9937 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Bezpośrednio przy piaszczystej plaży w zatoce Nabq
Na terenie pięknego ogrodu znajdują się duży basen w kształcie laguny, 12 zjeżdżalni oraz taras słoneczny
Dużo udogodnień dla dzieci: mini klub (4-12 lat), brodzik, basen dla dzieci ze zjeżdżalniami, plac zabaw, łóżeczko dla dziecka d
Dużo możliwości uprawiania sportu m.in.: Aerobik, siatkówka, piłka nożna na plaży, piłka wodna, tenis stołowy, tenis ziemny
Pobyt w lipcu w hotelu oceniam na dobry dużo basenów i kilka restauracji teren hotelu dość duży wiec na basenach nie ma tłoków ludzi pokoje w miarę Ok problem miałam z karta wejściowa wymieniałam 2 razy bo złe działały u mnie w pokoju klima Ok a dwie koleżanki miały problem nie działała i pomino zgłoszenia niestety dalej nie działała . W maju byłam w lon beach w hugardzie i tamten hotel oceniam dużo lepiej niż ten teraz
Baseny
Klimatyzacje w pokojach
Hotel spełnia wszelkie oczekiwania, ogromny teren, 3 rodzaje wielkości zjeżdżalni dla dzieci w każdym wieku się coś znajdzie. Wieczorem animacje. Piękne występy dla dorosłych. Jedzenie dostępne stale, monotonne śniadania ale każdy dla siebie coś znajdzie, reszta zróżnicowana i smaczna. Obsługa przemiła, nienachalna, pomocna. Polecam dla kazdego. Blisko lotniska.
Różne wielkości zjeżdżalni. Darmowe leżaki.
Brak parasoli na molo w głąb morza.
Pobyt w hotelu przyjemny, miły. Dobra jakość jedzenia (duży wybór), czystość obiektu, spokojne położenie, cisza. Hotel w sam raz na wakacje. Usytułowany na dużej powierzchni co daje komfort wypoczynku (mnóstwo wolnych leżaków, łózek plażowych, basenowych o dziwo nie zajmowanych przez gości widmo). Ocena na 6.
Czystość, duży wybór posiłków, napojów, miła obsługa, atrakcje dla dzieci (baseny, minigolf, ping-pong), cisza, Aquapark ze zjeżdżalniami, morze z kolorowymi rybkami :)
mało animacji w języku polskim (angielskie w połączeniu z rosyjskimi).
Hotel bardzo rozległy, z Aqua parku nad morze szliśmy 20 minut ( 5 letnie dziecko). Dużo atrakcji dla dzieci, dwa baseny stricte dla nich. 76% procent Kazachowie. Animacje po ros/ang. Wybór jedzenia jak na all in bardzo szeroki ( przepiórki, krewetki, indyk, kofty, gęś, kaczka i dużo kurczaka)Hotel na końcu dzielnicy , za nim tylko dwa hotele i pustynia. Lotnisko 15 minut( taxi 5-8$) , old market 50 minut ( busem 3-5 $). Dobrze sprzątamy, czysty, nie czekają na Tip.. plaża twarda, kamienista. Bardzo długie molo że średnia rafa
Hotel ok, godny polecenia lecz niektóre wady które wymienię poniżej trochę mnie zaskoczyły nic bardziej mylnego. Hotel okej brakuje tu kilka rzeczy, które zmieniły by to złe na dobre ale spoko. Jest okej, miło obsługa okej.
Obsługa okej. . Zjeżdżalnie tez okk.
Wiec tak. Jedzenie monotonne zjeżdżalni powinno być więcej niż jest jeśli chodzi o dzieci w wieku 14 czy 15 lat a nawet 13. Jedzenie all- inclusive w sensie restauracja Ala carte boże masakra. Jedzenie zrobione z jedzenia ze stołówki tylko ładniej podane niż na stołówce poniżej. Tak to hotel w porządku godny polecenia pomimo kilku wad które nie są jakieś bardzo złe ale jednak warto by było coś to zmienić. Okej oceniam 4 na 5 gwiazdek.
Super wspomnienia. Hotel bardzo dobry, duży. Do Egiptu jeździmy od lat i to był chyba 25 pobyt w tym ciepłym kraju. Możliwość korzystania z bliźniaczego, ogromnego hotelu sieci Albatros, ale tylko do godz.18.
Atmosfera, czystość, uprzejmość obsługi, baseny, wodne atrakcje.
Brak uwag
Sredni, nie spelnia warunkow na 5 gwiazdek. Ogolnie ok. ale zawiewa nudą i monotonią
Hotel jako tako niezly, wyremontowane pokoje obszerne i ladne z duzym balkonem/tarasem. Otoczenie ladne i zadbane.
Monotonne jedzenie i slaby wybor. Brak miejsca do plywania w morzu. Mozliwosc do nurkowania 15x15m- bardzo skromna. Animacje sa ale dosc sztywne....tak jak by ich nie bylo.
Hotel royal albatros moderna w którym byliśmy w 3 pary od 04-06 do 18-06 2022 to porażka w 70% , hotelowi nie należy sie 5* tylko 3* ale po kolei . Po przybyciu do hotelu zaczęły sie problemy , opłacony pokój z.widokiem na morze okazał sie dostępny dopiero po 3 interwencjach ( pierwszy był z widokiem na basen drugi z widokiem na ogród ) .Kolejny żenada tego hotelu było wyżywienie przez dwa tygodnie było to samo - kurczak z grilla , kurczak po indiańsku ( z dodatkiem ostrych przypraw ) kurczak w sosie , jajka gotowane , omlet , kiełbaski niby smażone ale tak naprawdę papierowe w smaku sery ,fasolki i frytki pełno frytek .Liczyliśmy jeszcze na restauracje tematyczne tak zachwalane na opiniach przez innych klientów i jakiez było nasze roszczarowanie - czy restauracja włoska czy niemiecka czy grecka wszędzie było to samo jedzenie tylko inaczej poukładane , jedyna restauracja tematyczna White Elephant w której jak się później okazało było dobre jedzenie była dla Polaków dodatkowo płatna 25 euro od osoby gdzie goście hotelowi z innych krajów mieli ja za darmo po wcześniejszej rezerwacji . Następna rzecz to klimatyzacja i oświetlenie w recepcji która była położona z lobby barem można było ustawić zegarek i byłby dokładny o 22:25 dzień w dzień mimo ze bar był otwarty do północy klimatyzacja i oświetlenie było wyłączane w 50% i robiło się duszno i pół ciemno oczywiście interwencja w recepcji na nic się zdała .Rafy koralowe powiedzmy ze były ale to wszystko żadnego zachwytu jak w innych opiniach , wifi było oczywiście za darmo ale każde przemieszczenie się z budynku na basen lub wieczorem do baru skutkowało każdorazowym logowaniem się . Barmani ( nie wszyscy ) oburzeni i odpyskliwi o to ze musza nalewać piwo i robić drinki ( dopiero kilka cierpkich słów postawiło ich do pionu ) . Najlepsze było to jak prosiliśmy kilkakrotnie o wymianę zamka w drzwiach który się ciagle zawieszał ( raz w dzień a dwa razy o północy ) oni twierdzili ze to wina kart dopiero za drugim razem wymienili zamek kiedy nawet oni nie mogli ich otworzyć chociaż i tak dali stary i musieli po dwóch dniach wymienić na inny Jeżeli szukać jakiś plusów to czystość czy to na basenach czy pokojach lub w restauracji to trzeba im przyznać ze była i starali się o to bardzo . Wiem ktoś powie ale sobie wymyślił to Egipt wiec co by chciał 5* Mariott , nie chciałem ostrzec innych ludzi ( to był nasz 15 pobyt w Egipcie i na razie ostatni ) żeby nie byli zawiedzeni tak ja my (daliśmy za ten pobyt ponad 12000 tys na dwie osoby a ze czy przed pandemia czy po pandemi byliśmy w innych albatrosami w eggopcie mogliśmy oczekiwać czegoś lepszego . W tamtym roku po pandemi byliśmy w picalbatros Dana beach hotel rewelacja , restauracje tematyczne , ludzie mili , i nie było problemów . Jeżeli chcecie poleciec do któregoś z Albatrosów w Egipcie to nie do Royal Moderna , polecam Albatros pałace lub Albatros White lud Dana beach . Aha i na koniec chciałem przyznać racje tym osoba które były przed mną w tym hotelu i podzieliły się złymi opiniami o tym hotelu nie chciałem wierzyć co tam piszą a jednak to nie były wymysły i ich wygórowane oczekiwania to była rzeczywistość .
Czystość hotelu , baseny , pokoje , restauracje , ogrody , plaża chociaż z odpływem , animatorzy i niektórzy barmani i kelnerzy
Jedzenie monotonne , wifi do bani , brak reakcji w recepcji na uwagi na klimatyzacje i oświetlenie w lobby barze , obsługa serwisowa która była za bardzo pewna siebie chociaż nie mieli racji
Spędziłam w tym hotelu 10 dni z rodziną. Hotel jest bardzo duży, jak przystało na hotele w Egipcie. Pięknie zagospodarowane obejście, ogród, dużo basenów i atrakcji dla dzieci. Duży wybór jedzenia, tematyczne restauracje, każdy znajdzie coś dla siebie. W ciągu dnia czas umilają animatorzy zapraszając do zabawy, gimnastyki i tańców. Obsługa jest bardzo otwarta na uwagi i stara się dogodzić gościom pod każdym względem. Jesteśmy bardzo zadowoleni.
Hotel dla rodzin z dziećmi.
Brak uwag. Wszelkie problemy można rozwiązać w recepcji hotelowej.
Hotel świetny, dobrze zorganizowany. Jeżeli w przyszłym roku wybór padnie na Egipt to zacznę szukać oferty tego hotelu.
Jedzenie przepyszne, miła obsługa - pomocna. Prywatne molo. Napoje gazowane z butelek. Lody dla dzieci. Aquapark… i wiele innych atrakcji Strefy dla dzieci i strefy dla dorosłych. Łoża z grubym materacem przy basenach. Jak dla mnie to 5* europejskie.
Nie jest to wadą ale obiekt jest ogromny, od Aquaparku do końca molo ok 1,5km (molo 600m). Wadą natomiast są stare pokoje do których upychają turystów, trzeba być upartym, potrafią nawet za 6 razem pokazać wyremontowany pokój w standard europejski.
Szanowni przyszli goście tego hotelu, Jesteśmy świeżo po tygodniowym pobycie i mamy mieszane uczucia. Na negatywne elementy składa się: 1. Recepcja hotelu, nieuprzejma, nas Polaków traktują zdecydowanie gorzej, 2. Pokojo jakie przydzielają w pierwszej kolejności to tragedia, dostaliśmy pokój w najstarszej części na 2 piętrze, bezpośrednio przy strefie gdzie prowadzony był remont, interwencja na recepcji zmiana pokoju na parter ale dalej w strefie remontu. Dopiero kolejna interwencja na recepcji poprzez rezydenta przyniosła zmianę na pokój w części po remoncie w warunkach egipckich 5 gwiazdek. I takie pokoje dostawali wszyscy Polacy ( bez znaczenia jakie biuro ), więc jak ktoś się zdecyduje na ten hotel to musi walczyć o inny pokój jeśli dostanie ten stary, 3. Trafiliśmy na okres remontu i w części głównej basenów przez cały dzień odgłosy remontu które towarzyszył nawet do godziny 20:00 podczas kolacji. Oczywiście oprócz odgłosów remontu towarzyszyło temu zapylenie. Nie rozumiem dlaczego zaczynają remont w okresie kiedy jest coraz więcej gości w dodatku kiedy nie skończony został jeszcze remont części z mini clubem dla dzieci, 4. Animatorzy i animacje, niby są ale tak jak by ich nie było, widoczny brak zaangażowania animatorów, 5. Pokój który dostaliśmy po interwencjach był po remoncie jednak należy mieć na uwadze że w Egipcie jakość wykonywanych prac bardzo odbiega od standardów europejskich i ich 5 gwiazdek w mojej ocenie to takie 3 średnie polskie, 6. WiFi niby jest a tak jak by go nie było, wieczne logowanie poprzez wpisywanie loginu i hasła w dodatku które tylko utrudniają życie bo nie chronią ( login i hasło to: free ), po co to ? 7. Dużo rosjan, ale co warte zaznaczenia że to tacy bardziej kulturalni rosjanie w porównaniu do wcześniejszych doświadczeń z innych wakacji czy to w Egipcie czy innych krajach, 8. Wszędzie były kubki jednorazowe i było to zużywane na potęgę, drinki, piwo, napoje czy kawa były podawane też w szkle ale to głównie w barze i kawiarni przy recepcji, Na pozytywne elementy: 1. Obsługa przez pracowników barów czy sprzątaczy, życzliwi uśmiechnięci i pomocni, nadrabiają nie uprzejmość recepcji, 2. Jedzenie, nie rozumiem jak ktoś może pisać że było monotonne, kto w domu codziennie ma do wyboru 4-5 rodzajów mięs, 3 rodzaje sosów do makaronu, 3 rodzaje makaronów, kilka wersji ziemniaków, 3-4 rodzaje ryżu, kasz, sosów, płatków śniadaniowych, pieczyw, bułek, ciast, itd. itp. W restauracji rybnej codziennie dwa rodzaje ryb, były też krewetki w kilku wersjach, więc nie można narzekać i jak ktoś chciał to codziennie mógł jeść coś innego, Co ważne to jedzenie było smaczne i świeże, 3. Kawa z świeżo mielonych ziaren z ekspresów kolbowych a w szczególności kawy serwowane w kawiarnii przy recepcji, 4. Baseny z wieloma atrakcjami, dla dzieci i dorosłych, wielki plus tego hotelu. 5. Jak dla mnie ładna rafa tylko że trzeba trochę się przejść po pomoście ale jest też plus że w okresie przypływu w ok 4/5 długości pomostu były też zejścia i były to ideale warunki dla dzieci, brak fal, woda nie głęboka a atrakcje dla dzieci w postaci kolorowych rybek czy małej rafy idealne. Podsumowując, Z wyjazdu finalnie jesteśmy zadowoleni ale nie polecił bym tego hotelu innym, głównie przez podejście recepcji i przydzielenie najgorszego pokoju jakie mieli i te pierwsze wrażenie finalnie pozostało do końca i jeśli miał bym wrócić do Egiptu to wybrał bym hotel z sieci JAZ, osobiste odczucie i porównanie po wcześniejszej wizycie w jednym z ich hoteli w Hurghadzie. Pozdrawiam,
Hotel polecam dla rodzin z dziećmi. 2 ogromne brodziki z gorącą wodą i cała masą zjeżdżalni to gratka dla najmłodszych. Wiele basenów z każdą głębokością zadowolą każdego, zadbany, fajny aquapark. Pyszne, różnorodne jedzenie zadowolili zarówno wegetarianke, typowego mięsożerce i wybredne dzieciaki. Znakomite drinki, które barmani wykonuja chętnie a kelnerzy z przyjemnością przynoszą do stolików. Zimniej wody butelkowej wszędzie do oporu tak samo jak butelkowego piwa. Cudny pomost. Dobre warunku do snurkowania. Polecam usługi spa. Zadbane ogrody i czystość. Nie polecam korzystania z hotelowej usługi lekarskiej. Mamy bardzo złe doświadczenia. Lepiej szukać pomocy pi za hotelem. Animacje w miniklubie dla dzieci ograniczały się wyłącznie do malowania i gimnastyki tutaj mogło by się coś zmienić. Animacjęle dla dorosłych są jednak nie na najwyższym poziomie byłam w hotelach gdzie wyglądało to lepiej. Hotel zachwyca, personel cudowny pozytywnie nastawiony. Czysto, pachnąco i schludnie. To były wspaniałe 2 tygodnie
Czystość, jedzenie, baseny, personel, spa
Lekarz hotelowy
Uwaga dla osób przylatujących z Warszawy około godziny 23-ejWiedza,ze jesteśmy zmęczeni wiec wciskają najgorsze niewyremontowane w piwnicy pokoje.Dopiero po awanturze na drugi dzień dla 10-cio osobowej grupy zmieniono pokoje w części wyremontowanej i było ok.Pokoje czyściutkie z pięknymi nowoczesnymi łazienkami i sprawnym sejfem,codziennie dokładnie sprzątanie i wymieniane recznikl.Klimatyzacja cicha.Mimo napiwków dla serwisu sprzątającego nie doczekaliśmy się cudów zrobionych z ręczników jak to bywało w innych hotelach.W pokoje codziennie uzupełniana woda w 0.5 litrowych opakowaniach na osobę,a także mydło i szampon w małych tubkach.a nawet czepek kąpielowy i chusteczki higieniczne.Oprócz tego w pokoju czajnik,kubeczki kawa,herbata,śmietanka i cukier codziennie uzupełniane.Jedzenie smaczne,dużo,ale mały wybór ryb,brak owoców morza i słaby wybór owocow.Drinki w szkle.Miła uśmiechnięta obsluga na płazy pomocne chłopaki do dźwigania leżaków bez oglądania się na napiwki.Plaża ładna czyta z długim pomostem w morze bo aż 600 m kiłka zejść z pomostu do wody.Na pomoście leżaki,kanapy z zadaszeniem i łóżka do opalania.Duże obostrzenia przy wyjeździe z Egiptu,bałagan,kolejki do bramek.odprawa męcząca,trwająca około 3 godzin,ale nie zabrali wody.Na lewo po wyjściu z hotelu jakieś 300 metrów centrum handlowe czynne chyba do 2 w nocy.W jednym ze sklepów z kosmetykami miłe Ukrainki.Ceny niższe niż w Old Markecie w mieście i można się targowacPrzy recepcji bankomat gdzie można wymienić walutę na egipska.Nie warto wymieniać bo wszędzie można płacić dolarami lub euro.Uwaga u nich 1 dolar równe 1 euro.Ogolnie wyjazd bardzo udany.Polecam ten hotel .
Czystość,nowoczesność,miła nie nachalna obsluga,wystarczająca ilość leżaków na płazy i przy basenie,czyste baseny,świetny z podgrzewana woda choć płytki.Dużo zieleni i kwiatów na terenie bardzo zadbanej.Czasami ciekawe animacje
Brak.
Hotel niestety nie taki jak w opisie i niestety nie taki jak napisane poniżej opinie. Może piszą je opłaceni ludzie. Ponieważ byłem już kilkadziesiąt razy w Egipcie a szczególnie upodobałem sobie Sharm pozwolę sobie opisać co w tym hotelu jest na plus a co na minus. Więc: Hotel jest w remoncie, na wstępie dostaniecie pokój stary i śmierdzący (my mieliśmy 4 łóżka z czego jedno piętrowe). Zrobiliśmy awanturę i dzień później znalazł się pokój już w lepszym standardzie ale niestety w części remontowanej. W ciągu dnia przy zjeżdżalniach hałas robotników i maszyn więc tam nie spędzaliśmy czasu. Baseny- podgrzewany aktualnie tylko jeden o głębokości 120 cm z mnóstwem dzieci co powoduje giga hałas, reszta niestety bardzo zimna woda. Rafa: oddalona od plaży dobre 600 m, trzeba iść pomostem. niby odległość nie duża ale jak wam się zachce do toalety to kilometr trzeba maszerować w jedną stronę. Sama rafa niezbyt piękna, mocno zdegradowana i ryb raptem kilka - raczej najgorsza jaką widziałem w Sharm. Restauracje - Boże chroń, we wszystkich praktycznie to samo, niby 6 restauracji ale połączone w jedną całość, ciągle pizza, makaron, ryż, kurczak, wołowina, ziemniaki itd.. na śniadanie zawsze to samo, niby dużo ale tak monotonnie, że nie specjalnie chciało nam się jeść. Tylko omlet, jajka na twardo i kiełbaski. Owszem są jogurty, słodkie bułki itd i głodni nie będziecie, jednakże jeśli mówimy o hotelu 5* to można by wymagać czegoś więcej. w restauracji śródziemnomorskiej mały wybór, raz były krewetki i raz dobra ryba. reszta to jakieś pasty lub paela z kurczakiem.. Na plus mogę wskazać kawiarnię Columbus, dobra kawa i miła obsługa. Plusem jest tez dostepnośc jednej restauracji z podstawowym menu do północy. Allinclusiv - od 10 rano do północy. Otoczenie hotelu - przy hotelu nie ma w bliskiej odległości sklepów ani nic (trzeba maszerować od bramy koło kilometra do pierwszych marketów). Do Old Market koło 33 km. Przez to komunikacja z rozrywkowa częścią Sharm staje się kosztowna i trwa długo. Animacje - dużo i głośno, ale jest strething, zumba, aquaaerobic więc coś tam ciekawego się dzieje.
Kawa ładne pokoje jeśli traficie na nową część.
słabe pokoje jak na 5* znacznie oddalone od rozrywkowej części Sharm monotonne jedzenie (brak owoców morza itd) bardzo kiepska rafa i bardzo daleko bardzo słabe baseny hotel w remoncie ogólnie słaba obsługa chyba że dajecie co 5 minut bakszysz
Hotel super. Jedzenie bardzo dobre i każdy znajdzie coś dla siebie. Wyróżnia się na pewno czystość i to jak dbają o porządek. Obsługa miła i bez zarzutu. Hotel bardzo fajny z sporą ilością atrakcji. W basenie głównym podgrzewana woda do 30 stopni mimo, iż na dworze było 34 w cieniu na początku kwietnia. Polecam dla rodzin z dziećmi. Lepiej dopłacić za pokój parę dolarów, bo część pokoi jest przed remontem i to trochę pozostawia pewien niesmak, bo stare pokoje są nadgryzione zębem czasu.
Czystość, jedzenie, atrakcje wodne, obsługa.
Animacje oceniam na 6/10 i stare pokoje są trochę słabe ale myślę, że za parę dolarów na miejscu można to załatwić. Nam nie chciało się już zmieniać ale nie jest to coś co nie pozwala na udany pobyt. Rafa też jest trochę słaba w porównaniu z tymi jakie są w Marsa Alam.
Hotel odnowiony, część jest remontowana, z możliwością snurkowania, jednak prawie zawsze wieje na tyle mocno , że flaga jest przeważnie czerwona. Jeden z najlepszych hoteli w Sharm el sheikh . Jeżeli nie jest się malkontentem , pobyt będzie przyjemnością. Ja i żona jesteśmy z wybranej oferty bardzo zadowoleni.
Hotel bardzo czysty, zadbany, bardzo miła obsługa, dużo basenów - część jest podgrzewana, bardzo dobre wyżywienie ( do najlepszych jeszcze trochę brakuje), jednak z uwagi na wojnę i zmniejszone "obłożenie" hotelu, część restauracji była zamknięta . To nie mój pierwszy pobyt w Egipcie - zatem mogę powiedzieć , że na ich standard , moja ocena jest bardzo wysoka. POLECAM
Brak
Dobry hotel jednak z wadami. Generalnie na pierwszy rzut oka bardzo ładny obiekt, częściowo remontowany. Nie wiadomo dlaczego panowie w recepcji z głupim uśmiechem przydzielają turystom właśnie pokoje nieremontowane. A właściwie wiadomo, bo przy zamianie, zadowolony turysta chętnie za to zapłaci. W restauracjach duży wybór jedzenia. Codziennie animacje i dla dzieci i dla dorosłych. Dużo basenów, woda w niektórych podgrzewana. 90% gości zza naszej wschodniej granicy i nic w tym złego, oprócz tego, że do Polaków obsługa zwraca się w tym języku. Pokoje ogarniane codziennie, za dodatkową opłatą można liczyć na zwierzątka z ręczników. Internet działał tylko w niektórych pomieszczeniach. Polecam lokalne biuro podróży Skarb Travel ( kontakt po polsku WhatsApp, Viber +201090365299, telefon +201114878798), z którego korzystałam, ciekawe wycieczki, dobre ceny, polski przewodnik miły, kompetentny, bardzo pomocny. Ogólnie rzecz biorąc hotel lekko przereklamowany w stosunku do ceny i traktowania klienta.
- duży przestronny obiekt, - dużo restauracji i urozmaicone jedzenie, - animacje dla dzieci i dorosłych, - dużo basenów, niektóre z podgrzewaną wodą, - ładne dekoracje świąteczne, - na plaży i piasek i pomost, dużo leżaków i łóżka do odpoczynku, - dość miła obsługa.
- zakwaterowanie w nieremontowanej części hotelu, gdzie wyposażenie jest stare i zniszczone, a zza ściany dobiegają głośne odgłosy remontu, - pokoje po remoncie również z wadami typu zepsuta suszarka, wyrwany odpływ liniowy pod prysznicem, - śmierdzące opryski na komary, które czuć w pokoju, - problemy z wifi w wielu miejscach hotelu, - brak napojów w dystrybutorach, - nieprzyjemni panowie w recepcji wciskający turystom nieremontowane pokoje.
Dobry hotel jednak z wadami. Generalnie na pierwszy rzut oka bardzo ładny obiekt, częściowo remontowany. Nie wiadomo dlaczego panowie w recepcji z głupim uśmiechem przydzielają turystom właśnie pokoje nieremontowane. A właściwie wiadomo, bo przy zamianie, zadowolony turysta chętnie za to zapłaci. W restauracjach duży wybór jedzenia. Codziennie animacje i dla dzieci i dla dorosłych. Dużo basenów, woda w niektórych podgrzewana. 90% gości zza naszej wschodniej granicy i nic w tym złego, oprócz tego, że do Polaków obsługa zwraca się w tym języku. Pokoje ogarniane codziennie, za dodatkową opłatą można liczyć na zwierzątka z ręczników. Internet działał tylko w niektórych pomieszczeniach. Polecam lokalne biuro podróży Skarb Travel ( kontakt po polsku WhatsApp, Viber +201090365299, telefon +201114878798), z którego korzystałam, ciekawe wycieczki, dobre ceny, polski przewodnik miły, kompetentny, bardzo pomocny. Ogólnie rzecz biorąc hotel lekko przereklamowany w stosunku do ceny i stosunku do klienta.
Duży, przestronny obiekt, codziennie animacje, dużo restauracji i urozmaicone jedzenie. Internet działał w miarę dobrze w pokoju i lobby. Na plaży i piasek i pomost, dużo leżaków i łóżka. Dość miła obsługa.
Wciskanie niektórym turystom pokoju w remontowanej części hotelu, gdzie wyposażenie jest stare i zniszczone, a zza ściany dobiegają głośne odgłosy remontu. Śmierdzące ropą opryski na komary, które uciekając chowają się w pokojach. Brak napojów w dystrybutorach przy plaży i w restauracjach.
Wczasy październik 2021. Zakwaterowanie przebiegało błyskawicznie. Otrzymaliśmy przestronny pokój z widokiem na ogród. Bardzo czysty i wyposażony we wszystkie potrzebne rzeczy. Bardzo miła obsługa sprzątających, kelnerów i barmanów. Jedzenie bardzo urozmaicone, przepyszne, każdy znajdzie coś dla siebie. Blisko do morza. Długi pomost z możliwością snurkowania. Wiele stref basenowych od tych dla małych dzieci do wymagających np. ogromne zjeżdżalnie. Wokół piękna roślinność. Animatorzy pierwsza klasa (aqua aerobic, zumba, joga, taniec brzucha, stepy, zajęcia dla dzieci i każdego dnia inne show) Nikt nie będzie się nudził. Przy basenach i nad morzem duża ilość łóżek i leżaków. Nie ma się do czego przyczepić. Polecam każdemu i z chęcią odwiedzimy hotel jeszcze raz.
Piękne przestronne pokoje, czyściutko, bardzo miła obsługa, przepyszne i urozmaicone jedzenie, świetni animatorzy, blisko do morza, długi pomost, możliwość snurkowania, piękne baseny i ogrody. Dla szukających spokoju znajdują się strefy ciszy.
brak
Czystość jak na Egipt ponadprzeciętna.Jeśli chodzi o niedociągnięcia w czystości,to sprzątają pokoje i myją naczynia chłopy,nie wymagajmy cudów.Jedzenie dobre,trochę trzeba pobiegać po restauracjach,ale warto. Dużo arabów i angoli,hałas w gratisie.Bary czynne od świtu do nocy, chłopaki obsługują szybko, leją do pełna, nie ma kolejek. Animacje wieczorne słabe, w dzień animatorzy coś tam próbują robić.Do centrum 35km, mała wada.Zemsta atakuje sporadycznie,ale jest jak wszędzie.Generalnie najlepszy hotel w jakim byłem w Egipcie.Hotel spory,zieleń w miarę, dlatego często hałasuje kosiarka,Wieczorem zadymiają na insekty,a komary w pokojach to standard,nie działa na nie raid.
Tripadvisor