Opinie o hotelu
Red Sea Makadi Palace

7.3
Dobry
158 opinii

4.0

3585 opinii

Witam. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Szczerze, byłem w Egipcie szósty raz i po raz pierwszy spotkałem sie z tyloma restauracjami i miłą obsługą. Sam hotel i pokoje nie są super i po remoncie, troszkę już przeszły. Ale różnorodnośc restauracji mnie zaskoczyła pozytywnie. Jest czysto i miła obsługa. Dostępność leżaków i parasoli wporządku. Napoje są roznoszone na bogato nie jak wszędzie. Duży hotel a pokój zaciszny, przyjemny. Może nie dostaliśmy widoku z tarasu. Ogólnie super.

Bardzo przyjemny hotel jedzenie smaczne, pokoje lepsze nawet niż na zdjęciach, dużo restauracji w każdy dzień można jeść gdzie indziej kolację

Piękny hotel, z pięknym zielonym terenem. Obsługa bardzo miła na najwyższym poziomie, szczególnie kelner Hassan w restauracji Dome, którego serdecznie pozdrawiam. Kelnerzy jak i cała obsługa biegle mówią zarówno w angielskim, jak i niemieckim językiem, Pokoje sprzątane na bieżąco. Mnóstwo restauracji, możliwość codziennych kolacji każdego dnia w innej restauracji. Piękna rafa przy hotelu.

Ładny i duży kompleks kilku hoteli, piękna roślinność dookoła i wzdłuż promenady, my spędziliśmy w 5 osób tydzień w Makadi Bay, ładna rafa wzdłuż wybrzeża, konieczne buty do wody.

Wszystko Ok, czyste pokoje, duże przestronne, dobre jedzenie, miła obsługa. Fajna plaża z molem. Jedyny minus, to daleko do Centrum Hurghady.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 456 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT10194
Nazwa  Red Sea Makadi Palace
Miejsce  Egipt / Hurghada / Makadi Bay
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi, tenis, rozrywka i życie nocne

Nasi klienci docenili

check

Tuż przy hotelu rozległa, prywatna plaża z bezpośrednim dostępem do rafy koralowej.

check

Rozrywka: wieczorne programy rozrywkowe i muzyka na żywo.

check

Sport: 6 kortów tenisowych, siatkówka plażowa, aerobik, gimnastyka i piłka wodna.

check

Atrakcyjne położenie: w Makadi Bay, ok. 30 km na południe od Hurghady.

Ocena

Zablokowanych opinii: 27

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.3
Dobry
158 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.8
Hotel
7.5
Położenie
7.9
Pokoje
7.0
Wyżywienie
7.3
Atrakcje dla dzieci
5.3
Sport i rozrywka
7.0

Tripadvisor

4.0

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 158 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.4
7.0
Robert

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Witam. Ogólnie jestem bardzo zadowolony. Szczerze, byłem w Egipcie szósty raz i po raz pierwszy spotkałem sie z tyloma restauracjami i miłą obsługą. Sam hotel i pokoje nie są super i po remoncie, troszkę już przeszły. Ale różnorodnośc restauracji mnie zaskoczyła pozytywnie. Jest czysto i miła obsługa. Dostępność leżaków i parasoli wporządku. Napoje są roznoszone na bogato nie jak wszędzie. Duży hotel a pokój zaciszny, przyjemny. Może nie dostaliśmy widoku z tarasu. Ogólnie super.

Zalety

Dużo restauracji. Powierzchnia zaskakująca. Mapki początkowo potrzebne żeby się nie zgubić.

Wady

Przydał by się remont lub drobne poprawki ewentualnie dokładne sprzątanie. Brak pomostu nad morzem.


9.3
Patryk

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Para

Bardzo przyjemny hotel jedzenie smaczne, pokoje lepsze nawet niż na zdjęciach, dużo restauracji w każdy dzień można jeść gdzie indziej kolację

Zalety

Dużo basenów Plaża z rafą Smaczne jedzenie Ładny hotel


9.7
Markus

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
50+

Piękny hotel, z pięknym zielonym terenem. Obsługa bardzo miła na najwyższym poziomie, szczególnie kelner Hassan w restauracji Dome, którego serdecznie pozdrawiam. Kelnerzy jak i cała obsługa biegle mówią zarówno w angielskim, jak i niemieckim językiem, Pokoje sprzątane na bieżąco. Mnóstwo restauracji, możliwość codziennych kolacji każdego dnia w innej restauracji. Piękna rafa przy hotelu.

Zalety

Rafa koralowa

Wady

brak


9.0
Albert

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2024
Rodzina z dziećmi

Ładny i duży kompleks kilku hoteli, piękna roślinność dookoła i wzdłuż promenady, my spędziliśmy w 5 osób tydzień w Makadi Bay, ładna rafa wzdłuż wybrzeża, konieczne buty do wody.


9.6
Laura

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Grupa znajomych

Wszystko Ok, czyste pokoje, duże przestronne, dobre jedzenie, miła obsługa. Fajna plaża z molem. Jedyny minus, to daleko do Centrum Hurghady.

Zalety

Wszystko!!!

Wady

Brak


8.4
Dominik

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2024
Rodzina z dziećmi

Bardzo dobry hotel. Nie spotkałem się z tak dobrą obsługą w Egipcie wcześniej.

Zalety

Jedzenie Czystość jak na Egipt Głównie Niemcy brak ruskiego języka na plus

Wady

Słabe WiFi tylko w lobby


2.6
Sylvia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2024
Para

Niestety trudno polecić ten hotel . Pierwsze dlatego, że jest to ogromny moloch wśród )trzeba to przyznać ładnej zieleni i basenów), ale to na tym zalety się kończą. Nie polecam dla osób mających problem z orientacja w terenie i takich co , mają problem z poruszaniem się . To istny labirynt korytarzy , trwało kilka dni nim sie rozeznalo co gdzie jest , słabe oznaczenie . Do restauracji z pokoju- 500 metrów, toaleta też gdzieś ukryta daleko. Wszędzie daleko. Jedzenie malo smaczne , jakoś ratowały nóżki z kurczaka , bo reszta to ..ehhhh*(. Monotonne i niestarannie zrobione. Na śniadanie kolejka za jajkami sadzonymi . Drinki , jak to na all inclusive, nic specjalnego a hitem był kelner który z jednego stolika zbierał brudne szklanki po klientach a następnie nalewal w nie napoje i podawał innym.Kelnerzy tylko po niemiecku i angielsku, więc po polsku nie ma szans . Obsługa pracująca jak za karę, często się kłócący między sobą. Niefajne wrażenie.... Restauracje a la carte , z rezerwacja ... to jakiś żart. Piekny wystroj w środku zupełnie koliduje z jakością tego co podają, niesmaczne totalnie , niby kuchnie świata , proszę się nie dać zmylić. Baseny są zimne w kwietniu. Animacje przeciętne. Reasumując , to niestety nie mogę polecić chociaż nie jestem jakas specjalnie wybredna , to można określić piękne zdjęcia z folderu oddają rzeczywistośc , ale wiele pozostawia do życzenia.

Zalety

Ładna zieleń

Wady

Wszedzie daleko , slabo oznaczona przestrzeń, obsługa kelnerska do poprawy, słabe jedzenie , także w tych a la carte , przeciętne animacje .


10
Jacek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Hotel jest wspaniały, jak wyjęty z baśni Tysiąca i jednej nocy. Pokoje skromne, ale przestrzenne i wygodne. Jedzenie w 8 czy 9 restauracjach bardzo smaczne i codziennie można zjeść w innej. Nie rozumiemy opinii ludzi na temat tego obiektu, które mówią że jedzenie i obsługa są słabe - Jak za takie pieniądze to hotel zasługuje na najwyższe możliwe pochwały.

Zalety

Kompleks basenów, jedzenie, blisko plaża i pomost, cisza i spokój wieczorem, klimat jak z bajki, wszystkie niezbędne obiekty pod ręką (sklep, apteka, perfumeria).

Wady

Big Boy który nosi bagaże. (Trochę dziwna procedura przyjęcia nas do hotelu, gdzie to bagażowy - w/w Big Boy - wyrywa ludziom walizki z rąk i zaciekle domaga się dolarka). Polacka polityka dotyczącą zajmowania leżaków ręcznikami od 6.30 - najwytrwalsi chyba koczowali w krzakach od wschodu słońca.


7.5
Joanna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

W hotelu Makadi Palace spędziliśmy pełnych 6 dni (wycieczka 31.08-07.09). Wylot powrotny mieliśmy niestety o 4:00, a więc wyjazd z hotelu o godzinie 00:30. Straciliśmy przez to całą dobę hotelową :( Hotel ogólnie bardzo przyjemny. Po przeczytaniu całej masy opinii obawiałam się standardu, ale absolutnie nie było źle. Fakt, lata świetności hotel ma za sobą, widać miejscami „łuszczącą” się elewację, czy odpadnięte kafelki w basenie, ale nie wpływa to na jakość samego urlopu. Już na wstępie otrzymaliśmy lepszy pokój (to nie mój pierwszy wyjazd do Egiptu i wiedziałam jak „rozmawiać” z panem na recepcji, żeby na tym zyskać ;)). Łóżko ogromne, wielki telewizor plazmowy (inni Polacy z naszej wycieczki mówili o małych, kineskopowych sprzętach), a taras…? Poezja! Olbrzymi, z 4 fotelami/leżakami i widokiem na palmy i basen. To właśnie tu lubiliśmy spędzać czas na słońcu - szybki dostęp do łazienki, lodówki, a w razie potrzeby - blisko na basen ;) W naszym pokoju niczego nie brakowało: mała lodówka, płaski telewizor, klimatyzacja, sejf (niestety „low battery” więc nie zdecydowaliśmy się na jego eksploatację), sprawna duża łazienka, czajnik z zapasem herbat i cukru, łóżko 2x2m i dodatkowa kanapa. Leżaki przy basenie przez 3/4 naszego pobytu były w 100% pozajmowane i to od wczesnych godzin porannych. Gdyby nie taras - mielibyśmy problem ze znalezieniem miejsca, bo przy plaży też często było pełno po brzegi. Dopiero pod koniec pobytu teren nad basenem trochę się rozluźnił. Jeśli chodzi o jedzenie.. No cóż, tutaj nie było aż tak różowo. Śniadania niestety monotonne (nawet jak na All in), ale polecam bardzo smaczne omlety smażone na bieżąco. Owoce faktycznie mało urozmaicone - z reguły melon (bardzo sobie go ceniłam), pyszne surowe daktyle, gruszki, czasem banany i śliwki, pomarańcze i grejpfruty. Na lunchu można było znaleźć ciekawe pozycje - dania z grilla, czasem pyszny tuńczyk lub inne mięsa. Desery smaczne - głównie ich przysmaki warte skosztowania :) W porze kolacji zdecydowanie zachęcam do korzystania z restauracji a’la carte! Jest ich kilka! Najlepsza to Mombai - pyszne dania indyjskie oraz restauracja francuska. Generalnie działają na zasadzie All in, ale mają kilka pozycji extra płatnych. Tak samo wyglada kwestia napojów. Polecamy również Sunset Bar z burgerami, frytkami i innymi przekąskami. Trzeba chwilę poczekać, ale w ciągu dnia warto schrupać coś fajnego :) Wieczory spędzaliśmy w Joker Barze przy Sheeshy i drineczkach (szału nie robią, ale to jedyny alkohol, jeśli ktoś nie nabył swojego w strefie bezcłowej - my akurat nie jesteśmy mocno pijący więc nam wystarczyło to, co w karcie). Wycieczki.. Wraz z mężem wykupiliśmy (...) wycieczkę statkiem na plażę Eden, poranne Safari oraz wieczorny tour po Hurgadzie. No i tu był mały niesmak. Pani Monika wychwalała Eden jako najpiękniejszą plażę z białym piaskiem (jest jeszcze plaża Paradise, która według Pani Moniki jest dużo gorsza, z brzydszym piaskiem oraz dwa razy droższa „karaibska” Mahmya!). Okazało się, ze wszystkie 3 plaże leżą praktycznie obok siebie na tej samej wyspie/skale, z tym samym piaskiem (jasny, ale daleko mu do karajbskiego), z praktycznie identycznym wystrojem, bez jakiejkolwiek zieleni, z płatnymi napojami. Snurkowanie ze statku tez nie zachwyciło - przy pierwszej rafie cumowało z 10 statków, z całą masą unoszących się na wodzie ludzi, walących płetwami po twarzach. Tempo „zwiedzania rafy” bardzo szybkie zatem fun niewielki. Drugi postój był już spokojniejszy - każdy eksplorował rafę na własną rękę. Safari polecam z całego serca! Nie jestem wybitnie ekstremalną osobą, ale miałam ogromny fun!!! Przejażdżka quadem po pustyni BEZCENNA! Miałam od razu ochotę na więcej!!! Minus taki, ze mimo podziału na „szybszych” mężczyzn i „wolniejsze” kobiety nie było chwili na indywidualne szaleństwa, tylko jazda sznurem jeden za drugim. Wioska Beduinów trochę przereklamowana, przejażdżka wielbłądem bardzo krótka (ale wystarczająca do zrobienia udanych zdjęć ;)), grupowa jazda jeepem bardzo ekscytująca - kierowca z powodzeniem wybiera taką trasę, aby nami rzucało ;) Generalnie - świetnie spędzony czas! Chętnie bym to powtórzyła! :)) Tour po Hurgadzie? Bardzo komercyjny. Nasz przewodnik ewidentnie ma deal z perfumerią, w której kupiliśmy różne egipskie olejki oraz marketem, w którym wycieczka „zostawiła” bardzo dużo pieniędzy ;) Zwiedzanie to po prostu przejazd przez „nowe” i „stare” miasto, 40 minutowy postój w centrum Hurgady (warto doświadczyć tego kontrastu między miastem a hotelem) oraz szybka wizyta w meczecie. Generalnie można, ale nie trzeba zaliczyć. Napiwki.. Wybierając Egipt trzeba wliczyć je w koszty, bo to już niejako obowiązek. Nas to nie zaskoczyło, wiedzieliśmy na co się piszemy, zatem nie narzekamy. W ciągu 4 lat od mojej ostatniej wizyty w Egipcie stało się to jednak trochę bardziej bezczelne - Egipcjanie potrafią wyciągać rękę lub ostentacyjnie czekać na dolara zamiast traktować go jako dobrą wolę. Nie był to jednak dla nas dramat. Podsumowując - wyjazd uważam za bardzo udany, ale o 2-3 dni za krótki (przy wycieczkach fakultatywnych nie było czasu na dzień totalnego chillu czy zalegnięcie w pokoju ;)). Mogę polecić osobom bez wybitnie wygórowanych oczekiwań i zawyżonych standardów. Jest po prostu dobrze :)

Zalety

1. Przestrzeń 2. Zieleń 3. Ilość opcji gastronomicznych 4. Oferty wycieczek fakultatywnych

Wady

1. Potrzeba remontu 2. Trochę szwankuje obsługa na terenie hotelu 3. Brak własnego pomostu - w czasie odpływu (codziennie) nie da się dotrzeć do głębszej wody bez butów ochronnych. Najbliższy pomost (przy rafie koralowej) jest na skraju hotelu Grand Makadi. 4. Średnie śniadania, za mała różnorodność owoców (o ile to dla kogoś problem)


4.7
adam

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
50+

Hotel robi bardzo dobre wrażenie z zewnątrz , jak i cały kompleks trzech hoteli.Rozczarowuje trochę standard pokoju,a dokładniej łazienki /trochę obskurna/,myślę że pamięta czasy komunistyczne.Najgorszy był stan wanny z prysznicem.Z tego co rozmawialiśmy z innymi osobami to dostaliśmy pokój przed remontem,bo oni akurat sobie chwalili stan pokoju i łazienki.

Zalety

Bardzo duży obiekt ,piękne widoki szczególnie nocą/ ładnie podświetlony/.Duża ilość basenów o różnych głębokościach.Wyżywienie bardzo zróżnicowane z możliwością wyboru restauracji w której chcemy jeść.

Wady

Standard pokoi,w szczególności łazienki.


7.6
ROBERT

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

ogólnie ok, room service, sprzatanie bardzo średni, praktycznie nie znają angielskiego, trzeba sie upominać kilka razy o wymiane reczników na czyste

Zalety

blisko plaża, generalnie czysto, bardzo miła obsługa na basenach

Wady

room service, sprzatanie bardzo średni, praktycznie nie znają angielskiego, trzeba sie upominać kilka razy o wymiane reczników na czyste


3.6
Karolina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Gdybym miała podsumować dla kogo jest ten hotel to powiedziałabym, że dla osób, które są w stanie przymknąć oko na bardzo bardzo wiele rzeczy. Ale jeśli chodzi o szczegóły: Pokój: - bardzo stary - łazienka zdecydowanie najgorsza, sam pokój można przeżyć bo jest duże, bardzo wygodne łóżko, fajny balkon i kanapa - pokój dosyć ciemny - w łazience mieliśmy wannę, która była brudna i nie czyszczona przez całe dwa tygodnie pobytu - balkon w ogóle nie był sprzątany i przez to nie korzystaliśmy prawie wcale z niego bo przez wiatr wszystko było w piasku Sprzątanie: - niby pan przychodził, ale robił wszystko na pół gwizdka - podłoga niby była mokra jakby ją ktoś umył, a po przejściu przez pokój bosą stopą po prostu stopy były wręcz czarne… - pościel została zmieniona dopiero po zwróceniu uwagi obsłudze - w niektórych miejscach na pościeli były dziury - często brakowało ręczników lub papieru. Czasem było tak, że dostalismy 4 małe ręczniki i ani jednego dużego. Czasem w ogóle ani jednego. Jedzenie: - dało się zawsze coś znaleźć dla siebie - na terenie obiektu sporo restauracji, aczkolwiek jedzenie się powtarzało w zasadzie w każdej - uciążliwe było robienie rezerwacji na kolacje bo hotel ma taki system, że w 4 restauracjach trzeba zrobić rezerwacje jeśli chcemy zjeść. Tylko w jednej można po prostu usiąść i zjeść bez żadnej rezerwacji - czystość stolików to był dramat. Jedną brudną, śmierdzącą szmatą myli stoliki, na których potem jedliśmy. - obsługa w ogóle nie zwracała uwagi osobom, które wchodziły do restauracji na obiad w mokrych strojach kąpielowych prosto z basenu przez co wielokrotnie zdażyło się, że fotele były mokre do rana i na śniadaniu można było trafić na niemiłą niespodziankę i usiąść na mokrym fotelu - duży wybór dań, jednak przez dwa tygodnie zaczęło mi się już mocno nudzić to jedzenie - na śniadania najbardziej polecam restauracje Dome. Serwują pyszne omlety i naleśniki - bardzo mały wybor owoców - jeśli chodzi o napoje to były soki - bardzo bardzo słodkie i trzeba było je rozcieńczyć z wodą, potem w barze można było napić się innych napoi - cola, sprite, woda gazowana, tonic i fanta. W zależności od widzi mi się barmana czasami rozcieńczali colę z wodą a czasem dali zupełnie ciepłe picie - drinki czasem były dobre czasem nie, nawet jeśli wzięło się tego samego to nie smakował zawsze tak samo. Czesto nie dawali lodu do drinka i średnio było pić coś takiego Animacje: - na ten temat nie mogę zbyt wiele powiedzieć bo po prostu animacji nie było. Codziennie był dj, który grał ciagle ta sama playliste i to była jedyna atrakcja. Owszem, byli animatorzy, ale tak zmęczeni życiem i robili wszystko byle było tak, że człowiek wcale nie miał ochoty brac udziału w niczym. Muzyka grała codziennie od 20:30-23:00. W tym czasie kelnerzy obsługiwali gości przy stolikach, choć obsługiwali to dużo powiedziane, ale powiem o tym w kolejnym punkcie. Dwa razy w tygodniu był taniec brzucha oraz pan ze świecącą spódnicą. Po dwóch tygodniach znaliśmy już cały ich układ. Obsługa kelnerska/barmańska, bary itd: - codziennie od 10-18 była teoretycznie obsługa samodzielna czyli podchodziło się do okienka i dostawało napój, ale prawda była taka, że kazano nam usiąść przy stoliku bo kelner przyniesie - kelner przynosił, ale najczęściej zupełnie coś innego niż zamówiliśmy, albo nie w takich ilościach, a czesto wcale nie podchodził przez nawet 30 minut udając, że robi coś innego albo czasem nawet stojąc w miejscu z miną wskazującą na to, że ma gdzieś swoją pracę - kelnerzy bardzo mocno nastawieni na napiwek - jak im nie dasz to zapomnij i obsłudze, a czasem nawet napiwek nic nie dawał. Człowiek wkurzony szedł do okienka, a i tak odsyłali nas do stolika z informacja, że kelner podejdzie. I tak w kółko. Czasem nawet mieli problem podać butelkę wody. Zdarzało się też, że robili zdziwione miny jak chcieliśmy zimną wodę i z laską wyciągali butelkę z lodówki. Jak chcieliśmy wziąć sobie z baru popielniczkę na stolik przy leżaku to kazali nam czekać aż ktoś przyniesie. Czekaliśmy kilka godzin. Poszliśmy jeszcze raz i to samo - znów kazali czekać. I znów nikt nie przyszedł. Kiedy chcieliśmy sami sobie wziąć to barman zrobił aferę. Tak źle i tak nie dobrze. Nie oczekiwaliśmy żeby nad nami ktoś skakał bo mogliśmy sami sobie wszystko wziąć, ale oni sami nie pozwalali i człowiek tylko się denerwował bo oni ciagle zapominali. Napiwki: - prawda jest taka że w tym hotelu praktycznie niczego nie da się załatwić bez napiwków. Oni wyciągają ręce po kase za wszystko i czesto wysyłają np. 3 osoby za jedna rzeczą. Jak przyjechaliśmy do hotelu to jeden wziął nasze bagaże, drugi nas zaprowadził do pokoju, a trzeci przyszedł sprawdzić czy wszystko ok. Każdy wyciągnął rękę, a trzeci to nawet wyciągnął 20 zł i spytał ile to w dolarach i czy mu wymienimy - danie napiwku osobie sprzątającej wcale nie oznacza, że ktoś lepiej posprząta. Wręcz przeciwnie. Trafiła mi się bardzo nieprzyjemna sytuacja - ktoś ukradł mi balsam do ciała z YSL i sztyft pod pachy. Po zgłoszeniu rezydentowi w naszym pokoju sprzątała już tylko jedna i ta sama osoba, która przyszła nas o tym poinformować, ale totalnie nic się nie zmieniło pod kątem sprzątania. 2 dni bylo super - wymienił pościel, przyniósł papier, umył podłogę, zmienił ręczniki. Daliśmy mu wtedy napiwek. A potem nagle zaczęło wszystkiego brakować, pokój był słabiej sprzątany. - obsługa nie kryje się z napiwkami - nosi je na tacy a czasem wyciąga plik pieniędzy z pytaniem czy mu wymienimy pieniądze. Byłam już w wielu krajach i nie spotkałam się z czymś takim. Baseny: - bardzo duże i bardzo duża ilość, wiec codziennie można leżeć gdzieś indziej - i ten plus u góry to chyba jedyny plus. Baseny OKROPNIE brudne. Nie jestem jakąś pedantką, ale zielone glony na kafelkach to była codzienność. W godzinach kiedy baseny były czynne sprzątali je wielką szczotką jak do podłogi. Gościu szczotką zmywał te zielone glony wprost do wody, w której ludzie aktualnie pływali. Czasem nawet ktoś z obsługi wchodził do basenu i szczotką czyścił to również wpuszczając wprost do basenu. W efekcie cały ten żur pływał między ludźmi. Na dnie mnóstwo liści, śmieci i oderwanych kafelek. Plaża - jeśli wam na tym zależy by była piękna plaża to nie w tym hotelu. Nie ma normalnego zejścia do morza tak jak to sobie wyobrażacie. Jest kawałek specjalnie wyznaczony do wejścia plus jest odpływ i trzeba iść ze 100 metrów żeby mieć wodę do kolan. W dużym skrócie - nie sugerujcie się jak ja pięknymi zdjęciami. Opinie również miał dobre zanim wykupilismy wyjazd. Teraz pojawia się coraz więcej negatywnych. I szczerze mówiąc wcale się nie dziwie. Mocno zniechęciłam się do Egiptu po tym hotelu. Jeśli komukolwiek miałabym go polecić to właśnie komuś kto jest w stanie na mnóstwo rzeczy przymknąć oko. Plusem jest to, że odpoczęlismy, nic nam po głowie nie chodziło, była czysta pościel i było co zjeść. Ale jak już człowiek czeka cały rok na urlop to oczekuje czegoś więcej. Nie były to moje pierwsze wczasy, ale zdecydowanie najsłabsze. Jest miałabym tam pojechać jeszcze raz to chyba tylko wtedy jeśli to byłby jedyny hotel w moim budżecie. W innym wypadku nie pojechalabym tam nigdy więcej.

Zalety

Nie ma nic w tym hotelu co by go wyróżniało. Jedynie jeden kelner na kolacji w restauracji Melange był bardzo bardzo miły i pomocny i byliśmy bardzo zadowoleni z jego pracy. To jedyny plus tego miejsca.

Wady

Czystość totalnie na minus Obsługa liczy na napiwki za wszystko Wymaga generalnego remontu Trzeba uważać na kradzieże Daleko od centrum W hotelu głównie Niemcy, którzy byli znacznie lepiej traktowani


2.1
Jarek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Nigdy więcej moja noga tam nie postanie !!!!!Strata czasu i pieniędzy !!! Hotele 3 gwiazdkowe oferują lepszy standard w szczególności pod względem jedzenia jak i obsługi .Hotel powinien zmienić nazwę na ,,Two euro,, oczekują (często żadają) napiwek za dosłownie wszytko.Dawno nie spotkałem tak aroganckiej obsługi !!!!Jedzenie i napoje ....mhh słowo jedzenie w tym hotelu to określenie nad wyraz, raczej przypominało to karmę dla psów chodź po dłuższym przemyśleniu nie zaryzykował bym zatruciem własnego psa .Zjadłem tam tylko kolację po czym musiałem odchorować następnego dnia .Kolejne dni tylko ( śniadanie /obiad /kolekcje )wyłącznie melon dzięki temu schudłem 4 kg !!!!! To chyba jedyny pozytywny aspekt tego pobytu .Znalezienie czystego naczynia czy też kubka graniczyło z cudem !!!!Usytuowanie pokoju zmuszało mnie codziennie (Mission Imposible) przechodzenie przez ,,stołówkę,, wymagało wstrzymania oddechu na min 30s ponieważ smród jaki wydobywał się z kuchni był nie do opisania.To tylko fragment tego z czym musiałem stawiać czoła by przetrwać w tym hotelu!!!!Czy muszę więcej pisać ....jak powiem że przez cały pobyt pokój nie został ani razu posprzątany pomimo trzech napiwków!!!!!


2.0
Justyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Nie polecam! Brud i smród, niestety nie da się tego opisać innymi słowami

Zalety

Ładny basen i tyle

Wady

Jedzenie dramat, odór w restauracji, kradzieze w pokojach, ciągle oczekują napiwku za wszystko, papier toaletowy zostawiany pod drzwiami i tak mogę w nieskończoność..


7.6
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Hotel czysty, dużo basenów i restauracji, blisko do morza. Duży teren Jeden płytki basen dla dzieci. Jedyna wada to pokoje ale nie jechaliśmy tam żeby siedzieć w pokoju i room service który średnio ogarnia o co jest proszony. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu

Zalety

Hotel bardzo ładny. Blisko do morza i punktu z którego można nurkować i zobaczyć rafę.

Wady

Pokoje stare, room service bardzo kiepski - ciagle trzeba sie dopraszać o ręczniki, sprzatanie etc bez względu na dolara na poduszczeniem czy nie Nam nie działała lodówka, dopiero 3 dnia pobytu udało sie ja wymienić na działająca. Obsługa w większości kiepsko zna angielski i ciężko sie dogadać.


6.1
Adriana

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

W dniu zameldowania od razu powiedziano nam ze jak chcemy lepszy pokoj to musimy doplacic 20$,gdzie w umowie mielismy pokoj junior z baloney z widokiem na ogrod,basen lub morze,wiec odmowilismy doplaty.Zabrano nas do pokoju ktory byl brudny wrecz obskurny ,z widokiem na boczna droge dla dostawcow,doplacilismy 20$ I wtedy przeniesiono nas do innego pokoju.

Zalety

Na zewnatrz,zadbany duzo zieleni na terenie obiektu,mila obsluga nie wliczajac recepcji.


8.3
Grzegorz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2023
Para

Bardzo fajny hotel bliski dostęp do morza czerwonego,pięknie podświetlony nocą


8.1
MONIKA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Grupa znajomych

WITAM, HOTEL CZASY ŚWIETNOŚCI MA ZA SOBĄ JEDNAK JEST BARDZO DOBRZE UTRZYMANY, POMIMO TEGO,ŻE POKOJE DAWNO BYŁY NIE ODŚWIEŻANE JEDNAK SĄ BARDZO CZYSTE, NIE ŚMIERDZI, ŁÓŻKO WYGODNE, NIE MA ZADNEGO ROBACTWA, DWA RAZY W CIĄGU TYGODNIA WIDZIAŁAM JAK DYMIĄ PRZECIWKO OWADOM, DUZO BASENÓW, RESTAURACJI, NIE TRZEBA REZERWOWAĆ LEŻAKÓW, ANI PRZY BASENACH ANI PRZY PLAŻY, JEST TYLE ŻE WYSTARCZY DLA WSZYSTKICH, W OGÓLE MA SIĘ WRAŻENIE ŻE JEST MAŁO LUDZI, CHOCIAŻ PEŁNE OBŁOŻENIE, JEST PRZESTRONNIE, ŁADNY DUŻY OGROD, MOŻNA ODPOCZĄĆ I ZRELAKSOWAĆ SIĘ LUB NA INNYM BASENIE BRAĆ UDZIAŁ W LICZNYCH ANIMACJACH, KAŻDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE, MORZE MA OD POCZĄTKU KAMIENIE JAKBY STARA RAFA OD SAMEGO BRZEGU CAŁY CZAS BARDZO PŁYTKO, JEDNAK MOŻNE PRZEJŚĆ KAWAŁEK DALEJ I JEST PIASEK , JEDZENIE TEŻ BEZ LUKSUSÓW ALE JEST WSZYSTKO CO TRZEBA, KILKA RESTEURACJI NA REZERWACJE, WODY W BUTELKACH POD DOSTATKIEM,TAKŻE JAK NA EGIPT BARDZO DOBRZE WSZYSTKO CHOĆ JAK PISAŁAM BEZ LUKSUSÓW

Zalety

KAMERALNY, PRZESTRONNY

Wady

BRAK WIFI , JEST TYLKO PRZY RECEPCJI ALE BARDZO SŁABY


6.0
Michał

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Para

Postaram się opisać hotel najdokładniej jak potrafię. Słowem wstępu, do hotelu przyjechaliśmy w nocy około godziny 1. Na samym wstępie obsługa kazała nam zostawić bagaże przed wejściem mówiąc że nam je zaniosą do pokoju. Po krótkiej konwersacji, że dam sobie radę i sam je zaniosę, spotkałem się z negatywną odpowiedzią; więc trzeba było zostawić. Po wejściu do hotelu w miare sprawne zameldowanie, obsługa posługiwała się średnio komunikatywnie językiem angielskim. Zapytałem się czy dostaniemy jakąś kolacje (zawsze dostawaliśmy w hotelach o podobny jak i niższym standardzie gwiazdowym) jednak pracownik powiedział że nie jak i to że jak chcemy się napić napoju to możemy teraz sobie zakupić je w barze w recepcji… słabo. Następnie po około 30 minutach oczekiwania na zebranie grupy, jeden z pracowników zaprowadził nas do pokoi, po czym stanął na środku pokoju i mówi że mamy mu zapłacić. Chwila konsternacji za co gościowi płacić jak to jego robota jest, jednak pod presją daliśmy mu „napiwek”. Chwile czekaliśmy na bagażowego, ten wprowadził bagaże i też czeka z wyciągniętą ręką po pieniądze. Masakra. Finalnie nie dostaliśmy ani jeść ani pić ale pozbyliśmy się kasy. Jechaliśmy tam z żoną z nastawieniem, że będziemy dawać napiwki ale po takim nachalnym traktowaniu z strony obsługi już ani razu nie daliśmy. Pokoje: Pokój dostaliśmy przestronny, z wygodnym i dużym łóżkiem, ponadto był balkon z dwoma fotelami i stolikiem. W pokoju czuć było potrzebę remontu. Na załączonych zdjęciach widać że pokój nie jest zaniedbany, jednak potrzeba mu odświeżenia. Do pokoju przynależała lazienka z toaletą i wanną. Do wanny mogę się przyczepić, ponieważ była chropowata z brudu i upływu czasu. Ponadto mieliśmy do dyspozycji lodówkę i naprawdę super klimatyzację. Jednak nie w każdym pokoju było tak. Z tego co się dowiedzieliśmy od innych hotelowych gości u nich nie działała lodówka i klima a obsługa miała to gdzieś.. Recepcja: W sercu hotelu znajdowała się recepcja, jednak do czego ona potrzebna to nie wiem.. pracownicy za darmo nie chcieli informacji udzielić, traktowali nas jak chodzące bankomaty pomimo tego że płaciliśmy za pobyt w hotelu jak i pakiet all inclusive. Do dyspozycji był internet w lobby. Działał jak chciał czyli prawie wcale. Napisanie wiadomości na messengerze w godzinach wieczornych graniczyło z cudem, o rozmowie na kamerce można zapomnieć. Można wykupić internet w pokoju jednak nie wiem jak działa, ponieważ postanowiliśmy odciąć się od świata na czas wyjazdu :) Posiłki: Posiłki mogę śmiało polecić, były smaczne i się zmieniały oprócz kilku stałych elementów, które były dostępne przez cały pobyt. Jedzenie było świeże, smaczne jednak restauracje przy tak dużym obiekcie nie dawały rady żeby wydawać na bieżaco jedzenie i trzeba było często czekać w kolejce po jedzenie. Do dyspozycji były świeże owoce, warzywa, miesa jak i dużo innych rzeczy. Dla smakoszy ciast czekoladowych, jednak małe rozczarowanie ponieważ ciasta były dostępne jednak większą cześć stanowił biszkopt. Posiłki w restauracjach Kolejny raz wspomne, tym razem w kwestii restauracji, że obsługa jest tutaj nachalna i próbuje wyciągać co chwile ręce po pieniądze. Człowiek wchodzi do restauracji, gdzie ma zjeść np śniadanie po czym podchodzi kelner odsuwa nam krzesło i od razu chce za to pieniądze. Widziałem wielu gości szczególnie w pierwszym dniu pobytu, że dali się urobić po czym następowało zdziwienie i złość że ktoś chce od nich pieniądze za zaprowadzenie do stolika i tym podobne rzeczy. Bar z drinkami: Na całym terenie a jest on bardzo duży działał jeden bar od godziny 11:00. Często nie znalazło się leżaka dosyć blisko i trzeba było przez pól kompleksu przejść żeby dostać drinka w plastikowym kubku o pojemności 100ml. W godzinach wieczornych organizowane były animacje, grał DJ Leżaki: Ogólnodostępna dla gości, znajdowały się na całym terenie hotelu. Obejście i baseny: To jest największy plus hotelu. Piękne, zadbane obejście wokól hotelu wraz z dużym wyborem basenów, zasłaniały inne niedociągnięcia. Podsumowując nie wybrałbym drugi raz tego hotelu. Pozdrawiam 😁

Zalety

Czyste obejście i duży wybór basenów

Wady

Nachalna obsługa hotelu, brak wsparcia ze strony pracowników hotelu


6.3
Małgorzata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2023
Grupa znajomych

ogólne wrażenie na pierwszy rzut oka pozytywnie jednak po kolejnych już nie bardzo.Mało leżaków i jak kiedyś to bywało walka o nie czyli trzeba wstać 5-6 rano i rzucać na leżak ręcznik jak tego nie zrobisz nie ma co ze sobą zrobić i zostaje siedzenie na fotelikach w barze.Teraz jedzenie- rezerwacja do restauracji (jest ich 3 na terenie hotelu)od 15 godziny i ta rezerwacja dopiero na następny dzień a i tak szału w nich nie ma.Jak nie zdążysz to jest JEDNA w której wszyscy muszą się zmieścić , jest tam ogromny tłok i często trzeba czekać na stolik.ogólny jej wygląd to restauracja przydworcowa z czasów PRL-u tylko troszkę większa i jedzenie bardziej egzotyczne - codzienne identyczne(taki dietetyczny all inclusive ). Pokoje mogą być chociaż lodówka nie w każdym działa jak zresztą i klimatyzacja. Od rezydenta niewiele się można dowiedzieć lepiej od turystów Byłam zobaczyłam czy zadowolona - raczej tak ,ale więcej tak nie wrócę .

Zalety

fajne otoczenie świetne baseny -jest dla spokojnych i aktywnych i dla dzieci, czysto,fajna rafa i plaża choć troszkę dalej od hotelu ale to ne ma problemu z dojściem,nie ma problemu z alkoholem piwem czy kawą w barach obsługa działa w miarę szybko ale lepiej coś im DAĆ zresztą jak zawsze i wszędzie.

Wady

brak wystarczającej liczby leżaków ,problem z wyżywieniem (i nie chodzi tu o jakość czy różnorodność) , śniadania tragiczne (najlepsza herbata),bardzo mało owoców -śliwki , jabłka, winogrono , melon banany były raz w jednej restauracji ,arbuza nigdy. Wieczornej animacji brak . Animatorzy zachowują się raczej jak turyści których trzeba zabawiać a powinno raczej być odwrotnie - nie robią nic .


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Red Sea Makadi Palace

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.