięk i to powodowało że w tym pokoju w nocy nawet przy zamkniętych oknach nie dało się spać a dodatkowo pod oknami codziennie rano ok. 5 dwa koguty piały do swoich kurek tak ok godzinny koncert też nie pozwalał rano pospać .Zgłaszaliśmy wiele razy do przedstawiciela rainbow ten problem i za każdym razem odpowiedź nic się nie da zrobić ( może jutro, może jutro , może jutro i tak do ostatniego dnia )Ogólnie pobyt minął na wkurzaniu się bo w dzień trzeba było dosypiać zamiast zająć się odpoczynkiem ,wróciliśmy zamiast wypoczęci bardzo zmęczeni i zawiedzeni obsługą rainbow która jako sprzedawca w swojej ofercie proponowała piękny pokój z widokiem na ogród a wyszło jak zawsze jak klient już zapłacił .Dodatkowo w ofercie gwarantowano dostęp do internetu w pokojach i tu kolejne kłamstwo bo w naszym pokoju nie było musiałem z laptopem chodzić na korytarz by móc cokolwiek zobaczyć w internecie . rainbow miał w d...e że mamy problem po obejrzeniu pokoju sama rezydentka zrobiła zdjęcie i powiedziała że to tragedia taki widok i hałas lecz nic z tym nie zrobiła. Z innych biur zamieniano pokoje lecz w rainbow nie dało się (recepcja twierdziła że taki pokój został zapłacony i koniec )
plaża, widoki, posiłki , bary
pokoje z rainbow tragedia , słabe baseny brak leżaków
50% pokoi z widokiem na sąsiedni oddalony o około 6 m budynek hotelowy (rodzaj tunelu). Mi się udało. Miałem pokój z widokiem na morze. Warto dopłacić za widok. Ogólnie hotel OK .
Piękne położenie
Wiele pokoi z widokiem na ścianę hotelu. Odległość ok 6m
NAJLEPSZY HOTEL W JAKIM BYLIŚMY :) POLECAM SZCZEGÓLNIE DLA PAR, BARDZO ROMANTYCZNE MIEJSCE
NOWOCZESNY,LUKSUSOWY,PYSZNE POTRAWY, DRINKI KAŻDEGO RODZAJU, DARMOWY INTERNET , PIĘKNA PLAŻA
BRAK WAD
Tripadvisor